abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46323376
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:50 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Heel goed Kirmi, dit wou ik horen....................... weg met de hoofddoekjes, burka's e.d., handjes geven hoort ook bij NL,gemengd zwemmen, geen bidruimtes, geen uitzonderingsregels voor religiën, geen bijzonder onderwijs......... dat doe je allemaal maar thuis in je eigen omgeving of in een land waar het tot de standaarden behoort.
nou, ik denk dat je hier wat dingen opnoemt waar niemand "hinder" aan ondervindt....
verwacht jij ook dat een vegetarier vlees eet als hij bij jou mee eet ?
Of vind jij het prima als hij wat aardappels of rijst neemt, wat groente en het vlees niet opschept ?
Ik wel.

Natuurljik zijn er ook dingen waar ik mij rot aan erger.
Maar ik denk niet dat dat direct problemen zijn die ZIJ veroorzaken, maar dat dat een falen en gestuntel van de beslissende organen binnen Nederland is.

Op de eerste school waar mijn zoontje zat, een Christelijke school nota bene, kregen ALLE ouders een uitnodiging om een activiteit op school bij te wonen.
Het betrof een activiteit waarin de ouders in een klaslokaal ontvangen werden en waar we informatie kregen en zaken besproken die parralel liepen aan de lesstof in de klas van ons kind.
We kregen "opdrachten" mee naar huis die we samen met onze kinderen konden uitvoeren.
Hardstikke leuk dus !
Je weet waar je kind mee bezig is, voelt je betrokken, krijgt wat "quality time" met je kind... hardstikke leuk project dus.

Op de uitnodiging stond duidelijk " aan alle ouders van de kinderen in groep X en X".

Mijn man werkt op onregelmatige tijden, werkt regelmatig in het weekend... dus het was ideaal voor hem om alsnog door de weeks betrokken te zijn en dingen te kunnen doen met onze zoon.

Hij melde zich aan.... en kreeg te horen dat hij niet welkom !! was.
De onderbouwing was dat enkele (niet veel) moeders van allochtone komaf niet in hetzelfde lokaal wilden of mochten zitten als een man.
Ik was woest !
Op allerlei manieren wil ik rekening houden met anderen, maar niemand ! belemmert ons onze zoon te geven wat WIJ belangrijk vinden dat hij krijgt en wat ook gewoon mogelijk moet kunnen zijn.
Gewoonweg omdat zowel ons kind als wij daar recht op hebben.

Vanzelfsprekend hebben wij dit dus ook niet geaccepteerd.
Dit vond ik ook werkelijk te zot voor woorden en een grote fout van het schoolhoofd.

Dit is dus ene voorbeeld van iets waar ik WEL hinder aan ondervind.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_46323480
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.
Dat weet ik.
quote:
[..]
Nu ga je te ver. Dat is seksuele intimidatie. [afbeelding]
Waarom doe je alsof dat voor jou te ver gaat?
pi_46323503
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Je mist het, niet zo onbelangrijke, punt dat de groep die jij zo haat hier niet te gast is
Je verwart "haten" met "hekel" hebben aan een religie die niet bepaald vrouwvriendelijk bekend staat.
Ja, en zolang een moslim medemens zich een status apart aanmeet/eist vanwege een religie zie ik die als "gast"
quote:
We zitten met z'n allen met een zeer langdurig samenlevingscontract. Dat kun je goed zien aan het feit dat ik gewoon belastingen betaal en premies afdraag en als dat nodig is uitkering ontvang, net zoals dat in het echte leven van 2 samenlevende mensen ook gaat.
Het zou van het zotte zijn als je geen belastingen en sociale premies zou afdragen voor het geld wat je verdient in NL.
quote:
Maar ik vind het wel lovenswaardig dat je je zo'n zorgen maakt om NL zo vanuit het buitenland.
Bedankt voor het compliment maar dat verdien ik niet. Dat ik in het buitenland woon wil niet zeggen dat ik geen economische verplichtingen en bindingen heb met mijn in NL gevestigde bedrijfjes.
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:20:02 #204
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46323588
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:10 schreef Mirage het volgende:

[..]
(verhaal)
Ik was woest !
Ja, daar zou ik ook boos over zijn. Hoe is het opgelost? Ben je met die gezinnen gaan praten?
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:22:24 #205
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46323652
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:17 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je verwart "haten" met "hekel" hebben aan een religie die niet bepaald vrouwvriendelijk bekend staat.
Ja, en zolang een moslim medemens zich een status apart aanmeet/eist vanwege een religie zie ik die als "gast"
Geldt dat ook voor de Bible Belt? Of maakt het uit dat de opa's en oma's van die mensen wel in Nederland geboren zijn?
pi_46323791
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:17 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hoe jij iemand ziet is niet relevant. Al helemaal niet als je zelf niet eens in dit huis verblijft.
quote:
[..]
Het zou van het zotte zijn als je geen belastingen en sociale premies zou afdragen voor het geld wat je verdient in NL.
Het zou van de zotte zijn als ik als gast mee zou moeten betalen in het huishouden van mijn gastheer.
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:30:46 #207
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46323852
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Hoe jij iemand ziet is niet relevant. Al helemaal niet als je zelf niet eens in dit huis verblijft.
[..]

Het zou van de zotte zijn als ik als gast mee zou moeten betalen in het huishouden van mijn gastheer.
Je hebt een punt.
Gelukkig ben je voor mij geen gast, dus hóp met die 40%-schijf.
pi_46324091
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je hebt een punt.
Gelukkig ben je voor mij geen gast, dus hóp met die 40%-schijf.
40%
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:41:54 #209
158555 Pius_XII
Pastor angelicus
pi_46324139
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:48 schreef Floripas het volgende:
Zoals de kerstboom, de zondagssluitig, de palmpasenpalmtak, de Urbi et Orbi, de samenzang, het eten van de hosti, het zingen van de psalmen in neumen B, de sequenszang, de dodenwake, het plengoffer?
Neuh, da's tijdloos.

Maarre, de Islam is een godsdienst van het Boek, en een boek is multi-interpretabel. Probleem opgelost.
pi_46324385
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:20 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, daar zou ik ook boos over zijn. Hoe is het opgelost? Ben je met die gezinnen gaan praten?
Ik heb de directeur verteld dat ik absoluut niet akkoord ga als mijn man gediscrimineerd wordt op geslacht en als mijn zoon in een nadelige positie geplaatst wordt. (zo'n project komt natuurlijk zijn schoolresultaten ten goede, evenals de emotionele toestand " quallity time".)
De directeur kent mij goed genoeg om te weten dat ik heel ver ga als hij mij niet tegemoet zou komen.

Hij heeft het opgelost door een tweede groep in het leven te roepen voor de dames.
Natuurlijk is dit geen lange termijn oplossing en is dit nog steeds zot... nog steeds is er dan een groep waar geen vaders welkom zijn.

Het zijn dames die echt in een keurslijf zitten, onder het juk van de familie... bijna geen Nederlands spreken nog etc... wel heb ik die dames regelmatig uitgenodig naar ochtende te komen waar moeders onderling samenkomen en een kopje koffie drinken, praten over de opvoeding, hun kinderen, de uitverkoop en zo langzaam aan elkaar leren kennen
Die dames moeten gewoon uit huis losgerukt worden.
Huppa.. onderneem wat... meng lekker ! leef !

En ik denk dat een erg negatieve benadering de stap die ze buiten de deur maken meteen "afstraft" en ze helemaal niet meer naar buiten treden.
Duurzame oplossingen vergen een begripvollere aanpak denk ik.

En zeg nou zelf... de daadwerkelijk fout lag bij de directeur die hun "klacht/probleem" op meende te lossen door te discrimineren.

Vaak zijn de dingen die onderbuikgevoelens losmaken niet direct veroorzaakt door de allochtone nederlander in kwestie, maar door de beleidsmaker/uitvoerder.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_46328992
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

[..]
En dat is juist het punt, moslims vinden het niet relevant hoe een niet gelovige een religie ziet terwijl ze wel begrip eisen. En juist door figuren met jouw instelling gaat men steeds meer op de moslims kotsen.
quote:
Hier reageer ik niet eens verder op daar je geen zinnig woord uit je shoarmamolen kunt krijgen zot.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:19:57 #212
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46329038
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:41 schreef Pius_XII het volgende:

[..]

Neuh, da's tijdloos.
Da's Middeleeuws, allemaal.
quote:
Maarre, de Islam is een godsdienst van het Boek, en een boek is multi-interpretabel. Probleem opgelost.
Jij wordt nog atheist, zo.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:21:17 #213
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46329083
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:18 schreef Dr.Nikita het volgende:Hier reageer ik niet eens verder op daar je geen zinnig woord uit je shoarmamolen kunt krijgen zot.
Ha, de allochtoonse is uitgeluld.
pi_46329115
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:22 schreef Floripas het volgende:

[..]

Geldt dat ook voor de Bible Belt? Of maakt het uit dat de opa's en oma's van die mensen wel in Nederland geboren zijn?
Maakt niet uit welk religie dan ook die aan vrijheden wil knabbelen zal ik bestrijden.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:22:41 #215
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46329139
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:22 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Maakt niet uit welk religie dan ook die aan vrijheden wil knabbelen zal ik bestrijden.
Door ze eruit te flikkeren?
pi_46329157
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:21 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ha, de allochtoonse is uitgeluld.
Heeft niets met uitlullen te maken.
pi_46329240
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:22 schreef Floripas het volgende:

[..]

sjees, je koppelt weer eens idioterie net zoals eerder met een vorige post.
pi_46329264
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En dat is juist het punt, moslims vinden het niet relevant hoe een niet gelovige een religie ziet terwijl ze wel begrip eisen.
Klopt. Als geljikwaardige bewoner van hetzelfde huis heb je evenveel rechten en plichten. Het is inderdaad niet relevant wat ee niet-gelovige van een gelovige vindt, net zoals het omgekeerde niet relevant is.
quote:
En juist door figuren met jouw instelling gaat men steeds meer op de moslims kotsen.
[..]
Dat is teveel eer voor 1 persoon. Ik zat eerder aan sluimerende onderbuik te denken. Bij de een is het alleen wat sluimerender dan bij de ander.
quote:
Hier reageer ik niet eens verder op daar je geen zinnig woord uit je shoarmamolen kunt krijgen zot.
Dat is natuurljk ook een goede manier om aan te geven dat je volledig bent uitgeluld door een moslim. Alweer.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:29:17 #219
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46329375
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:25 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Pardon? Een beetje normaal Nederlands typen, zoals KB, is een beetje te veel van je gevraagd?
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:47:15 #220
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_46330022
quote:

[..]

Dan knabbel je zelf ook aan vrijheden.
lege ton
pi_46330603
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Pardon? Een beetje normaal Nederlands typen, zoals KB, is een beetje te veel van je gevraagd?
Weet je niets beters te verzinnen als een persoonlijke aanval en proberen meerdere keren woorden in mijn mond te leggen? Ik had je hoger ingeschat maar je laat je nu wel heel erg kennen.
pi_46330633
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:47 schreef nonzz het volgende:

[..]

Dan knabbel je zelf ook aan vrijheden.
Vertel?
pi_46330805
quote:

[..]

Je wist gewoon dat ze ging happen he?
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:33:58 #224
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46331573
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Weet je niets beters te verzinnen als een persoonlijke aanval en proberen meerdere keren woorden in mijn mond te leggen? Ik had je hoger ingeschat maar je laat je nu wel heel erg kennen.
Nee, ik begrijp je zin ècht niet, ook niet als ik hem twee-, driemaal lees. Wil je hem herfraseren?
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:57:05 #225
3542 Gia
User under construction
pi_46332260
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat mij betreft treedt de leerplichtambtenaar daar streng tegen op. Overigens is dit in het algemeen een groot ptobleem bij allochtonen.
Eens, maar gebeurt niet. Ligt weer te gevoelig, hè.
quote:
Zoals waar?
Zoals op scholen, werkplekken, pasfoto's
quote:
Er is één clubje die dat heeft gevreegd, het is afgewezen, en er is geen sprake van subsidie.
Het gebeurt gewoon in heel veel zwembaden. Die in Den Haag is in het nieuws gekomen omdat die het, terecht, NIET toestaan. Zwembaden waar het al wel gebeurt, komen niet in het nieuws.
quote:
Voor wie niet? Op mijn werk is de stilte/gebedsruimte prima.
Was laatst eens iets over in het nieuws dat één gezamenlijke stilteruimte niet voldeed, omdat sommige moslims die niet wilden delen met andersgelovigen.
quote:
Dat gaat om hooguit driemaal per dag eventjes. Rokers en mensen met een zwakke blaas zijn dan ook eventjes weg. Als je werkgever dáár al moeilijk over doet...
Er zijn ook rokende moslims of moslims met een zwakke blaas. Dit bidden is extra en onnodig om dit onder werktijd te doen. Maar zoals ik al zei: Als de werkgever het goed vindt, vind ik het ook prima. Het moet gewoon niet geëist worden. En zeker niet om de achterlijke redenen die jij hierboven noemt.
quote:
Zoals aandachtshoerige schminkpartijen?
Nee, maar gewoon veel make-up, of vriendelijk glimlachen, getoupeerd haar, een petje voor een rapper die dat ALTIJD (behalve 's nachts) draagt, mag allemaal niet. Je haar moet ook nog eens zo zitten dat de ooraanzet zichtbaar is. Enz.... een hoop gezeik. Maar een hoofddoekje of een niqaab is geen probleem.
quote:
Er zijn gymhoofddoekjes. Die worden dan ook verkocht en gebruikt.
En verder gewoon de voorgeschreven blauwe korte broek en wit t-shirt? Of een uitzondering op dit voorschrift?
En hoe zit het met zwemmen?

Waarom al die uitzonderingen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Gia op 15-02-2007 15:36:42 ]
pi_46333192
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, ik begrijp je zin ècht niet, ook niet als ik hem twee-, driemaal lees. Wil je hem herfraseren?
Speciaal voor jou.........................
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 17:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Er is ook geen wet om het niet te doen maar er zijn fatsoensnormen en daar schort het nog weleens aan bij die primitieve imams.
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 17:35 schreef Floripas het volgende:

[..]

Als je je nu druk maakte om iets terzakedoendes, zoals oproepen tot geweld, ja, daar kan ik nog inkomen. Maar als ik bij iemand langsga die wil dat ik mijn schoenen uitdoe bij de deur, dan doe ik dat. Als iemand mij de hand wil weigeren, wat me overigens vaak genoeg is overkomen, dan doe ze dat. Ik ga niet tegen zo'n rabbi zeggen dat-ie maar naar Israel moet fozo.
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 18:30 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ho even, ik maak me druk om wat ik wil, daar heb ik Floortje niet voor nodig. Nog wat, hoe kom jij aan een koppeling tussen fatsoensnormen en terugsturen?
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:22 schreef Floripas het volgende:

[..]

quote:

[..]

quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:22 schreef Floripas het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:25 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

quote:

[..]

quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

donderdag 15 februari 2007 @ 15:36:14 #227
3542 Gia
User under construction
pi_46333492
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:04 schreef Floripas het volgende:

[..]

Bij deze zin stel ik me dus voor dat PJO mijn islamitische buuv paalt, maar goed.

Volgens mij vragen moslims door de bank genomen helemaal niet dat autochtonen zich aanpassen. geef eens een voorbeeld?
Toch raar dan dat bepaalde overheidsinstanties helemaal vanzelf op ideeën komen om de autochtone bevolking aan te laten passen aan de allochtone, zoals in Antwerpen. Daar zal dan echt wel door één of andere organisatie een verzoek toe ingediend zijn. Of aandrang dmv het thuis houden van kinderen.

Verder is er nog het voorbeeld van het weghalen van de kerstbomen bij een luchthaven (gelukkig niet in Nederland), omdat dit te schokkend zou zijn voor Joden. Te belachelijk voor woorden.

Zoals ik al eerder zei: Zogauw anderen aanpassingen moeten doen voor jouw geloof, gaat het te ver. Geloven doe je maar gewoon in je eigen tijd. Persoonlijk vind ik het ook niet nodig dat anderen per se moeten zien wat voor geloof ik aanhang. Ik stel ook nergens enige eisen omwille van mijn geloof. Maar ik ga me niet aanpassen aan de eisen van een ander zijn geloof.

Moslims willen graag halalvoer kunnen eten, liefst in elk willekeurig restaurant. Niet dat ze het eisen, tenminste.....nog niet, maar ze zouden het wel graag willen en het eigenlijk doodnormaal vinden als dit aangepast zou worden. Maar een varkenslapje wordt niet geserveerd in een Islamitisch restaurant.

Als ik moslims zou ontvangen in mijn huis, wordt er verwacht dat je iets te eten en drinken in huis hebt wat zij graag lusten. Dat is gastvrijheid. Maar andersom hoef je in vrijwel geeneen islamitische woning om een biertje te vragen. Daar moet je maar drinken wat er in huis is.
pi_46333537
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Natuurlijk ik heb hem online gelezen.. alle feiten ken ik erover .
zeer erg geschrokken wat er in staat
Waar staat ´ie dan?
quote:
de Joodse pers is o.a alle persen in israel
Dus die schreven op die bepaalde dag allemaal hetzelfde ?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_46338352
wilders staat op de voorpagina van diverse kranten in het buitenland en oa de marokkaanse dagblad al-Masa met zn uitspraken

nederland staat weer eens lekker voorschut
pi_46338441
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:44 schreef michiel_merk het volgende:
wilders staat op de voorpagina van diverse kranten in het buitenland en oa de marokkaanse dagblad al-Masa met zn uitspraken

nederland staat weer eens lekker voorschut
en nu maar wachten op krijsende moslims............
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:49:30 #231
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46338463
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:48 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

We staan intenationaal toch al op de kaart als een land dat van tolerant en liberaal totaal verstijfd en xenofoob is geworden.
pi_46339617
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:49 schreef Floripas het volgende:

[..]

We staan intenationaal toch al op de kaart als een land dat van tolerant en liberaal totaal verstijfd en xenofoob is geworden.
Ik denk, terechjt of niet, dat eerder de islam "op de kaart staat" als totaal verstijfd en xenofoob.

En idd, sinds de moord op van Gogh is het er hier niet toleranter op geworden.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:30:04 #233
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46339661
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:28 schreef Masterix het volgende:

[..]

Ik denk, terechjt of niet, dat eerder de islam "op de kaart staat" als totaal verstijfd en xenofoob.
Maar van alle westerse landen? Wij toch, denk ik.
quote:
En idd, sinds de moord op van Gogh is het er hier niet toleranter op geworden.
Sinds elf september al niet.
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2007 @ 18:37:36 #234
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46339893
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:49 schreef Floripas het volgende:

[..]

Vind je, met twee kabinetsleden met een dubbele nationaliteit?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_46339923
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Alsof dat zo uniek is....
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_46339958
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

Maar van alle westerse landen? Wij toch, denk ik.
[..]
Ik weet niet..

Ik hoor van vrienden buiten NL (vooral Spanje) en op buitenlandse forums dat toch niet zo. Misschien wel hoor, maar niet in mijn waarneming.
quote:
Sinds elf september al niet.
Wij Nederlanders reageren misschien feller op religieuze intolerantie (door de geschiedenis, verzuiling, katolieken/protestanten) omdat we daarmee redelijk "klaar" waren.

Ook met Abou en Alba in het kabinet denk ik dat Nederlanders problemen zullen blijven houden met de intolerante en extremistisch-politieke kanten van de islam.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:40:15 #237
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46339984
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ze zijn nog niet beëdigd. Maar ze zijn in ieder geval internationaal de enigen niet.
pi_46348877
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:48 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Terecht zeer terecht
het enige weg is dat die Wilders kan stoppen met zijn oorlog tegen de Moslims
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_46349738
God, weer een Wilders-thread. When will it ever stop?

Wanneer leren mensen nu eindelijk dat Wilders een stereotype populist is, die met zijn uitspraken, standpunten en visie helemaal niets, maar dan ook echt helemaal niets, bereikt heeft, bereikt en zal gaan bereiken?

De beste man heeft geen punten, hij kan alleen maar islam-bashen. Islam dit, islam dit. Islam is kut, islam helpt nederland naar de afgrond en ga zo maar door. One-issue, meer niet.
De rest van de punten van zijn partij zijn al even onhaalbaar, puur en alleen vanwege het feit dat hij hier zo'n hoofdpunt van maakt. Er zitten best goede punten tussen, maar hij haalt elke kans op succes zelf onderuit door zo door te gaan over die islam.

Logisch, hij moet wel. Immers, dit is waarom zo absurd veel mensen op hem hebben gestemd. Als hij het niet zou doen, zouden ze hem afvallen.

Mensen, mensen, wanneer leert men nou eens dat dit helemaal nergens toe leidt en zeker niets bijdraagt aan de verhoudingen in dit land?

De houding van de linkse partijen is overigens ook waardeloos. Ze gebruiken Wilders als een soort van pispaal om hun eigen, vrij vaak net zo simpele, ideeen op te hemelen. Bovendien blijven ze maar tegen de man ingaan, wat alleen maar bijdraagt aan zijn populariteit. Elke vorm van aandacht is aandacht. Negatieve aandacht is sterker dan positieve. For fuck's sake people, wake up!

En dan nu weer zo'n uitspraak als deze. Hij is weer even stil geweest, en dus moet hij weer iets stoms roepen om de aandacht op zich te houden. Dan maar lekker provoceren met inhoudsloze, totaal irrelevante zaken zoals deze.

Wat betreft het Albayrak/Aboutaleb-issue. Doe niet zo moeilijk, weer zo'n typisch iets om aandacht mee te vergaren. En iedereen blijft er maar intrappen. Ik heb helemaal niks met de PvdA, maar in dit geval steun ik ze volledig.

Wilders is een hype. Het gaat weer over. Hoop ik.
pi_46350008
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:52 schreef Rivfader het volgende:

Wanneer leren mensen nu eindelijk dat Wilders een stereotype populist is, die met zijn uitspraken, standpunten en visie helemaal niets, maar dan ook echt helemaal niets, bereikt heeft, bereikt en zal gaan bereiken?
Tjja oppositie he, zodra hij in de regering zit komt hij er vanzelf wel achter dat het heel anders werkt.en als hij dan alsnog zulke uitspraken doet heb je binnen de kortste keer een groot conflict
pi_46350204
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:52 schreef Rivfader het volgende:

De beste man heeft geen punten, hij kan alleen maar islam-bashen. Islam dit, islam dit. Islam is kut, islam helpt nederland naar de afgrond en ga zo maar door. One-issue, meer niet.
De rest van de punten van zijn partij zijn al even onhaalbaar, puur en alleen vanwege het feit dat hij hier zo'n hoofdpunt van maakt. Er zitten best goede punten tussen, maar hij haalt elke kans op succes zelf onderuit door zo door te gaan over die islam.

Logisch, hij moet wel. Immers, dit is waarom zo absurd veel mensen op hem hebben gestemd. Als hij het niet zou doen, zouden ze hem afvallen.

Mensen, mensen, wanneer leert men nou eens dat dit helemaal nergens toe leidt en zeker niets bijdraagt aan de verhoudingen in dit land?

De houding van de linkse partijen is overigens ook waardeloos. Ze gebruiken Wilders als een soort van pispaal om hun eigen, vrij vaak net zo simpele, ideeen op te hemelen. Bovendien blijven ze maar tegen de man ingaan, wat alleen maar bijdraagt aan zijn populariteit. Elke vorm van aandacht is aandacht. Negatieve aandacht is sterker dan positieve. For fuck's sake people, wake up!

En dan nu weer zo'n uitspraak als deze. Hij is weer even stil geweest, en dus moet hij weer iets stoms roepen om de aandacht op zich te houden. Dan maar lekker provoceren met inhoudsloze, totaal irrelevante zaken zoals deze.

Wat betreft het Albayrak/Aboutaleb-issue. Doe niet zo moeilijk, weer zo'n typisch iets om aandacht mee te vergaren. En iedereen blijft er maar intrappen. Ik heb helemaal niks met de PvdA, maar in dit geval steun ik ze volledig.

Wilders is een hype. Het gaat weer over. Hoop ik.

Hype ?? Wilders vraagt om een kogel en bedreigingen.
640.000 mensen steunen deze rasechte racist.

we leven nu in 1930
pi_46350255
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:02 schreef Meki het volgende:
we leven nu in 1930
Doe die vlag dan maar weg.
pi_46350331
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:04 schreef Apropos het volgende:

[..]

Doe die vlag dan maar weg.

die vlag zal er voor altijd erop blijven staan.
pi_46350399
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:06 schreef Meki het volgende:

[..]

die vlag zal er voor altijd erop blijven staan.
Fijn. Waar heb jij de talmoed nu precies gelezen?
pi_46350482
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:08 schreef Apropos het volgende:

[..]

Fijn. Waar heb jij de talmoed nu precies gelezen?
Op het Internet
pi_46350510
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Op het Internet
Dat is gelukkig heel overzichtelijk . Waar precies?
pi_46350574
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:11 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat is gelukkig heel overzichtelijk . Waar precies?
http://www.radioislam.org(...)almoed-Apologie.html
pi_46350666
Dat dacht ik al, Radio Islam. Dat is geen betrouwbare bron. Of lees jij de Koran op www.geertwilders.nl ?
pi_46350769
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:15 schreef Apropos het volgende:
Dat dacht ik al, Radio Islam. Dat is geen betrouwbare bron. Of lees jij de Koran op www.geertwilders.nl ?
Hahaha waarom geloof iedereen Geert Wilders waarom gelooft iedereen dat Moslims terroristen zijn ??

Het is waar en ik geloof daarin dat ze het niet hebben verzonnen ze hebben het gewoon geplaast
pi_46350859
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Hahaha waarom geloof iedereen Geert Wilders waarom gelooft iedereen dat Moslims terroristen zijn ??

Het is waar en ik geloof daarin dat ze het niet hebben verzonnen ze hebben het gewoon geplaast
Meki, ik geloof Geert Wilders niet altijd en weet zeker dat de meeste Moslims geen terroristen zijn. Maar ik weet wel zeker dat die site niet de correcte versie van de Talmoet heeft staan.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')