Doe me een lol, plaats hem nog een keer, dit is toch wel het goede topic ervoor..... Heel NL heeft het nu gezien.quote:
Het heeft op de Frontpage van FOK! gestaan. In slowmotion, ingezoomed etc.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef Black_king het volgende:
[..]
Doe me een lol, plaats hem nog een keer, dit is toch wel het goede topic ervoor..... Heel NL heeft het nu gezien.
Wie weet haalt een gekke .NL het in zijn hoofd óók de beelden te analyseren.....![]()
Inderdaad!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef StarGazer het volgende:
Huub, de absolute koning van het huis
Ok, thanks, ik ga even nazoeken...quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het heeft op de Frontpage van FOK! gestaan. In slowmotion, ingezoomed etc.![]()
Ja, weet je hoeveel caps ik heb staan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef Black_king het volgende:
[..]
Doe me een lol, plaats hem nog een keer, dit is toch wel het goede topic ervoor..... Heel NL heeft het nu gezien.
Wie weet haalt een gekke .NL het in zijn hoofd óók de beelden te analyseren.....![]()
Die was heel eng ja, toen ik live zat te kijken bleef die stream daar bij mij hangen.. moest ik hem 5x aanhoren!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:54 schreef Dogga het volgende:
Die lach van natasia dat moet ze echt NIET meer doen gewoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |