Altijd lachen met die gastquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:42 schreef pascalheister het volgende:
http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.VerjaardagGomes160207&ns_type=clickout
ik zit al vele maanden met de oplossing in mn sigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laten we eens speculeren over de nabije toekomst van PSV.
Stel PSV wordt geen kampioen en Koeman moet opstappen/kan naar Barcelona en vertrekt. We zitten met een interim-voorzitter die de baan liever niet heeft en Valckx vormt dan in zijn eentje de hele technische staf.
"Machtsvacuüm" anyone?
Wat heeft die laten zien, behalve dat hij trainer was bij je 2e cluppie? Doe mij Rutten maar terugquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:56 schreef rubbereend het volgende:
maar dan kan Neeskens Koeman opvolgen
eerste keus voor mij is ook Rutte, maar ik denk dat er dan bij PSV een aantal mensen door het stof moeten en ik weet niet of dat zal gebeuren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat heeft die laten zien, behalve dat hij trainer was bij je 2e cluppie? Doe mij Rutten maar terug.
Had PSV maar naar Hiddink geluisterd ipv een zelfs een bedrag te betalen om Koeman te halenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerste keus voor mij is ook Rutte, maar ik denk dat er dan bij PSV een aantal mensen door het stof moeten en ik weet niet of dat zal gebeuren.
Volgens mij heeft Hiddink zich ook nog sterk gemaakt voor de komst van Koeman, of vergis ik me daar in?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:44 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Had PSV maar naar Hiddink geluisterd ipv een zelfs een bedrag te betalen om Koeman te halen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Hiddink zich ook nog sterk gemaakt voor de komst van Koeman, of vergis ik me daar in?
Klopt, dat maakte hij meerdere keren expliciet kenbaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:33 schreef koningdavid het volgende:
Hiddink adviseerde PSV toch Rutten en Eikelkamp door te schuiven?
Hulde voor Gomes, die gewoon nog even op de foto gaat met wat fansquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:42 schreef pascalheister het volgende:
http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.VerjaardagGomes160207&ns_type=clickout
Zoiets meen ik mij ook te herinneren ja...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:35 schreef mcyodogg het volgende:
Jawel, maar Hiddink en Koeman zijn vrienden. Hij vond het een goede tweede keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |