Ah, ok, de zitting dus.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef kissa het volgende:
[..]
Tussen de benen van Nathanael. Hij zat met zijn benen wijd.
bart kwam paar keer voor hem staan maar daarna ging huubie zelf wegquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef ruby het volgende:
Bart heeft 'm tegengehouden? Hij liep toch weg?
Toch ook wel een paar keer tegengehouden toen Huub de villa was uitgezet door Nathanaelquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef ruby het volgende:
Bart heeft 'm tegengehouden? Hij liep toch weg?
Straks online ga ik héél goed kijken. 't Leek nu of hij toch in de knieholte trapte..... maar Nathanael legde z'n koeling op de knie vogens mij meer aan de buitenkant.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja, ok, maar daar zit geen poot toch ?
Ruzie Huub & NLquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:42 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Straks online ga ik héél goed kijken. 't Leek nu of hij toch in de knieholte trapte..... maar Nathanael legde z'n koeling op de knie vogens mij meer aan de buitenkant.
Ja nou je het zegt!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:42 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben die 5 saaie dagen zonder huub gewoon eruit geknipt dus![]()
ja, lief van ze hequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:42 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij nét boven de knie, maar ik denk ook dat hij hem heeft geraakt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:42 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Straks online ga ik héél goed kijken. 't Leek nu of hij toch in de knieholte trapte.....
1. Omdat het idd saai was zonder Huubquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:42 schreef Kinga het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij nét boven de knie, maar ik denk ook dat hij hem heeft geraakt.
Weer naar huis aub, oneerlijk tegenover Nathanael.![]()
Op FOK! is het wel een view-hit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:43 schreef Elounda het volgende:
Ik snap niet dat dit programma geen mega kijkcijfer hit is.
Dit is ultieme tv, die koppen toen Huub er weer in kwam, de verbazing, het ongeloof.
Meesterlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |