Dat denk ik niet..... Ik denk dat Brian ook veel brute vrienden heeft....quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:19 schreef Prosac het volgende:
Brian zal niemand aan een mes rijgen..
type: Stoer doen op het schoolplein, totdat oom agent langskomt, dan is dat ineens "meneer" en "hij deed het meneer"
Precies, die hij met zijn semiintelligentedoperedenaties wel zover krijgt om dat mes te gebruiken, zelf laat hij het wel uit zijn hoofdquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat denk ik niet..... Ik denk dat Brian ook veel brute vrienden heeft....![]()
Ik zou Brian maar niet onderschatten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Precies, die hij met zijn semiintelligentedoperedenaties wel zover krijgt om dat mes te gebruiken, zelf laat hij het wel uit zijn hoofd
Jezus motherfucker hallelujaa die gaat daar flink door het lint.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:04 schreef havefun het volgende:
Na het zien van dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=_c9BFQN5uoY , heb ik daar geen twijfel over. Moet je zien hoe die Brian opeens omslaat, echt zwaar gestoord die gast.
ik geloof Luiesurinamer 100 procent!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:27 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik heb met Brian in 2000 nog op school gegeten.
en hij heeft alleen maar een grote bek, bluft veel maar doet verder niets.
heb het ook paar keer met hem aan de stok gekrijgen toen.
en ook toen had hij het lef niets om iets te doen.
dus of hij nou een zwaar straf blad heeft betwijfel ik
jaja jij loopt hier stoer te lullen ze filmen alles zou jij dat doen alsje wist dat je jaren gevangenistraf kunt krijgen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:46 schreef Flawless2006 het volgende:
Ik vind dat ie een grote mond heeft maar als je 1x boe tegen hem roept dat ie gaat janken als mn nichtje van 2, maar dat vind ik..
Echte gangsta's lullen niet maar doen![]()
weer zo'n slimmerik wat denk jij ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:33 schreef tukkera het volgende:
Brian doet helemaal niets,nulkommanakkanada!!Met z`n gelul over black-outs,die krijg je,daar praat je niet over!Brian heeft een hoog vandalismegehalte,hij breekt dingen als ie boos is,maakt de boel kapot,iemand slaan durft ie alleen van te dromen.Hopelijk wordt mijn laatste opmerking gelogenstraft![]()
hij lult ..noem dan eens de school want ik weet het toevalligquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:17 schreef patrick37 het volgende:
[..]
ik geloof Luiesurinamer 100 procent!
Die hele brian is een grote bluffer,neem alleen al die verhalen van hem
allemaal gelul,ben alleen bang dat hij zo loco is dat hij het zelf gelooft
In real life jankt hij nog harder,en vlucht ie in z`n moeders armpjes met zijn banjo om de nekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:08 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
weer zo'n slimmerik wat denk jij ?
in real life zou hij hem al laaaanng kapot gemaakt hebben .
daar ben ik van overtuigt.
maarja hij wilt ook niet de bak in ZE FILMEN ALLES !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |