Ik hoorde het "laatst" pas xDquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:34 schreef cwk het volgende:
Naja 'laatst'. Dat is alweer 2 jaar geleden ofzo.
Mazzelaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:56 schreef Gloeidoos het volgende:
tvp! Alhoewel ik pas bij aflevering 140 ofzo ben...
Hell Yeah!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:03 schreef ImmovableMind het volgende:
One Piece is naar mijn mening de beste manga/anime die ik ken.
En bij welke episode ben je? Wanneer je eenmaal Arlong Arc hebt gezien ben je verkocht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
laatst begonnen met kijken
Succes!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
laatst begonnen met kijken
Geef het een kans, je krijgt er geen spijt van.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik moet deze ook nog eens gaan volgen.![]()
Maar dan heb ik nog een lange weg te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:38 schreef stroopje het volgende:
ik moet vooral lachen om Chopper als die gaat schuilen![]()
Lol, die animated gif had ik vroeger altijd naast mijn signature staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is inderdaad een losstaande arm. Mocht je niet willen weten hoe het kan, heb ik de verklaring in spoiler tag gezet.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:37 schreef BizMarkie het volgende:
er staat een vet plaatje aan het begin van deze topic. Maar wat ik raar vond is dat er uit het niets een arm verschijnt die wat te drinken bij Nami inschenkt. Ben ik nu gewoon zo moe dat ik mij dingen ga verbeelden of zien jullie het ook?
Ik ben trouwens nog maar bij afl 62 van One Piece, maar ik kan me niet voorstellen dat er na die afl een zelfstandige arm bij de Straw Hat pirates komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het is inderdaad een losstaande arm. Mocht je niet willen weten hoe het kan, heb ik de verklaring in spoiler tag gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door SpankTheMonkey op 13-04-2007 13:20:34 ]
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:Mooi. Deze saga duurt al 4 seizoenen lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wil ik gewoon dat ze Nico Robin terug hebben en naar Grand Line gaan waar de schatkist is(of gewoon een leuke nieuwe saga.
SPOILER: One Piece anime 345Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: One Piece manga 491Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ge4ce op 11-03-2008 07:37:27 ]
SPOILER: ep 346Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absalom had een mes?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Episode 359 is super, weer volop komische scenes met Usopp en Sanji. Die Sanji pervert vs pervert.![]()
Wel vreemd dat ze het mes uit de manga hebben weggelaten in de anime.
Die hij in de rug van Sanji steekt, zichtbaar nadat hij Nami los laat. Tenminste in de manga http://img39.onemanga.com/mangas/00000002/00000464/13.jpgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel te lijmen...
[ Bericht 8% gewijzigd door Ge4ce op 12-12-2008 11:51:29 ]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 06:08 schreef Ge4ce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boa.![]()
![]()
Manga is overigens ook spannend en onverwacht snel van scene naar scene.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noodles
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:38 schreef Ge4ce het volgende:
Er zijn wel een aantal fans hoor. Alleen hebben ze zo af en toe in het anime/manga topic gepost ipv. hier. Als je naar de posts kijkt in deze topic, respectievelijk met hun datums, dan zie je waarom hier amper gepost word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik post hier nauwelijks omdat hier nauwelijks mensen posten, soort vicieuze cirkel.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |