Als je een set-top box hebt (satelliet of kabelontvanger) heb je nog kans dat je het thuis hebt draaien ook!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Beos
inmiddels alweer fors achterhaald hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:44 schreef theiz het volgende:
BEOS was nog wel redelijk OK. Was grafisch allemaal best mooi.
Ik weet best wat het isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Beos
Zal wel marketing geijl zijn. Open is/was hot dus dan gebruik je het toch gewoon, zolang het maar verkoopt, dat is het enigste waar het hun om gaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:44 schreef theiz het volgende:
[..]
Als je een set-top box hebt (satelliet of kabelontvanger) heb je nog kans dat je het thuis hebt draaien ook!
UPC draait met OpenTV, is dat ook niet gebaseerd op BEOS?
Overigens ook een kut OS (openTV). Als je jezelf zo noemt zorg je toch ook dat je een open OS op de markt brengt?
BEOS was nog wel redelijk OK, beetje jammer van de matige hardwareondersteuning. Was grafisch allemaal best mooi.
Ok dan heb ik niks gezegtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik weet best wat het iszo bedoelde ik het niet
OpenXML anyone?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zal wel marketing geijl zijn. Open is/was hot dus dan gebruik je het toch gewoon, zolang het maar verkoopt, dat is het enigste waar het hun om gaat.
Omzet van een bedrijf is niet echt relevant dunkt me.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:50 schreef theiz het volgende:
Om even aan te geven waarom ik zo anti Windows aan het posten ben:
Van een bedrijf dat zo veel omzet heeft en zo veel geld vraagt voor hun spul mag je meer verwachten.
Het was iets duurder, maar na een uur ben je dat ook wel zat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:56 schreef zovty het volgende:
Voor 4,50 verwacht ik dan eigenlijk een 2 uur durend orgasme.
plus de troep ook....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het was iets duurder, maar na een uur ben je dat ook wel zat.
muhwaaa, je zal snel langer met een product doen (in iedergeval in jaren, misschien niet in dagen)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Omzet van een bedrijf is niet echt relevant dunkt me.
Kosten Windows Ultimage: ¤200. Daar doe je 3 jaar mee, dus dat is 10 cent per dag.
Als ik een DVD-tje ga huren van bv Sony (ook geen kleine omzet) kost me dat ¤4,50. Daar heb ik dan 2 uur lol van. Dan vind ik dat ik van Sony meer mag verwachten. Voor 4,50 verwacht ik dan eigenlijk een 2 uur durend orgasme.
Sorry?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
muhwaaa, je zal snel langer met een product doen (in iedergeval in jaren, misschien niet in dagen)
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=YOBMBIquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Het was iets duurder, maar na een uur ben je dat ook wel zat.
Eh, ik reageerde op een orgamse van een uur voor 4,95quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:20 schreef Danny het volgende:
[..]
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=YOBMBI
199 euro. De nieuwe OEM licensies staan losse verkoop toe, dus je kunt 'm gewoon OEM aanschaffen.
En dat zat zijn is relatief. Ik was de laatste keer apple na 5 minuten al zat, van Vista zit ik nog steeds te genieten.
Eye of the beholder. Jij jouw ding, ik het mijne.
windows vista gaat wel langer mee dan 3 jaar, en kost daardoor nog veel minder per dag... (alleen heb je niet elke dag je PC aan, wat resulteert in effectief misschien 4 jaar Windows, maar nog steeds goedkoper dan wat jij zei)quote:
tis wel waar maar de wii was niet eens echt duur..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:28 schreef dikkedorus het volgende:
Ach dit is dezelfde discussie die werd gevoerd over de te dure Wii.
Sommige beijken het van de kant van de gebruiker. Wat betaal je. Wat krijg je. Heb je dat er voor over?
Andere bekijken het van de andere kant. Hoeveel kost het de fabrikant, en hoeveel winst maken ze er op.
(Daar doet het mij iig aan denken)
staat hier 24/7 aan hoor, op 3 pc's en een laptopquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
windows vista gaat wel langer mee dan 3 jaar, en kost daardoor nog veel minder per dag... (alleen heb je niet elke dag je PC aan, wat resulteert in effectief misschien 4 jaar Windows, maar nog steeds goedkoper dan wat jij zei)
Nee hoor daar zijn we nog druk mee bezigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:35 schreef dikkedorus het volgende:
Onnodig energie verspillen is zooo 1900
Was het maar zo'n feest. Op de laptop van m'n werk ben ik toch echt wel 5 minuten verder als ik moet rebooten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:07 schreef Jarno het volgende:
Ja, och, een reboot. Vre-se-lijk. 't Zal je maar gebeuren he. Ben je toch snel een halve of hele minuut verder in je leven. En je kunt 'm nog uitstellen ook. Brrrrrr.
Onzin: Alle computers worden beter, snelller, stiller, etc.quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:16 schreef Jarno het volgende:
Muggezifterij.
zodra MS een echt modulaire windows maakt (en ik gok dat vienna dat wordt) dat 80% van de reboots verleden tijd is..quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:05 schreef theiz het volgende:
Zojuist weer op zowel Apple als Windows m'n security patches geinstalleerd gekregen.
Was bij beiden kut: Bij OSX zat er een Java update tussen van 93MB, bij Windows waren het er gewoon veel! Grootste nadeel van beiden: REBOOT!!!
Reboot zuigt!
Frustratiepunt:quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:23 schreef Jarno het volgende:
Joh, dan stel je zo'n update toch ff uit tot je gaat pissen of eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |