Brian denkt ook meteen aan recepten met verborgen fruitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Huub zou nooit zo gemeen zijn om het over de kanker van zijn moeder te hebben. Brian wel.
ik had het over een blokje kaas.... zit hier met een bak koffie voor m'n neusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:20 schreef RSie het volgende:
[..]
drinken onder werktijd,... ?
denk dat ik ome John maar even moet bellen!!
ja wij willen jullie ook wel een zien rollebollen daarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
DGK hebben jullie geen webcammetje daar? we willen meegenieten!
ik ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:22 schreef Sug4r het volgende:
Ik word helemaal gestoord van die Natasia
en Er veel geld voor vragen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
noteren: 'geluid van "individuele bewoners" uit schakelen' en veel geld er voor vragen![]()
Is je loon zo laag??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
noteren: 'geluid van "individuele bewoners" uit schakelen' en veel geld er voor vragen![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou weleens een keer een kijkje willen nemen op de redactie. Hebben jullie open dagen haha?:)
Ik vind het echt leuk om de streams nu te kijken.
Kan je beter hier bij mij werken, want ik heb een wijntjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik had het over een blokje kaas.... zit hier met een bak koffie voor m'n neus![]()
Dat bedoel ik niet, hij zei dat zijn vriendin/familie heel dierbaar voor hem zouden zijn. En dat hij het moeilijk zou krijgen omdat hij hen gaat missen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Huub zou nooit zo gemeen zijn om het over de kanker van zijn moeder te hebben. Brian wel.
jullie ontnemen ons onze nachtrust al,.. mogen we ons geld misschien wel houden?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Niet waar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef CartWOman het volgende:
Ok, daat gaat Brian al op de homofobe tour.![]()
geloof er niks van,,,,,,,,,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft 2 homovrienden: Joep en Ed.
nkay.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:24 schreef RSie het volgende:
[..]
jullie ontnemen ons onze nachtrust al,.. mogen we ons geld misschien wel houden?
Zijn vlieglessen gaan toch niet door morgen, dus het kan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef ruby het volgende:
Dat wordt weer extra slaappillen voor Brian dus.
excuus,.. was in de war gebracht door een eerdere posting!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik had het over een blokje kaas.... zit hier met een bak koffie voor m'n neus![]()
Brain heeft geen vrienden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:24 schreef choepachoep het volgende:
hele goede vrienden van hem zijn homo?
hoe snel ben je dan een vriend van brian?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |