Ik hou dit topic dan wel ff in de gaten..quote:
Ik ga het volgen!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:57 schreef sararaats het volgende:
ik hou jullie op de hoogte
En dit in K&W?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:57 schreef sararaats het volgende:
eerst neem ik de keuken onder handen
ga ik het daar eens goed opruimen want het is een mesthoop
ik hou jullie op de hoogte
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is het enige verschil tussen deze twee foto's dat je de planten water hebt gegeven en dat je een meter Twix naar binnen hebt gewerkt
Voordat 'ie op was stond 'ie naast het raamquote:
Wat een grotequote:Op maandag 12 februari 2007 18:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Voordat 'ie op was stond 'ie naast het raam![]()
ik onderschatte bijna even je klustalenten maar de metamorfose is enorm geslaagd!quote:Op maandag 12 februari 2007 18:17 schreef sararaats het volgende:
de doos van de Twix staat in de bergplaats en de gieter aan het venster
en de afwas is gedaan
die doos was al leegquote:Op maandag 12 februari 2007 18:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Voordat 'ie op was stond 'ie naast het raam![]()
Het lijkt een beetje op dat programma "hoe schoon is mijnjouw?? huiskeuken" .quote:Op maandag 12 februari 2007 19:16 schreef Terpentin07 het volgende:
Nou ik vind dat niet echt een klustopic.Meer een ik-ruim-mijn-kamer-op topic.Het heeft een hoog sbs6 belspelletje gehalte.Zoek de verschillen!
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vandaag toevallig ook geklust! Ik was zelf erg verbaast dat ik klussen kon
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond wel 10 verschillen! Welk nummer mag ik bellen om te kijken of ik er door kom?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vandaag toevallig ook geklust! Ik was zelf erg verbaast dat ik klussen kon
[afbeelding]
[afbeelding]
pruts klusserquote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, nog steeds, krijg dat kreng niet meer recht. Het was een beetje een haastklusquote:
dank jequote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij is ze al klaarquote:Op maandag 12 februari 2007 19:54 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ga dit volgen.
De kruimeldief heeft alles opgezogen?quote:Op maandag 12 februari 2007 20:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je
ik heb m'n haakjes beter in de muren moeten kloppen want ze zaten los
allemaal kleine klusjes maar de grote moeten nog komen
en dan nu het echte resultaat:
[afbeelding]
FlyLady?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben het met iedereen eens dat dit niet echt een Klus topic is, we zijn nog aan het bedenken wat het dan wel is.
niet zoquote:Op maandag 12 februari 2007 20:01 schreef Sanne het volgende:
Heb jij er ook spierpijn van Sara?
voorlopig wordt er nog niet geschilderd in de keukenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:11 schreef cerror het volgende:
Had je wel zeil op de grond gelegd Sara? Anders word het een zootje hoor!
De kalender! De kalender! De kalender!quote:Op maandag 12 februari 2007 18:36 schreef Whatashockr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Laten we verder gaan met verschillen zoeken mensen! Ik begin wel: de theedoek zit in de wasmand!
Opgeruimd is het nu wel, ga je vandaag aan de sjablonen beginnen?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:57 schreef sararaats het volgende:
er komen wat sjabloontjes op m'n muur (ga ik zelf doen) en voor de rest ga ik het daar eens goed opruimen want het is een mesthoop
Effekes een vroagske vanuit deze hoek.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
het is de plaats waar de lek was waar er terug geschilderd moet wordenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:57 schreef TheOneAndOnly het volgende:
een lek herstellen doen je meestal meteen, dat plan je niet voor over 4 weken.... lijkt mij.... of wacht je tot je er heen kunt zwemmen?
Ik heb al ontzag voor het feit dat Sara zomaar een meter Twix kan wegklussen, maar jij klust gewoon een hele plant weg!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
anders heeft het verbouwen ook geen zin gehadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel weer netjes achterlaten dan he
Die gaat vanzelf dood. Die plant dan hè, niet dat schilderij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:06 schreef DarkManta het volgende:
Effekes een vroagske vanuit deze hoek.
Waarom staat er een plant voor het schilderij?![]()
Idem!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:19 schreef Smoezie het volgende:
Ik geef het toe. Ik heb hardop in mijn eentje zitten gieren van de lach hier
(Overigens zag ik die jaarvoorraad Twix ook gewoon 6 keer over het hoofd!)
Overigens vind ik het erg schattig dat Sara gewoon zo heerlijk serieus overal op ingaat
'Schilderij' is wel een erg groot woord hoor...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Effekes een vroagske vanuit deze hoek.
Waarom staat er een plant voor het schilderij?![]()
Hey! Dat heb ik zèlf...opgehangen. (zie: er schuilt een kluster in mij)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
'Schilderij' is wel een erg groot woord hoor...
Het hangt prima hoor!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey! Dat heb ik zèlf...opgehangen. (zie: er schuilt een kluster in mij)
beter twee schilderijen die hangen, dan ehhhhm...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het hangt prima hoor!![]()
Niks op aan te merken
2 schilderijen die nog opgehangen moeten worden?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
beter twee schilderijen die hangen, dan ehhhhm...
Nee maar je kan wel magneet verf gebruiken (zo kan je het nog gebruiken als magneetbord), schoolbordverf (kan je er nog iets in schrijven) of metallicverf.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:58 schreef sararaats het volgende:
ik heb een sjabloon-ideetje voor m'n keuken
ik ga een bord, mes, vork en lepel op de muur schilderen en daaronder "Smakelijk"
moet ik daar speiale verf voor hebben?
Met gewone muurverf gaat het primaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:58 schreef sararaats het volgende:
ik ga een bord, mes, vork en lepel op de muur schilderen en daaronder "Smakelijk"
Ik had ook het woord tekening gebruikt kunnen hebben, maar dan gaf mijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
'Schilderij' is wel een erg groot woord hoor...
Bord, mes, vork en lepel vind ik een erg leuk ideequote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:58 schreef sararaats het volgende:
Als je trouwens een gladde muur hebt (dus geen structuurverf) kun je dat bord en het bestek ook uit plakplastic snijden. Dat koop je gewoon bij de bouwmarkt. En dat haal je zo weer weg als je het zat bentquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:58 schreef sararaats het volgende:
Wordt deze dit jaar niet gehouden?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:43 schreef B.A.Trix het volgende:
Misschien kan je volgend jaar meedoen aan FOK!klus 2006 Verkiezing - de Nominatieronde![]()
Deze gaat over 2006quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Wordt deze dit jaar niet gehouden?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef ROG het volgende:
Hey what de fuck, mijn post weg?
Arelaxed, hoewel ik niet baggerde.. ik ging in op het feit waarom iedereen misschien een loopje nam met haar topic..quote:
Ehm, wat moet je anders? Dingen laten zweven?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef oor het volgende:
mgoed sara heb jij autisme of iets dergenlijks? veel autisten hebben ook waar alles moet staan en dergenlijk.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die gaat vanzelf dood. Die plant dan hè, niet dat schilderij.
Ah, de opvolger van Iedereen kan schilderen is dus onderweg? Mooi!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:17 schreef Shirley het volgende:
En ik maar denken dat ik twee linkerhanden had! Maar nu ik dit topic heb gezien weet ik het zeker. IEDEREEN kan klussen! Ik ben benieuwd naar de rest.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:22 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ah, de opvolger van Iedereen kan schilderen is dus onderweg? Mooi!
Wel met nummers toch??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:31 schreef Shirley het volgende:
[..]Daar had je vakjes om in te kleuren. Bij deze versie heb je vakjes waar je je Twixdozen in kan zetten enzo. Heel handig ingedeeld.
euhm waar bedoel je?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef oor het volgende:
mgoed sara heb jij autisme of iets dergenlijks? veel autisten hebben ook waar alles moet staan en dergenlijk. ik zie dat je plaatjes hebt op je bord wat boven je eethoekje staat. is dat je dagindeling te plannen?
hehehe, de twixdoos staat in de bergplaats, nam iets teveel ruimte inquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:10 schreef Kleintje het volgende:
Oke.. help mij.
Ik heb 7000 keer gekeken, heb wel moeten lachen, maar kan geen twixdozen vinden.
En ik wil toch ook wel meedoen aan dit belspel!
Dus... HELP ME!
Toch leuk dat ik deze reactie pas na 10 minuten naar die foto's staren zag. Bedankt voor de gouden tip, nu kan ik weer rustig verder gaan met meer nuttige dingen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:14 schreef Kleintje het volgende:gevonden. Ik dacht dat het een gordijn was...
eh nee, ik ga nu naar het moederhuisquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:34 schreef koemleit het volgende:
Ga je vandaag weer klussen sara?
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:14 schreef Kleintje het volgende:gevonden. Ik dacht dat het een gordijn was...
Als je jezelf verveeld... ik heb hier heel wat kamers waar geklust moet worden...quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:20 schreef sararaats het volgende:
voorlopig wordt er niet meer geklust in m'n studiootje
ik breng jullie op de hoogte als er weer geklust wordt/is
Zijn de lijnen al open? Kan ik SMS'en? Wat zijn de prijzen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:40 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen dit topic beter 'zoek de Twix' noemen(en ja, ik moest ook zoeken...)
*proest*quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zonde, het was een mooie doos.
geen updatefoto's dus?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:20 schreef sararaats het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:20 schreef sararaats het volgende:
Ik zag 'm meteenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:15 schreef Djeez het volgende:
Mooi topic, alleen jammer dat ik gezakt ben voor de IQ-test. De 'zoek de Twix'-vraag was wel erg moeilijk.
Waar blijft nu de rest? Toilet, slaapkamer, woonkamer... ik zit op het puntje van mijn stoelquote:Op maandag 12 februari 2007 14:46 schreef sararaats het volgende:
ik ben op dit moment bezig met wat veranderingen in m'n studiootje
niet zozeer grote veranderingen maar toch om u tegen te zeggen
het toilet wordt wat veranderd, er gaan ook veranderingen gebeuren in m'n slaapkamer, woonkamer en keuken
ik hou jullie wel op de hoogte
fotoquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:47 schreef sararaats het volgende:
wat hebben jullie met die Twix-doos?
die staat veilig in m'n bergplaats omdat de doos nogal veel ruimte inneemt
vanaf maandag begin ik weer te klussen
In de bergruimte. En daarmee basta.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Waar in Godsnaam laat je 1 meter twix
Ik dacht in de maagquote:
Tax-Free shops op het vliegveld?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:22 schreef Bullebak het volgende:
Maar serieus, waar koop je zo'n reuzen Twix![]()
![]()
Dus mensen met een goede wil moeten het maar ontgelden?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:31 schreef Nosh het volgende:
Tax-Free shops op het vliegveld?
Die hebben ook van die Toblerone-brokken waarmee je mensen met een beetje goede wil een schedelfractuur kan slaan.
Ik heb hem ook gevondenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:40 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen dit topic beter 'zoek de Twix' noemen(en ja, ik moest ook zoeken...)
Makro? Sligro?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:22 schreef Bullebak het volgende:
![]()
Met de verkoop van de inhoud van de Twix doos natuurlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:47 schreef Werewolf het volgende:
Hoe financier je deze verbouwing?
Heb je een bouwdepot?
ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik blijf dit volgen ja
ik heb die vorig jaar cadeau gehad voor m'n verjaardagquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:22 schreef Bullebak het volgende:
![]()
Ja, gek eigenlijk. Een nagelschaartje mag je niet meenemen aan boord, maar zo'n dodelijk blok Toblerone wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tax-Free shops op het vliegveld?
Die hebben ook van die Toblerone-brokken waarmee je mensen met een beetje goede wil een schedelfractuur kan slaan.
Ik heb hem nu pas ontdektquote:
Je hebt toch wel alle vergunningen aangevraagd hè?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:47 schreef sararaats het volgende:
vanaf maandag begin ik aan de woonkamer, dit gaat langer duren dan de keuken
ik moet rekening houden met de plaats van de verwarming dus ga niet zomaar kasten verplaatsen
er moet ook iets gebeuren met m'n gevaarlijke trap, wellicht ga ik een afscherming plaatsen
en na de woonkamer is de slaapkamer aan de beurt
ik ga niet helemaal verbouwen alleen aan de trap moet iets komen voor de veiligheidquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt toch wel alle vergunningen aangevraagd hè?
Daar kunnen ze enorm moeilijk over doen.
waarschuw je dan wel even je buren? Straks denken ze dat je het hele huis afbreekt of andere dingen aan het doen bentquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ga niet helemaal verbouwen alleen aan de trap moet iets komen voor de veiligheid
voor de rest ga ik m'n meubeltjes eens anders zetten
Jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef _Boo_ het volgende:
Kun je nog een foto van de berging plaatsen? Kijken hoe snel we de Twix dit keer kunnen vinden.
Die heeft iedereen toch al gezien.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:27 schreef typtypo het volgende:
Ik ben het werkelijk aan het bescheuren hier om half drie 's nachts.
Allemaal op zoek naar de doos van sara.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:33 schreef Quannum het volgende:
[..]
Die heeft iedereen toch al gezien.![]()
Die wil je niet zien! Echt niet!quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het idd ook maar niet doen ook!
Ouwe koeien over die foto's, dat doen jullie dan maar lekker ergens anders.quote:
mijn buren maken veel meer lawaai dan ik hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 02:01 schreef octopussy het volgende:
[..]
waarschuw je dan wel even je buren? Straks denken ze dat je het hele huis afbreekt of andere dingen aan het doen bent![]()
Zoiets?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:46 schreef Isegrim het volgende:
Een "Hoe schoon is jouw huis?"-topic waarin mensen hun zwijnenstal omtoveren tot net, gezellig huisje, lijkt me echt heerlijk. Ik kan van dat programma ook enorm genieten, vooral de 'voor'- en 'na'-beelden.
Ik ben dus wel een poetsfreak![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Van compleet beschimmelde en verrotte keukens en badkamers geniet ik het meest.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:56 schreef Mirage het volgende:
nou precies BE
alleen is het bij jou nog "droge" rommel en chaos...
Kunnen we op deze foto's ook een Twixdoos zoeken en vinden?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
dank jequote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het candy blik in je keuken erg leuk, sara!
Als je er ooit van af wilt, dan moet je me maar PM-enquote:Op zondag 18 februari 2007 13:20 schreef sararaats het volgende:
dank je
ik heb ook zo'n chocolate blik
toedels
Ja hallo.. ga ze ff niet op andere ideeën brengen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja, gek eigenlijk. Een nagelschaartje mag je niet meenemen aan boord, maar zo'n dodelijk blok Toblerone wel.
hehehe nee hoor, die hou ikquote:Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je er ooit van af wilt, dan moet je me maar PM-en.
Hoi lafferquote:Op zondag 18 februari 2007 13:29 schreef laffer het volgende:
veel succes met de woonkamer sara, en vergeet geen foto`s te posten hè![]()
hoi kanjerquote:
Zijn ze ook aan het verbouwen?!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn buren maken veel meer lawaai dan ik hoor
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Kun je een duidelijke foto plaatsen van de Cand- doos waar nu weer sprake van is?
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden hiero
Nu hoeven we niet meer te zoeken.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uiterst rechts op het aanrecht.
Dan zoek je toch gewoon de bus Pringlesquote:Op zondag 18 februari 2007 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nu hoeven we niet meer te zoeken..
Die had ik al gevonden.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan zoek je toch gewoon de bus Pringles![]()
Ik ben ook dol op dat soort foto's, Brighteyesquote:Op zondag 18 februari 2007 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
omg!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef _Boo_ het volgende:
Kun je nog een foto van de berging plaatsen? Kijken hoe snel we de Twix dit keer kunnen vinden.
ja hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Komen er wel fotos van de woonkamer Sara? Voor en na
de handgreepjes mogen niet vervangen wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:55 schreef Sanne het volgende:
Je hebt nog niet eens de handgreepjes vervangen!!!!
Mijn verbouwing ging iets sneller geloof ik.
van wie niet??quote:Op maandag 19 februari 2007 19:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
de handgreepjes mogen niet vervangen worden
Dat dus.. dat is geen enkel probleem hoor..quote:Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef Isegrim het volgende:
Maarreh, je zou ze toch kunnen vervangen en dan als je verhuist weer de oude erop doen?
Die was makkelijkquote:Op maandag 19 februari 2007 22:15 schreef Werewolf het volgende:
Variant op Where's Waldo...
Where's Twix
Ja ho esquote:Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef B.ertha het volgende:
Nou ik!
http://i18.tinypic.com/48ztl5l.jpg
Iets teveel van het goedequote:Op maandag 19 februari 2007 22:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik denk, maak het niet te moeilijk. Wou hem al piepklein in het zwembad doen
Het zijn Teletubbiegreepjesquote:Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef Isegrim het volgende:
Nou zeg, en dat terwijl ze er zulke onmodieuze greepjes op hebben gezet.
Maarreh, je zou ze toch kunnen vervangen en dan als je verhuist weer de oude erop doen?
Lalaquote:
toppiequote:Op maandag 19 februari 2007 22:42 schreef Werewolf het volgende:
Om Sara's topic niet helemaal vol te gooien met offtopic zooi heb ik in ONZ maar een topic aangemaakt:
Where's Twixie
Ik kan echt niet wachten; tranen over m'n wangen.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:34 schreef laffer het volgende:
[..]
toppie![]()
dan kan sara weer lekker verslag doen van haar verbouwing![]()
misschien wil de marine nog wel wat voor je verbouwen, ik heb uit het nieuws begrepen dat ze ook aan verbouwingen doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:17 schreef sararaats het volgende:
op dit moment ben ik niet bezig met de "verbouwing"
ben bezig met m'n reis te plannen
tot dan liggen de werken stil
Is er een topic in TRV waar we je plannen kunnen volgen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:17 schreef sararaats het volgende:
Tips voor met de trein van Amsterdam Centraal naar Amsterdam Duivendrechtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is er een topic in TRV waar we je plannen kunnen volgen?
Gemeenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tips voor met de trein van Amsterdam Centraal naar Amsterdam Duivendrecht
je bent in goed gezelschapquote:
Volgens mij heb ik daar ooit eens geslapenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Wat mij betreft valt dit onder klussen, zelfs bijna onder verbouwenquote:Op zondag 25 februari 2007 09:34 schreef Impry het volgende:
Als die foto's toch leuk worden gevonden hier ook fotootjes van mijn opruimactie van tijdje terug
Voor:
[afbeelding][afbeelding]
Tijdens:
[afbeelding][afbeelding]
Na:
[afbeelding][afbeelding]
![]()
Nee, kalender heb ik puur voor de foto'squote:Op maandag 26 februari 2007 14:39 schreef Bluezz het volgende:
Heeft dit een maand geduurd?
Rechts aan de muur bij je burostoel hangt een kalender, volgens mij staat ie op de VOOR foto op een andere maand dan op de NA foto
Maar super hoor, hoeveel vuilniszakken heb je gebruikt bij deze verbouwing?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:17 schreef sararaats het volgende:
Ik heb zonet een was weggestreken en in de kast gelegd. Totale make-over van de droger en de inloopkast! Ben vergeten om voor en na foto's te maken. Oh en ik heb ook de vaatwasser ingeruimt! Was een hele verbouwing maar gelukkig is het klaar! En het resultaat ... geweldig!quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh my!Ik heb net ook geklust. Ik heb mijn kamer opgeruimd, nieuwe kaarsjes neergezet, cd's ingeruimd, een knuffelbeer weggehaald en een schilderij opgehangen. Maar ik wil nog meer en ik weet niet wat.
Dus tvp, want dit is inspirerend!
Ja ik kan ook wel zeggen dat ik de hele kelderkast heringedeeld heb, of zelfs de keuken heb gedweild ofzo!! "Ja hoor, echt waar, dat is een eitje voor mij! Kijk mij eens klusser zijn!" Maar zonder foto's vind ik dat toch altijd een beetje ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:23 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb zonet een was weggestreken en in de kast gelegd. Totale make-over van de droger en de inloopkast! Ben vergeten om voor en na foto's te maken. Oh en ik heb ook de vaatwasser ingeruimt! Was een hele verbouwing maar gelukkig is het klaar! En het resultaat ... geweldig!
wacht maar tot ik foto's ga posten van de renovatie van mijn bed! oud laken eraf, nieuw erop!quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel zeggen dat ik de hele kelderkast heringedeeld heb, of zelfs de keuken heb gedweild ofzo!! "Ja hoor, echt waar, dat is een eitje voor mij! Kijk mij eens klusser zijn!" Maar zonder foto's vind ik dat toch altijd een beetje ongeloofwaardig.Volgens mij laat de helft van de mensen die hier posten het verbouwen van de vaatwasser etc. gewoon doen
![]()
Dat heb ik gisteravond samen met mijn vader gedaan, want ik kon het niet alleen. Echt, mijn kamer is als nieuw. Om door een ringetje te halen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wacht maar tot ik foto's ga posten van de renovatie van mijn bed! oud laken eraf, nieuw erop!
ik krijg er nu al rugpijn van...
Dan ken jij de doos van Sara nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
Maar wie weet als Sara in de keuken staat, dat er een nog mooiere doos in de keuken staat
quote:
Geweldig.. ik zag hem pas toen ik jouw post las... Eerder al 2 keer weer omhoog gescrold om die doos te vindenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:14 schreef Kleintje het volgende:gevonden. Ik dacht dat het een gordijn was...
Zelf ingeruimd, man wat een werkquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij laat de helft van de mensen die hier posten het verbouwen van de vaatwasser etc. gewoon doen
![]()
Daar kan nog meer bij hoor!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zelf ingeruimd, man wat een werk![]()
[afbeelding]
Hou je er wel rekening mee dat als je zover bent om hem aan te zetten er ooit eens een tijd komt dat je hem weer uit moet ruimen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij staat nog niet aan.
Dat kon ik niet aan.
*nog moe is*
Jammer dat de verbouwing stopt maar familie gaat voor hè.. sterkte ermee..quote:Op zondag 4 maart 2007 17:39 schreef sararaats het volgende:
sorry, voorlopig wordt er niet meer verbouwd
wegens familiale omstandigheden
Ja, inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2007 17:41 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Jammer dat de verbouwing stopt maar familie gaat voor hè.. sterkte ermee..
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:05 schreef sararaats het volgende:
nu liggen de verbouwingen helemaal stil
m'n grootmoeder is vanmorgen overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |