Die had dacht ik wat last van een blessure, maar ik kan mij vergissen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, waarom geen Alcides? Die heeft toch wat meer ervaring op een hoger niveau lijkt me...
nou, nouquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:01 schreef appelsientje het volgende:
Gaat lekker.... al wel 0 x gescoord...
ja idd.... Dit is wel slecht.. je zou toch denken dat ze er nu vol voor gaan....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
nou, nou![]()
mijn PSV wat doe je![]()
ik word er wel een beetje moedeloos van zeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja idd.... Dit is wel slecht.. je zou toch denken dat ze er nu vol voor gaan....
Als het eerst wel kan .. en opeens niet meer
Wanneer komen ze nou los?quote:
Net weer een kans voor Heraclesquote:
Ik zie liever een 0-2. Maar dan vragen we natuurlijk wel het onmogelijke....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Die 0-1 was een opluchting, maar ik ben pas echt opgelucht als die 0 op het scorebord blijft staan
Is het al voorbij dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:49 schreef Frutsel het volgende:
pfff... sjonge jonge zeg... ze kunnen dus nog winnen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |