oja het kan nog erger.............quote:
Ajax moet naar Twente, AZ en PSV. Ik zou bovendien mijn geld niet zetten op de uitwedstrijd bij RKC of de thuiswedstrijden tegen Heerenveen en Heracles. Het Ajax van de vorige eeuw is niet meer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus je denkt werkelijk dat we in 6 wedstrijden tijd nog even snel 9 punten uitlopen?
Dat het een goede overwinning wordt niet nee, maar het ging eigenlijk vooral over dinsdagquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in winst tegen Heracles?
Wat is er met hem?quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:58 schreef cultheld het volgende:
Inderdaad.
Twente wil hem kopen hoorde ik?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
Weet er eigenlijk iemand wat de plannen met Bakkal zijn?
Twente wil hem overnemen en volgens de Sportweek wil Bakkal ook bij Twente blijven. Hij zegt daar dat de bal bij PSV ligt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
Daar durf ik iig niet blind op in te zetten. Ik schat de kans op nieuw puntverlies in Almelo op zo'n 50%.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in winst tegen Heracles?
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel loslopen volgende week.
Op een filmpje van PSV.nl zegt hij dat PSV zijn club is, en dat hij terug wilt naar PSV. Maarja, bij een filmpje op PSV.nl ga je niet een trap na gevenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Twente wil hem overnemen en volgens de Sportweek wil Bakkal ook bij Twente blijven. Hij zegt daar dat de bal bij PSV ligt.
Nou nou, dat zal de tegenstander imponeren. Ik zou spontaan in de lach schieten denk ik...quote:
Waardoor de concentratie bij hun afneemt en we al snel op voorsprong komenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nou nou, dat zal de tegenstander imponeren. Ik zou spontaan in de lach schieten denk ik...
Ik heb de laatste weken zelfs het gevoel dat Aissati nu gewoon al in de basis had moeten staanquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kijk toch ook wel uit naar volgend seizoen, Aissati die een sleutelspeler van PSV is gaan worden en samen met een hopelijk fit blijvende Afellay een super middenveld neer gaan zetten. Gesterkt met Simons in de rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |