Tja, het buskruit is niet aan Natasia besteed....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
Ben je bi-zonder Natasia???
En Natasia bevestigt het
Uit welke grot kom je?...Ze heeft met Nena zitten tongen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia is BI!
Die zal ik wel eens willen smackenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Erg sexy dat korte rokje. Haar kontje zit als gegoten.
Nee jij ziet er lekker uit...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hhaha ja klopt. Terwijl ik de meeste niet eens aantrekkelijk vind.
...en dan doet Wilgo mee, zegt Natasia ..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef Roy_vdm het volgende:
OH MY GOD!!!!
Eric: "Ben jij BI-zonder?"
Natasia: "Wa?"
Eric: "Ben jij BI-zonder?"
Natasia: "Ja...."
Eric: "Interesting...."
Natasia: "Dat vind ik nou ook..."
Joep Meloen en Ed Raketquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Nu weet ik wel dat er mensen bestaan die Joep en Ed heten, maar mij klinkt de naamkeuze in de oren alsof hij het ter plekke verzint
tis écht vreselijk......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:37 schreef Sense het volgende:
Natasia heeft haar kijk-mij-eens-aardig-en gezellig-zijn act weer ingezet.
Alsof Eric haar voor het eerst ziet![]()
Die lach ook!!...satan is er gvd niks bij
Tipsch had ooit een foto van hem als avatarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef LoveProfusion het volgende:
DGK laat es foto's van jullie zien, misschien is onze Stijn-obsessie dan over:D
DGK_REDACTIE straf haar!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia noemt Stijn een zeikerd.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huub tegen Natasia "Het viel niet op dat je tong 4 meter in Nena stopte!"![]()
Ja, dát zou gaaf zijn!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
Ik gok toch echt op een filmpje van Miss Natrasha.
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
Ik gok toch echt op een filmpje van Miss Natrasha.
daar hoef je toch geen bi voor te zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:37 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Uit welke grot kom je?...Ze heeft met Nena zitten tongen.
Niet uiterlijk aantrekkelijk iig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tipsch had ooit een foto van hem als avatar
Wat denk je van een gilletje van genot slaken......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben benieuwd wat Eric doet als Brian z'n Willem Oltmans yelletjes er in gooit.
Ik denk dat ze die vraag wel heeft begrepen..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:35 schreef Carlaa het volgende:
haha, Nasty begrijpt de vraag niet "ben je bi-zonder"
Dat is nou ongeveer het enige wat ik nog wel aan Natasia zou willen bestedenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:37 schreef yellowfirst het volgende:
Tja, het buskruit is niet aan Natasia besteed....![]()
Ik weet niet eens hoe Stijn eruit ziet maar zijn stem is best wel sexy. Maar goed even off topic ik had een keer in een dronken bui mijn telefoonnr aan iemand gegeven..kon me hem niet meer herinneren..ik werd gebeld..zo'n mooie stem. Na een paar weken een keer afgesproken en ik zag op 400 meter afstand al dat het monster van lochness erbij vergeleken een schoonheidskoningin was...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tipsch had ooit een foto van hem als avatar
Brian en Bart zitten er inderdaad opvallend als een stel zoutzakken bij, met name Brian kan het gefrunnik van Huub en Amanda naast hem erbij vast niet waarderen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef Black_king het volgende:
Opmerkelijk, de zenuwen van de mannen als er een homo in de buurt is....
Huub niet, die knuffelt binnen een paar dagen met 'm.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef Black_king het volgende:
Opmerkelijk, de zenuwen van de mannen als er een homo in de buurt is....
ik snap niet dat Sylvia zo rustig de krant kan lezen....ik zou die krant zo in die grote muil proppen als ik daar zatquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis écht vreselijk......![]()
Nou ze geilde hard op d'r dus ik denk het wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:39 schreef Scrupules het volgende:
[..]
daar hoef je toch geen bi voor te zijn
Moet zij zeggen met dat rimboe-oerwoud op d'r harses.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
Natasia noemt Huubs kapsel "coupe de troep"![]()
en wat nou als huub die stem had gehadquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Huub niet, die knuffelt binnen een paar dagen met 'm.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |