Ja, omdat ze nu vaker de sauna ingaat dan een tijdje terug. Je zult ook maar o-ver-al iets achter moeten zoeken...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:03 schreef LuNaTiC het volgende:
Natasia vindt Sylvia maar 'een vage chick'
ja WTF is dat nu weer?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:05 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ja, omdat ze nu vaker de sauna ingaat dan een tijdje terug. Je zult ook maar o-ver-al iets achter moeten zoeken...En dan Brian: 'Ja, een gogo-gadget'...
![]()
Godallemachtig, wat IS die gozer toch eng !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:04 schreef scanman01 het volgende:
Hij was het woord "graaier" zeker weer even kwijt......quote:
op de site van talpa staat volg de streams vanaf 21.00 uur. vaag misschien gaat er nog meer gebeurenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:04 schreef itsme het volgende:
Kut Ik had op 21.00 gehoopt.
Maar over AmanDEL (quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
N zat weer te roddelen over Syl. Dat ze nooit onder sauna zat.
Denk dat erik het niet haaltquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:07 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
op de site van talpa staat volg de streams vanaf 21.00 uur. vaag misschien gaat er nog meer gebeuren
Ach, gewoon een lijmpoging...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:08 schreef itsme het volgende:
[..]
O IK snap Huub niet. Laat dat domme wijf met haar grote bek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had een Nena shout topic geopend maar die is weer geslotenquote:
Er komen vanavond nog wel wat pringeltjes en chipjes (altijd met verklein-woorden praten svp) bij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:09 schreef Sporti het volgende:
en hoppa de afgetrainde cal. zitten er alweer 2 keer bij.
Het is toch veel leuker als Amanda denkt dat Huub haar serieus neemt..... veel lachwekkender iig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:09 schreef itsme het volgende:
Wil ik niet. Wil dat hij dat wijf een grote bek geeft.
En ze hoopt dat ze daar uiteindelijk Natasiaatje van wordt???quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef Mika25 het volgende:
Er komen vanavond nog wel wat pringeltjes en chipjes (altijd met verklein-woorden praten svp) bij.![]()
OK maar niet zich gaan excuseren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is toch veel leuker als Amanda denkt dat Huub haar serieus neemt..... veel lachwekkender iig.
Laat haar dan iets bedenken waarvoor ze er dan in zit??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Amanda wil niet dat ze in de villa zit vanwege haar tieten.... maar vond haar tieten zelf wel zo enorm belangrijk dat ze in haar tienerjaren al siliconen heeft genomen
Jahaa, dan moet je wel heeeeeel veel chinese thee drinken om dat schuldgevoel weer kwijt te rakenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er komen vanavond nog wel wat pringeltjes en chipjes (altijd met verklein-woorden praten svp) bij.![]()
Amanda vindt complimentjes echt hééél prettig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:12 schreef itsme het volgende:
[..]
OK maar niet zich gaan excuseren.
Lol nu slijmt hij weer.![]()
Leuk toen ze weg liep., syl en huub lachen
Ja, hoe minder je het wast, hoe beter het in model blijft zitten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:14 schreef Lieve het volgende:
Heeft Amoebe nu haar haar inmiddels al eens gewassen? Of gaat ze er ennieways maar weer eens met een stijltang doorheen?
Waarom denk je dat ze deze:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:14 schreef Lieve het volgende:
Heeft Amoebe nu haar haar inmiddels al eens gewassen?
En niet zo zuinig ook .... ze bewegen geloof ik niet eens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Amanda wil niet dat ze in de villa zit vanwege haar tieten.... maar vond haar tieten zelf wel zo enorm belangrijk dat ze in haar tienerjaren al siliconen heeft genomen
Ze wil niet dat ze er vanwege haar silecone vulling zit! En als je het hebt over haar inhoud voelt ze zich negatief aangesproken op haar tietenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat haar dan iets bedenken waarvoor ze er dan in zit??
Oh, te moeilijk, en gelijk het antwoord: de vrouwelijke tegenhanger van Brian...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Shit, ik moet natasia gelijk geven, dat bloemstuk lijkt iid op een grafstuk.... *sla me maar*
Tuurlijk, steiltang op kookpunt en alle bacteriën gaan dood, heel hygiënisch.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:14 schreef Lieve het volgende:
Heeft Amoebe nu haar haar inmiddels al eens gewassen? Of gaat ze er ennieways maar weer eens met een stijltang doorheen?
wie de fok is Eric?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:18 schreef beco het volgende:
Eric ?? !!
Het is wel duidelijk welke kant de Talpa maffia op wil met het programma...............![]()
Desondanks zal iemand er liever in zitten voor het totaalplaatjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
geeeeeedverdegedverquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:17 schreef bunnyma het volgende:
Zou het in de kapsalon nu ruiken naar frituurvet?![]()
Damn, dr tieten zijn de enige positieve punten die ze heeft, en het zijn verdomd slechte tieten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:16 schreef Lieve het volgende:
Ze wil niet dat ze er vanwege haar silecone vulling zit! En als je het hebt over haar inhoud voelt ze zich negatief aangesproken op haar tietendenk ik
![]()
Welkom! (het forum is 9 van de 10 keer interessanter dan de streamsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:19 schreef amandamientje het volgende:
ik heb mezelf toch maar eens aangemeld.
Ik las dat jullie het een aantal cossen terug ook over een jeroen hadden!
Travestietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef beco het volgende:
[..]
de nieuwe bewoner; homo en bi en transexueel
BI? Dus hij heeft ook wel eens seks met vrouwen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef beco het volgende:
[..]
de nieuwe bewoner; homo en bi en transexueel
typisch vrouw en ik kan het wetenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Je hoorde het goed.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef noa84 het volgende:
Hoorde ik het nou goed? Natasia: 'over een kwartiertje moeten we op de bank. Het is nu tien voor half, dus om kwart voor moet je op de bank zitten'.
Nee toch he, dat heb ik toch echt niet goed gehoord, he?
Geloof niet dat deze persoon weet waar deze begrippen precies voor staan.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BI? Dus hij heeft ook wel eens seks met vrouwen?
Transseksueel is hij trouwens niet. Travestiet wel.
De plastisch chirurg was ook slecht anders had hij haar niet geopereerd toen ze pas 15 wasquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, dr tieten zijn de enige positieve punten die ze heeft, en het zijn verdomd slechte tieten.
zwarte stukken, da's racistisch jah!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:23 schreef Ashrak het volgende:
Over een kwartier op de bank.
Ik hoop toch echt een sanctie ....
Brainless: Grof taalgebruik en poging lezen zwarte stukken
Liegebeest: poging lezen zwarte stukken
Natasia ons rekenwonder..... die rekent ook dat ze 32 kilo afvalt als ze er eerst 16 afvalt, vervolgens die kilo's er in no-time weer bijvreet en ze dmv hard trainen weer alle 16 kwijtraakt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef noa84 het volgende:
Hoorde ik het nou goed? Natasia: 'over een kwartiertje moeten we op de bank. Het is nu tien voor half, dus om kwart voor moet je op de bank zitten'.
Nee toch he, dat heb ik toch echt niet goed gehoord, he?
Oh ja, da's waar. Creatief met cijfers, zullen we maar zeggen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natasia ons rekenwonder..... die rekent ook dat ze 32 kilo afvalt als ze er eerst 16 afvalt, vervolgens die kilo's er in no-time weer bijvreet en ze dmv hard trainen weer alle 16 kwijtraakt.
Ach het kind zal er spiegologisch onder geleden hebbenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De plastisch chirurg was ook slecht anders had hij haar niet geopereerd toen ze pas 15 was
Je moet niet proberen alles uit zijn verband te halen hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
zwarte stukken, da's racistisch jah!![]()
Voor mij is hij nu al gediskwalificeerd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BI? Dus hij heeft ook wel eens seks met vrouwen?
Transseksueel is hij trouwens niet. Travestiet wel.
Yo.. we komen binnen vallen en beginnen gewoon te roepen in de COS.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef tipsch het volgende:
ok, lekker dan - moet dat nou weer. en moeten we deze Eric(a) al ergens van kennen of iets?
Daar proef ik wat vooroordelen. Ik wacht gewoon even af.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:25 schreef beco het volgende:
[..]
Voor mij is hij nu al gediskwalificeerd.
Als we op deze manier de kijkcijfers moeten gaan opkrikken.![]()
![]()
dan ga ik wat anders doen![]()
Dag! dan maar...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:25 schreef beco het volgende:
[..]
![]()
Alles is geoorloofd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:25 schreef beco het volgende:
[..]
![]()
Juistquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:25 schreef noa84 het volgende:
Oh ja, da's waar. Creatief met cijfers, zullen we maar zeggen...
Ja. En waarschijnlijk ook hoe Brian aan dat HBO-diploma is gekomen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist![]()
Dat verklaart gelijk hoe ze een inkomen op bijstandsniveau kan hebben maar wel riant op vakantie kan gaan en kennelijk ook nog eens ¤ 10.000,= kan lenen.
Geeft nix, ze kan toch niemand uitnodigen: ze willen niet eens komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Geldt die regel nog dat de bewoners contactpunten moeten inleveren voor ieder scheldwoord want zoals Amanda gisteren heeft gescholden denk dat ze tijdens haar verblijf nooit zoveel punten bij elkaar kan krijgen![]()
zo doe ik dat Gert, maar gertverdemme (!), wat een een trieste cast. jammer. prop er liever een gewoon, liefst redelijk intelligent figuur in.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Yo.. we komen binnen vallen en beginnen gewoon te roepen in de COS.
Edoch, het forum is groter dan deze topicreeks.
Allemaal info over de nieuwe bewoner: [De bewoners] Eric
plus dat er vanmiddag tijdens het sporten nog een flinke laag zweet van het gezicht door is gesmeerdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:15 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ja, hoe minder je het wast, hoe beter het in model blijft zitten.
Het feit dat iemand homo en/of travestiet is zegt niet dat het hem aan intelligentie ontbreekt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:28 schreef tipsch het volgende:
zo doe ik dat Gert, maar gertverdemme (!), wat een een trieste cast. jammer. prop er liever een gewoon, liefst redelijk intelligent figuur in.
Precies. Waarom Sylvia de hele tijd die shit krijgt...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:30 schreef Charmian het volgende:
Er zijn nu ook echt 2 televisiemakers te zien op de streams...NOT!
Aangenaam. welkomquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:19 schreef amandamientje het volgende:
ik heb mezelf toch maar eens aangemeld. Ik volg de gouden kooi al vanaf november en dan vooral op dit forum. Leuk om alles te lezen. Zelfs een beetje verslavend![]()
Dus nu gaat uiteindelijk toch die eric of is het natrasha de kooi aanvullen! Ik hoop dat hij natasia en brain eens goed aanpakt! En dat hij natuurlijk niet TE nichterig gaat doenIk las dat jullie het een aantal cossen terug ook over een jeroen hadden! Maar dat klopte toch niet? heb even zijn profiel bekeken. best wel jammie jammie manneke.
aangenaam kennis te mogen maken,![]()
Waarschijnlijk anders niet genoeg fooi bij Teasersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ach het kind zal er spiegologisch onder geleden hebben![]()
wie zegt dat dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het feit dat iemand homo en/of travestiet is zegt niet dat het hem aan intelligentie ontbreekt.
Wat te denken van dat geval dat ze iedere nacht tot nu toe heeft gedragen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:29 schreef snetje het volgende:
[..]
plus dat er vanmiddag tijdens het sporten nog een flinke laag zweet van het gezicht door is gesmeerd![]()
Blijft ook steeds beter in model staan...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat te denken van dat geval dat ze iedere nacht tot nu toe heeft gedragen.
Ze is 19 en teasers bestond 5 jaar geleden nog niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarschijnlijk anders niet genoeg fooi bij Teasers
Kind werkte daar al vanaf d'r 14-e wat voor moeder zal ze hebben ik had dat kind in een gesticht gestopt![]()
dát lees je dan wel goed.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij noemt het al een trieste cast....
Haar moeder was vast blij dat ze van de straat was net als nuquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is 19 en teasers bestond 5 jaar geleden nog niet.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:35 schreef GoldenGuy het volgende:
ik heb het idee dat de regie aan het avondeten zit of een overleg heeft.
Natuurlijk niet, de kijkcijfers beginnen net te stijgen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:36 schreef s0k het volgende:
ehh. stream 1+2 zijn werkelijk waardeloos. 3+4 is ook niet echt spraakmakend....stopt het programma dan toch echt?
Sommigen zijn gewoon sowieso niet te redden, ongeacht de opvoeding die ze krijgen... moet ik wel zeggen dat het cadeau krijgen van een C-cup (op je 15de) niet echt bevorderlijk is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:36 schreef Sporti het volgende:
Haar moeder was vast blij dat ze van de straat was net als nu![]()
Ik vraag me trouwens serieus af wat voor moeder je hebt als je je zo presenteerd op je negentiende
wil jij de de 40 e stylingpartij van vandaag van Amanda?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:37 schreef Ashrak het volgende:
Waarom moet dat nou ...
Inzoomen op de foto.
Amen !!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alles is geoorloofd.
als hij die slabek en dorpsgek maar aanpakt.![]()
oh ja, natuurlijk. Even het draaiboek doornemenquote:
Yep, ze doen miljonairskleding aan. Ben benieuwd wat er zo staat te gebeuren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:38 schreef blomst het volgende:
Moeten ze de nette kleding aantrekken?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:38 schreef blomst het volgende:
Moeten ze de nette kleding aantrekken?
Populariteitspoll? Is alweer een tijdje geleden natuurlijk....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, ze doen miljonairskleding aan. Ben benieuwd wat er zo staat te gebeuren.
is het zover? gaan we sms-en?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:39 schreef Black_king het volgende:
[..]
Populariteitspoll? Is alweer een tijdje geleden natuurlijk....
Is dat die streamer die 16 uur/dag voor de streams zit en realiteit en tv niet uit elkaar kan houden? Daar had ie toch al eens eerder een brief van gekregen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:38 schreef Black_king het volgende:
Huub heeft een heel nare brief gekregen van een streamer. Uit medelijden gaat hij haar terugschrijven....
Teasers Damrak was er al in 2002quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is 19 en teasers bestond 5 jaar geleden nog niet.
Lekker bij Brianquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef bunnyma het volgende:
Bij wie zou Eric moeten slapen?
Klopt, kennelijk heeft zij weer een brief geschreven. Huub en Natasia kregen er ook koude rillingen van....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Is dat die streamer die 16 uur/dag voor de streams zit en realiteit en tv niet uit elkaar kan houden? Daar had ie toch al eens eerder een brief van gekregen?
Nee hoor, ik heb nog nooit een brief naar Huub geschreven...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Is dat die streamer die 16 uur/dag voor de streams zit en realiteit en tv niet uit elkaar kan houden? Daar had ie toch al eens eerder een brief van gekregen?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Inge ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:38 schreef Black_king het volgende:
Huub heeft een heel nare brief gekregen van een streamer. Uit medelijden gaat hij haar terugschrijven....
Het zusje van Nena was toch ook achter geweest? Misschien.......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef avonne het volgende:
ik gok een filmpje voor iemand.
Amanda of zo...
En om 18:42 verlaat ze de kapsalon weer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:15 schreef SIRA het volgende:
en geklokt.. 18.14 op de kappersstoel..
Daar hoeven ze toch niet voor in de nette kleren ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef avonne het volgende:
ik gok een filmpje voor iemand.
Amanda of zo...
Ik stel voor tussen Amanda en Brian inquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef bunnyma het volgende:
Ik dacht dat hij zei dat deze streamers zijn optreden als een lichtpuntje in haar leven zag en dat zij daarom blij was dat hij weer terug was..... dus leek mij juist een lovende brief.quote:
ik vermoed naast amanda ...op de plek van ilona dus ...of als bart weer boven gaat slapen tegenover natasia maar of eric dat wilquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef bunnyma het volgende:
Ja maar ze is nog niet klaar hoor ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:42 schreef My_ het volgende:
[..]
En om 18:42 verlaat ze de kapsalon weer.
Weer 26 minuten van haar leven verknalt aan het doen van d'r haar...![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:42 schreef My_ het volgende:
[..]
En om 18:42 verlaat ze de kapsalon weer.
Weer 26 minuten van haar leven verknalt aan het doen van d'r haar...![]()
Hij heeft (nog) geen punten van Huub gekregen en de Valentijnsdate ook nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Ik snap het ff niet, nu zegt BoerBart dat er geen CP's meer zijn en ook geen Lesley????????
er was een vrouw die een rottig leven had, en s morgens met 5 minuten kijken naar Huub de dag weer lachend kon beginnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei dat deze streamers zijn optreden als een lichtpuntje in haar leven zag en dat zij daarom blij was dat hij weer terug was..... dus leek mij juist een lovende brief.
Maar ik kan het fout hebben, natuurlijk....
Vraagt hij straks Amanda, en dan krijgen we weer ik heb het zelf gehoord, ik stond er bij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:47 schreef Darklight het volgende:
hehe, Brian geloofd Bart, of Amanda?
Tja als je 19 bent heeft die moeder nog weinig in te brengen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Haar moeder was vast blij dat ze van de straat was net als nu![]()
Ik vraag me trouwens serieus af wat voor moeder je hebt als je je zo presenteerd op je negentiende
Met geluid is het ook vrij moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:47 schreef Mika25 het volgende:
Weet je, ik kan redelijk lip-lezen maar als ik Brian zie praten zonder geluid heb ik geen flauw idee waar ie het over heeft...
Nou... ik weet nog steeds niet of Bart nu Brian erin luist of Huub (waarschijnlijk alletwee)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:49 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Ik laat me echt niet gek maken door die kleine"
Nu weten we ook weer waar Bart staat.
ik denk dat je die woorden niet te letterlijk moet nemen. ik denk dat bart opzich brian ook wel het huis uit wilt hebbenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:49 schreef scanman01 het volgende:
Had je anders verwacht danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:49 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:35 schreef Black_king het volgende:
Ben reuze benieuwd hoe Eric het huis in gaat komen....Ik vermoed met net zoveel blabla als Huub Natanael, en dat hij dan binnen de kortste keren héél timide wordt gemaakt dooe Natas.
De vuurdoop zal tekenend zijn. Ben erg benieuwd hoe hj zich daar doorheen weet te schoppen....
Leuk hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:50 schreef snetje het volgende:
oke ! er zit al een kloof tussen brian en bart![]()
Ja, maar Brian dus nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
Boer Bart is echt niet meer te volgen voor mij, maar ik ben dan ook blond, en de actie van Huub is uit de hand gelopen, dat weet Huub en dat weet BoerBart.
Ja wellicht was het toch wel verstandig van Huub om iets totaal onlogisch te doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:50 schreef Sporti het volgende:
Brian heeft al zoveel scenarios verzonnen dat het niet anders kan dan para rondlopen, ze mogen achter wel zorgen voor familieverpakking Valium
Ook al heefthij een HBO-diploma....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:50 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Met geluid is het ook vrij moeilijk hoor.
Klopt, my bad, het was er al sinds 1994........ ik had de sluiting wel meegekregen maar kennelijk niet dat het omstreden was vanwege de eigenaren, niet vanwege het conceptquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Teasers Damrak was er al in 2002
Ik heb me rot lopen haasten om op tijd te zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Is het inmiddels niet al een half uur geleden toen ze hoorden dan ze over een kwartier op de bank moesten zitten?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia zal d'r kinderen vandaag voor de 3e dag op rij gaan vergeten.
Bless those childrenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kinderen?? Welke kinderen??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat is dan wel weer eerlijk....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:55 schreef Sporti het volgende:
Bart": ik laat je van te voren weten als ik je een mes in de rug steek
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:50 schreef Sporti het volgende:
Brian heeft al zoveel scenarios verzonnen dat het niet anders kan dan para rondlopen, ze mogen achter wel zorgen voor familieverpakking Valium
Ze bouwt het langzaam op.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die heeft al jaren belangrijkere dingen aan haar hoofd. Kids moeten het doen met een ipod als goedmakerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Klinkt als d'r zusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
Een 'slimme' vriendin van Amanda...
soort zoekt soortquote:
Klinkt als een kloon.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:01 schreef Leandra het volgende:
Zo te zien is ze ook net zo lang (en vruchteloos) met haar haar bezig geweest als Amanda.
Goed zo. Rot ze misschien op.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:02 schreef pronkjewail het volgende:
lekker opbeurend bericht voor amanda
"ik ben heel eenzaam eigenlijk"
Die kinderen kijken zelf al een paar maand niet meer om 7 uur.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Variatie op ....Geeeeeesoesssssssssssssssquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia: Oh my goedness
Edit: * Leandra zei wat raarsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef itsme het volgende:
Goed zo. Rot ze misschien op.![]()
Mijn God het zit in de familie![]()
Ow nee ... help .....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze mag DGK in als gezelschap voor Amanda![]()
ja tuurlijk omdattie een veer in z'n reet kreegquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Brian vond het wel diep... de boodschap ehehee... logisch
raar he?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
"Ik begrijp het niet"
Pleeeease, wis dit bericht! Straks breng je de redactie op een idee!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze mag DGK in als gezelschap voor Amanda![]()
Sorry, ik had ge-enterd voor ik t doorhad, slip of the fingers zeg maar. Mijn excusesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:04 schreef Ashrak het volgende:
Ow nee ... help .....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:06 schreef Heathen het volgende:
"ik belde maar je nam niet op"
Ook weer zo'n helder licht.
Volgens mij is dat haar andere zusje...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
Voor we gaan schelden over de zus, heeft die meid geen hersenbloeding gehad? Dat kan verklaren waarom ze wat apart praat.
Dacht ik ook opeens aanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
Voor we gaan schelden over de zus, heeft die meid geen hersenbloeding gehad? Dat kan verklaren waarom ze wat apart praat.
Moeten jullie m in de quote ook ff wissenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:05 schreef noa84 het volgende:
Pleeeease, wis dit bericht! Straks breng je de redactie op een idee!
Amanda ook niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat een rare boodschap ... wil zus nou dat ze naar huis komt ofzo? .... ik snap er niet veel van, weet je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |