Vergoeding voor de emotionele schade die ze oplopen door 24-7 naar Natasia en Brian te MOETEN luisteren. Wij hebben tenminste nog het privilege om de streams op MUTE te zettenquote:
Als hij dan maar wel Brain een ram op z'n bek geeft als ie naar buiten loopt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef Acquiesce_ het volgende:
Moet Huub er nu uit omdat hij alcohol gedronken heeft?
Ow sorry, ik begrijp het al...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:22 schreef Tomsky het volgende:
[..]
en Er veel geld voor vragen...
Dat is 2x vanavond, kap es meteen met die...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
"maar een banaantje kan ik wel hebben"![]()
(sorry voor dit flauwe grapje, maar hij zei het selluf)
kappen nou zeg met die onzin........quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef Acquiesce_ het volgende:
Moet Huub er nu uit omdat hij alcohol gedronken heeft?
Joed en Ed? klinkt heel overtuigendquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft 2 homovrienden: Joep en Ed.
Die 2 homovrienden waren te zien in 1 van z'n eerste videos.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
geloof er niks van,,,,,,,,,
net zoiets als ja hoor er zitten negers onder mijn beste vrienden......
Hoezo onzin? Is gewoon een vraag. Ik schakel net in en lees dat Huub alcohol gedronken heeft...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kappen nou zeg met die onzin........![]()
Ik moest lachenquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vergoeding voor de emotionele schade die ze oplopen door 24-7 naar Natasia en Brian te MOETEN luisteren. Wij hebben tenminste nog het privilege om de streams op MUTE te zetten
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:26 schreef Lieve het volgende:
DGK.... was dat Stijn op de TV in die zwarte sportauto? Of was dat een ander?
( want als het Stijn was... dan ziet hij er net zo uit als zijn stem klinkten... zoals ik denk... dat Stijn eruit ziet!
)
per ongeluk het verkeerde glas....... misschien een druppel binnengekregen niet het vermelden waardquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:27 schreef Acquiesce_ het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Is gewoon een vraag. Ik schakel net in en lees dat Huub alcohol gedronken heeft...
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:27 schreef kissa het volgende:
Amanda kan terugtellen van dertig naar nul![]()
Wellus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet waar.![]()
Hij omhelst Joep en Ed zonder probleem.
Getver! Niet zo flauw doen. Volgens mij.... is hij niet zo vreselijk platvloers! toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
Eric moet anale inspectie houden ....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef Borga het volgende:
Huub zei net tegen amanda nadat hij zijn hand over haar been had laten glijden, ''Voel is, mijn kin is gladder dan jouw benen
Ok dank jequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
per ongeluk het verkeerde glas....... misschien een druppel binnengekregen niet het vermelden waard
Of is ut John en Do !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Joed en Ed? klinkt heel overtuigend![]()
op zoek naar bolletjes zodat Gert ze kan Bannenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef dronkeykong het volgende:
Gvd laat ze dan ook eens op tijd beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |