mensen kennen zichzelf het beste , als brian dat zegt van zichzelf , dan is dat hoogstwaarschijnlijk ook waar . en op de momenten dat hij dat niet van zichzelf vind , dan lult hij er zich vanzelf wel weer in .quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:52 schreef tong80 het volgende:
Vanavond zei ie zelf weer dat ie gevaarlijk is en het wel eens te laat kan zijn als ze hem willen stoppen als ie geweld gebruikt.
Misschien heb je gelijk en zou iedereen agressief worden van huub , maar vergeet niet dat niet iedereen een amanda zou vastpakken en een paar keer bespugen om vervolgens een harde klap te geven , ook zou niet iedereen meteen roepen dat hij hem vermoord of zelfmoord gaat plegen , ook niet iedereen is zo'n laffe control freak als brainless die absoluut geen enkele verantwoordelijkheid wilt nemen en dus alles omdraait zodat het nooit zijn schuld is , vergeet niet dat niet iedereen door het lint gaat en dus niet meer weet wat je doet en alles sloopt wat maar onder zijn handen komt , , vergeet niet dat brian het toegeeft dat hij haar heeft geslagen maar het niet hardop wilt zeggen (hij zei een paar keer gisteren ja dat ene naast het spugen , oja soms noemt hij het duwen .. omdat hij in de veronderstelling is dat de streams uit waren en dat hij het slachtoffer wilt spelen zodat al zijn acties van eergisteren door anderen komen en niet door zichzelf . (als je dat echt vind waarom verzwijg je dan dingen en wilt ze niet hardop uitspreken )quote:Op zaterdag 24 maart 2007 06:55 schreef Fonk het volgende:
[..]
Eindelijk nog wat mensen met gezond verstand op internet. pff valt echt op (Y) bravo .
En geloof me in de buiten wereld is Huub ook zo, is namelijk mijn collega geweest
Daarom moet je blijven denken wat is spel ? wat is echt ? wat is nep? wat is door Talpa bedacht?
Waarom er een te dikke man in zetten met eet problemen? Volgens mij zit 10 hier ook gewoon achter.
Maar ja die gaan toch falliet he
hij liep een paar keer weg, maar natasja hield hem ook vaak genoeg tegen op momentenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:38 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ik zeg toch ook dat hij ontplofte.. alleen toen huub kwam , pakte hij Huub niet.. ook in de slaapkamer toen huub 'hem sloeg' gingtie gelijk weg... ook in de tuin ging hij weg... (huub liep hem uitdagend achterna)
maar Brian spoort niet, als je zooo woedend kan worden(en nog kalmeringstabletten slikt ook
)
als brian geen camera's op zijn lelijke smoelwerk had gehad had ie in het dagelijks leven amandaquote:Op maandag 30 april 2007 03:27 schreef miesy het volgende:
[..]
hij liep een paar keer weg, maar natasja hield hem ook vaak genoeg tegen op momenten
dat duidelijk te zien was dat brian maar al te graag een gevecht met huubje aan wou gaan.
flikker toch op als je zo aggresief bent en je word door 1 vrouw met 1 arm tegen gehouden ,quote:Op maandag 30 april 2007 08:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ie zo'n beruchte black out krijgt, dat denk ik zeker dat hij ertoe in staat is.
Maar dan zal Natasia er ook niet meer zo snel tussen springen.
quote:Op maandag 30 april 2007 10:46 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
flikker toch op als je zo aggresief bent en je word door 1 vrouw met 1 arm tegen gehouden ,
dan kun je ook beter doen wat hij probeerde .
namelijk wegrennen
en die zgn black out van brian
daar hoef je alleen bang voor te zijn als hij een mes in zijn handen heeft en met de rug naar hem toe staat.
er zit namelijk een heel klein beetje anttilliaans bloed in hem.
ik ben niet boos je snapt er geloof ik niet veelquote:Op maandag 30 april 2007 10:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet waar je nu precies zo boos over bent, maar als hij een black out heeft kan hij zichzelf niet meer in de hand houden. Heeft ie zelf ook gezegt. Dus dan zou Natasia hem ook niet meer tegen kunnen houden en tussen beide springen. Ik denk ook niet dat hij op zo'n moment weg zou rennen, want dan ben je blind van woede. het zat er nu ook behoorlijk dichtbij. De reden volgensmij dat hij laatst weg rende is omdat Huub hem "sloeg". Die laatste zinnen van je snap ik niet helemaal. Iemand kan zonder een mes ook gevaarlijk zijn en hij kan 'm altijd pakken. En hoezo alleen als hij met de rug naar hem toe staat? En wat heeft dat met zijn Antilliaan zijn temaken? In elk geval het is mijn mening, ik denk dat hij ertoe in staat is.
natasja gilde ook steeds "amanda niet doen" om haar uit brian zijn buurt te houdenquote:Op maandag 30 april 2007 03:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als brian geen camera's op zijn lelijke smoelwerk had gehad had ie in het dagelijks leven amanda
hélemaal uitgewoond als ze dronken was, en ieder ander meisje ook trouwens, die goser is echt de meest schijnheilige etterbak allertijde, en ja, als er geen camera's waren had ie huub waarscijnlijk dood of invalide geslagen......
Als jij zegt "flikker toch op" lijkt mij dat een boze reactie, maar goed.quote:Op maandag 30 april 2007 11:21 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ik ben niet boos je snapt er geloof ik niet veel
een blackout??? omdat hij zegt dat hij er 1 kan krijgen!!
geslagen door huub??? omdat hij dat zegt!!!
je kunt alle filmpjes gaan opzoeken en nakijken er is nergens duidelijk te zien dat hij geslagen is.
en dat hij iemand aan een mes kan rijgen klopt helemaal en als je dan de laatste regels niet snapt kan ik niks aan doen.
Hij heeft zelf gezegd dat de ervaring heeft geleerd dat dan niemand hem kan tegen houden.quote:Op maandag 30 april 2007 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Het blijft natuurlijk allemaal speculatie. Je kan nooit zeker weten wat hij zou doen met een black out.
dan ben jij de enigste die gezien heeft dat huub hem geslagen danwel geraakt heeft.quote:Op maandag 30 april 2007 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jij zegt "flikker toch op" lijkt mij dat een boze reactie, maar goed.
Een black out omdat ik denk dat hij er één vkan krijgen EN omdat hij het zelf zegt. En zoals ik daaronder al zei, het blijft natuurlijk puur speculatie. Geslagen door Huub, is een feit. Dat is duidelijk op het filmpje te zien. Hard niet, maar geslagen wel bij dat haartrek incident. En je kan er wel wat aan doen dat ik er niets van snap.... eigenlijk.
Maar we zijn het erover eens dat hij er dus misschien tot in staat is. Mooi, is dat ook weer klaar.
uitgevallen ja maar moet je dan blindelings iemand in die kooi geloven omdat hij of zij dat zegt??quote:Op maandag 30 april 2007 23:21 schreef Jeem het volgende:
De streams waren wel uitgevallen op een moment he..
0.20 sec. Daar raakt Huub hem (en daarvoor ook een klein tikje) nadat Brian hem aan de haren trok.quote:Op maandag 30 april 2007 23:18 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
dan ben jij de enigste die gezien heeft dat huub hem geslagen danwel geraakt heeft.
zelfs brian zei vandaag dat het niet te zien is vanwege dat zgn de schoorsteen ervoor zat.
misschien kun jij of iemand anders effe de link hier neer zetten waar dat slaan wel op te zien is.
er hangen overal cameras alles is te zien maar dat er een tafel en een spiegel sneuvelt zijn geen beelden van.
en flikker toch op is geen boze reactie zie het als humor net zoals je dat zinnetje in je msn kunt vinden
enne je moet niet alles geloven wat een bewoner zegt hoor ook niet van die blackout whahahahah
enne misschien heb je het net misschien wel gehoord dat brian als antwoord op de schietpartijen bij het carnaval in rotterdam antwoorde ja antillianen trekken graag(of gauw) een pistool![]()
Ben je serieus of..?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:44 schreef aightZz het volgende:
Als iemand iemand moet steken dan moet je hem gewoon steken, als je iemand moet schieten moet je hem gewoon schieten - dat is die $hit.
als ik jou was zou ik effe naar hans gaan want je ziet alleen een hand voor brian zen gezicht langs gaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
0.20 sec. Daar raakt Huub hem (en daarvoor ook een klein tikje) nadat Brian hem aan de haren trok.
http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI
En nu ben ik er eigenlijk nogal klaar mee.
Ik denk dat hij 'm raakt en jij denkt van niet. Mij een zorg.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:07 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik effe naar hans gaan want je ziet alleen een hand voor brian zen gezicht langs gaan
het enigste wat hem misschien geraakt zou kunnen hebben is de luchtdruk en verders niets
huub heeft weer 2 keer misgeslagen whahahaha
daar word hij onderhand wel goed in he misschoppen misslaan whahahahaahha
weer niks geraakt
enne amanda heeft hij ook niet geneukt ook al zegt natasia van wel hoor![]()
Waar denk jij dat hij 's morgens -al een maand of zeven- boter mee op zijn brood smeert?quote:
Bijna elk DGK-topic heeft tegenwoordig een 'psycho-alert' waarschuwing nodig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:59 schreef PC eend het volgende:
Shit ik had dit topic veel eerder moeten checken![]()
OMG is de cos lekquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Bijna elk DGK-topic heeft tegenwoordig een 'psycho-alert' waarschuwing nodig.
1 linkse hoek van die patser met een kracht van een goudvis zou niemand echt wat doen denk ik, een mes is toch wat effectiever.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian heeft geen mes nodig. Eén linkse hoek en iemand ligt de komende kerst in het revalidatiecentrum
Hij was zijn pillen vergetenquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:28 schreef Frasier het volgende:
Als je jezelf zó druk maakt om een fucking vlieg ben je ook in staat iemand aan een mes te rijgen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:37 schreef tong80 het volgende:
Mocht het ooit gebeuren zullen we het nooit zien nu het bij RTL zit
Kaat heeft altijd gelijk!quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:10 schreef spapaars het volgende:
Ene Kaat was ooit bij de gouden kooi, voor het hek.
Ze sprak met een bewaker.
Die vertelde dat hij Brian in staat ziet om een mes te gebruiken.
Dat wijf moet volgens mij eerder in een dwangbuis met haar Gouden Kooi obsessie dan Brian.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:10 schreef spapaars het volgende:
Ene Kaat was ooit bij de gouden kooi, voor het hek.
Ze sprak met een bewaker.
Die vertelde dat hij Brian in staat ziet om een mes te gebruiken.
Hier is 'dat wijf', ik heb eenvoudig weg ooit verteld wat de man tegen mij zei.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wijf moet volgens mij eerder in een dwangbuis met haar Gouden Kooi obsessie dan Brian.
Dwangbuis wegens obsessief DGK volgen aub.quote:Op zondag 4 november 2007 05:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hier is 'dat wijf', ik heb eenvoudig weg ooit verteld wat de man tegen mij zei.
Obsessie???????
Zou wel heel ernstig zijn maar nee, gaat hem niet worden.
Wat ik wel vervelend vind is dat jij mij wijf noemt zonder mij te kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |