De gekte slaat langzamerhand toe.......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ligt Natasia nu poeslief met haar hoofd op de schouder van Sylvia![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:12 schreef W-A het volgende:
Als huub pissig is zegt 'ie weer hetzelfde als tegen nat: ik pis op je moeder
Ze is verliefd....op een homo! Ze kan nu lekker kletsen over make up en wat voor slechte moeder ze wel niet is...want dat gaat Eric echt wel doen..quote:
Goed van haar want het is heel oppervlakkig om zoiets belangrijks te negerenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:13 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze kan niet anders. Ze is de goedheid zelve.....![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou inderdaad. M'n streams bufferen meteen niet meer.![]()
Yup, Syl en Huub.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Goed van haar want het is heel oppervlakkig om zoiets belangrijks te negeren
Geloof dat het 1 vd weinigen met diepgang is daar
Ik ken Syl alleen maar zo, echt een tof wijfquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia begint over Eric`s moeder, wil de doodsoorzaak weten.
Wel op een lieve toon.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je hem een fruitcake voorzet zegt ie geen nee
get ready for the anti climax.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
11min remaining op plasma...and counting....
Zou dat nou net de bedoeling zijn?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:10 schreef crohntje het volgende:
Ik vind het maar een gekke vent. Hij geeft af en toe zo pissig antwoordvolgens mij kan ie flink ruzie maken
![]()
Krijg net een blokje kaas en een toostje. Het is hier nu wel een dolle boelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou weleens een keer een kijkje willen nemen op de redactie. Hebben jullie open dagen haha?:)
Ik vind het echt leuk om de streams nu te kijken.
Ze kwakt ff over alles en iedereen heen. Want stel dat je haar niet ziet!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:11 schreef Yvet_te het volgende:
natasia knuffelt sylvia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |