Alles verbieden maakt het programma niet leuker om naar te kijken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef TornadoDK het volgende:
ben ik de enige die zich eraan ergert dat iedereen zomaar met elkaars spullen mag smijten. met is al de zoveelste keer dat brian zoiets doet. ik zou zeggen geef hem 1 waarschuwing en als hij nog iets van iemand anders aanraakt meteen eruit zetten die maloot
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:22 schreef Calimero_31 het volgende:
Deze uitzending was masterlijk!!![]()
![]()
![]()
De beste van allemaal tot nu toe.![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:18 schreef st0mpie het volgende:
ha, zou brian die natalee holloway daar op dat eiland vermoord hebben??
hij was fokking para en had een blackout.
zou zomaar kunnen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:19 schreef Roy_vdm het volgende:
Mooie aflevering. De mensen die deze aflevering hebben gezien, zullen genegen zijn morgen ook te kijken. Iedereen vraagt zich af: wat gaat er nu gebeuren met die mensen?
Precies, een black out is heel iets anders. Daarom vroeg ik me af wat Braaaaain bedoelde.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:16 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hij zegt black out..hij zal bedoelen een "rood waas" voor z'n ogen en dat hij dan niet meer weet wat hij doet. Het zal wel. Volgens mij weet hij best wel dat hij agressie problemen heeft en zal daarvoor onder behandeling zijn (geweest) ....ofzoniks black out...hij wist toch ook nog precies waar hij die koffers had gegooid..hij heeft ze zelfs een keer verplaatst..
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kleine upgrade.
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |