Ik hoorde het "laatst" pas xDquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:34 schreef cwk het volgende:
Naja 'laatst'. Dat is alweer 2 jaar geleden ofzo.
Mazzelaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:56 schreef Gloeidoos het volgende:
tvp! Alhoewel ik pas bij aflevering 140 ofzo ben...
Hell Yeah!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:03 schreef ImmovableMind het volgende:
One Piece is naar mijn mening de beste manga/anime die ik ken.
En bij welke episode ben je? Wanneer je eenmaal Arlong Arc hebt gezien ben je verkocht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
laatst begonnen met kijken
Succes!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
laatst begonnen met kijken
Geef het een kans, je krijgt er geen spijt van.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik moet deze ook nog eens gaan volgen.![]()
Maar dan heb ik nog een lange weg te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:38 schreef stroopje het volgende:
ik moet vooral lachen om Chopper als die gaat schuilen![]()
Lol, die animated gif had ik vroeger altijd naast mijn signature staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is inderdaad een losstaande arm. Mocht je niet willen weten hoe het kan, heb ik de verklaring in spoiler tag gezet.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:37 schreef BizMarkie het volgende:
er staat een vet plaatje aan het begin van deze topic. Maar wat ik raar vond is dat er uit het niets een arm verschijnt die wat te drinken bij Nami inschenkt. Ben ik nu gewoon zo moe dat ik mij dingen ga verbeelden of zien jullie het ook?
Ik ben trouwens nog maar bij afl 62 van One Piece, maar ik kan me niet voorstellen dat er na die afl een zelfstandige arm bij de Straw Hat pirates komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het is inderdaad een losstaande arm. Mocht je niet willen weten hoe het kan, heb ik de verklaring in spoiler tag gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door SpankTheMonkey op 13-04-2007 13:20:34 ]
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:Mooi. Deze saga duurt al 4 seizoenen lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wil ik gewoon dat ze Nico Robin terug hebben en naar Grand Line gaan waar de schatkist is(of gewoon een leuke nieuwe saga.
SPOILER: One Piece anime 345Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: One Piece manga 491Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ge4ce op 11-03-2008 07:37:27 ]
SPOILER: ep 346Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absalom had een mes?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Episode 359 is super, weer volop komische scenes met Usopp en Sanji. Die Sanji pervert vs pervert.![]()
Wel vreemd dat ze het mes uit de manga hebben weggelaten in de anime.
Die hij in de rug van Sanji steekt, zichtbaar nadat hij Nami los laat. Tenminste in de manga http://img39.onemanga.com/mangas/00000002/00000464/13.jpgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel te lijmen...
[ Bericht 8% gewijzigd door Ge4ce op 12-12-2008 11:51:29 ]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 06:08 schreef Ge4ce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boa.![]()
![]()
Manga is overigens ook spannend en onverwacht snel van scene naar scene.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noodles
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:38 schreef Ge4ce het volgende:
Er zijn wel een aantal fans hoor. Alleen hebben ze zo af en toe in het anime/manga topic gepost ipv. hier. Als je naar de posts kijkt in deze topic, respectievelijk met hun datums, dan zie je waarom hier amper gepost word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik post hier nauwelijks omdat hier nauwelijks mensen posten, soort vicieuze cirkel.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:Te makkelijk om erover te speculeren. Standaard speculatie sinds de serie is begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd niet op FOK! geweest, Bleach heb ik reeds maanden gedropt, teveel fillers, maar One Piece blijft zichzelf overtreffen. Vanacht weer een nieuwe episode.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:14 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Kick!
Het verbaast mij dat er hier zo weinig OP fans zijn, terwijl OP toch wel de best verkochte manga ooit is. En naar mijn mening ook de beste serie is van de shounen trinity. One Piece > Naruto > Bleach
Hohoho! Ga eens vlug Bleach 230 ( [Anime] Bleach #7: Abunai!! Zanpaktou's going wild!! ) kijken dan!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tijd niet op FOK! geweest, Bleach heb ik reeds maanden gedropt, teveel fillers, maar One Piece blijft zichzelf overtreffen. Vanacht weer een nieuwe episode.
quote:Whether I kick a kitten... Tear off your ears... Even slaughter innocent people... The world will never cease to forgive my actions! Why, you ask? That's right, it is because I am... Beautiful!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval. One Piece is nog altijd beter dan Naruto en Bleach, en misschien nog wel te samen. Het verhaal blijft origineel en sterk. Veel karakter bouw, diepgang en variatie waar nog geen eind aan te zien is. Gevechten blijven goed, humor zit er altijd hier en daar goed in. Het blijft gissen en gokken naar waar dit verhaal naar toe gaat waardoor je toch weer elke week benieuwd blijft hoe dingen zullen lopen. Ik denk dat met deze mogelijke slag naar volwassenheid de serie goed zal doen, en er een heel nieuw level van informatie en diepgang zal brengen.
Understatement.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:37 schreef Ge4ce het volgende:
One Piece is nog altijd beter dan Naruto en Bleach, en misschien nog wel te samen.
Word!quote:Op donderdag 17 december 2009 06:37 schreef Ge4ce het volgende:
Het verhaal blijft origineel en sterk. Veel karakter bouw, diepgang en variatie waar nog geen eind aan te zien is. Gevechten blijven goed, humor zit er altijd hier en daar goed in. Het blijft gissen en gokken naar waar dit verhaal naar toe gaat waardoor je toch weer elke week benieuwd blijft hoe dingen zullen lopen.
Ik heb Chopper Plus gezien. Mooi zeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[...]
Hebben jullie de films van one piece weleens gezien?
Ik geen van allen.
T/m 7.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Allemaal, zeker een aanrader, zitten een paar toppers tussen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik geen van allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noodles
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:01 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Omg, wie heeft de laatste manga chapter gezien?Zoals al gegist(/gezegd) is beginnen we nu met een splinternieuwe arc in de toekomst. Wat we daarin kunnen verwachten? Je mag het ons vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen idquote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:33 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Zoals al gegist(/gezegd) is beginnen we nu met een splinternieuwe arc in de toekomst. Wat we daarin kunnen verwachten? Je mag het ons vertellen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:01 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Omg, wie heeft de laatste manga chapter gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
quote:Op zondag 21 februari 2010 11:46 schreef Sigmund666 het volgende:
En daar kwamHuh? Hoezo dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:23 schreef Ge4ce het volgende:Klopt ook wel. Het is een wilde gok. Het is een van de vele foute gokken die ik al heb gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:36 schreef Sigmund666 het volgende:Nah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 06:32 schreef Ge4ce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noodles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hint dat veel vertalers niet begrepen en zelfs de anime team heeft weggelaten.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:45 schreef Ge4ce het volgende:
Niet iedereen gebruikt dezelfde layout hè ikhouvannoodles. Dus ik zie dwars door je spoiler-quote's en spoilerplaatjes. Nu maakt het mij niet uit sinds ik toch de manga volg... maar anderen zijn daar niet blij mee, waarmee dit topic ook vrij gesloten blijft tot dezelfde groep. Sinds er genoeg te lullen is over One Piece! Een wereld van de vrij!Hoe bedoel je met spoilers en layout? Een bug in Fok1 ofso dat het niet bij alle layouts werkt? Wel irritant dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noodles
Bepaalde thema's/grafische skins behandelen spoilers niet hetzelfde, dus zie je in de ene skin de spoilers wel goed, maar de andere skin weer niet goed. Mja, niet veel aan te doen denk ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:45 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met spoilers en layout? Een bug in Fok1 ofso dat het niet bij alle layouts werkt? Wel irritant dan.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:40 schreef Meastro het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Fucking sweet!Ja ik had het ook al gezien, geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Fucking sweet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:19 schreef Ge4ce het volgende:
Shanks!Het is toch echt Whitebeard die gaat vechten, niet Blackbeard (volgens mij zit die inmiddels bij de Shichibukai)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:09 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Het is toch echt Whitebeard die gaat vechten, niet Blackbeard (volgens mij zit die inmiddels bij de Shichibukai)
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:31 schreef Meastro het volgende:
Raws voor manga 580 zijn weer top100 miljoen miljard Belly!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Hahaha, dat zal het bedrag binnen de marine zijn, naar buiten zal het wel meevallen natuurlijk gezien ze het hele impel down een beetje willen verhullen denk ik zoquote:
Als je snel bij wilt komen, zou je de 'fillers' (afleveringen die geen échte waarde leveren aan de serie) overslaan. Scheelt je misschien 1 aflevering op 6-7 afleveringen. (wat ongeveer 71 afleveringen zijn op 500 afleveringen, wat gelijk staat aan circa 1704 minuten, wat dus 28 uur is.)quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:58 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
Leuke serie dit. Ben pas begonnen met vanaf het begin te kijken. TVP!
[ Bericht 2% gewijzigd door Sigmund666 op 15-04-2010 00:09:08 ]U heeft de issues, ik heb de tissues.
Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 06:34 schreef Ge4ce het volgende:
One Piece is back na een maand weg geweest! En het duurt nog wel minimaal 9 jaar voordat hij stopt, waarschijnlijk.
Volgens Oda blijken we nu pas op de helft te zijn... en de serie loopt nu 10 jaar ongeveer... dus...quote:
Nou ja we zien het allemaal wel, ik ben iig erg benieuwd naar de komende 3 a 4 weken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:58 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Volgens Oda blijken we nu pas op de helft te zijn... en de serie loopt nu 10 jaar ongeveer... dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Nou ja we zien het allemaal wel, ik ben iig erg benieuwd naar de komende 3 a 4 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:43 schreef Ge4ce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:07 schreef luffyd het volgende:En ook deze hoofdstuk is hij weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik vond aflevering 472 wel een beetje lang duren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nog steeds groot fan van deze anime serie.
Weinig actie maar wel weer vooruitgang in het verhaal. Ik kijk erg uit naar de aflevering van morgen. :-)quote:Op zaterdag 6 november 2010 06:13 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik vond aflevering 472 wel een beetje lang duren.
Kun jij OP aflev. al op vrijdag zien ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Weinig actie maar wel weer vooruitgang in het verhaal. Ik kijk erg uit naar de aflevering van morgen. :-)
Je beseft je toch wel dat hij op zaterdag heeft gepost...quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Kun jij OP aflev. al op vrijdag zien ?
Ik kan ze meestal pas op zondag bekijken ..:o
HAHA, tikkeltje te laatquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Je beseft je toch wel dat hij op zaterdag heeft gepost...
Vlak voor 1 van de beste arcs, Arlong Arc.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef borisz het volgende:
Ben inmiddels ook eens begonnen met kijken. EP 27 zijn we nu
Flauwquote:One Piece Postponed due to Earthquake coverage
Yep, daar gaat m'n schema.quote:
Anime sowieso.quote:
Niet echt fillers hoor !quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:50 schreef sanakthe het volgende:
Ondertussen alles gekeken en maar begonnen aan de manga - meh fillers nu in de anime! Wat gaat het ziek worden
Ja, ok, wel leuk om te zien, maar nu New World zo dichtbij is voelt het wel aan als fillers! Maar goed, snel genoeg krijgen we Rayleigh weer te zienquote:
Eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:22 schreef Vincpod het volgende:
Even een schopje omhoog voor deze prachtige anime.
Ik ben echt benieuwd naar de aflevering van vanavond, hoe ze eindelijk weer bij elkaar komen en het verhaal weer lekker doorgaat.
Ik ben sinds kort van Yibis overgestapt naar Yonkou.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:21 schreef sanakthe het volgende:
Kan niet wachten inderdaad! Welke fansubs kijken jullie?
Nico Robin's arc! Een van de mooiere arc's van de serie.quote:Op zondag 27 november 2011 11:29 schreef borisz het volgende:
Ben nu bij ep 258. Iets met een trein enzo.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:20 schreef ikhouvannoodles het volgende:
manga 651SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat. Pak het nu weer op. 238 nu. Was het stuk daarna echt vergeten. Ook maar half gekeken wegens tijdgebrekquote:
Nope... Die moet ik nog zien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:54 schreef smithy86 het volgende:
[..]
603 bedoel je ;0
En overmorgen 604 als het goed is.
Hehe ok, ik kan nooit zolang wachten haha... elke zondag morgen is one piece time! als de ep goed is kijk ik hem later nog eens in beste kwaliteit..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope... Die moet ik nog zien.
Ik volg van fansubber yibis en die lopen altijd een week achter.
Bij dit aantal een jaar of vijf blijven hangen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:27 schreef borisz het volgende:
[..]
370 nu. Relatief weinig gezien afgelopen jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |