Ja van jou dus,quote:Op zaterdag 24 maart 2007 05:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier irritant laag aan het doen![]()
Hij zegt gewoon hoe hij het ziet en komt met argumenten, dat zie je tegenwoordig ook niet zo heel vaak meer
En jij maar irritant achter hem aanlopen, je kan wel zien van wie jij een fan bent![]()
Eindelijk nog wat mensen met gezond verstand op internet. pff valt echt op (Y) bravo .quote:Op zaterdag 24 maart 2007 04:44 schreef qawl het volgende:
[..]
elk mens wordt aggressief van Huub
Huub is een walgelijk laag irritant persoon die mensen hun moeder en andere familie uitscheld, klapjes in iemand`s gezicht geeft, spuugt, constant achter mensen aanloopt te treiteren en zuigen
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen bestaan die niet aggressief worden van Huub`s walgelijke gedrag
In de buitenwereld zou Huub zou door iedereen in elkaar worden geslagen, maar in de Gouden Kooi is Huub veilig en kan hij de irritante lage klootzak uithangen
Tien is de Mol,en die heeft zoveel poen,die kan niet faillietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 06:55 schreef Fonk het volgende:
[..]
Volgens mij zit 10 hier ook gewoon achter.
Maar ja die gaan toch falliet he
ik kan me af en toe goed met hem profileren ik had met echt kapot gemaakt maar dat zou toch iedereen doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 04:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Goh dat spreekt echt voor Brian........in real life zou hij hem al laaaanng kapot gemaakt hebben.....
Dat hoop ik ook, alleen met een andere reden, dat Brian eindelijk exit is, wat een viezerik is Brian zegquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:33 schreef Ska-te het volgende:
Ik hoop dat Brain binnenkort Huub een paar stompen verkoopt. Ik zit me echt op te vreten voor de tv als ik zie wat Huub allemaal doet, terwijl niemand wat terugdoet. Wat een irritant persoon zeg
hoezo, hij en amanda waren onderaan de lijst van de popi poll.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:59 schreef Ska-te het volgende:
Hahaha een viezerik
Hoezo dan? Ik vraag me trouwens af of hij er dan uitmoet, als je ziet waar Huub allemaal mee bezig is....Bovendien houdt dat de kjkcijfers hoog als Brian er dan inblijft toch?
'Profileren' ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:16 schreef blake_revenge het volgende:
ik kan me af en toe goed met hem profileren ik had met echt kapot gemaakt maar dat zou toch iedereen doen?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:33 schreef APK het volgende:
[..]
'Profileren' ?
Is dat net zoiets als bewerkstelligen?![]()
Een viezerik omdat ie zonder condooms de ene del na de andere wipt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:22 schreef miesy het volgende:
[..]
hoezo, hij en amanda waren onderaan de lijst van de popi poll.
grote kans dat juist zonder hem de kijkcijfers oplopen.
Hmmmm .......... profileren ....... klinkt als ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:16 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
ik kan me af en toe goed met hem profileren ik had met echt kapot gemaakt maar dat zou toch iedereen doen?
Ik geloof dat er op dit forum minstens 2 rondlopen. Enge gedachte:(quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:49 schreef henkmobiel het volgende:
[..]
Hmmmm .......... profileren ....... klinkt als ?
ik had met echt kapot gemaakt ........... klinkt als ?
Als ik niet beter zou weten, zou je bijna denken dat er hier ene Brain aan het woord was .....!
(Er zullen toch niet twee van dergelijke minkukels bestaan?)
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:30 schreef JohnDope het volgende:
Er treedt nu wel een gevaarlijke situatie op.....Brian moet ongekend veel incasseren, dit is een totaal ongezonde situatie, in het dagelijks leven deel je gewoon een klap of meer uit en het is klaar.
Maar die Brian blijft maar incasseren, incasseren en nog eens incasseren, als dit nog een paar weken doorgaat, verandert die Brian in een wandelend kruitvat en wanneer hij ontploft denk ik wel dat hij op genoeg sympathie kan rekenen....
Ik heb echt veel respect voor Brian, wanneer hij zich niet laat kennen en zich in houdt... Maar als Brian eventueel gaat 'snappen' dan mag de rechtbank mij als getuige oproepen en zal ik een goed en verlossend woordje voor Brian doen.....![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:30 schreef JohnDope het volgende:
Er treedt nu wel een gevaarlijke situatie op.....Brian moet ongekend veel incasseren, dit is een totaal ongezonde situatie, in het dagelijks leven deel je gewoon een klap of meer uit en het is klaar.
Maar die Brian blijft maar incasseren, incasseren en nog eens incasseren, als dit nog een paar weken doorgaat, verandert die Brian in een wandelend kruitvat en wanneer hij ontploft denk ik wel dat hij op genoeg sympathie kan rekenen....
Ik heb echt veel respect voor Brian, wanneer hij zich niet laat kennen en zich in houdt... Maar als Brian eventueel gaat 'snappen' dan mag de rechtbank mij als getuige oproepen en zal ik een goed en verlossend woordje voor Brian doen.....![]()
Weet je wat het is; krijgt Huub ze niet in die kooi, dan krijgt hij wel een keer een pakkie buiten dat GoudenHok.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen
Ik hoop eigenlijk wel dat hij snapped....die Huub verdiend het![]()
voor ons wel, maar als jij 24 uur per dag in dat huis zit, dan ervaar je dat toch een stuk anders; dan is dat jouw leven.....quote:Op maandag 26 maart 2007 23:32 schreef Vector_SLD het volgende:
Het is maar een spelletje hoor.
Brian werd best wel hardcore geterroriseerd, op die momenten kan je dat moeilijk relativeren, misschien achteraf.....quote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef Vector_SLD het volgende:
Je moet toch kunnen relativeren.
negergroeten
Brian.
Klopt, maar ik denk dat iedereen die in die gouden kooi zit, van zichzelf weet, dat diegene 1 of meerdere minder-relaxte eigenschappen bezit, maar toch gaan ze er in.....quote:Op maandag 26 maart 2007 23:46 schreef Vector_SLD het volgende:
Hij weet van zichzelf dat hij opvliegend is, waarom dan zichzelf voor lul zetten op tv?
Ik heb nog nooit in mijn leven iemand geslagen, en ik heb veel moeten incasseren!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:30 schreef JohnDope het volgende:
Wat een fokking bull-shitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:31 schreef Grafikal het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven iemand geslagen, en ik heb veel moeten incasseren!
Ik los het op met woorden. En die dingen die Huub doet is gewoon dollen. Als Brian daar al niet tegen kan dan kan Brian maar beter direct worden afgevoerd naar een TBS kliniek want in het dagelijkse leven kom je wel gekkere personen tegen. En Brian krijgt kalmeringspillen en als dat geeneens voldoende voor hem is tja.........
Klopt Huub is aan het uitlokken (wat Brian trouwens ook doet). En wat Huub doet vind ik nog kinderspel, het mag er van mij nog wel wat harder aan toe gaan in de Kooi, het gaat tenslotte om een aantal miljoen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat een fokking bull-shit. Wat Huub doet is geen dollen, maar trollen en uitlokken. Daar is ie wel super goed in ja. Brian weet zich tot nu toe goed in te houden, respect daarvoor.
Slechte onderbouwing....niet haar schuld dat ze weinig in beeld is op de TV....op de streams zie je dat ze veel actiever is dan de TV laat zien.quote:
Dat is idd ook eeen ding wat me is opgevallen. Ik zit er zelf zelfs aan te denken om me aan te melden voor DGK om andere mensen Aikido of Tea Kwon Do te gaan leren zodat ze zelf ook weerstand kunnen bieden tegen iemand die op dit moment vechtsport leert terwijl hij in DGK zitquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:22 schreef Ole het volgende:
Anders gezegd± hij flipt de pan uit om sommige momenten.
dan is ie echt ontoerekeningsvatbaar
ik zeg toch ook dat hij ontplofte.. alleen toen huub kwam , pakte hij Huub niet.. ook in de slaapkamer toen huub 'hem sloeg' gingtie gelijk weg... ook in de tuin ging hij weg... (huub liep hem uitdagend achterna)quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:24 schreef soylent het volgende:
Hij was inderdaad de rust zelve
[afbeelding]
Ik geloof niet dat hij het lef heeft maar als je door het lint gaat weet je ook niet meer wat je doet , dus het is mogelijk , hij heeft amanda al in haar gezicht gespuugt en tegen haar keel of mond geslagen , (tegen de keel is dodelijk ) dan ben je al ver heen en aangezien hij echt alles ontkent en goedpraat en dus niks verkeerds doet in zijn ogen gaat hij onbewust een stapje verder in zijn ziekelijke gedrag om het vorige ziekelijke gedrag te verbloemen , hij is bezig zichzelf te vernietigen en dus ook iedereen om hem heen , iemand die dingen roept als : " ik vermoord je en ik ga hier met handboeien weg en de streams hebben ze uitgezet en dus dreigt , is zeker al 100 stappen verder bij de daad dan iemand die dat niet roept , denk ik .quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:23 schreef patrick37 het volgende:
geloven jullie echt dat hij daar het lef voor heeft?
nou,ik niet!
hij is zo'n gozer die van een afstand iemand uitscheldt en dan hard wegrent!
brainless is een groot mietje die hele grote dingen doet maar alleen met zijn mond
ik kende wel meer van die soort gasten,schreeuwen en krijsen maar puntje bij paaltje niets doet of durft
Tot nu toe nog niet , dus waarom morgen wel en hij is het slachtoffer toch ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:41 schreef tong80 het volgende:
Zelf zegt ie dat ie vaker een black out heeft gehad en dan niet voor zichzelf instaat.
Denk dat ie al veel gewelddelicten op zijn naam heeft.
Zullen camera's hem weerhouden in de fout te gaan ?
Braaain is een wandelende tijdbom: een gevaar voor zijn omgeving en een gevaar voor zichzelf.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij het lef heeft maar als je door het lint gaat weet je ook niet meer wat je doet , dus het is mogelijk , hij heeft amanda al in haar gezicht gespuugt en tegen haar keel of mond geslagen , (tegen de keel is dodelijk ) dan ben je al ver heen en aangezien hij echt alles ontkent en goedpraat en dus niks verkeerds doet in zijn ogen gaat hij onbewust een stapje verder in zijn ziekelijke gedrag om het vorige ziekelijke gedrag te verbloemen , hij is bezig zichzelf te vernietigen en dus ook iedereen om hem heen , iemand die dingen roept als : " ik vermoord je en ik ga hier met handboeien weg en de streams hebben ze uitgezet en dus dreigt , is zeker al 100 stappen verder bij de daad dan iemand die dat niet roept , denk ik .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |