quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, doet fok! bij jullie ook af en toe wat vreemd? Soms dan krijg ik geen verbinding?
Ja, maar dat is echt pas de laatste 10 minuten ofso..quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, doet fok! bij jullie ook af en toe wat vreemd? Soms dan krijg ik geen verbinding?
Maar wel bijna iedere dag een keertjequote:Op woensdag 14 februari 2007 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar dat is echt pas de laatste 10 minuten ofso..
daar hebben we geen telefoonnummer van, dus dan slaat het 'sms me' nergens op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
Buurjongen?
Ja, vooral Teun zie ik ook echt opgroeienquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Cute age he?
Ja beetje te rustig... Ik ben ook even weg!
quote:
Spill the beans!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef Nesle het volgende:
Ok, ik weet wie mn anonieme aanbidder is.
Kwam net op msn, en de jongen in kwestie deed:quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
Fotos ontvangen Yuri?
WTF?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef Nesle het volgende:
[..]
Kwam net op msn, en de jongen in kwestie deed:
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) youuuuuuu (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(F)(F)(F)
hvjou!
en toen ging chicken weer offline
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef Nesle het volgende:
[..]
Kwam net op msn, en de jongen in kwestie deed:
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) youuuuuuu (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(F)(F)(F)
hvjou!
en toen ging chicken weer offline
Je gaat hem toch niet publiekelijk aan de schandpaal nagelen he? Daar houdt 'ie een levenslang trauma aan over...quote:
Ik denk het ook! Of, nouja, op de twiekurs na die bij elkaar computahspullies gaan kopen enzoquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..dat was de korste minimicro-meet in de Fok geschiedenis denk ik
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik denk het ook! Of, nouja, op de twiekurs na die bij elkaar computahspullies gaan kopen enzo
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je gaat hem toch niet publiekelijk aan de schandpaal nagelen he? Daar houdt 'ie een levenslang trauma aan over...
Nee, ik heb net een 'echte' kaart gekregen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:00 schreef Jayhawk het volgende:
Hoi Lieverd
Nog steeds teleurgesteld?
Ik denk het!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie heeft voor haar doen al lang niets meer laten horen, zou ze gevonden hebben wie ze moet sms'en?
Nee nog niet, maar ik ben door twee vrienden gebeld met de vraag of ik hen een kaartje had gestuurdquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie heeft voor haar doen al lang niets meer laten horen, zou ze gevonden hebben wie ze moet sms'en?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
Anyway... Wat is Ajax weer heerlijk bezig!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |