quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
huub is gewoon het beste wat dgk is overkomen![]()
![]()
Idd, zo scherp uitvergroot had ik de beelden nog niet gezien.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef kissa het volgende:
Dat was duidelijk een trap tegen de stoel.
Tegen de rechterpoot van de stoel ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef kissa het volgende:
Dat was duidelijk een trap tegen de stoel.
Mwaquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:38 schreef Black_king het volgende:
[..]
Tegen de rechterpoot van de stoel ?
Ik zie ook een dubieus trapje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef Black_king het volgende:
Ik zie hem nog steeds de knie raken hoor, maar ja, zal wel niet zo zijn.....
Ja, ok, maar daar zit geen poot toch ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef Dogga het volgende:
[..]
Mwa
eerder tussen de beide benen van NL in
Tussen de benen van Nathanael. Hij zat met zijn benen wijd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:38 schreef Black_king het volgende:
[..]
Tegen de rechterpoot van de stoel ?
Neehquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja, ok, maar daar zit geen poot toch ?
Ah, ok, de zitting dus.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef kissa het volgende:
[..]
Tussen de benen van Nathanael. Hij zat met zijn benen wijd.
bart kwam paar keer voor hem staan maar daarna ging huubie zelf wegquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef ruby het volgende:
Bart heeft 'm tegengehouden? Hij liep toch weg?
Toch ook wel een paar keer tegengehouden toen Huub de villa was uitgezet door Nathanaelquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef ruby het volgende:
Bart heeft 'm tegengehouden? Hij liep toch weg?
Straks online ga ik héél goed kijken. 't Leek nu of hij toch in de knieholte trapte..... maar Nathanael legde z'n koeling op de knie vogens mij meer aan de buitenkant.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja, ok, maar daar zit geen poot toch ?
Ruzie Huub & NLquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:42 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Straks online ga ik héél goed kijken. 't Leek nu of hij toch in de knieholte trapte..... maar Nathanael legde z'n koeling op de knie vogens mij meer aan de buitenkant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |