abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 maart 2007 @ 05:36:55 #101
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47604477
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 05:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij hier irritant laag aan het doen
Hij zegt gewoon hoe hij het ziet en komt met argumenten, dat zie je tegenwoordig ook niet zo heel vaak meer

En jij maar irritant achter hem aanlopen, je kan wel zien van wie jij een fan bent
Ja van jou dus,
en van Sylvia.
Maar ok ik irriteer me rot aan dat nonsens- geblaat.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 05:48:04 #102
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47604481
Daar ging je reply
We moeten nodig eens gaan slapen.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_47604526
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 04:44 schreef qawl het volgende:

[..]

elk mens wordt aggressief van Huub

Huub is een walgelijk laag irritant persoon die mensen hun moeder en andere familie uitscheld, klapjes in iemand`s gezicht geeft, spuugt, constant achter mensen aanloopt te treiteren en zuigen

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen bestaan die niet aggressief worden van Huub`s walgelijke gedrag

In de buitenwereld zou Huub zou door iedereen in elkaar worden geslagen, maar in de Gouden Kooi is Huub veilig en kan hij de irritante lage klootzak uithangen
Eindelijk nog wat mensen met gezond verstand op internet. pff valt echt op (Y) bravo .
En geloof me in de buiten wereld is Huub ook zo, is namelijk mijn collega geweest

Daarom moet je blijven denken wat is spel ? wat is echt ? wat is nep? wat is door Talpa bedacht?
Waarom er een te dikke man in zetten met eet problemen? Volgens mij zit 10 hier ook gewoon achter.
Maar ja die gaan toch falliet he

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2007 06:55:52 ]
  zaterdag 24 maart 2007 @ 10:55:13 #104
135273 tukkera
`T geet erbie...`
pi_47606102
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 06:55 schreef Fonk het volgende:

[..]

Volgens mij zit 10 hier ook gewoon achter.
Maar ja die gaan toch falliet he
Tien is de Mol,en die heeft zoveel poen,die kan niet failliet
ie kent mie nie,maar ik oe wa.....
pi_47614431
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 04:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Goh dat spreekt echt voor Brian........in real life zou hij hem al laaaanng kapot gemaakt hebben.....
ik kan me af en toe goed met hem profileren ik had met echt kapot gemaakt maar dat zou toch iedereen doen ?
pi_47614890
Ik hoop dat Brain binnenkort Huub een paar stompen verkoopt. Ik zit me echt op te vreten voor de tv als ik zie wat Huub allemaal doet, terwijl niemand wat terugdoet. Wat een irritant persoon zeg
pi_47615152
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:33 schreef Ska-te het volgende:
Ik hoop dat Brain binnenkort Huub een paar stompen verkoopt. Ik zit me echt op te vreten voor de tv als ik zie wat Huub allemaal doet, terwijl niemand wat terugdoet. Wat een irritant persoon zeg
Dat hoop ik ook, alleen met een andere reden, dat Brian eindelijk exit is, wat een viezerik is Brian zeg
pi_47615536
Hahaha een viezerik

Hoezo dan? Ik vraag me trouwens af of hij er dan uitmoet, als je ziet waar Huub allemaal mee bezig is....Bovendien houdt dat de kjkcijfers hoog als Brian er dan inblijft toch?
pi_47616136
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:59 schreef Ska-te het volgende:
Hahaha een viezerik

Hoezo dan? Ik vraag me trouwens af of hij er dan uitmoet, als je ziet waar Huub allemaal mee bezig is....Bovendien houdt dat de kjkcijfers hoog als Brian er dan inblijft toch?
hoezo, hij en amanda waren onderaan de lijst van de popi poll.
grote kans dat juist zonder hem de kijkcijfers oplopen.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  zaterdag 24 maart 2007 @ 18:33:30 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_47616468
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:16 schreef blake_revenge het volgende:

ik kan me af en toe goed met hem profileren ik had met echt kapot gemaakt maar dat zou toch iedereen doen ?
'Profileren' ?
Is dat net zoiets als bewerkstelligen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_47616625
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 18:33 schreef APK het volgende:

[..]

'Profileren' ?
Is dat net zoiets als bewerkstelligen?
  zaterdag 24 maart 2007 @ 19:24:36 #112
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_47617896
Nee, Huub daarentegen......
pi_47617939
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 18:22 schreef miesy het volgende:

[..]

hoezo, hij en amanda waren onderaan de lijst van de popi poll.
grote kans dat juist zonder hem de kijkcijfers oplopen.
Een viezerik omdat ie zonder condooms de ene del na de andere wipt.
pi_47618742
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:16 schreef blake_revenge het volgende:

[..]

Hmmmm .......... profileren ....... klinkt als ?
ik had met echt kapot gemaakt ........... klinkt als ?

Als ik niet beter zou weten, zou je bijna denken dat er hier ene Brain aan het woord was .....!

(Er zullen toch niet twee van dergelijke minkukels bestaan?)
pi_47623390
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 19:49 schreef henkmobiel het volgende:

[..]

Hmmmm .......... profileren ....... klinkt als ?
ik had met echt kapot gemaakt ........... klinkt als ?

Als ik niet beter zou weten, zou je bijna denken dat er hier ene Brain aan het woord was .....!

(Er zullen toch niet twee van dergelijke minkukels bestaan?)
Ik geloof dat er op dit forum minstens 2 rondlopen. Enge gedachte:(
pi_47691885
Er treedt nu wel een gevaarlijke situatie op..... Brian moet ongekend veel incasseren, dit is een totaal ongezonde situatie, in het dagelijks leven deel je gewoon een klap of meer uit en het is klaar.

Maar die Brian blijft maar incasseren, incasseren en nog eens incasseren, als dit nog een paar weken doorgaat, verandert die Brian in een wandelend kruitvat en wanneer hij ontploft denk ik wel dat hij op genoeg sympathie kan rekenen....

Ik heb echt veel respect voor Brian, wanneer hij zich niet laat kennen en zich in houdt... Maar als Brian eventueel gaat 'snappen' dan mag de rechtbank mij als getuige oproepen en zal ik een goed en verlossend woordje voor Brian doen.....

[ Bericht 5% gewijzigd door JohnDope op 26-03-2007 22:36:41 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 26 maart 2007 @ 22:34:36 #117
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47692080
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_47692380
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:30 schreef JohnDope het volgende:
Er treedt nu wel een gevaarlijke situatie op..... Brian moet ongekend veel incasseren, dit is een totaal ongezonde situatie, in het dagelijks leven deel je gewoon een klap of meer uit en het is klaar.

Maar die Brian blijft maar incasseren, incasseren en nog eens incasseren, als dit nog een paar weken doorgaat, verandert die Brian in een wandelend kruitvat en wanneer hij ontploft denk ik wel dat hij op genoeg sympathie kan rekenen....

Ik heb echt veel respect voor Brian, wanneer hij zich niet laat kennen en zich in houdt... Maar als Brian eventueel gaat 'snappen' dan mag de rechtbank mij als getuige oproepen en zal ik een goed en verlossend woordje voor Brian doen.....

fan van Brian en Sylvia
pi_47692434
quote:

Zo mag ik het horen
Ik hoop eigenlijk wel dat hij snapped....die Huub verdiend het
pi_47693933
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef Ska-te het volgende:

[..]

Zo mag ik het horen
Ik hoop eigenlijk wel dat hij snapped....die Huub verdiend het
Weet je wat het is; krijgt Huub ze niet in die kooi, dan krijgt hij wel een keer een pakkie buiten dat GoudenHok.

Er werden toch ook wel eens slechteriken uit soapseries in elkaar geslagen in het uitgaansleven, kan je nagaan hoe dronken mensen reageren op een slechterik uit een real life serie
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 26 maart 2007 @ 23:32:32 #121
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_47695057
Het is maar een spelletje hoor.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  maandag 26 maart 2007 @ 23:36:25 #122
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_47695255
Plastic messen in DGK. Ik ben voor!
pi_47695424
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:32 schreef Vector_SLD het volgende:
Het is maar een spelletje hoor.
voor ons wel, maar als jij 24 uur per dag in dat huis zit, dan ervaar je dat toch een stuk anders; dan is dat jouw leven.....
  maandag 26 maart 2007 @ 23:41:12 #124
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_47695485
Je moet toch kunnen relativeren.

negergroeten

Brian.
pi_47695644
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef Vector_SLD het volgende:
Je moet toch kunnen relativeren.

negergroeten

Brian.
Brian werd best wel hardcore geterroriseerd, op die momenten kan je dat moeilijk relativeren, misschien achteraf.....
  maandag 26 maart 2007 @ 23:46:08 #126
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_47695751
Hij weet van zichzelf dat hij opvliegend is, waarom dan zichzelf voor lul zetten op tv?
pi_47696807
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:46 schreef Vector_SLD het volgende:
Hij weet van zichzelf dat hij opvliegend is, waarom dan zichzelf voor lul zetten op tv?
Klopt, maar ik denk dat iedereen die in die gouden kooi zit, van zichzelf weet, dat diegene 1 of meerdere minder-relaxte eigenschappen bezit, maar toch gaan ze er in.....
pi_47698784
ik ben geen fan van Brian, maar zoals de 2 (Huub en Eric) zich opstellen tegenover Brian is wel erg kinderachtig. Huub wil graag de villa winnen en gaat daarbij behoorlijk ver, maar ik weet vrijwel zeker dat hij, gesterkt door de publieke poll's een beetje te groot ego aan het kweken is en zichzelf overschat. Huub is fysiek gezien geen match voor Brian en dat weet ie hopelijk ook. ik vind het knap hoe Brian zich (nog) weet te weren tegen deze ongein want op deze manier springt bij iedereen een keer de stop eruit.
Huub had altijd mijn sympathie omdat hij in zijn eentje tegen de gevestigde orde 'vocht' en zowaar (tegen mijn verwachting) boven kwam drijven en min of meer Nathanael het onderspit liet delven. nu bedient hij zich steeds meer van psychische terreur en gaat ie tot het randje om een bewoner (Jaap dan wel Brian) uit de tent te lokken.
eerst net doen of je Brian oprecht troost om hem daarna vol aan te vallen. gezien het spel misschien een juiste aanpak, maar ik vind het maar een trieste bedoening.
ik kan Bart alleen maar prijzen dat ie z'n winst (Lesley) heeft gepakt en deze kolderieke kermis achter zich heeft gelaten. na zijn vertrek wordt het leven in DGK steeds platter.
de enige die in mijn ogen de villa mag hebben of winnen is Sylvia, de enige sympathieke en oprechte persoon in deze soap.
pi_47698795
quote:

Ik heb nog nooit in mijn leven iemand geslagen, en ik heb veel moeten incasseren!
Ik los het op met woorden. En die dingen die Huub doet is gewoon dollen. Als Brian daar al niet tegen kan dan kan Brian maar beter direct worden afgevoerd naar een TBS kliniek want in het dagelijkse leven kom je wel gekkere personen tegen. En Brian krijgt kalmeringspillen en als dat geeneens voldoende voor hem is tja.........
pi_47698856
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:31 schreef Grafikal het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit in mijn leven iemand geslagen, en ik heb veel moeten incasseren!
Ik los het op met woorden. En die dingen die Huub doet is gewoon dollen. Als Brian daar al niet tegen kan dan kan Brian maar beter direct worden afgevoerd naar een TBS kliniek want in het dagelijkse leven kom je wel gekkere personen tegen. En Brian krijgt kalmeringspillen en als dat geeneens voldoende voor hem is tja.........
Wat een fokking bull-shit . Wat Huub doet is geen dollen, maar trollen en uitlokken. Daar is ie wel super goed in ja. Brian weet zich tot nu toe goed in te houden, respect daarvoor.
pi_47698997
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:34 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat een fokking bull-shit . Wat Huub doet is geen dollen, maar trollen en uitlokken. Daar is ie wel super goed in ja. Brian weet zich tot nu toe goed in te houden, respect daarvoor.
Klopt Huub is aan het uitlokken (wat Brian trouwens ook doet). En wat Huub doet vind ik nog kinderspel, het mag er van mij nog wel wat harder aan toe gaan in de Kooi, het gaat tenslotte om een aantal miljoen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 08:07:36 #132
164711 sharonfactor
www.popstarsfansite.nl
pi_47700614
Als je volgens mij de hele tijd laat blijken dat Huub je niets doet, dus hem negeren, hoe hij ook treitert, dan stopt ie vanzelf. Erg veel slimheid zit er niet achter. Het is gewoon een grote loser die zich in dit gezelschap heel wat voelt. Waarschijnlijk heeft hij een grotere broer of zus die hem froeger gepest heeft en brengt hij nu in de praktijk wat hij bji hun altijd wilde doen. Ik vind het een zielige dwerg die zich in een paar jaar dood zuipt.
www.popstarsfansite.nl - alles over het programma Popstars en hun kandidaten.
pi_47707170
Brian moet gewoon alles toelaten idd. Dus een paar tikjes in z'n gezicht, gewoon laten gebeuren. Op een gegeven moment gaat 't iets te ver en Huub.
pi_47708713
Het wordt eerder bye bye Brian als de redactie eens eerlijk wordt. Brian an j.aaphebben persoonlijke eigendommen gejat. Of liever gezegd Brian zette j.aap op tot jatten en nam de boel over. En helen is erger dan stelen zei Brian ooit eens zelf. Eruit met die crimineel, de villa voor Sylvia!
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
pi_47710775
Sylvia is zelf het grootste sekreet dat ik ooit heb gezien, die is in de tv uitzendingen sowieso nooit in beeld en in de streams ook maar bitterweinig. Donder maar lekker op uit het huis met Sylvia!!!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_47736049
goede onderbouwing
pi_47736254
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 01:27 schreef Raphaelo29 het volgende:
goede onderbouwing
Slechte onderbouwing....niet haar schuld dat ze weinig in beeld is op de TV....op de streams zie je dat ze veel actiever is dan de TV laat zien.
Zet gewoon ff de beelden van Roel op de Talpa site. De hereniging met zijn ouders en Dido + het eventueel intervieuw met hem. Op die manier heb ik nog enigzins een idee van hoe het verlopen is.
pi_47873335
jep maar alleen als degene die hij wil steken met de rug naar hem toe staat
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 april 2007 @ 18:37:49 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_48810905
Ja, zichzelf

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO zaterdag 28 april 2007 @ 18:39:40 #140
22592 crew  Ole
pi_48810938
Kan ie helemaal de slachtofferrol in
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_48811276
Ik kijk af en toe dit programma via de streams, maar dat wat ik tot nu toe over brian heb gelezen kan ik alleen maar constateren dat zijn zogenaamde "snaps" voortkomen uit pure angst. Een zongenaamde "snap"is een soort laatste redmiddel om jezelf een bepaalde status te geven zodat de ander zodanig geimponeerd raakt dat hij afhaakt.

Ik neem het niet op voor Huub of wie dan ook, maar persoonlijk en dan spreek ik uit ervaring vind ik dat zo iemannd uberhaupt geen enkele kans moet krijgen om een vechtsport als Muay Thai te kunnen leren terwijl hij in de gouden kooi zit.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 28 april 2007 @ 19:22:04 #142
22592 crew  Ole
pi_48811896
Anders gezegd± hij flipt de pan uit om sommige momenten.
dan is ie echt ontoerekeningsvatbaar
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_48812345
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:22 schreef Ole het volgende:
Anders gezegd± hij flipt de pan uit om sommige momenten.
dan is ie echt ontoerekeningsvatbaar
Dat is idd ook eeen ding wat me is opgevallen. Ik zit er zelf zelfs aan te denken om me aan te melden voor DGK om andere mensen Aikido of Tea Kwon Do te gaan leren zodat ze zelf ook weerstand kunnen bieden tegen iemand die op dit moment vechtsport leert terwijl hij in DGK zit
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 april 2007 @ 19:57:31 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_48812945
Brian is vroeger vaker door het lint gegaan heeft ie meerderemalen gezegd. Hij kan elk moment ontploffen zegt ie regelmatig. Dat is nu weer gebeurt. Het wachten is op het moment dat ie iemand echt verwondt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48813673
Maar hij hield zich wel goed in t.o.v Huub... ik bedoel; hij ontplofte en toen kwam die kleine dwerg van een Huub nog ff treiteren en uitdagen.... Brian hield zich heeel erg in...
Haleloeja
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:24:30 #146
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48813708
Hij was inderdaad de rust zelve

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48814123
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:24 schreef soylent het volgende:
Hij was inderdaad de rust zelve

[afbeelding]
ik zeg toch ook dat hij ontplofte.. alleen toen huub kwam , pakte hij Huub niet.. ook in de slaapkamer toen huub 'hem sloeg' gingtie gelijk weg... ook in de tuin ging hij weg... (huub liep hem uitdagend achterna)

maar Brian spoort niet, als je zooo woedend kan worden (en nog kalmeringstabletten slikt ook )
Haleloeja
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:35:18 #148
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_48819155
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:23 schreef patrick37 het volgende:
geloven jullie echt dat hij daar het lef voor heeft?
nou,ik niet!
hij is zo'n gozer die van een afstand iemand uitscheldt en dan hard wegrent!
brainless is een groot mietje die hele grote dingen doet maar alleen met zijn mond
ik kende wel meer van die soort gasten,schreeuwen en krijsen maar puntje bij paaltje niets doet of durft
Ik geloof niet dat hij het lef heeft maar als je door het lint gaat weet je ook niet meer wat je doet , dus het is mogelijk , hij heeft amanda al in haar gezicht gespuugt en tegen haar keel of mond geslagen , (tegen de keel is dodelijk ) dan ben je al ver heen en aangezien hij echt alles ontkent en goedpraat en dus niks verkeerds doet in zijn ogen gaat hij onbewust een stapje verder in zijn ziekelijke gedrag om het vorige ziekelijke gedrag te verbloemen , hij is bezig zichzelf te vernietigen en dus ook iedereen om hem heen , iemand die dingen roept als : " ik vermoord je en ik ga hier met handboeien weg en de streams hebben ze uitgezet en dus dreigt , is zeker al 100 stappen verder bij de daad dan iemand die dat niet roept , denk ik .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:44:11 #149
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_48819448
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:41 schreef tong80 het volgende:
Zelf zegt ie dat ie vaker een black out heeft gehad en dan niet voor zichzelf instaat.

Denk dat ie al veel gewelddelicten op zijn naam heeft.

Zullen camera's hem weerhouden in de fout te gaan ?

Tot nu toe nog niet , dus waarom morgen wel en hij is het slachtoffer toch ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_48819485
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:35 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat hij het lef heeft maar als je door het lint gaat weet je ook niet meer wat je doet , dus het is mogelijk , hij heeft amanda al in haar gezicht gespuugt en tegen haar keel of mond geslagen , (tegen de keel is dodelijk ) dan ben je al ver heen en aangezien hij echt alles ontkent en goedpraat en dus niks verkeerds doet in zijn ogen gaat hij onbewust een stapje verder in zijn ziekelijke gedrag om het vorige ziekelijke gedrag te verbloemen , hij is bezig zichzelf te vernietigen en dus ook iedereen om hem heen , iemand die dingen roept als : " ik vermoord je en ik ga hier met handboeien weg en de streams hebben ze uitgezet en dus dreigt , is zeker al 100 stappen verder bij de daad dan iemand die dat niet roept , denk ik .
Braaain is een wandelende tijdbom: een gevaar voor zijn omgeving en een gevaar voor zichzelf.

Mee eens met wat je schrijft....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')