quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
huub is gewoon het beste wat dgk is overkomen![]()
![]()
Idd, zo scherp uitvergroot had ik de beelden nog niet gezien.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef kissa het volgende:
Dat was duidelijk een trap tegen de stoel.
Tegen de rechterpoot van de stoel ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef kissa het volgende:
Dat was duidelijk een trap tegen de stoel.
Mwaquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:38 schreef Black_king het volgende:
[..]
Tegen de rechterpoot van de stoel ?
Ik zie ook een dubieus trapje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef Black_king het volgende:
Ik zie hem nog steeds de knie raken hoor, maar ja, zal wel niet zo zijn.....
Ja, ok, maar daar zit geen poot toch ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef Dogga het volgende:
[..]
Mwa
eerder tussen de beide benen van NL in
Tussen de benen van Nathanael. Hij zat met zijn benen wijd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:38 schreef Black_king het volgende:
[..]
Tegen de rechterpoot van de stoel ?
Neehquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja, ok, maar daar zit geen poot toch ?
Ah, ok, de zitting dus.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef kissa het volgende:
[..]
Tussen de benen van Nathanael. Hij zat met zijn benen wijd.
bart kwam paar keer voor hem staan maar daarna ging huubie zelf wegquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef ruby het volgende:
Bart heeft 'm tegengehouden? Hij liep toch weg?
Toch ook wel een paar keer tegengehouden toen Huub de villa was uitgezet door Nathanaelquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef ruby het volgende:
Bart heeft 'm tegengehouden? Hij liep toch weg?
Straks online ga ik héél goed kijken. 't Leek nu of hij toch in de knieholte trapte..... maar Nathanael legde z'n koeling op de knie vogens mij meer aan de buitenkant.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja, ok, maar daar zit geen poot toch ?
Ruzie Huub & NLquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:42 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Straks online ga ik héél goed kijken. 't Leek nu of hij toch in de knieholte trapte..... maar Nathanael legde z'n koeling op de knie vogens mij meer aan de buitenkant.
Ja nou je het zegt!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:42 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben die 5 saaie dagen zonder huub gewoon eruit geknipt dus![]()
ja, lief van ze hequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:42 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij nét boven de knie, maar ik denk ook dat hij hem heeft geraakt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:42 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Straks online ga ik héél goed kijken. 't Leek nu of hij toch in de knieholte trapte.....
1. Omdat het idd saai was zonder Huubquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:42 schreef Kinga het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij nét boven de knie, maar ik denk ook dat hij hem heeft geraakt.
Weer naar huis aub, oneerlijk tegenover Nathanael.![]()
Op FOK! is het wel een view-hit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:43 schreef Elounda het volgende:
Ik snap niet dat dit programma geen mega kijkcijfer hit is.
Dit is ultieme tv, die koppen toen Huub er weer in kwam, de verbazing, het ongeloof.
Meesterlijk.
Tuurlijk, is allang gedaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:51 schreef Black_king het volgende:
Is er een cap te maken van de trap tegen de stoel ?????
Goed voor het programma, vooral mee doorgaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:54 schreef Dogga het volgende:
Die lach van natasia dat moet ze echt NIET meer doen gewoon
Doe me een lol, plaats hem nog een keer, dit is toch wel het goede topic ervoor..... Heel NL heeft het nu gezien.quote:
Het heeft op de Frontpage van FOK! gestaan. In slowmotion, ingezoomed etc.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef Black_king het volgende:
[..]
Doe me een lol, plaats hem nog een keer, dit is toch wel het goede topic ervoor..... Heel NL heeft het nu gezien.
Wie weet haalt een gekke .NL het in zijn hoofd óók de beelden te analyseren.....![]()
Inderdaad!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef StarGazer het volgende:
Huub, de absolute koning van het huis
Ok, thanks, ik ga even nazoeken...quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het heeft op de Frontpage van FOK! gestaan. In slowmotion, ingezoomed etc.![]()
Ja, weet je hoeveel caps ik heb staan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef Black_king het volgende:
[..]
Doe me een lol, plaats hem nog een keer, dit is toch wel het goede topic ervoor..... Heel NL heeft het nu gezien.
Wie weet haalt een gekke .NL het in zijn hoofd óók de beelden te analyseren.....![]()
Die was heel eng ja, toen ik live zat te kijken bleef die stream daar bij mij hangen.. moest ik hem 5x aanhoren!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:54 schreef Dogga het volgende:
Die lach van natasia dat moet ze echt NIET meer doen gewoon
quote:
Goed van een "fresh" te horen, ik dacht al dat ik met gekleurde zonnebril aan het kijken was........ En dit is slechts het topje van de ijsberg...... Hij is totaal loco...quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef MissJ het volgende:
Ik kijk DGK niet dagelijks en ik reageer hier vrijwel nooit, maar nu kan ik het niet laten..
Brian is echt een mega engerd! wat een gestoorde debiel is dat zeg![]()
Als het zwart voor z'n ogen wordt.....aiaiai.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef kissa het volgende:
Wat bedoelt Braaain met een black out? Het verlies van zijn zelfbeheersing?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:00 schreef MissJ het volgende:
Ik geloof dat ik vanaf nu echt elke dag DGK ga proberen te kijken![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:00 schreef MissJ het volgende:
Ik geloof dat ik vanaf nu echt elke dag DGK ga proberen te kijken![]()
Ah, op die fiets. Bedanktquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:01 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Als het zwart voor z'n ogen wordt.....aiaiai.
Yep. Killerinstinct. Die gozer kan dan totaal door het lint gaan.....Tot moord in staat. Ik vind het zelf eng te moeten constateren....quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef kissa het volgende:
Haar bedoel je neem ik aan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
lekker voor je vieze h**r!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kleine upgrade.
[afbeelding]
Jammer dat die kaartjes nooit bij Brian zullen aankomen.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kleine upgrade.
[afbeelding]
[..]
Kleine upgrade.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja sorry ik kon het niet laten![]()
Zou best wel eens kunnen.....Brian heeft eens laten doorschemeren dat hij in de gevangenis heeft gezeten toen hij al weer een tijdje terug vertelde dat hij al eens eerder lange tijd opgesloten is geweest en dat opgesloten zijn met zoveel luxe dus een makkie voor zal zijn...quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef Black_king het volgende:
De controle over een blackout. Ik ben zo bang dat hij al een keer eerder iets gedaan heeft...
Ik heb het meerdere keren terug gespoeld. Lachte me rot, maar my god wat een fucking creepquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gaat die nog bijna op zijn bek, met zijn hyena achtige gelach.
Hij zegt black out..hij zal bedoelen een "rood waas" voor z'n ogen en dat hij dan niet meer weet wat hij doet. Het zal wel. Volgens mij weet hij best wel dat hij agressie problemen heeft en zal daarvoor onder behandeling zijn (geweest) ....ofzoquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef kissa het volgende:
Zijn toekomstige vriendin gaat een heel mooi leven tegemoetquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:16 schreef itsme het volgende:
Hij probeert nu al een excuus te hebben voor na de moord. Ja sorry Ik had last van een black out.![]()
Alles verbieden maakt het programma niet leuker om naar te kijken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef TornadoDK het volgende:
ben ik de enige die zich eraan ergert dat iedereen zomaar met elkaars spullen mag smijten. met is al de zoveelste keer dat brian zoiets doet. ik zou zeggen geef hem 1 waarschuwing en als hij nog iets van iemand anders aanraakt meteen eruit zetten die maloot
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:22 schreef Calimero_31 het volgende:
Deze uitzending was masterlijk!!![]()
![]()
![]()
De beste van allemaal tot nu toe.![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:18 schreef st0mpie het volgende:
ha, zou brian die natalee holloway daar op dat eiland vermoord hebben??
hij was fokking para en had een blackout.
zou zomaar kunnen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:19 schreef Roy_vdm het volgende:
Mooie aflevering. De mensen die deze aflevering hebben gezien, zullen genegen zijn morgen ook te kijken. Iedereen vraagt zich af: wat gaat er nu gebeuren met die mensen?
Precies, een black out is heel iets anders. Daarom vroeg ik me af wat Braaaaain bedoelde.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:16 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hij zegt black out..hij zal bedoelen een "rood waas" voor z'n ogen en dat hij dan niet meer weet wat hij doet. Het zal wel. Volgens mij weet hij best wel dat hij agressie problemen heeft en zal daarvoor onder behandeling zijn (geweest) ....ofzoniks black out...hij wist toch ook nog precies waar hij die koffers had gegooid..hij heeft ze zelfs een keer verplaatst..
[..]
Kleine upgrade.
[afbeelding]
Waarom kijk je niet gewoon via uitzending gemist van de Tien sitequote:Op donderdag 15 februari 2007 10:30 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme weer een kwartier een belspelletjeEen gegarandeerde koffer
Nog steeds geen 100quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef Elounda het volgende:
223628 (gemiddeld 99 per dag)
Nu begrijp ik het.
Oftewel, hij heeft er ervaring mee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:48 schreef Peter6000 het volgende:
"Tot hoeverre kan ik een blackout beheersen, niemand kan mijn blackout beheersen"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |