Ik heb zonet een was weggestreken en in de kast gelegd. Totale make-over van de droger en de inloopkast! Ben vergeten om voor en na foto's te maken. Oh en ik heb ook de vaatwasser ingeruimt! Was een hele verbouwing maar gelukkig is het klaar! En het resultaat ... geweldig!quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh my!Ik heb net ook geklust. Ik heb mijn kamer opgeruimd, nieuwe kaarsjes neergezet, cd's ingeruimd, een knuffelbeer weggehaald en een schilderij opgehangen. Maar ik wil nog meer en ik weet niet wat.
Dus tvp, want dit is inspirerend!
Ja ik kan ook wel zeggen dat ik de hele kelderkast heringedeeld heb, of zelfs de keuken heb gedweild ofzo!! "Ja hoor, echt waar, dat is een eitje voor mij! Kijk mij eens klusser zijn!" Maar zonder foto's vind ik dat toch altijd een beetje ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:23 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb zonet een was weggestreken en in de kast gelegd. Totale make-over van de droger en de inloopkast! Ben vergeten om voor en na foto's te maken. Oh en ik heb ook de vaatwasser ingeruimt! Was een hele verbouwing maar gelukkig is het klaar! En het resultaat ... geweldig!
wacht maar tot ik foto's ga posten van de renovatie van mijn bed! oud laken eraf, nieuw erop!quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel zeggen dat ik de hele kelderkast heringedeeld heb, of zelfs de keuken heb gedweild ofzo!! "Ja hoor, echt waar, dat is een eitje voor mij! Kijk mij eens klusser zijn!" Maar zonder foto's vind ik dat toch altijd een beetje ongeloofwaardig.Volgens mij laat de helft van de mensen die hier posten het verbouwen van de vaatwasser etc. gewoon doen
![]()
Dat heb ik gisteravond samen met mijn vader gedaan, want ik kon het niet alleen. Echt, mijn kamer is als nieuw. Om door een ringetje te halen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wacht maar tot ik foto's ga posten van de renovatie van mijn bed! oud laken eraf, nieuw erop!
ik krijg er nu al rugpijn van...
Dan ken jij de doos van Sara nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
Maar wie weet als Sara in de keuken staat, dat er een nog mooiere doos in de keuken staat
quote:
Geweldig.. ik zag hem pas toen ik jouw post las... Eerder al 2 keer weer omhoog gescrold om die doos te vindenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:14 schreef Kleintje het volgende:gevonden. Ik dacht dat het een gordijn was...
Zelf ingeruimd, man wat een werkquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij laat de helft van de mensen die hier posten het verbouwen van de vaatwasser etc. gewoon doen
![]()
Daar kan nog meer bij hoor!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zelf ingeruimd, man wat een werk![]()
[afbeelding]
Hou je er wel rekening mee dat als je zover bent om hem aan te zetten er ooit eens een tijd komt dat je hem weer uit moet ruimen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij staat nog niet aan.
Dat kon ik niet aan.
*nog moe is*
Jammer dat de verbouwing stopt maar familie gaat voor hè.. sterkte ermee..quote:Op zondag 4 maart 2007 17:39 schreef sararaats het volgende:
sorry, voorlopig wordt er niet meer verbouwd
wegens familiale omstandigheden
Ja, inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2007 17:41 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Jammer dat de verbouwing stopt maar familie gaat voor hè.. sterkte ermee..
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:05 schreef sararaats het volgende:
nu liggen de verbouwingen helemaal stil
m'n grootmoeder is vanmorgen overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |