Yep. Killerinstinct. Die gozer kan dan totaal door het lint gaan.....Tot moord in staat. Ik vind het zelf eng te moeten constateren....quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef kissa het volgende:
Wat bedoelt Braaain met een black out? Het verlies van zijn zelfbeheersing?
Haar bedoel je neem ik aan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
lekker voor je vieze h**r!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kleine upgrade.
[afbeelding]
Jammer dat die kaartjes nooit bij Brian zullen aankomen.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kleine upgrade.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kleine upgrade.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja sorry ik kon het niet laten![]()
Zou best wel eens kunnen.....Brian heeft eens laten doorschemeren dat hij in de gevangenis heeft gezeten toen hij al weer een tijdje terug vertelde dat hij al eens eerder lange tijd opgesloten is geweest en dat opgesloten zijn met zoveel luxe dus een makkie voor zal zijn...quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef Black_king het volgende:
De controle over een blackout. Ik ben zo bang dat hij al een keer eerder iets gedaan heeft...
Ik heb het meerdere keren terug gespoeld. Lachte me rot, maar my god wat een fucking creepquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gaat die nog bijna op zijn bek, met zijn hyena achtige gelach.
Hij zegt black out..hij zal bedoelen een "rood waas" voor z'n ogen en dat hij dan niet meer weet wat hij doet. Het zal wel. Volgens mij weet hij best wel dat hij agressie problemen heeft en zal daarvoor onder behandeling zijn (geweest) ....ofzoquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef kissa het volgende:
Wat bedoelt Braaain met een black out? Het verlies van zijn zelfbeheersing?
Zijn toekomstige vriendin gaat een heel mooi leven tegemoetquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:16 schreef itsme het volgende:
Hij probeert nu al een excuus te hebben voor na de moord. Ja sorry Ik had last van een black out.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |