abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48820653
dit kan absoluut niet door de beugel!!!!

[ Bericht 79% gewijzigd door Gert op 01-05-2007 13:00:20 ]
  zondag 29 april 2007 @ 00:25:05 #154
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48820655
Brian heeft zelf al aangegeven dat hij in een black-out als geboeid man de villa zal verlaten.
Hij heeft ook gezegd dat hij al eerder black-outs heeft gehad en daar zal best iets gebeurd zijn waar de meeste mensen niet trots op zijn.

Ik geloof dus wel degelijk dat hij tot iets ergs in staat zal zijn ....
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  zondag 29 april 2007 @ 00:41:38 #155
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_48821094
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:52 schreef tong80 het volgende:
Vanavond zei ie zelf weer dat ie gevaarlijk is en het wel eens te laat kan zijn als ze hem willen stoppen als ie geweld gebruikt.

mensen kennen zichzelf het beste , als brian dat zegt van zichzelf , dan is dat hoogstwaarschijnlijk ook waar . en op de momenten dat hij dat niet van zichzelf vind , dan lult hij er zich vanzelf wel weer in .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 29 april 2007 @ 00:56:56 #156
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_48821492
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 06:55 schreef Fonk het volgende:

[..]

Eindelijk nog wat mensen met gezond verstand op internet. pff valt echt op (Y) bravo .
En geloof me in de buiten wereld is Huub ook zo, is namelijk mijn collega geweest

Daarom moet je blijven denken wat is spel ? wat is echt ? wat is nep? wat is door Talpa bedacht?
Waarom er een te dikke man in zetten met eet problemen? Volgens mij zit 10 hier ook gewoon achter.
Maar ja die gaan toch falliet he
Misschien heb je gelijk en zou iedereen agressief worden van huub , maar vergeet niet dat niet iedereen een amanda zou vastpakken en een paar keer bespugen om vervolgens een harde klap te geven , ook zou niet iedereen meteen roepen dat hij hem vermoord of zelfmoord gaat plegen , ook niet iedereen is zo'n laffe control freak als brainless die absoluut geen enkele verantwoordelijkheid wilt nemen en dus alles omdraait zodat het nooit zijn schuld is , vergeet niet dat niet iedereen door het lint gaat en dus niet meer weet wat je doet en alles sloopt wat maar onder zijn handen komt , , vergeet niet dat brian het toegeeft dat hij haar heeft geslagen maar het niet hardop wilt zeggen (hij zei een paar keer gisteren ja dat ene naast het spugen , oja soms noemt hij het duwen .. omdat hij in de veronderstelling is dat de streams uit waren en dat hij het slachtoffer wilt spelen zodat al zijn acties van eergisteren door anderen komen en niet door zichzelf . (als je dat echt vind waarom verzwijg je dan dingen en wilt ze niet hardop uitspreken )
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_48857357
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:38 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ik zeg toch ook dat hij ontplofte.. alleen toen huub kwam , pakte hij Huub niet.. ook in de slaapkamer toen huub 'hem sloeg' gingtie gelijk weg... ook in de tuin ging hij weg... (huub liep hem uitdagend achterna)

maar Brian spoort niet, als je zooo woedend kan worden (en nog kalmeringstabletten slikt ook )
hij liep een paar keer weg, maar natasja hield hem ook vaak genoeg tegen op momenten
dat duidelijk te zien was dat brian maar al te graag een gevecht met huubje aan wou gaan.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_48857518
quote:
Op maandag 30 april 2007 03:27 schreef miesy het volgende:

[..]

hij liep een paar keer weg, maar natasja hield hem ook vaak genoeg tegen op momenten
dat duidelijk te zien was dat brian maar al te graag een gevecht met huubje aan wou gaan.
als brian geen camera's op zijn lelijke smoelwerk had gehad had ie in het dagelijks leven amanda
hélemaal uitgewoond als ze dronken was, en ieder ander meisje ook trouwens, die goser is echt de meest schijnheilige etterbak allertijde, en ja, als er geen camera's waren had ie huub waarscijnlijk dood of invalide geslagen......
pi_48858335
Als ie zo'n beruchte black out krijgt, dat denk ik zeker dat hij ertoe in staat is.
Maar dan zal Natasia er ook niet meer zo snel tussen springen.
pi_48859623
quote:
Op maandag 30 april 2007 08:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ie zo'n beruchte black out krijgt, dat denk ik zeker dat hij ertoe in staat is.
Maar dan zal Natasia er ook niet meer zo snel tussen springen.
flikker toch op als je zo aggresief bent en je word door 1 vrouw met 1 arm tegen gehouden ,
dan kun je ook beter doen wat hij probeerde .
namelijk wegrennen
en die zgn black out van brian
daar hoef je alleen bang voor te zijn als hij een mes in zijn handen heeft en met de rug naar hem toe staat.
er zit namelijk een heel klein beetje anttilliaans bloed in hem.
pi_48859709
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:46 schreef BENJOLA het volgende:

[..]

flikker toch op als je zo aggresief bent en je word door 1 vrouw met 1 arm tegen gehouden ,
dan kun je ook beter doen wat hij probeerde .
namelijk wegrennen
en die zgn black out van brian
daar hoef je alleen bang voor te zijn als hij een mes in zijn handen heeft en met de rug naar hem toe staat.
er zit namelijk een heel klein beetje anttilliaans bloed in hem.

Ik weet niet waar je nu precies zo boos over bent, maar als hij een black out heeft kan hij zichzelf niet meer in de hand houden. Heeft ie zelf ook gezegt. Dus dan zou Natasia hem ook niet meer tegen kunnen houden en tussen beide springen. Ik denk ook niet dat hij op zo'n moment weg zou rennen, want dan ben je blind van woede. het zat er nu ook behoorlijk dichtbij. De reden volgensmij dat hij laatst weg rende is omdat Huub hem "sloeg". Die laatste zinnen van je snap ik niet helemaal. Iemand kan zonder een mes ook gevaarlijk zijn en hij kan 'm altijd pakken. En hoezo alleen als hij met de rug naar hem toe staat? En wat heeft dat met zijn Antilliaan zijn temaken? In elk geval het is mijn mening, ik denk dat hij ertoe in staat is.
pi_48859722
Het blijft natuurlijk allemaal speculatie. Je kan nooit zeker weten wat hij zou doen met een black out.
pi_48859860
brain is zeker is staat om iemand te vermoorden het is een psygopaat wordt al gek als hij een tikje in zijn gezicht krijgt of achter na gelopen wordt. maar als jaap uren huub tagt dan moet hij lachen en stookt jaap nog meer op. deelt zelf ook tikjes uit geeft kopstoten knijpt scheurt blousen kapot verbouwd het hele huis maar wordt gek als hij getagt wordt die loser
  maandag 30 april 2007 @ 11:13:44 #164
16305 Jappie
parttime reverend
pi_48860088
Brian is een geniepig mannetje....als hij er 100% van overtuigd zou zijn dat hij ermee kan wegkomen zal hij het in andermans vlees duwen van een stuk staal zeker niet nalaten...Brian heeft echter een grote handicap...Brian is gelovig en er dientengevolge van overtuigd dat elke handeling verband houdende met het neersteken van een medebewoner genadeloos zal worden geregistreerd en afgestraft door de grote bebaarde wreker.
pi_48860251
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je nu precies zo boos over bent, maar als hij een black out heeft kan hij zichzelf niet meer in de hand houden. Heeft ie zelf ook gezegt. Dus dan zou Natasia hem ook niet meer tegen kunnen houden en tussen beide springen. Ik denk ook niet dat hij op zo'n moment weg zou rennen, want dan ben je blind van woede. het zat er nu ook behoorlijk dichtbij. De reden volgensmij dat hij laatst weg rende is omdat Huub hem "sloeg". Die laatste zinnen van je snap ik niet helemaal. Iemand kan zonder een mes ook gevaarlijk zijn en hij kan 'm altijd pakken. En hoezo alleen als hij met de rug naar hem toe staat? En wat heeft dat met zijn Antilliaan zijn temaken? In elk geval het is mijn mening, ik denk dat hij ertoe in staat is.
ik ben niet boos je snapt er geloof ik niet veel
een blackout??? omdat hij zegt dat hij er 1 kan krijgen!!
geslagen door huub??? omdat hij dat zegt!!!
je kunt alle filmpjes gaan opzoeken en nakijken er is nergens duidelijk te zien dat hij geslagen is.
en dat hij iemand aan een mes kan rijgen klopt helemaal en als je dan de laatste regels niet snapt kan ik niks aan doen.
pi_48863357
quote:
Op maandag 30 april 2007 03:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

als brian geen camera's op zijn lelijke smoelwerk had gehad had ie in het dagelijks leven amanda
hélemaal uitgewoond als ze dronken was, en ieder ander meisje ook trouwens, die goser is echt de meest schijnheilige etterbak allertijde, en ja, als er geen camera's waren had ie huub waarscijnlijk dood of invalide geslagen......
natasja gilde ook steeds "amanda niet doen" om haar uit brian zijn buurt te houden
afgelopen donderdag nacht..
is duidelijk dat ze wou voorkomen dat brian haar iets aan zou doen, en gelijk had ze.

ook die ene keer dat brian zo moe was en achter belde of hij even mocht slapen want hij was op
en had buikpijn wan de wijn en toen hij hoorde dat dat niet mocht gooide hij de hoorn op de haak
om vervolgens in zijn slaapkamer als een agressieve gek te flippen. iedereen hoorde het want
natasja had weer is een video boodschap ofzo en ze was er snel bij om hem te bedaren.

als je aleen om zo iets al psycho word dan spoor je gewoon echt niet..
best wel zielig eigenlijk.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_48871735
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:21 schreef BENJOLA het volgende:

[..]

ik ben niet boos je snapt er geloof ik niet veel
een blackout??? omdat hij zegt dat hij er 1 kan krijgen!!
geslagen door huub??? omdat hij dat zegt!!!
je kunt alle filmpjes gaan opzoeken en nakijken er is nergens duidelijk te zien dat hij geslagen is.
en dat hij iemand aan een mes kan rijgen klopt helemaal en als je dan de laatste regels niet snapt kan ik niks aan doen.
Als jij zegt "flikker toch op" lijkt mij dat een boze reactie, maar goed.
Een black out omdat ik denk dat hij er één vkan krijgen EN omdat hij het zelf zegt. En zoals ik daaronder al zei, het blijft natuurlijk puur speculatie. Geslagen door Huub, is een feit. Dat is duidelijk op het filmpje te zien. Hard niet, maar geslagen wel bij dat haartrek incident. En je kan er wel wat aan doen dat ik er niets van snap.... eigenlijk.

Maar we zijn het erover eens dat hij er dus misschien tot in staat is. Mooi, is dat ook weer klaar.

[ Bericht 35% gewijzigd door -Strawberry- op 30-04-2007 21:30:51 ]
  Trouwste user 2022 maandag 30 april 2007 @ 22:58:21 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_48875080
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Het blijft natuurlijk allemaal speculatie. Je kan nooit zeker weten wat hij zou doen met een black out.
Hij heeft zelf gezegd dat de ervaring heeft geleerd dat dan niemand hem kan tegen houden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48875670
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als jij zegt "flikker toch op" lijkt mij dat een boze reactie, maar goed.
Een black out omdat ik denk dat hij er één vkan krijgen EN omdat hij het zelf zegt. En zoals ik daaronder al zei, het blijft natuurlijk puur speculatie. Geslagen door Huub, is een feit. Dat is duidelijk op het filmpje te zien. Hard niet, maar geslagen wel bij dat haartrek incident. En je kan er wel wat aan doen dat ik er niets van snap.... eigenlijk.

Maar we zijn het erover eens dat hij er dus misschien tot in staat is. Mooi, is dat ook weer klaar.
dan ben jij de enigste die gezien heeft dat huub hem geslagen danwel geraakt heeft.
zelfs brian zei vandaag dat het niet te zien is vanwege dat zgn de schoorsteen ervoor zat.
misschien kun jij of iemand anders effe de link hier neer zetten waar dat slaan wel op te zien is.
er hangen overal cameras alles is te zien maar dat er een tafel en een spiegel sneuvelt zijn geen beelden van.
en flikker toch op is geen boze reactie zie het als humor net zoals je dat zinnetje in je msn kunt vinden
enne je moet niet alles geloven wat een bewoner zegt hoor ook niet van die blackout whahahahah
enne misschien heb je het net misschien wel gehoord dat brian als antwoord op de schietpartijen bij het carnaval in rotterdam antwoorde ja antillianen trekken graag(of gauw) een pistool
pi_48875759
De streams waren wel uitgevallen op een moment he..
pi_48875813
quote:
Op maandag 30 april 2007 23:21 schreef Jeem het volgende:
De streams waren wel uitgevallen op een moment he..
uitgevallen ja maar moet je dan blindelings iemand in die kooi geloven omdat hij of zij dat zegt??
pi_48876621
brain vertelde jaap dat hij zijn aanval op eric en amanda moest inzetten dan waren die zo het huis uit ja hij weet het goed te vertellen maar er mag geen aanval op hem komen want dat gaat hij huilen en zeggen ik wordt helemaal gek ik pleeg zelfmoord die jongen moet echt het huis uit die is echt de weg kwijt
pi_48885745
quote:
Op maandag 30 april 2007 23:18 schreef BENJOLA het volgende:

[..]

dan ben jij de enigste die gezien heeft dat huub hem geslagen danwel geraakt heeft.
zelfs brian zei vandaag dat het niet te zien is vanwege dat zgn de schoorsteen ervoor zat.
misschien kun jij of iemand anders effe de link hier neer zetten waar dat slaan wel op te zien is.
er hangen overal cameras alles is te zien maar dat er een tafel en een spiegel sneuvelt zijn geen beelden van.
en flikker toch op is geen boze reactie zie het als humor net zoals je dat zinnetje in je msn kunt vinden
enne je moet niet alles geloven wat een bewoner zegt hoor ook niet van die blackout whahahahah
enne misschien heb je het net misschien wel gehoord dat brian als antwoord op de schietpartijen bij het carnaval in rotterdam antwoorde ja antillianen trekken graag(of gauw) een pistool
0.20 sec. Daar raakt Huub hem (en daarvoor ook een klein tikje) nadat Brian hem aan de haren trok.
http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI
En nu ben ik er eigenlijk nogal klaar mee.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:44:15 #174
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_48885962
Als iemand iemand moet steken dan moet je hem gewoon steken, als je iemand moet schieten moet je hem gewoon schieten - dat is die $hit.
pi_48886456
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:44 schreef aightZz het volgende:
Als iemand iemand moet steken dan moet je hem gewoon steken, als je iemand moet schieten moet je hem gewoon schieten - dat is die $hit.
Ben je serieus of..?

pi_48886653
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

0.20 sec. Daar raakt Huub hem (en daarvoor ook een klein tikje) nadat Brian hem aan de haren trok.
http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI
En nu ben ik er eigenlijk nogal klaar mee.
als ik jou was zou ik effe naar hans gaan want je ziet alleen een hand voor brian zen gezicht langs gaan
het enigste wat hem misschien geraakt zou kunnen hebben is de luchtdruk en verders niets
huub heeft weer 2 keer misgeslagen whahahaha
daar word hij onderhand wel goed in he misschoppen misslaan whahahahaahha
weer niks geraakt
enne amanda heeft hij ook niet geneukt ook al zegt natasia van wel hoor

[ Bericht 9% gewijzigd door BENJOLA op 01-05-2007 13:15:25 ]
pi_48888240
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:07 schreef BENJOLA het volgende:

[..]

als ik jou was zou ik effe naar hans gaan want je ziet alleen een hand voor brian zen gezicht langs gaan
het enigste wat hem misschien geraakt zou kunnen hebben is de luchtdruk en verders niets
huub heeft weer 2 keer misgeslagen whahahaha
daar word hij onderhand wel goed in he misschoppen misslaan whahahahaahha
weer niks geraakt
enne amanda heeft hij ook niet geneukt ook al zegt natasia van wel hoor
Ik denk dat hij 'm raakt en jij denkt van niet. Mij een zorg.
Brian die aan haren trekt is in elk geval wel duidelijk en zijn para acties ook.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 juni 2007 @ 19:45:55 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_50174575
Het moment komt steeds dichter bij

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50175720
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:14:55 #180
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50175905
De teller is inderdaad weer gestart

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_50178244
Ik was wel even bang toen hij naar beneden liep en in die kastjes iets zocht om Jaap mee te pakken. Maar goed dat het alleen schoonmaakmiddel (?) was.
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:06:24 #182
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50178280
Listerine
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_50180776
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:45 schreef tong80 het volgende:
Het moment komt steeds dichter bij

? vertel
pi_50181934
tic tac tic tac

mama belt, brie op scherp... Pammetje blijkt extasie en dan ziet hij Natasie en OEPS!

Wishful thinking
pi_50223004
tss bryan is daar zeker toe in staat..maar hij doet het niet want hij speelt slim tog...maar jaap speelt het slimst vinden jullie niet..niemand mag hem en hij is stront vervelend maar ja dat is hoe je het moet spelen mang
  vrijdag 8 juni 2007 @ 01:21:18 #186
172665 sushiwausi
pluk de dag, tik een bijtje
pi_50224455
OW JAAAAH dat kan die wel die sickow- para- flippow-naab !!!
geef die psycho een week een knife !
weddu dattie ereen heb geraakt binnen een week ?!
nog nooit zo'n zieke gast LIVE gezien on TV ! ....ik geef hem nog een ehr.....maandje ?
dan is ut "Bye Bye,.. Para Brii !!"
  vrijdag 8 juni 2007 @ 01:24:28 #187
6941 APK
Factual, I think.
pi_50224530
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 01:21 schreef sushiwausi het volgende:

geef die psycho een week een knife !
Waar denk jij dat hij 's morgens -al een maand of zeven- boter mee op zijn brood smeert?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 01:59:55 #188
2018 PC eend
relativist
pi_50225105
Shit ik had dit topic veel eerder moeten checken
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 02:36:47 #189
6941 APK
Factual, I think.
pi_50225432
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 01:59 schreef PC eend het volgende:

Shit ik had dit topic veel eerder moeten checken
Bijna elk DGK-topic heeft tegenwoordig een 'psycho-alert' waarschuwing nodig.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 02:56:26 #190
2018 PC eend
relativist
pi_50225554
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 02:36 schreef APK het volgende:

[..]

Bijna elk DGK-topic heeft tegenwoordig een 'psycho-alert' waarschuwing nodig.
OMG is de cos lek
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 juni 2007 @ 16:35:04 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_50521677
De kans wordt steeds groter

zaterdag 16 juni 2007 @ 19:21:36 #192
166006 Polonium-120
the morning after
pi_50526208
speetip 9: weet wanneer je moet stoppen...
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_50535654
Brian heeft geen mes nodig. Eén linkse hoek en iemand ligt de komende kerst in het revalidatiecentrum
  zondag 17 juni 2007 @ 01:37:21 #194
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_50536051
Kaat van V_O_L was vandaag dichtbij DGK, hier haar verhaal.
Ben er weer! (was er al een tijdje maar even bijlezen viel niet mee dus speelde ik verstoppertje
Ergens tegen half acht zijn Vriend John en ik richting Eemnes vertrokken, uurtje rijden dachten we zo en makkelijk te vinden leek ons dus vooraf uitzoeken: eeeeeeh ho maar dus....
Aangekomen ergens bij Hilversum Noord had ik zoiets van: nu is het om de hoek maar waar blijven de bordjes Eemnes toch! Het is blijkbaar zo'n een kruimelgehucht (maar wel lang verspreid) dat dit blijkbaar niet nodig was.
Maar dan toch! Opeens een miezerig bordje: 3 km Eemnes, bingo! dacht ik.
Had er een soort voorstelling van: 5 straten, 10 grote huizen een golfbui en DGK.
Plots stonden we op de Gooyergracht maar voor de zekerheid vroeg ik toch even aan een heer (ja heer, bewoner van 1 vd 10 echte villa's) waar het was.
De heer melde ons dat wij beter weer een stukje terug konden rijden, klein stukje snelweg, rechtshouden, dan 2e links, bij rotonde 3 kwart pakken en ga maar door want dit was handiger.
Kortom, alvorens wij de kooi uiteindelijk bereikte hebben we een pracht van een toeristische route genomen via Blaricum, Naarden, Bussum, Laren en toen nog een achterbuurt van Hilversum en dan toch uiteindelijk................Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! een simpel weggetje wat daarna zelfs een zandweg werd en Voila!
DGK!
John en ik buiten adem, zweet op voorhoofd want wij wilden voor jullie wel ietwat eerder er zijn...
Maar okë, 2 aardige gasten kwamen op ons af: eentje regie en ander portier.
Mannetje regie nam de doos aan en zei deze gelijk te laten bezorgen.
Na even wachten gebeurde dit dus ook en konden gezellig bij de portier meekijken op de streams.
Leuke portier trouwens maar wel eentje van scherpe regels (geen informatie zo'n beetje uit te trekken dus).
Was heel leuk om te zien hoe die doos binnenkwam!!! Heb echt genoten.
Wel ga ik zo de filmpjes hoek even in want echt verstaan kon ik het niet, portier was op babbelmodus.
Heb het nog even met hem gehad over de bedreigingen: hij melde dat er meerdere instantie's mee bezig zijn!!!
Goed nieuws.
Vroeg hem aan wie hij hekel had in de kooi: Zeer grondig kwam eruit: Natasia en niet alleen vanwege haar kinderen maar hij walgt echt van haar
Voor Brian moet Huub uitkijken melde hij nog even want als deze door het lint gaat wordt het Huub die tussen 4 plankjes de kooi uit gaat.

Nou ja, nog wat koe en kalf gebla en genoten.
Kooi zelf niet gezien, is echt behoorlijk bewaakt!
Heb veel reactie's gelezen, veel die telefoons eruit hebben getrokken, man alleen laten bbq-en, buurvrouwen in de steek gelaten, en ga maar door!
haha, onwijs top!

[ Bericht 0% gewijzigd door spapaars op 17-06-2007 01:48:32 ]
  zondag 17 juni 2007 @ 17:52:05 #195
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_50550247
Als het eraan komt is iedereen in staat tot moord ook Brian maar hij kan het prima af met z´n vuisten om die kabouter een keer goed te grazen te nemen. Hij wacht rustig z´n tijd af want hij heeft tijd genoeg
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_50551601
quote:
Op zondag 17 juni 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian heeft geen mes nodig. Eén linkse hoek en iemand ligt de komende kerst in het revalidatiecentrum
1 linkse hoek van die patser met een kracht van een goudvis zou niemand echt wat doen denk ik, een mes is toch wat effectiever.
  Trouwste user 2022 woensdag 11 juli 2007 @ 23:30:19 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_51379852
Gezien de cliffhanger van vanavond is het nog steeds waarschijnlijk.

pi_51380530
Brianfans zijn net zo goed als brian in bedreigen?! Tsja. HBO niveautje toch¿
  Trouwste user 2022 donderdag 12 juli 2007 @ 00:25:15 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_51381551
Het glas sneuvelde iig

Trouwste user 2022 woensdag 15 augustus 2007 @ 19:49:37 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_52399372
Topic blijft actueel.

pi_52399754
op TV lieten ze iets meer zien als op de streams bij de ruzie om de hondjes
  Moderator / Miss SHO woensdag 15 augustus 2007 @ 20:37:18 #202
22592 crew  Ole
pi_52400969
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:49 schreef tong80 het volgende:
Topic blijft actueel.

Hij was zijn pillen vergeten
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_52409844
Ik denk niet dat Braaaain self-medicated is. Hij krijgt ze volgens mij toegediend
pi_52412057
Denk het niet, denk wel dat hij in staat is een vrouw/vriendin lens te slaan, maar Huub zou zijn vriendin geestelijk murw kunnen maken. Jaap zie ik waarachtig menselijke trekjes vertonen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52414321
Brian is bloedje link. Zodra hij een discussie niet kan winnen gaat ie dreigen 'Manny, wil je dat ik doordraai, wil je dat ik doel kort en klein sla, is dat wat je wil?'. Wat hij ook doet is de schuld van zijn persoonlijk falen, o.a. de agressie, op Amanda's conto proberen te schuiven. Het is geestelijke terreur als je hem dan zo hoort als ie bonje heeft met haar. In een andere setting had ie haar ook allang geslagen.

Brian heeft ook last van stuiptrekkingen. Dan zie je die ogen zo heel snel van links naar rechts gaan. Dan zegt ie 'Waarom heb ik last van kortsluiting?'. Als ie heel veel heeft gezopen heeft ie het over doden die kunnen vallen en dat ie wordt afgevoerd door de politie. Vervolgens grijpt de Febo dan in door hem naar achteren te roepen.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:37:01 #206
178401 annatopia
Zus van SpeedyGJ
pi_52417575
Ik denk ook als Brain bloed link is, en als er geen camera's bij zijn Amanda allang een beuk verkocht had omdat zij tegen zijn draad in gaat. Ik zie hem ook wel voor huiselijk geweld aan als hij continu ruzie heeft. Wie weet horen we na de gouden kooi ook nog van hem. Brian uit de gouden kooi opgepakt wegens geestelijke en lichamelijke mishandeling.

En later Brain uit de gouden kooi is ontoerekeningsvatbaar verklaard.
Wegens geestelijk en lichamelijke mishandeling.
Maar hij krijgt wel 5 jaar tbs aan zijn broek.
Goudenkooi verslaafde!!
pi_52419770
Wie zou er nou niet doordraaien van het gedrag van Amanda. De paar keer dat ik het heb gezien kreeg ik ook zin om haar een beuk gegeven. Wat een irritant wijf zeg
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:57:51 #208
164711 sharonfactor
www.popstarsfansite.nl
pi_52420052
stoere mannen brrr
www.popstarsfansite.nl - alles over het programma Popstars en hun kandidaten.
pi_52457477
100% Die pakt echt nog wel een keer het keukenmes, en niet om champignons te snijden.
pi_52459179
Brian heeft echt geen mes nodig. Sterker nog, zijn woedeuitbarstingen zijn te plots om uberhaupt aan messen te denken. Goed lijf, sterke knuisten, flink afgetraind, hij heeft z'n tools bij zich.
pi_52477781
De man is onvoorspelbaar, dus je weet het simpelweg niet. Als hij nog nooit geweld heeft gebruikt zou het zomaar kunnen dat hij het nu wel een keer toepast.
Reich mir den Stengel, du Bengel !
Liebling, ich habe die Kinder gefickt !
Ich werde immer wissen wer dich letzten Sommer gefickt hat !
www.catsthatlooklikehitler.com
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:57:06 #212
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_52483791
Brrrian is een man waar je als vrouw met een zo wijd mogelijke boog omheen moet gaan!
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:37:54 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_52486208
Mocht het ooit gebeuren zullen we het nooit zien nu het bij RTL zit

Trouwste user 2022 zaterdag 3 november 2007 @ 02:21:15 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_54332373
Ja dus.

Maar ik ging slapen.

zaterdag 3 november 2007 @ 07:11:44 #215
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_54333458
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:28 schreef Frasier het volgende:
Als je jezelf druk maakt om een fucking vlieg ben je ook in staat iemand aan een mes te rijgen .
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!

Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
pi_54334249
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:37 schreef tong80 het volgende:
Mocht het ooit gebeuren zullen we het nooit zien nu het bij RTL zit

Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:10:38 #217
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_54334748
Ene Kaat was ooit bij de gouden kooi, voor het hek.
Ze sprak met een bewaker.
Die vertelde dat hij Brian in staat ziet om een mes te gebruiken.
  zaterdag 3 november 2007 @ 14:36:44 #218
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54337628
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:10 schreef spapaars het volgende:
Kaat heeft altijd gelijk!
pi_54338356
hij is nog in staat om zijn eigen moeder te vermoorden eikel
er zijn er maar 2 die sporen in DGK en dat zijn huub en lieke!!! en de FEBO is 1 grote hoerenkast!!
pi_54340254
Kan hij het niet gewoon heel snel een keer doen, dat stapje voor stapje ernaar toe werken zoals nu schiet ook niet op. Komop redactie stop met rekken, zet het maar in het script.
Alhoewel, dan zal het nog geen exit opleveren, wie is er dan ook zo stom om in het mes van Brian te lopen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 3 november 2007 @ 17:54:41 #221
36022 Heathen
Its No Game
pi_54341019
Antwoord: ja
Now my death is more than just a sad song.
pi_54343231
ja, slotje
als je niets doet kan er niets gebeuren
  zaterdag 3 november 2007 @ 20:18:33 #223
166006 Polonium-120
the morning after
pi_54344280
ik seg... met directe ingang TBS
  zaterdag 3 november 2007 @ 20:53:48 #224
166006 Polonium-120
the morning after
pi_54345309
Rattengif is een de benaming voor verschillende vergiften die bedoeld zijn ter verdelging van ratten. Een bruikbaar rattengif is smaak- en reukloos en heeft een uitgestelde werking. Ratten zijn lastig te doden met vergif door hun eetgewoonten.

Blok met rattengif voor Brian

pi_54346281
Is iemand in staat Brian aan het mes te rijgen?
  zaterdag 3 november 2007 @ 22:17:56 #226
6941 APK
Factual, I think.
pi_54347552
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:10 schreef spapaars het volgende:
Dat wijf moet volgens mij eerder in een dwangbuis met haar Gouden Kooi obsessie dan Brian.
pi_54350387
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 22:17 schreef APK het volgende:

[..]

Dat wijf moet volgens mij eerder in een dwangbuis met haar Gouden Kooi obsessie dan Brian.
Hier is 'dat wijf', ik heb eenvoudig weg ooit verteld wat de man tegen mij zei.
Obsessie???????
Zou wel heel ernstig zijn maar nee, gaat hem niet worden.
Wat ik wel vervelend vind is dat jij mij wijf noemt zonder mij te kennen.
  zondag 4 november 2007 @ 05:27:48 #228
6941 APK
Factual, I think.
pi_54350413
quote:
Op zondag 4 november 2007 05:17 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Hier is 'dat wijf', ik heb eenvoudig weg ooit verteld wat de man tegen mij zei.
Obsessie???????
Zou wel heel ernstig zijn maar nee, gaat hem niet worden.
Wat ik wel vervelend vind is dat jij mij wijf noemt zonder mij te kennen.
Dwangbuis wegens obsessief DGK volgen aub.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')