quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vergoeding voor de emotionele schade die ze oplopen door 24-7 naar Natasia en Brian te MOETEN luisteren. Wij hebben tenminste nog het privilege om de streams op MUTE te zetten
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:26 schreef Lieve het volgende:
DGK.... was dat Stijn op de TV in die zwarte sportauto? Of was dat een ander?
( want als het Stijn was... dan ziet hij er net zo uit als zijn stem klinkten... zoals ik denk... dat Stijn eruit ziet!
)
per ongeluk het verkeerde glas....... misschien een druppel binnengekregen niet het vermelden waardquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:27 schreef Acquiesce_ het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Is gewoon een vraag. Ik schakel net in en lees dat Huub alcohol gedronken heeft...
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:27 schreef kissa het volgende:
Amanda kan terugtellen van dertig naar nul![]()
Wellus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet waar.![]()
Hij omhelst Joep en Ed zonder probleem.
Getver! Niet zo flauw doen. Volgens mij.... is hij niet zo vreselijk platvloers! toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
Eric moet anale inspectie houden ....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef Borga het volgende:
Huub zei net tegen amanda nadat hij zijn hand over haar been had laten glijden, ''Voel is, mijn kin is gladder dan jouw benen
Ok dank jequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
per ongeluk het verkeerde glas....... misschien een druppel binnengekregen niet het vermelden waard
Of is ut John en Do !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Joed en Ed? klinkt heel overtuigend![]()
op zoek naar bolletjes zodat Gert ze kan Bannenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef dronkeykong het volgende:
Gvd laat ze dan ook eens op tijd beginnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |