Kaat van V_O_L was vandaag dichtbij DGK, hier haar verhaal.
Ben er weer! (was er al een tijdje maar even bijlezen viel niet mee dus speelde ik verstoppertje
Ergens tegen half acht zijn Vriend John en ik richting Eemnes vertrokken, uurtje rijden dachten we zo en makkelijk te vinden leek ons dus vooraf uitzoeken: eeeeeeh ho maar dus....
Aangekomen ergens bij Hilversum Noord had ik zoiets van: nu is het om de hoek maar waar blijven de bordjes Eemnes toch! Het is blijkbaar zo'n een kruimelgehucht (maar wel lang verspreid) dat dit blijkbaar niet nodig was.
Maar dan toch! Opeens een miezerig bordje: 3 km Eemnes, bingo! dacht ik.
Had er een soort voorstelling van: 5 straten, 10 grote huizen een golfbui en DGK.
Plots stonden we op de Gooyergracht maar voor de zekerheid vroeg ik toch even aan een heer (ja heer, bewoner van 1 vd 10 echte villa's) waar het was.
De heer melde ons dat wij beter weer een stukje terug konden rijden, klein stukje snelweg, rechtshouden, dan 2e links, bij rotonde 3 kwart pakken en ga maar door want dit was handiger.
Kortom, alvorens wij de kooi uiteindelijk bereikte hebben we een pracht van een toeristische route genomen via Blaricum, Naarden, Bussum, Laren en toen nog een achterbuurt van Hilversum en dan toch uiteindelijk................Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! een simpel weggetje wat daarna zelfs een zandweg werd en Voila!
DGK!
John en ik buiten adem, zweet op voorhoofd want wij wilden voor jullie wel ietwat eerder er zijn...
Maar okë, 2 aardige gasten kwamen op ons af: eentje regie en ander portier.
Mannetje regie nam de doos aan en zei deze gelijk te laten bezorgen.
Na even wachten gebeurde dit dus ook en konden gezellig bij de portier meekijken op de streams.
Leuke portier trouwens maar wel eentje van scherpe regels (geen informatie zo'n beetje uit te trekken dus).
Was heel leuk om te zien hoe die doos binnenkwam!!! Heb echt genoten.
Wel ga ik zo de filmpjes hoek even in want echt verstaan kon ik het niet, portier was op babbelmodus.
Heb het nog even met hem gehad over de bedreigingen: hij melde dat er meerdere instantie's mee bezig zijn!!!
Goed nieuws.
Vroeg hem aan wie hij hekel had in de kooi: Zeer grondig kwam eruit: Natasia en niet alleen vanwege haar kinderen maar hij walgt echt van haar
Voor Brian moet Huub uitkijken melde hij nog even want als deze door het lint gaat wordt het Huub die tussen 4 plankjes de kooi uit gaat.
Nou ja, nog wat koe en kalf gebla en genoten.
Kooi zelf niet gezien, is echt behoorlijk bewaakt!
Heb veel reactie's gelezen, veel die telefoons eruit hebben getrokken, man alleen laten bbq-en, buurvrouwen in de steek gelaten, en ga maar door!
haha, onwijs top!
[ Bericht 0% gewijzigd door spapaars op 17-06-2007 01:48:32 ]