Helemaal mee eens. Hij maakt meteen het verschil bij Twente, speelt er elke wedstrijd goed. En dan kijk je hoe Mendes bij ons op het middenveld staat te kloten. Ja dan heb je heimwee naar de steekballetjes en het overzicht dat Issi heeft...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb de laatste weken zelfs het gevoel dat Aissati nu gewoon al in de basis had moeten staan
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef dlebrok het volgende:
Laat Ajax alsjeblieft kampioen worden jongens
Het zal mij een wurst wezen. Wel leuk om te zien dat je jezelf alvast indektquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:11 schreef mcyodogg het volgende:
Je moet ze in Duitsland straks horen, mocht Ajax kampioen worden. Daar schoof de nummer 2, de Nederlandse kampioen makkelijk van het veld.
Zorg nou eerst maar dat je over 2 weken in Alkmaar en over 4 weken in Enschede wint, dan praten we verder relnazequote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Het zal mij een wurst wezen. Wel leuk om te zien dat je jezelf alvast indekt.
Vorig jaar schoof Schalke de Nederlandse kampioen toch ook makkelijk van het veld?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:11 schreef mcyodogg het volgende:
Je moet ze in Duitsland straks horen, mocht Ajax kampioen worden. Daar schoof de nummer 2, de Nederlandse kampioen makkelijk van het veld.
auquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vorig jaar schoof Schalke de Nederlandse kampioen toch ook makkelijk van het veld?![]()
Hoeveel was het nou? 4-1?![]()
Nou, ik zal mijn best doenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zorg nou eerst maar dat je over 2 weken in Alkmaar en over 4 weken in Enschede wint, dan praten we verder relnaze![]()
Maar vergeet ook niet:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vorig jaar schoof Schalke de Nederlandse kampioen toch ook makkelijk van het veld?![]()
Hoeveel was het nou? 4-1?Ook een 3-0 nederlaag dus.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar vergeet ook niet:
[afbeelding]
En Culina is het ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij maakt meteen het verschil bij Twente, speelt er elke wedstrijd goed. En dan kijk je hoe Mendes bij ons op het middenveld staat te kloten. Ja dan heb je heimwee naar de steekballetjes en het overzicht dat Issi heeft...
Voor sommige schijnbaar wel.................quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:36 schreef ruud.nl het volgende:
Mensen mensen...
Het is Méndez, en Gomes.
Is dat echt zo moeilijk te onthouden?
Ik had eerst een Z bij Mendez maar de user waarvan ik die post quote bracht me in de warquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:36 schreef ruud.nl het volgende:
Mensen mensen...
Het is Méndez, en Gomes.
Is dat echt zo moeilijk te onthouden?
Voor jou misschien...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:45 schreef AminBen het volgende:
Het boeit net zoveel als van Nistelrooy en Van Nistelrooij.
Van Nistelrodequote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:45 schreef AminBen het volgende:
Het boeit net zoveel als van Nistelrooy en Van Nistelrooij.
quote:
quote:'Rijkaard na dit seizoen weg bij Barcelona'
16/2/2007 14:18
Frank Rijkaard vertrekt aan het einde van het seizoen bij Barcelona, beweren enkele grote Spaanse sportbladen. AS en El Mundo Deportivo berichten dat de trainer op 30 juni officieel zijn contract laat ontbinden.
Volgens beide kranten zou Rijkaard het tijd vinden op te stappen na vier seizoenen als hoofdcoach van Barcelona. El Mundo Deportivo zegt dat Rijkaard van plan is een sabbatsjaar te nemen, om bij te komen van alle hectiek.
Volgens kwaliteitskrant El Pais en het Catalaanse blad Sport zou de directie van Barcelona vrezen dat Rijkaard zijn contract na afloop van het seizoen laat ontbinden. De verbintenis loopt nog tot medio 2009, maar bevat een clausule die het mogelijk maakt om na een seizoen de samenwerking te beëindigen.
Sport schrijft dat Rijkaard uiterlijk 30 maart moet laten weten of hij zijn huidige verbintenis verlengt of dat hij van plan is te vertrekken. Diezelfde krant voegt daar aan toe dat Bernd Schuster en Marco van Basten de belangrijkste kandidaten zijn Rijkaard op te volgen. AS noemt naast dit tweetal ook nog Ronald Koeman.
Tot nu toe is Rijkaard zeer succesvol geweest bij Barcelona. In 2005 en in 2006 veroverde zijn ploeg de Spaanse titel, in het laatste jaar won Barça ook nog de Champions League. Momenteel is de Catalaanse club koploper van de Primera División.
Altijd lachen met die gastquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:42 schreef pascalheister het volgende:
http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.VerjaardagGomes160207&ns_type=clickout
ik zit al vele maanden met de oplossing in mn sigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laten we eens speculeren over de nabije toekomst van PSV.
Stel PSV wordt geen kampioen en Koeman moet opstappen/kan naar Barcelona en vertrekt. We zitten met een interim-voorzitter die de baan liever niet heeft en Valckx vormt dan in zijn eentje de hele technische staf.
"Machtsvacuüm" anyone?
Wat heeft die laten zien, behalve dat hij trainer was bij je 2e cluppie? Doe mij Rutten maar terugquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:56 schreef rubbereend het volgende:
maar dan kan Neeskens Koeman opvolgen
eerste keus voor mij is ook Rutte, maar ik denk dat er dan bij PSV een aantal mensen door het stof moeten en ik weet niet of dat zal gebeuren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat heeft die laten zien, behalve dat hij trainer was bij je 2e cluppie? Doe mij Rutten maar terug.
Had PSV maar naar Hiddink geluisterd ipv een zelfs een bedrag te betalen om Koeman te halenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerste keus voor mij is ook Rutte, maar ik denk dat er dan bij PSV een aantal mensen door het stof moeten en ik weet niet of dat zal gebeuren.
Volgens mij heeft Hiddink zich ook nog sterk gemaakt voor de komst van Koeman, of vergis ik me daar in?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:44 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Had PSV maar naar Hiddink geluisterd ipv een zelfs een bedrag te betalen om Koeman te halen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Hiddink zich ook nog sterk gemaakt voor de komst van Koeman, of vergis ik me daar in?
Klopt, dat maakte hij meerdere keren expliciet kenbaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:33 schreef koningdavid het volgende:
Hiddink adviseerde PSV toch Rutten en Eikelkamp door te schuiven?
Hulde voor Gomes, die gewoon nog even op de foto gaat met wat fansquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:42 schreef pascalheister het volgende:
http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.VerjaardagGomes160207&ns_type=clickout
Zoiets meen ik mij ook te herinneren ja...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:35 schreef mcyodogg het volgende:
Jawel, maar Hiddink en Koeman zijn vrienden. Hij vond het een goede tweede keuze.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:50 schreef denthemen het volgende:
juvenr1
is al héúúúúúúl oudquote:
Whatever, succes ermee in ieder geval. Veel slechtere plaatsen dan het uitvak zal je niet krijgenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
is al héúúúúúúl oudUit de tijd dat Edgar net bij Juventus speelde
![]()
Maar ik ben te lui van email adres te wisselen
Dan heeft zo'n rolstoel toch wel weer voordelenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:59 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Whatever, succes ermee in ieder geval. Veel slechtere plaatsen dan het uitvak zal je niet krijgen.
Sjezus, zwartkijker!! Echt ongelofelijk, ben jij altijd zo negatief over alles? Waar bazeer je dit nu ineens op? Er komt straks gewoon een nieuwe voorzitter, daarvoor is Schuitema idd ook 'interim-voorzitter'.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laten we eens speculeren over de nabije toekomst van PSV.
Stel PSV wordt geen kampioen en Koeman moet opstappen/kan naar Barcelona en vertrekt. We zitten met een interim-voorzitter die de baan liever niet heeft en Valckx vormt dan in zijn eentje de hele technische staf.
"Machtsvacuüm" anyone?
Op feiten misschien?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:05 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Waar bazeer baseer je dit nu ineens op?
Het gaat mij erom dat er nog helemaal geen zicht is op een nieuwe voorzitter. Geschikte kandidaten liggen niet voor het oprapen. Stel dat Koeman vertrekt en er van de zomer een nieuwe voorzitter komt. Dan houd je alleen de lichtgewicht Valckx over met enige (1 seizoen) ervaring. Dat bedoel ik dus met een eventueel machtsvacuüm. Het is imo dan ook wenselijker dat Schuitema voorlopig nog even voorzitter blijft. Maar goed, hij wil de baan eigenlijk niet.quote:Er komt straks gewoon een nieuwe voorzitter, daarvoor is Schuitema idd ook 'interim-voorzitter'.
quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:42 schreef pascalheister het volgende:
1-1.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:11 schreef Zapper het volgende:
Gaat leuk worden vanavond denk ikZitten er nog Fokkers in het uitvak?
Inderdaad. Ik verwacht voor PSV-begrippen een erg zwak bevolkt uitvak.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:31 schreef Suijk het volgende:
Zou wel heel toevallig zijn als er net van die paar in het uitvak ook Fokkers zijn.
Voor de verandering.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik verwacht een vrij zwak bevolkt uitvak.
We hebben niet echt veel keus is het wel? Je kan Alcides voor Sun doen en Vayrinen voor Mendez of Culina. Gelukkig hebben we zo'n brede selectie!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze opstelling was niet mijn eerste keus
Die had dacht ik wat last van een blessure, maar ik kan mij vergissen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, waarom geen Alcides? Die heeft toch wat meer ervaring op een hoger niveau lijkt me...
nou, nouquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:01 schreef appelsientje het volgende:
Gaat lekker.... al wel 0 x gescoord...
ja idd.... Dit is wel slecht.. je zou toch denken dat ze er nu vol voor gaan....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
nou, nou![]()
mijn PSV wat doe je![]()
ik word er wel een beetje moedeloos van zeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja idd.... Dit is wel slecht.. je zou toch denken dat ze er nu vol voor gaan....
Als het eerst wel kan .. en opeens niet meer
Wanneer komen ze nou los?quote:
Net weer een kans voor Heraclesquote:
Ik zie liever een 0-2. Maar dan vragen we natuurlijk wel het onmogelijke....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Die 0-1 was een opluchting, maar ik ben pas echt opgelucht als die 0 op het scorebord blijft staan
Is het al voorbij dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:49 schreef Frutsel het volgende:
pfff... sjonge jonge zeg... ze kunnen dus nog winnen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |