haha ik wilde dat ook typen, nadat ik de TT zagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
"maar een banaantje kan ik wel hebben"![]()
(sorry voor dit flauwe grapje, maar hij zei het selluf)
En ook een glaasje wijn/bier?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Krijg net een blokje kaas en een toostje. Het is hier nu wel een dolle boel![]()
Hebben jullie géén alcohol-verbod?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Krijg net een blokje kaas en een toostje. Het is hier nu wel een dolle boel![]()
Hij geeft wel veel zwakke punten weg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whehe.... nou ik ben benieuwd hoe het verder gaat...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:17 schreef Miraaa het volgende:
En jij ??( tegen amanda ) jij waai lekker met alle winden mee.![]()
Goed voorbereid in ieder geval...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:17 schreef Miraaa het volgende:
En jij ??( tegen amanda ) jij waai lekker met alle winden mee.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hebben jullie géén alcohol-verbod?
Huub zou nooit zo gemeen zijn om het over de kanker van zijn moeder te hebben. Brian wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:17 schreef My_ het volgende:
[..]
Hij geeft wel veel zwakke punten weg.
Eerst over z'n familie. En nu dat fruit...
Reken maar dat Huub dit onthoudt, voor als hij niet vrienden met hem gaat worden...
Waarom niet? Het waait flink en veel regen, echt weer om Brian te laten vliegenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
Brians vlieglessen gaan alweer niet door.
Vanwege het weer.
join the clubquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:18 schreef Frasier het volgende:
Ik walg op dit moment echt van Natasia.
ik denk dat hij vooral allergisch is voor pruimen....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
Ik walg bij voortduring van haar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:18 schreef Frasier het volgende:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:18 schreef Frasier het volgende:
Het zijn net wolven die een nieuwe lap vlees krijgen toegeworpen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:18 schreef IkWeetNiets het volgende:
Iedereen dingt naar zijn gunsten.
ik walg altijd van natasiaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:18 schreef Frasier het volgende:
zeker die vieze stink kaas !!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
yepquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Huub zou nooit zo gemeen zijn om het over de kanker van zijn moeder te hebben. Brian wel.
drinken onder werktijd,... ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wie niet......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric naait haar echt helemaal op lol...alsof hij vriendjes met haar wil worden (geloof me volgens zijn vrienden en dgk site vind hij haar walgelijk)
Ja, bepaalde zenders mute'enquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:20 schreef Carlaa het volgende:
Idee'tje voor de DGK-RED misschien....
ipv het geluid aan of uit kunnen zetten in de 4 verschillende streams, zou ik GRAAG de optie willen hebben om het geluid van "individuele bewoners" uit te kunnen schakelen. (lees: Nasty)
noteren: 'geluid van "individuele bewoners" uit schakelen' en veel geld er voor vragenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:20 schreef Carlaa het volgende:
Idee'tje voor de DGK-RED misschien....
ipv het geluid aan of uit kunnen zetten in de 4 verschillende streams, zou ik GRAAG de optie willen hebben om het geluid van "individuele bewoners" uit te kunnen schakelen. (lees: Nasty)
Scherp gezien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:18 schreef IkWeetNiets het volgende:
Het valt me op dat bij deze nieuwe bewoner niet zo zeer wordt gekeken of hijzelf goed ligt bij de bestaande bewonders maar andersom.
ha,ha, en hij stelt nog allerlei eisen ook mooiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:20 schreef Sug4r het volgende:
Hij heeft al ontbijt op bed geregeld van Natasia, dit beloofd wat![]()
=====>quote:
Brian denkt ook meteen aan recepten met verborgen fruitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Huub zou nooit zo gemeen zijn om het over de kanker van zijn moeder te hebben. Brian wel.
ik had het over een blokje kaas.... zit hier met een bak koffie voor m'n neusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:20 schreef RSie het volgende:
[..]
drinken onder werktijd,... ?
denk dat ik ome John maar even moet bellen!!
ja wij willen jullie ook wel een zien rollebollen daarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
DGK hebben jullie geen webcammetje daar? we willen meegenieten!
ik ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:22 schreef Sug4r het volgende:
Ik word helemaal gestoord van die Natasia
en Er veel geld voor vragen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
noteren: 'geluid van "individuele bewoners" uit schakelen' en veel geld er voor vragen![]()
Is je loon zo laag??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
noteren: 'geluid van "individuele bewoners" uit schakelen' en veel geld er voor vragen![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou weleens een keer een kijkje willen nemen op de redactie. Hebben jullie open dagen haha?:)
Ik vind het echt leuk om de streams nu te kijken.
Kan je beter hier bij mij werken, want ik heb een wijntjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik had het over een blokje kaas.... zit hier met een bak koffie voor m'n neus![]()
Dat bedoel ik niet, hij zei dat zijn vriendin/familie heel dierbaar voor hem zouden zijn. En dat hij het moeilijk zou krijgen omdat hij hen gaat missen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
jullie ontnemen ons onze nachtrust al,.. mogen we ons geld misschien wel houden?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Niet waar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef CartWOman het volgende:
Ok, daat gaat Brian al op de homofobe tour.![]()
geloof er niks van,,,,,,,,,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft 2 homovrienden: Joep en Ed.
nkay.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:24 schreef RSie het volgende:
[..]
jullie ontnemen ons onze nachtrust al,.. mogen we ons geld misschien wel houden?
Zijn vlieglessen gaan toch niet door morgen, dus het kan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef ruby het volgende:
Dat wordt weer extra slaappillen voor Brian dus.
excuus,.. was in de war gebracht door een eerdere posting!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik had het over een blokje kaas.... zit hier met een bak koffie voor m'n neus![]()
Brain heeft geen vrienden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:24 schreef choepachoep het volgende:
hele goede vrienden van hem zijn homo?
hoe snel ben je dan een vriend van brian?
Vergoeding voor de emotionele schade die ze oplopen door 24-7 naar Natasia en Brian te MOETEN luisteren. Wij hebben tenminste nog het privilege om de streams op MUTE te zettenquote:
Als hij dan maar wel Brain een ram op z'n bek geeft als ie naar buiten loopt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef Acquiesce_ het volgende:
Moet Huub er nu uit omdat hij alcohol gedronken heeft?
Ow sorry, ik begrijp het al...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:22 schreef Tomsky het volgende:
[..]
en Er veel geld voor vragen...
Dat is 2x vanavond, kap es meteen met die...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
kappen nou zeg met die onzin........quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef Acquiesce_ het volgende:
Moet Huub er nu uit omdat hij alcohol gedronken heeft?
Joed en Ed? klinkt heel overtuigendquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft 2 homovrienden: Joep en Ed.
Die 2 homovrienden waren te zien in 1 van z'n eerste videos.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
geloof er niks van,,,,,,,,,
net zoiets als ja hoor er zitten negers onder mijn beste vrienden......
Hoezo onzin? Is gewoon een vraag. Ik schakel net in en lees dat Huub alcohol gedronken heeft...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kappen nou zeg met die onzin........![]()
Ik moest lachenquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vergoeding voor de emotionele schade die ze oplopen door 24-7 naar Natasia en Brian te MOETEN luisteren. Wij hebben tenminste nog het privilege om de streams op MUTE te zetten
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:26 schreef Lieve het volgende:
DGK.... was dat Stijn op de TV in die zwarte sportauto? Of was dat een ander?
( want als het Stijn was... dan ziet hij er net zo uit als zijn stem klinkten... zoals ik denk... dat Stijn eruit ziet!
)
per ongeluk het verkeerde glas....... misschien een druppel binnengekregen niet het vermelden waardquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:27 schreef Acquiesce_ het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Is gewoon een vraag. Ik schakel net in en lees dat Huub alcohol gedronken heeft...
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:27 schreef kissa het volgende:
Amanda kan terugtellen van dertig naar nul![]()
Wellus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet waar.![]()
Hij omhelst Joep en Ed zonder probleem.
Getver! Niet zo flauw doen. Volgens mij.... is hij niet zo vreselijk platvloers! toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
Eric moet anale inspectie houden ....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef Borga het volgende:
Huub zei net tegen amanda nadat hij zijn hand over haar been had laten glijden, ''Voel is, mijn kin is gladder dan jouw benen
Ok dank jequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
per ongeluk het verkeerde glas....... misschien een druppel binnengekregen niet het vermelden waard
Of is ut John en Do !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Joed en Ed? klinkt heel overtuigend![]()
op zoek naar bolletjes zodat Gert ze kan Bannenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef dronkeykong het volgende:
Gvd laat ze dan ook eens op tijd beginnen![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef Borga het volgende:
Huub zei net tegen amanda nadat hij zijn hand over haar been had laten glijden, ''Voel is, mijn kin is gladder dan jouw benen
Ik was aangenaam verrast dat Eric precies op tijd kwam.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef dronkeykong het volgende:
Gvd laat ze dan ook eens op tijd beginnen![]()
Die stem was Stijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:29 schreef Lieve het volgende:
DGK, ze wachten nu toch.... kunnen jullie dan niet even mijn vraag beantwoorden?
En van wie is de plasmastem nu dan????????????
Nu weet ik wel dat er mensen bestaan die Joep en Ed heten, maar mij klinkt de naamkeuze in de oren alsof hij het ter plekke verzintquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet waar.![]()
Hij omhelst Joep en Ed zonder probleem.
Ze zitten aan de kaas daarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:29 schreef dronkeykong het volgende:
Hebben ze een half uur gehad om de techniek op orde te krijgen...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:30 schreef snetje het volgende:
beste miljonairs !! we wachten even op de techneuten ..... die hebben hun blokje kaas nog niet op![]()
![]()
![]()
beste miljonairs !! we wachten even op de techneuten ..... die hebben hun blokje kaas nog niet op![]()
![]()
![]()
Huub is een doorzetterquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie had dit na gisteravond nog verwacht .....
[afbeelding]
Jammer! Wie was het dan?quote:
Werd dat echt gezegd?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:30 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
Hhaha ja klopt. Terwijl ik de meeste niet eens aantrekkelijk vind.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:31 schreef mootie het volgende:
zo eng... van die heteromannetjes die denken dat elke homosexueel op ze valt.......
o dat zou leuk zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef Miraaa het volgende:
Ik weet het zeker, we gaan de alter ego van Eric zien........Natasia maak je borst maar nat.........
En nog wat.....na dat zien, denk ik niet dat bart lekker naast hem slaapt.
![]()
Dat is zoooooo gek! Net alsof wij als vrouw denken dat elke man ons wil!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hhaha ja klopt. Terwijl ik de meeste niet eens aantrekkelijk vind.
uh huh.. die mag mij wel een verhaaltje voorlezen op het randje van mijn bed hoor..... ik kan alleen niet beloven dat ik dan ook ga slapen!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
Jammer! Wie was het dan?
En is de plasmaboy die nu op plat scherm praat Stijn?
( heerlijke stem, gewoon stem transplantatie op de stem van Nasty. Dan mag ze eeuwig blijven zitten)
Jij hebt wel iets met die stem begrijp ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:33 schreef Lieve het volgende:
WOW! Zeg dat nog eens Stijn?
Dat is zeker wel heel erg grappigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ben jij homo dan???quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:33 schreef Lieve het volgende:
WOW! Zeg dat nog eens Stijn?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met die stem begrijp ik![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Bi Zonder met namequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia is BI!
Brain was volgens mij jaloers.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie had dit na gisteravond nog verwacht .....
[afbeelding]
Ik ga 'm instellen als ringtoon.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Echt wel....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:35 schreef My_ het volgende:
Die nieuwe vraagt of Natasia BI-zonder is.
Ja zegt ze, maar ze snapt het niet
Erg sexy dat korte rokje. Haar kontje zit als gegoten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:35 schreef Yvet_te het volgende:
sylvia ziet er idd goed uit zeg
Me too!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Die stem!quote:
nanananananaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia noemt Stijn een zeikerd.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef Lunaflame het volgende:
Het is dat ik zo nieuwsgierg ben en wil weten wat er gaat gebeuren, maar die zwarte uitsloverige, hysterische, verderfelijke aso moeder is echt niet te harden, wat een schreeuwteef. Kunnen ze haar niet even een halfuur onder water houden in de vijver.
Tja, het buskruit is niet aan Natasia besteed....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
Ben je bi-zonder Natasia???
En Natasia bevestigt het
Uit welke grot kom je?...Ze heeft met Nena zitten tongen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia is BI!
Die zal ik wel eens willen smackenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Erg sexy dat korte rokje. Haar kontje zit als gegoten.
Nee jij ziet er lekker uit...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
...en dan doet Wilgo mee, zegt Natasia ..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef Roy_vdm het volgende:
OH MY GOD!!!!
Eric: "Ben jij BI-zonder?"
Natasia: "Wa?"
Eric: "Ben jij BI-zonder?"
Natasia: "Ja...."
Eric: "Interesting...."
Natasia: "Dat vind ik nou ook..."
Joep Meloen en Ed Raketquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Nu weet ik wel dat er mensen bestaan die Joep en Ed heten, maar mij klinkt de naamkeuze in de oren alsof hij het ter plekke verzint
tis écht vreselijk......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:37 schreef Sense het volgende:
Natasia heeft haar kijk-mij-eens-aardig-en gezellig-zijn act weer ingezet.
Alsof Eric haar voor het eerst ziet![]()
Die lach ook!!...satan is er gvd niks bij
Tipsch had ooit een foto van hem als avatarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef LoveProfusion het volgende:
DGK laat es foto's van jullie zien, misschien is onze Stijn-obsessie dan over:D
DGK_REDACTIE straf haar!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia noemt Stijn een zeikerd.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huub tegen Natasia "Het viel niet op dat je tong 4 meter in Nena stopte!"![]()
Ja, dát zou gaaf zijn!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
Ik gok toch echt op een filmpje van Miss Natrasha.
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
Ik gok toch echt op een filmpje van Miss Natrasha.
daar hoef je toch geen bi voor te zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:37 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Uit welke grot kom je?...Ze heeft met Nena zitten tongen.
Niet uiterlijk aantrekkelijk iig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tipsch had ooit een foto van hem als avatar
Wat denk je van een gilletje van genot slaken......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben benieuwd wat Eric doet als Brian z'n Willem Oltmans yelletjes er in gooit.
Ik denk dat ze die vraag wel heeft begrepen..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:35 schreef Carlaa het volgende:
haha, Nasty begrijpt de vraag niet "ben je bi-zonder"
Dat is nou ongeveer het enige wat ik nog wel aan Natasia zou willen bestedenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:37 schreef yellowfirst het volgende:
Tja, het buskruit is niet aan Natasia besteed....![]()
Ik weet niet eens hoe Stijn eruit ziet maar zijn stem is best wel sexy. Maar goed even off topic ik had een keer in een dronken bui mijn telefoonnr aan iemand gegeven..kon me hem niet meer herinneren..ik werd gebeld..zo'n mooie stem. Na een paar weken een keer afgesproken en ik zag op 400 meter afstand al dat het monster van lochness erbij vergeleken een schoonheidskoningin was...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tipsch had ooit een foto van hem als avatar
Brian en Bart zitten er inderdaad opvallend als een stel zoutzakken bij, met name Brian kan het gefrunnik van Huub en Amanda naast hem erbij vast niet waarderen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef Black_king het volgende:
Opmerkelijk, de zenuwen van de mannen als er een homo in de buurt is....
Huub niet, die knuffelt binnen een paar dagen met 'm.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef Black_king het volgende:
Opmerkelijk, de zenuwen van de mannen als er een homo in de buurt is....
ik snap niet dat Sylvia zo rustig de krant kan lezen....ik zou die krant zo in die grote muil proppen als ik daar zatquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis écht vreselijk......![]()
Nou ze geilde hard op d'r dus ik denk het wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:39 schreef Scrupules het volgende:
[..]
daar hoef je toch geen bi voor te zijn
Moet zij zeggen met dat rimboe-oerwoud op d'r harses.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
Natasia noemt Huubs kapsel "coupe de troep"![]()
en wat nou als huub die stem had gehadquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Huub niet, die knuffelt binnen een paar dagen met 'm.![]()
PROEST !!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |