quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:50 schreef denthemen het volgende:
juvenr1
is al héúúúúúúl oudquote:
Whatever, succes ermee in ieder geval. Veel slechtere plaatsen dan het uitvak zal je niet krijgenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
is al héúúúúúúl oudUit de tijd dat Edgar net bij Juventus speelde
![]()
Maar ik ben te lui van email adres te wisselen
Dan heeft zo'n rolstoel toch wel weer voordelenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:59 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Whatever, succes ermee in ieder geval. Veel slechtere plaatsen dan het uitvak zal je niet krijgen.
Sjezus, zwartkijker!! Echt ongelofelijk, ben jij altijd zo negatief over alles? Waar bazeer je dit nu ineens op? Er komt straks gewoon een nieuwe voorzitter, daarvoor is Schuitema idd ook 'interim-voorzitter'.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laten we eens speculeren over de nabije toekomst van PSV.
Stel PSV wordt geen kampioen en Koeman moet opstappen/kan naar Barcelona en vertrekt. We zitten met een interim-voorzitter die de baan liever niet heeft en Valckx vormt dan in zijn eentje de hele technische staf.
"Machtsvacuüm" anyone?
Op feiten misschien?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:05 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Waar bazeer baseer je dit nu ineens op?
Het gaat mij erom dat er nog helemaal geen zicht is op een nieuwe voorzitter. Geschikte kandidaten liggen niet voor het oprapen. Stel dat Koeman vertrekt en er van de zomer een nieuwe voorzitter komt. Dan houd je alleen de lichtgewicht Valckx over met enige (1 seizoen) ervaring. Dat bedoel ik dus met een eventueel machtsvacuüm. Het is imo dan ook wenselijker dat Schuitema voorlopig nog even voorzitter blijft. Maar goed, hij wil de baan eigenlijk niet.quote:Er komt straks gewoon een nieuwe voorzitter, daarvoor is Schuitema idd ook 'interim-voorzitter'.
quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:42 schreef pascalheister het volgende:
http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.VerjaardagGomes160207&ns_type=clickout
1-1.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:11 schreef Zapper het volgende:
Gaat leuk worden vanavond denk ikZitten er nog Fokkers in het uitvak?
Inderdaad. Ik verwacht voor PSV-begrippen een erg zwak bevolkt uitvak.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:31 schreef Suijk het volgende:
Zou wel heel toevallig zijn als er net van die paar in het uitvak ook Fokkers zijn.
Voor de verandering.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik verwacht een vrij zwak bevolkt uitvak.
We hebben niet echt veel keus is het wel? Je kan Alcides voor Sun doen en Vayrinen voor Mendez of Culina. Gelukkig hebben we zo'n brede selectie!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze opstelling was niet mijn eerste keus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |