© PSV NVquote:Wereldprimeur PSV met de ‘Wavecape’!
14 februari 2007 09:00
Het Philips Stadion is dinsdagavond het decor van een wereldprimeur op het gebied van sfeeritems en supportersartikelen: de Wavecape! Dit zal voor een spectaculair effect zorgen als de spelers van PSV en Arsenal het veld betreden. Iedereen krijgt een cape, met daarop rode en witte banen aan de binnenkant!
De ‘Wavecape’ is, zoals het woord al zegt, een speciaal ontworpen cape om over je hoofd te doen. Hij is gemaakt van polyethyleen en wordt aan de voorzijde van het lichaam gedragen. Wanneer de wave wordt ingezet, trekken de supporters de uiteinden van de wavecape omhoog tot boven het hoofd. Hierdoor wordt de opdruk op de achterkant van de cape zichtbaar! Op de voorkant staat prominent het PSV-clublogo, terwijl de binnenkant een rood of wit vlak heeft. Dus als iedereen de cape omhoog trekt tijdens de wave, zullen er hele vakken vol met rode en witten banen te zien zijn. Een prachtig effect! Het is de eerste keer dat dit product écht gebruikt wordt, een wereldprimeur dus voor PSV. De actie wordt ondersteund door de Supportersvereniging PSV, PSV Fans United en de sfeergroepen vak X en T. De ‘Wavecape’ is ontwikkeld door het bedrijf Bigbang International uit Veldhoven. Zodra de spelers het veld opstappen, is de bedoeling dat de wave wordt ingezet. Deze begint bij vak X op de Oosttribune. Vlak voor de opkomst van de spelers wordt altijd teruggeteld van tien tot nul. Dit zal voor de supporters op Vak X het startsein zijn om de wave in te zetten, zoals al vaker dit seizoen op de oosttribune het geval was. De actie valt of staat vervolgens met de medewerking van álle supporters in het stadion, dus doe mee en laat de wave het stadion rondgaan!
Gaat zeker lastig worden, aangezien ze dan de wedstrijd van een dag eerder tegen hetzelfde Heracles nog in de benen hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:59 schreef navigator het volgende:
Zondag Heracles uit, dat zal nog lastig worden![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat zeker lastig worden, aangezien ze dan de wedstrijd van een dag eerder tegen hetzelfde Heracles nog in de benen hebben.
Lijkt me echt een prachtig gezichtquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:08 schreef knep het volgende:
Wavecape
Ben benieuwd, ben zelf altijd wel in voor dit soort ongein.
Nou!quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:25 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Lijkt me echt een prachtig gezicht
Je bent jaloers he?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:16 schreef stefmans het volgende:
De wave![]()
Een cape om de sfeer te verhogen![]()
De wavecape![]()
Volgens mij zit het in de lucht, in het vorige topic dachten er een stel dat Sparta uit op zaterdag wasquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat zeker lastig worden, aangezien ze dan de wedstrijd van een dag eerder tegen hetzelfde Heracles nog in de benen hebben.
Ajax wint maar steeds, PSV verliest steeds punten. Bijna niet realistisch, ook gezien het vertoonde spel. PSV is uit vorm en versterkt zich amper, het verhuurt. Een duidelijker teken dat er voldoende kwaliteit aanwezig is, kun je niet krijgen. Je moet de twijfels echt willen zien of fan zijn van een andere club.quote:Op woensdag 14 februari 2007 06:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hopen dat ze kampioen worden tegen het eind van het seizoen is pessimistisch.?Als we kampioen worden zal dat pas tegen het eind van het seizoen zijn lijkt me. Jij denkt dat als PSV nog kampioen wordt dat ze dat 4 wedstrijden voor het einde al zijn? Dus dat we in 6 wedstrijden tijd nog even 9 punten uitlopen op AZ en Ajax? Ja, als je dat gelooft ben ik idd een verschrikkelijke pessimist maar dan zou ik mezelf toch eens afvragen of je je eigen beeld niet beter naar een wat realistischer scenario om moet zetten.
Dus je denkt werkelijk dat we in 6 wedstrijden tijd nog even snel 9 punten uitlopen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ajax wint maar steeds, PSV verliest steeds punten. Bijna niet realistisch, ook gezien het vertoonde spel. PSV is uit vorm en versterkt zich amper, het verhuurt. Een duidelijker teken dat er voldoende kwaliteit aanwezig is, kun je niet krijgen. Je moet de twijfels echt willen zien of fan zijn van een andere club.
tja alles beter dan vlaggetjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:16 schreef stefmans het volgende:
De wave![]()
Een cape om de sfeer te verhogen![]()
De wavecape![]()
DSB klappersquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja alles beter dan vlaggetjes
Zo laag zakken wij zelfs nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:07 schreef Vakkie_W het volgende:
De Wavecap
Had een idee van 410 kunnen zijn![]()
Wij??? Je gaat toch niet menen dat je daar zit?quote:
oja het kan nog erger.............quote:
Ajax moet naar Twente, AZ en PSV. Ik zou bovendien mijn geld niet zetten op de uitwedstrijd bij RKC of de thuiswedstrijden tegen Heerenveen en Heracles. Het Ajax van de vorige eeuw is niet meer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus je denkt werkelijk dat we in 6 wedstrijden tijd nog even snel 9 punten uitlopen?
Dat het een goede overwinning wordt niet nee, maar het ging eigenlijk vooral over dinsdagquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in winst tegen Heracles?
Wat is er met hem?quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:58 schreef cultheld het volgende:
Inderdaad.
Twente wil hem kopen hoorde ik?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
Weet er eigenlijk iemand wat de plannen met Bakkal zijn?
Twente wil hem overnemen en volgens de Sportweek wil Bakkal ook bij Twente blijven. Hij zegt daar dat de bal bij PSV ligt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
Daar durf ik iig niet blind op in te zetten. Ik schat de kans op nieuw puntverlies in Almelo op zo'n 50%.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in winst tegen Heracles?
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel loslopen volgende week.
Op een filmpje van PSV.nl zegt hij dat PSV zijn club is, en dat hij terug wilt naar PSV. Maarja, bij een filmpje op PSV.nl ga je niet een trap na gevenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Twente wil hem overnemen en volgens de Sportweek wil Bakkal ook bij Twente blijven. Hij zegt daar dat de bal bij PSV ligt.
Nou nou, dat zal de tegenstander imponeren. Ik zou spontaan in de lach schieten denk ik...quote:
Waardoor de concentratie bij hun afneemt en we al snel op voorsprong komenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nou nou, dat zal de tegenstander imponeren. Ik zou spontaan in de lach schieten denk ik...
Ik heb de laatste weken zelfs het gevoel dat Aissati nu gewoon al in de basis had moeten staanquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kijk toch ook wel uit naar volgend seizoen, Aissati die een sleutelspeler van PSV is gaan worden en samen met een hopelijk fit blijvende Afellay een super middenveld neer gaan zetten. Gesterkt met Simons in de rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |