je vergeet kwaliteitquote:Op maandag 12 februari 2007 11:24 schreef SiemeN het volgende:
Je ziet nu gewoon dat het aan vertrouwen en lef ontbreekt.
AZ thuis?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
Wat me al langer opvalt en ik ben helaas niet de enige, het publiek (generaliserd) is niet bepaald de 12de man die de groep net dat kleine beslissende stukje kan helpen. Er is weinig vertrouwen in de groep en daardoor is de motivatie niet echt hoog, zie het grote verschil tussen de wedstrijd tegen Ajax en FC Twente
Ik vond Feyenoord gisteren tegen Twente stukken slechter voetballen dan de wedstrijd tegen Ajax.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
AZ thuis?
Welk verschil bedoel jeHet was allebei zwaar kut
Het publiek heeft lang genoeg de 12e man gespeeld, maar als de spelers niks terug geven dan houdt het gewoon op natuurlijk.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
Wat me al langer opvalt en ik ben helaas niet de enige, het publiek (generaliserd) is niet bepaald de 12de man die de groep net dat kleine beslissende stukje kan helpen. Er is weinig vertrouwen in de groep en daardoor is de motivatie niet echt hoog, zie het grote verschil tussen de wedstrijd tegen Ajax en FC Twente
Vind Bosz maar een laffe teringhond.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:53 schreef renz0r het volgende:
Gister studio voetbal gekeken en Bosz komt danwel duidelijk over, toch had die het moeilijk met al die vragen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind Bosz maar een laffe teringhond.
Hebben we hem ook weerquote:
Ja maar hij vond het wel een beetje makkelijk om hem direct met aan en verkopen te confronterenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hebben we hem ook weer
Maargoed. Bosz toonde gister inderdaad aan dat hij iedere vraag kan en durfde te beantwoorden
hoezoquote:Op maandag 12 februari 2007 12:41 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ja maar hij vond het wel een beetje makkelijk om hem direct met aan en verkopen te confronteren
quote:Volgens verschillende Belgische media is Feyenoord één van de Nederlandse clubs die interesse heeft in Westerlo-spits Patrick Ogunsoto. De 23-jarige Nigeriaan is momenteel topscorer in de Belgische competitie met 16 goals.
Feyenoord bekeek de spits afgelopen weekend bij het duel tussen Westerlo en Bergen. In die wedstrijd scoorde Ogunsoto twee keer. Naast Feyenoord hebben ook Nec, Willem II, Psv, Sparta en De Graafschap interesse in de aanvaller.
Ja.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:40 schreef SiemeN het volgende:
Wisten jullie trouwens dat alleen Willem II meer tegengoals heeft dan Feyenoord, deze jaargang?
"Dat is mij iets te gemakkelijk"quote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef don-diablo het volgende:
Had Bosz gister nog iets interessants te melden btw?
(tevens tvp)
Nee dat zei Bosz gisteren op iedere vraag die een beetje te lastig werdquote:Op maandag 12 februari 2007 15:05 schreef don-diablo het volgende:
Sorry dat ik in het buitenland woon en daardoor nooit die programma's mee krijg![]()
Jup. dat zal ook het zwakke punt blijven zolang de verdediging zo blijft zoals die nu isquote:Op maandag 12 februari 2007 13:41 schreef thewishmaster het volgende:
Als Feyenoord een wedstrijd wint, al is het tegen Sparta, dan is het ook altijd met 3-2 ofzo, dus elke wedstrijd krijgen ze tegengoals.
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:09 schreef Happel het volgende:
Laatste wedstrijd zonder tegengoals was 24 september tegen Excelsior (1-0). Kun je nagaan hoe waardeloos de verdediging is.
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:02 schreef DenniZZ het volgende:
Feyenoord heeft vanmiddag kort getraind. De spelers werden bewaakt door enkele stewards en politieagenten. Dit om mogelijke confrontaties tussen boze supporters en spelers te voorkomen. Overigens viel het op dat Erwin Koeman niet aanwezig was op de training.
Stewards en agenten.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:02
schreef DenniZZ het volgende:
Feyenoord heeft vanmiddag kort getraind. De spelers werden bewaakt door enkele stewards en politieagenten. Dit om mogelijke confrontaties tussen boze supporters en spelers te voorkomen. Overigens viel het op dat Erwin Koeman niet aanwezig was op de training.
Ik heb ook gekeken maar dat heb ik niet meegekregen dan. Zou wel in beleid passen, afgekeurd bij de lampiesquote:Op maandag 12 februari 2007 16:08 schreef renz0r het volgende:
Werd er gister bij studio voetbal nou de naam van ball genoemd als mogelijke aankoop of heb ik iets compleet verkeerd verstaan, omdat het gauw werd afgekapt?
Nou, dat gaat lekker dan. Wie telt er mee af?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:02 schreef DenniZZ het volgende:
Ik neem aan de functie van hoofdtrainer.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:18 schreef The_Verve het volgende:
Even een reactie op de TT. Welke functie had TS voor De Kromme in gedachten?
Of 'assistent' van Been. Beetje in de Nederlands Elftal rol, ouwehoeren met spelers.. Persoonlijke aandacht en dat soort gesnor.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:27 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik neem aan de functie van hoofdtrainer.![]()
Daar is Willem toch helemaal niet geschikt voor bij dit Feyenoord? Ik denk dat ie na een maand alweer op zou stappen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:27 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik neem aan de functie van hoofdtrainer.![]()
Precies, dat hebben die bokkelullen wel nodig die bij ons lopen. De enige die het begrijpt is Buijs.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of 'assistent' van Been. Beetje in de Nederlands Elftal rol, ouwehoeren met spelers.. Persoonlijke aandacht en dat soort gesnor.
Waarom zou je nog naar Feyenoord gaan, en zoveel betalenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:39 schreef Vakkie_W het volgende:
Tevens TVP
En het volgende slachtoffer is de Guzman
Omdat het Feijenoord is.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom zou je nog naar Feyenoord gaan, en zoveel betalen![]()
Idd, ze doen toch niets goeds met al dat geld.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom zou je nog naar Feyenoord gaan, en zoveel betalen![]()
Tja, bier zuipen rond een wedstrijd is leuker dan de wedstrijd zelf.quote:
geen flame, maar ik vind dit geen f'noord. Ik wil f'noord echt als rivaal zien, samen met PSV.quote:
juistquote:Op maandag 12 februari 2007 16:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of 'assistent' van Been. Beetje in de Nederlands Elftal rol, ouwehoeren met spelers.. Persoonlijke aandacht en dat soort gesnor.
Denk dat men in het Maasgebouw toch wel heel erg hoopt op een winstpartij tegen Utrecht, anders kunnen ze de blauwe brigade weer erbij gaan halenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Word tijd dat we met heel Vakkie W eens ff de tribune boven ons gaan bezetten![]()
Ik hoop dat we verliezen. Anders gaat Koeman weer lullen over aanknopingspunten. Ben die man meer dan zat. Optyfen moet hij.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:58 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Denk dat men in het Maasgebouw toch wel heel erg hoopt op een winstpartij tegen Utrecht, anders kunnen ze de blauwe brigade weer erbij gaan halen![]()
Daar zullen er zondag weer veel, meer dan gewoonlijk, van zijn. En die zijn er niet voor de Utrechtfans...quote:Op maandag 12 februari 2007 16:58 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Denk dat men in het Maasgebouw toch wel heel erg hoopt op een winstpartij tegen Utrecht, anders kunnen ze de blauwe brigade weer erbij gaan halen![]()
Ik teken ervoor !quote:Op maandag 12 februari 2007 16:59 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik hoop dat we verliezen. Anders gaat Koeman weer lullen over aanknopingspunten. Ben die man meer dan zat. Optyfen moet hij.
En? Wat ga je eraan doen?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:59 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ben die man meer dan zat. Optyfen moet hij.
Komt duidelijk over, je kan er net zo goed een zak aardappelen neer zetten, met z'n plannen. Zonder geld kan je plannen maken wat je wilt, maar kan je ze toch niet uitvoeren.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:53 schreef renz0r het volgende:
Gister studio voetbal gekeken en Bosz komt danwel duidelijk over, toch had die het moeilijk met al die vragen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Komt duidelijk over, je kan er net zo goed een zak aardappelen neer zetten, met z'n plannen. Zonder geld kan je plannen maken wat je wilt, maar kan je ze toch niet uitvoeren.
quote:Wel gaf hij aan dat alle berichten over investeerders vooralsnog onzin zijn. Er is volgens hem nog geen sprake van de komst van een spelersfonds en investeerders waar Derksen over sprak zouden ook niet in beeld zijn. Volgens Bosz moet de club vooral heel slim zijn en op andere wijzen dan veel te investeren stappen nemen om weer naar de top toe te klimmen.
nooooittquote:Op maandag 12 februari 2007 17:45 schreef Maikalo het volgende:
Waar blijven nu de investeerders, waar wel al 10 jaar op zitten wachten?![]()
In de VI van een maand geleden, vertelde Woerts nog met investeerders bezig te zijn en voor het einde van het seizoen, zou er duidelijkheid komen.quote:
Dat meen je nietquote:Op maandag 12 februari 2007 19:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feyenoord heeft vanmiddag kort getraind. De spelers werden bewaakt door enkele stewards en politieagenten. Dit om mogelijke confrontaties tussen boze supporters en spelers te voorkomen. Overigens viel het op dat Erwin Koeman niet aanwezig was op de training.?
Vorig jaar was ajax, op de play offs na, geen rivaal voor ons.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen flame, maar ik vind dit geen f'noord. Ik wil f'noord echt als rivaal zien, samen met PSV.
Eigenlijk mis ik jullie dus.
Jawel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:53 schreef ruud_fr het volgende:
snap jij nog steeds niet dat je van dat programma niets wijzer wordt?
Ja ze moeten daar met het geld dat ze hebben een nieuw elftal neerzettenquote:Op maandag 12 februari 2007 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
snappen die barend en snor nou niet dat die spelers eens moeten voetballen in plaats van zeiken op ons
5e en -2 doelsaldo
gek he dat ik de spelers niet meer steun
Zal leuk wordenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja ze moeten daar met het geld dat ze hebben een nieuw elftal neerzetten![]()
quote:Ondertussen, bij de Rotterdamse politie...
Onder toeziend oog van een heuse delegatie van Bureau Veiligheid en de Rotterdamse politie werkte Feyenoord vandaag een korte training af. Logisch, we staan vijfde dus doe maar kallempies an, bovendien: je zal dr wat bijleren...
Nee, dan aan de andere kant van het Stadion. Bedrijvigheid alom mensen!
Wat was het geval: De ME had het voorplein in bezit genomen voor wat nog het meest leek op een collectieve rijvaardigheidstest. Zeker 10 ME-bussen scheurden driftig om elkaar, om uitgezette pionnen en om brugpilaren heen. Ook het slalommen-achteruit en het altijd lastige 'aan de ene kant van de bus uit- en aan de andere kant van de bus weer instappen' werd hierbij niet overgeslagen. De ME had het er maar druk mee.
Langs deze weg willen wij onze dank en waardering uitspreken voor al deze trainingsintensiteit bij het Stadion (zijn we bij Feyenoord gezien alle waardeloze resultaten niet gewend), maar vooral voor het gekozen moment: in het verleden wilde men nog wel eens pal na afloop van een willekeurige thuiswedstrijd over het plein slalommen.
En ja, dan is het druk jongens...
Vage oefening..quote:
Als ik zo het topic "Randverschijnselen" lees ben jij hier de grootste kneus..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Waren tifo doeken kwijt toch ?
kneuzen van twente
Gelijkspel of verlies.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:20 schreef stefmans het volgende:
Zondag Utrecht?
Hopelijk spelen jullie gelijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gelijkspel of verlies.
[afbeelding]
Had vanmiddag deze dvd opgezet![]()
quote:Ik weiger te geloven dat Feyenoorders zo slecht zijn als ze spelen
Ergens las ik in een interview met Jonathan De Guzman, dat hij twijfelt aan mijn mening over hem. Hij dacht dat ik het niet helemaal meende, toen ik hem hier eens vergeleek met Zinedine Zidane. Ik wil het daarom nóg wel eens stellen: De Guzman heeft trekjes van Zidane. Die steekballetjes, zijn inzicht, hij heeft het in zich om heel groot te worden.
De laatste tijd stelt De Guzman zijn supporters teleur. Hij kwijnt weg, het verval is groot, ongelooflijk groot, als je het mij vraagt. Als liefhebber raak ik nu veel meer enthousiast van Ismail Aissati. Hij is op jonge leeftijd een van de beste middenvelders van Nederland als het gaat om voetbalintelligentie.
Wat opvalt is dat hij de bal op een speciale manier speelt. Hij doet het altijd zo, dat de ontvanger slechts een handeling nodig heeft om de bal te controleren en ook meteen met het gezicht de goede kant op staat. Het is knap als je zoiets als verstuurder van de bal ziet en beheerst. De wijze waarop Aissati speelt, houdt de snelheid in het spel en daar ben ik een liefhebber van, van snel, aanvallend spel, gespeeld door slimme voetballers.
Ooit zag ik dat ook bij De Guzman, maar dat is dus voor het grootste deel weg. Hier moet aan gewerkt worden. De Guzman mag ons als mooie speler niet ontvallen. Er is dus werk aan de winkel bij Feyenoord. We moeten het hier dus ook over Erwin Koeman hebben. Ik vind dat er aan de positie van de trainer van Feyenoord niet getornd mag worden. Het is niet zijn schuld dat de ploeg er zo slecht voor staat.
Bij Feyenoord is er geen ene gulden, als ik de berichten moet geloven. In de achterban heb je een zootje hooligans dat grote schade aanricht. En het spel lijkt nergens naar. Dat zijn zo ongeveer de problemen. Voor het niveau van het spel is de trainer wel aanspreekbaar, vind ik. Het staat vast dat het met een lege kas moeilijk winkelen is, dus moet je het doen met wat je hebt.
Ik heb Erwin nu al een paar keer horen zeggen dat de jongens de simpelste opdrachten niet volgens afspraak uitvoeren. Peter Bosz zegt bij Studio Voetbal dat ze zulke situaties in de toekomst willen voorkomen door er een psycholoog op af te sturen.
Dat is volgens mij de verkeerde weg. Een psycholoog moet niet verboden zijn bij een club, maar bij het beter maken van je spelers en je spel staat of valt alles met de interesse en de tijd die je in je spelers steekt.
Ik begrijp dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Maar als je merkt dat de Feyenoorders van nu al een tijdje in het veld niet doen wat je hen hebt opgedragen, moet je niet kwaad worden. Je moet je afvragen of je goed hebt overgebracht wat je wil. We weten nu dat de selectie van Feyenoord niet stabiel is, dus moeten we ophouden daar na de wedstrijd op te wijzen. Daar wordt die groep alleen maar instabieler van.
Volgens mij moet je blijven praten. Is Tiendalli bang voor veertigduizend man in de Kuip? Nou, stel hem dan op zijn gemak. Doe er alles aan, met de hele Feyenoordfamilie he, dat die jongen zich goed gaat voelen. Gegeven de financiele situatie van Feyenoord kan de club het zich niet permitteren om weer een jongen af te laten glijden. Hetzelfde geldt voor De Guzman. Ik weiger te geloven dat de spelers van Feyenoord zo slecht zijn als ze nu spelen.
Column van Willem van Hanegem
Is die nieuw?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Had vanmiddag deze dvd opgezet![]()
Die hebben ze al een tijdje, nu pas het lef gevonden om in de fik te zetten zeker.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Waren tifo doeken kwijt toch ?
[afbeelding]
[afbeelding]
kneuzen van twente
Was echt lachen ja zondagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:08 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Die hebben ze al een tijdje, nu pas het lef gevonden om in de fik te zetten zeker.
Twente lachertje
Ach, als het andersom gebeurd zou zijn... Maar dit hadden ze beter in het stadion kunnen doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:08 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Die hebben ze al een tijdje, nu pas het lef gevonden om in de fik te zetten zeker.
Twente lachertje
Rukkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:28 schreef PizzaSalami het volgende:
Zieltjes. Het gaat gewoon weer niets worden met jullie dit seizoen. Wel kut, maar wat doe je eraan? Nieuwe trainer, nieuw bestuur, helpt het echt? Wees eens realistisch.
Een grote zak geld zou al veel goedmakenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:28 schreef PizzaSalami het volgende:
Zieltjes. Het gaat gewoon weer niets worden met jullie dit seizoen. Wel kut, maar wat doe je eraan? Nieuwe trainer, nieuw bestuur, helpt het echt? Wees eens realistisch.
Die krijg je toch niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Een grote zak geld zou al veel goedmaken![]()
ul die gozert van je ff een 100 miljoen uit zijn broek joh...quote:Tatjana heeft nieuwe miljonairsvriend
Miljardair Marcel Boekhoorn is de nieuwe vriend van Tatjana. Dit schrijft RTL-Z op haar website.
Tatjana Simic.
Tatjana zou dit hebben bevestigd tegenover weekblad Story, meldt het tijdschrift op haar website. ‘Onze liefde is nog pril. Maar we zijn erg gelukkig,' citeert Story Tatjana.
Quote schat het vermogen van Boekhoorn op een miljard euro. Maar Tatjana wil absoluut geen ‘golddigger’ worden genoemd. ‘De eerste die me zo noemt, pak ik hard aan’, kondigt ze vast aan.
Boekhoorn (47) ligt in een scheiding met zijn vrouw, zo berichtte De Telegraaf vorige maand. Boekhoorn was sponsor van voetbalclub NEC en is op dit moment eigenaar van de dierentuin Ouwehands Dierenpark en financiële kracht achter het nieuwe dagblad De Pers.
Eh, vorige pagina?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Iemand een linnk naar de Kolom van van Hanegem van vandaag over de Guzman?
Denk dat de pleuris dan ook wel uitbreektquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:42 schreef mister_popcorn het volgende:
ik eis een overwinnen zondag tegen utrecht. Anders vind ik Feyenoord nie meer liev![]()
Stelletje lamme teringlijers met hun psychologen
Ik denk het niet. Grootste gedeelte van het huidige legioen kan het geen flikker schelen. Die willlen gewoon voetbal zien en gaan dan weer lachend naar huis...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Denk dat de pleuris dan ook wel uitbreekt![]()
Neem aan op dat er op de gele zijde toch wel wat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Grootste gedeelte van het huidige legioen kan het geen flikker schelen. Die willlen gewoon voetbal zien en gaan dan weer lachend naar huis...
Ja zekerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Neem aan op dat er op de gele zijde toch wel wat gaat gebeuren
Grootste gedeelte van de gele zijde hoef je toch ook niet meer serieus te nemen..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waar sta jij hooligantje van mequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja zeker
[afbeelding]
[afbeelding]
"In de achterban heb je een zootje hooligans dat grote schade aanricht"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:58 schreef Chadi het volgende:
Van Hangem gaat echt nietvoor die groep staan. geloof me. Die wil geen zak te maken hebben met zulke gasten die nu in het bestuur zitten.
Het gaat idd ook over jouquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:24 schreef Vakkie_W het volgende:
http://www.lunaticnews.net/scripts/internet/nieuws.asp?ID=6179&loadMenu=No
Goed stuk
Nou daar ook niet hoor, maak het regelmatig (en das veel te veel!)mee dat ik er de kanker in heb omdat Feyenoord verloren heeft, lopen die stakkers lachend de trap afquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat zal zeker het geval zijn, ze zullen ook wel weer heen en weer rijden bij DHZ met een ME bus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:56 schreef Happel het volgende:
Joh, er staat zondag een leger aan stewards en politie rond de gele zijde. Gebeurd dus geen flikker...
Dat Feijenoord nu op de rand van de afgrond staat, heeft niks te maken met de achterban..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
"In de achterban heb je een zootje hooligans dat grote schade aanricht"
Met dit deel van de achterban wil hij gelukkig ook niets te maken hebben
Ten eerste izijn dit de woorden van jullie grote held. Ten tweede draagt dat deel van de achterban er niet aan bij om de club vooruit te helpen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:42 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dat Feijenoord nu op de rand van de afgrond staat, heeft niks te maken met de achterban..
Misschien een idee om die aandacht dan niet aan te trekkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef Staanplaats het volgende:
Ik word een beetje moe dat alle aandacht zich richt op de supporters, terwijl de echte schade ergens anders wordt veroorzaakt.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:55 schreef JoeyT het volgende:
Wat kan t jij afentoe toch simpel zijn he
Misschien een idee om te weten waar je over praat, voordat je als een onnozele begint te bazelen..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien een idee om die aandacht dan niet aan te trekken![]()
Wat kan t afentoe toch simpel zijn he
Sterkquote:
Misschien een idee om hier gewoon weg te blijven...............quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien een idee om die aandacht dan niet aan te trekken![]()
Wat kan t afentoe toch simpel zijn he
Volgens mij een of andere kutkloon, die opeens quasi-interessant komt doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:00 schreef Staanplaats het volgende:
Wie is JoeyT eigenlijk?
Nee hoor, geen kloon iigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij een of andere kutkloon, die opeens quasi-interessant komt doen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:44 schreef sanni het volgende:
Luister, gasten zoals deze twee maken onderdeel uit van de zogenaamde 'harde kern'
die elke keer met stigmatiserende filmpjes en uitspraken in de media vaak de achtergrond
zijn van het gedonder bij De Kuip. Wie zijn die gasten dan? Kan iemand wat meer
persoonlijke info hierover geven? - desnoods pm je maar - want ik denk dat dit soort
gasten onderdeel van het probleem bij feyenoord zijn en ook vaak het verpesten
voor die 90% vd supporters die zich op een geheel andere wijze laten gelden.
Luister, gasten zoals deze twee maken onderdeel uit van de zogenaamde 'harde kern'
die elke keer met stigmatiserende filmpjes en uitspraken in de media vaak de achtergrond
persoonlijke info hierover geven? - desnoods pm je maar - want ik denk dat dit soort
Komt die broodtrommel van Happel weer om de hoek heen zetten ey..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van de gele zijde hoef je toch ook niet meer serieus te nemen..
Al die huichelaars die gingen staan na de rellen in nancy
Feit. Gele zijde is suf en passé.quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Komt die broodtrommel van Happel weer om de hoek heen zetten ey..![]()
Persoonlijke info? Hoezo? Ga jij ze verlinken? Denk jij dat Feijenoord ze niet kent dan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:44 schreef sanni het volgende:
Ben je met je werk bezig oude Freelancher, moet je een beetje beter je best doen kom je ervanzelf achter. Ga eens bij de Kuip kijken daar zijn ze altijd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:44 schreef sanni het volgende:
Wie zijn die gasten dan? Kan iemand wat meer
persoonlijke info hierover geven? - desnoods pm je maar -
Feyenoord en Belgenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Karel Geraerts van Standaard is transfervrij komende zomer. Maar Standaard is bezig zijn contract te verlengen. Zou goed bij ons passen denk ik.
Moeilijk hè, inhoudelijk reagerenquote:
houwe zo!quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:23 schreef erkel het volgende:
[..]
Daarom kom ik hier ook niet zo vaak meer.
Speelt sterk dit seizoenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Geraerts zou een 200 % versterking zijn voor dit Feyenoord.
Wat voor positie speelt hij?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Speelt sterk dit seizoen![]()
Bosz zal het wel niet weten. Bosz bellen maar![]()
Uit de officiele Feyenoord mailquote:Feyenoord - FC Utrecht
zondag 18 februari, aanvang: 14.30 uur
Een weerzien met Ali Boussaboun.
Beleeft het mee in de Kuip!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:38 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi, elk seizoen weer zon Belgische middenvelder die uiteindelijk toch niet komt
[..]
Uit de officiele Feyenoord mail![]()
Ja, wie niet..quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Geraerts zou een 200 % versterking zijn voor dit Feyenoord.
KNJBquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef DenniZZ het volgende:
Aanklager start onderzoek naar actie Tininho
14 februari 2007
De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een vooronderzoek begonnen naar Tininho. De middenvelder van ADO Den Haag ging in het duel met Ajax op de knie van Wesley Sneijder staan en de aanklager gaat nu onderzoeken of dit bewust geweest is. De 29-jarige speler moet voor maandagmiddag zijn verweer inleveren.
Als die sleutelhanger van de joden hetzelfde flikt hoor je ze niet, maar nu het bij hem gebeurt volgt er meteen een onderzoekKNJB!
Is het niet op zijn minst vreemd te noemen dat er geen onderzoek wordt gestart naar hetgeen Scheijder pas geleden deed en wel naar wat Tiniho (heb het niet gezien) deed?quote:
En terrecht!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef Chadi het volgende:
Je zag aan de rest van zijn lichaam dat hij precies wist waar die die voet ging planten.
Gebeurd dat tegenwoordig uberhaupt wel ergens? KNVB UEFA, allemaal vriendjespolitiekquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:59 schreef Staanplaats het volgende:
Hoe zat het ook al weer met leonardo, huntelaar etc etc...
Ja kom maar weer met calimero blabla, maar je gaat mij niet vertellen dat er met gelijke mate wordt gemeten.
schele Ali zal wel 2x scorenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:38 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi, elk seizoen weer zon Belgische middenvelder die uiteindelijk toch niet komt
[..]
Uit de officiele Feyenoord mail![]()
Ik denk dat 2 dagen vrij wel een goeie optie isquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:58 schreef Happel het volgende:
De pleuris mag weleens gaan uitbreken, ja. Koeman moet weg en de spelers moeten eens wakker gemaakt worden.
Maar eens naar kijken. Wie weet doen we nog iets goedquote:Warmte school Feyenoord Ghana treft supporter Boudewijn Warbroek
dinsdag 13-02-2007
FSV
Boudewijn Warbroek (43) keek voor het SBS - programma Nederlanders in Ontwikkeling rond op de Feyenoord Football Academy in Ghana. 'Hier kan elke Feyenoorder trots op zijn.'.
Hij maakte de trip op uitnodiging van SBS en Feyenoord, zijn grote voetballiefde. Op het voetbalinternaat stoomt Feyenoord Ghanees talent klaar en biedt scholing en onderdak. De club runt de Academy met Unicef. 'Tuurlijk, men hoopt dat de school talent oplevert voor Feyenoord 1. Maar het menselijke aspect is minstens zo belangrijk. Dat laatste heeft het meeste indruk op me gemaakt.'
Club en Unicef hechten aan een maatschappelijke taak. 'Zo krijgen de jongens dagelijks goed onderwijs. Is in Afrika echt niet vanzelfsprekend, hoor. En jongens en leiding gaan vaak het land in. We waren erbij in een wijk in Accra. Straatarme mensen, vuilnis open op straat, kapotte auto's, je weet niet wat je ziet. Op een zandvlakte houdt de Academy selectiewedstrijden, om talent te ontdekken. De hele wijk loopt uit. Het mooiste komt na afloop, als de Feyenoord-talenten voorlichting geven over aids en hoe dat te voorkomen. De jongens krijgen intensieve training om die kennis te kunnen overbrengen, zodat dat zich als een vlek over het land verspreidt. De uitleg is heel expliciet, knap hoe die knapen dat kunnen. Ik dacht nog, toch wel ongelooflijk hoe voetbal in de hele wereld leeft én wat je ermee kunt bereiken.'
Warbroek keek zijn ogen uit. De verkeersdrukte in Accra, de armoe - 'pas dan zie je hoe gezond de talentjes eruit zien' - de warmte van de mensen en hoe bekend Feyenoord is. Het Feyenoordhart klopte nóg sneller toen hij erin slaagde de talenten het Hand in hand kameraden te leren. 'Knap van de jongens. Maar nu ze het kennen zijn ze wel échte Feyenoorders.'
SBS zendt het programma op 25 februari uit. Tijd is nog onbekend.
Ach die fijne school daar in Ghana waar al die grote talenten worden opgeleid heeft ons nu een aardige schuld opgeleverd van 4 miljoen en 12% rente.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:09 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Maar eens naar kijken. Wie weet doen we nog iets goed![]()
Boeiend we zijn een voetbalclub en geen liefdadigheidsinstelling.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Tomasso het volgende:
Menselijk zijn de meesten hier niet he.
Het is een goed iniatief. Het heeft echter geen belang voor Feijenoord (zonde van het geld ook), iets wat me veel meer aan het hart gaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Tomasso het volgende:
Er hing ook nog een stuk stront aan z'n shirtquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef Chadi het volgende:
Tiniho was echt overduidelijk. Je zag aan de rest van zijn lichaam dat hij precies wist waar die die voet ging planten.
Eens.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:58 schreef Happel het volgende:
De pleuris mag weleens gaan uitbreken, ja. Koeman moet weg en de spelers moeten eens wakker gemaakt worden.
Ik koop geen seizoenskaart voor de liefdadigheid, dan zou ik wel geld overmaken aan Artsen zonder Grenzen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Tomasso het volgende:
Inderdaad!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:58 schreef Happel het volgende:
juistquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is een goed iniatief. Het heeft echter geen belang voor Feijenoord (zonde van het geld ook), iets wat me veel meer aan het hart gaat.
Opoku heeft toch een potje voor Feijenoord gespeeld?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
juist
komt er eigenlijk iemand vandaan die bij Feyenoord gevoetbald heeft?
Als je hoopt dat Feyenoord verliest en dat er een rel ontstaat, dan ben je natuurlijk een echte Feyenoord supporterquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:57 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Hij hoopt op een rel rond de Kuip
Een stapje achteruit, om er straks weer een paar vooruit te kunnen doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Als je hoopt dat Feyenoord verliest en dat er een rel ontstaat, dan ben je natuurlijk een echte Feyenoord supporterWaren er maar meer van zulke, dan zaten we nu niet zo diep in de problemen
![]()
![]()
Nee, alles maar rustig op zijn beloop laten gaan en af en toe winnen, dan is alles weer goed en kan je weer lekker naar moeders voor het avondeten. Een simpele fan, zoals jij, zal nooit begrijpen dat grote problemen nodig zijn om het tij te doen keren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Als je hoopt dat Feyenoord verliest en dat er een rel ontstaat, dan ben je natuurlijk een echte Feyenoord supporterWaren er maar meer van zulke, dan zaten we nu niet zo diep in de problemen
![]()
![]()
Gelukkig kan ik leren van een echte fan zoals jijquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, alles maar rustig op zijn beloop laten gaan en af en toe winnen, dan is alles weer goed en kan je weer lekker naar moeders voor het avondeten. Een simpele fan, zoals jij, zal nooit begrijpen dat grote problemen nodig zijn om het tij te doen keren.
Tsss. Zolang jij denkt dat de fanatieke supporters alleen maar rellen valt er met jou niet te discussieren. En dat de spelers op zijn Rotterdams vertelt wordt dat ze moeten voetballen, kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:33 schreef erkel het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik leren van een echte fan zoals jij![]()
De ploeg op extra kosten jagen dmv vernielingen en rellen.
De spelers uitschelden op het trainingsveld of iig weinig steun geven
Dan komt het allemaal goed![]()
Van den Herik is weg dankzij de supporters. En wie gaat er helaas weg? Koeman? Dat is alleen maar positief. Woerts? Ook positief. Supporters hebben meer macht dan jij denkt.quote:Natuurlijk zijn de supporters belangrijk en heeft Feyenoord ze hard nodig, maar als supporter moet je niet denken dat je alles maar kunt veranderen binnen Feyenoord als je daar zin in hebt. Daar zitten prima lui (als het goed is) die daar over beslissen, waarvan trouwens straks één helaas weggaat.
Totdat meneer besloot dat je een hoop van afstand kan doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:44 schreef erkel het volgende:
Teveel macht naar mijn mening. Een mening ok, ook dat daar naar geluisterd wordt door Feyenoord. Maar het moet niet opgedrongen worden.
En helaas dat vd Herik weggaat. Dat was een goede stabiele factor binnen Feyenoord, die veel goeds heeft gedaan voor de club. Het is maar de vraag wat je er voor terugkrijgt.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, alles maar rustig op zijn beloop laten gaan en af en toe winnen, dan is alles weer goed en kan je weer lekker naar moeders voor het avondeten. Een simpele fan, zoals jij, zal nooit begrijpen dat grote problemen nodig zijn om het tij te doen keren.
Ze zouden veel meer macht kunnen hebben als ze eens na zouden denken. Je denkt dat het helpt om te gaan schelden, om te gaan slopen? Weet je wat beter zou helpen? De wedstrijd boycotten en vanuit daar rustig gaan praten met de leiding. Zo werkt dat in een normaal bedrijf en krijg je heel wat meer voor mekaar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Supporters hebben meer macht dan jij denkt.
Hebbie die zeur ook weer, ik vind het helemaal niet erg als Feyenoord verliest (behalve tegen de joden) als ze maar 100% geven, maar dat ontbreekt er bij de meeste spelers gewoon aan, die verdienen het niet om in het "rood wit" te spelen, die verdienen een grote bek, een fluitconcert, whatever!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:33 schreef erkel het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik leren van een echte fan zoals jij![]()
De ploeg op extra kosten jagen dmv vernielingen en rellen.
De spelers uitschelden op het trainingsveld of iig weinig steun geven
Dan komt het allemaal goed![]()
Natuurlijk zijn de supporters belangrijk en heeft Feyenoord ze hard nodig, maar als supporter moet je niet denken dat je alles maar kunt veranderen binnen Feyenoord als je daar zin in hebt. Daar zitten prima lui (als het goed is) die daar over beslissen, waarvan trouwens straks één helaas weggaat.
Dat fluiten kan ik me voorstellen, dat schelden zal ik zelf nooit doen (ben goed opgevoed), maar wat ik echt niet begrijp is de agressie. Het slopen, het vechten etc. Ga dan 'in staking'. Dat is vredelievend en je geeft een duidelijk signaal af zonder over de schreef te gaan. Respect en daaruit voortvloeiende gesprekken ding je niet af met geweld...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Hebbie die zeur ook weer, ik vind het helemaal niet erg als Feyenoord verliest (behalve tegen de joden) als ze maar 100% geven, maar dat ontbreekt er bij de meeste spelers gewoon aan, die verdienen het niet om in het "rood wit" te spelen, die verdienen een grote bek, een fluitconcert, whatever!
Coentjequote:Op donderdag 15 februari 2007 08:57 schreef Keltie het volgende:
Coen(tje) Moulijn is vandaag 70 jaar.
Gefeliciteerd Coen!
Hihi, dat werkt niet als je een nummertje bent.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze zouden veel meer macht kunnen hebben als ze eens na zouden denken. Je denkt dat het helpt om te gaan schelden, om te gaan slopen? Weet je wat beter zou helpen? De wedstrijd boycotten en vanuit daar rustig gaan praten met de leiding. Zo werkt dat in een normaal bedrijf en krijg je heel wat meer voor mekaar.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij altijd met je "jij zal het nooit begrijpen"
Je hebt gewoon geen hart voor feyenoord, jammer dat je dat zelf niet inziet. "Maar een simpele ziel als jij, zal dat nooit begrijpen"
![]()
De enige stap achteruit voor feyenoord is eerste divisie als het zo doorgaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Een stapje achteruit, om er straks weer een paar vooruit te kunnen doen
Heb meer respect voor een hoolie als een staker ..quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat fluiten kan ik me voorstellen, dat schelden zal ik zelf nooit doen (ben goed opgevoed), maar wat ik echt niet begrijp is de agressie. Het slopen, het vechten etc. Ga dan 'in staking'. Dat is vredelievend en je geeft een duidelijk signaal af zonder over de schreef te gaan. Respect en daaruit voortvloeiende gesprekken ding je niet af met geweld...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan zeg ik, met m'n gebrekkige opvoeding; Krijg de pleuris en zak in mekaar, waardeloos stuk stront
Daarom moet je het ook met de hele supportersgroep doen hequote:Op donderdag 15 februari 2007 10:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hihi, dat werkt niet als je een nummertje bent.
"Meneer Woerts, we zijn het daar en daar en daar niet mee eens."
* Dan blijf je toch weg? Voor jou 10 anderen
Naief mannetje ben je ook hey
[..]
![]()
Je zal t maar van je schelden moeten hebben. .........................quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb meer respect voor een hoolie als een staker ..
"Ik scheld niet, want ik ben goed opgevoed. Ergo, iedereen die scheld is niet goed opgevoed"
Dan zeg ik, met m'n gebrekkige opvoeding; Krijg de pleuris en zak in mekaar, waardeloos stuk stront
Gehe.. 'Uitkeringsloontje'quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je zal t maar van je schelden moeten hebben. Maar succes met je uitkeringsloontje
Je kan je ook, met een groot gedeelte van de supportersgroep, laten horen vanaf de tribunne.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook met de hele supportersgroep doen he
Simpel figuur.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je zal t maar van je schelden moeten hebben. Maar succes met je uitkeringsloontje
Helemaal gelijk in maar stel nou eens voor. Stel jullie hebben gelijk met wat jullie vinden.Jullie kunnen op de tribunes gaan schreeuwen en er gebeurt weinig, jullie gaan slopen en er gebeurt nog minder. Stel dan dat jullie zeggen, wij gaan niet meer naar de kuip totdat de dingen beter geregeld zijn. Feyenoord speelt in een leeg stadion, mist daardoor inkomsten en moet hun zaak daardoor herzien. Als jullie dan laten zien dat jullie een normaal gesrpek kunnen voeren waarbij duidelijke afspraken worden gemaakt, ben je denk ik heel wat verderquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je kan je ook, met een groot gedeelte van de supportersgroep, laten horen vanaf de tribunne.
Daar heeft Feyenoord schijt aan. Komen jullie niet meer, nou en. Voor jullie weer duizend anderen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in maar stel nou eens voor. Stel jullie hebben gelijk met wat jullie vinden.Jullie kunnen op de tribunes gaan schreeuwen en er gebeurt weinig, jullie gaan slopen en er gebeurt nog minder. Stel dan dat jullie zeggen, wij gaan niet meer naar de kuip totdat de dingen beter geregeld zijn. Feyenoord speelt in een leeg stadion, mist daardoor inkomsten en moet hun zaak daardoor herzien. Als jullie dan laten zien dat jullie een normaal gesrpek kunnen voeren waarbij duidelijke afspraken worden gemaakt, ben je denk ik heel wat verder
Jij bent degene die altijd zegt dat een ander het nooit zal begrijpen. Helaas onderbouw je je uitspraken nooit en zijn dus waardeloos.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Simpel figuur.
Je zit gewoon te trollen hier. Heeft niks weg van een discussie. Iedere supporter is laagopgeleid en jij bent 'zogenaamd' geweldig.
9 vd 10x zegt'ie het duidelijk/logisch dus is een dergelijke onderbouwing (/uitleg/ verfijning) niet echt nodig.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij bent degene die altijd zegt dat een ander het nooit zal begrijpen. Helaas onderbouw je je uitspraken nooit en zijn dus waardeloos.
Oke dus als je het niet voor elkaar kan krijgen dat het grootste gedeelte van de supporters niet meer naar de wedstrijden gaan (inclusief 'de gezinnetjes') Dan hebben jullie blijkbaar toch niet echt een sterke case?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:09 schreef Keltie het volgende:
Geld van de seizoenskaart is al binnen.
Seizoenskaart niet verlengen? Dan zitten ze in de positie waar ze willen: de gezinnetjes nemen de tribunnes in.
Werkt dus niet.
Maareuh, hoe zit dat nou met dat uitkeringsloontje?
Wat wil je nou precies horen over dat uitkeringsloontje... Je begreep me primaquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:15 schreef Keltie het volgende:
Wat maakt het inhemelsnaam uit of je nu wel of niet gaat? Niets.
En dreigen met het massaal opzeggen van de seizoenskaart ook niet.
Dan kan je ze alleen nog (verbaal?) aanpakken.
EDIT:
Dat uitkeringsloontje blijft je achtervolgen
Duidelijk zeggen dat iemand het niet snapt is dan ook niet bepaald moeilijk, de onderbouwing daarvan blijkbaar welquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
9 vd 10x zegt'ie het duidelijk/logisch dus is een dergelijke onderbouwing (/uitleg/ verfijning) niet echt nodig.
Ik wil graag een goede onderbouwing.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat wil je nou precies horen over dat uitkeringsloontje... Je begreep me prima
Zuid-Amerika hebben ze meer macht en daar praten ze minder.quote:Ik ben van mening dat als je genoeg mensen zover krijgt om niet meer naar de kuip te gaan je juist meer gedaan krijgt. Je wilt toch een vinger in de pap, dat krijg je door op een fatsoenlijke manier met elkaar te praten. Wat jullie doen heeft geen zin, zeker niet op de lange termijn
Je blijft zelf aantonen dat je het niet snapt en niet wil snappen, dan valt er niets te onderbouwing ey.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Duidelijk zeggen dat iemand het niet snapt is dan ook niet bepaald moeilijk, de onderbouwing daarvan blijkbaar wel![]()
Ik vind het gewoon raar dat mensen zo onfatsoenlijk kunnen zijn:) Overigens excuses als ik mensen met een uitkering heb beledigdquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik wil graag een goede onderbouwing.
In Zuid amerika loop je niet veilig over straat. Ga nou niet praten over dingen waar je niets vanaf weetquote:Zuid-Amerika hebben ze meer macht en daar praten ze minder.
Dat is echt 1 grote stinkende beerput manquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:31 schreef Luni het volgende:
Sterk stuk weer!
Je moet ook geen debiele standpuntjes innemen door alleen te kijken naar taalgebruik Iquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat mensen zo onfatsoenlijk kunnen zijn:) Overigens excuses als ik mensen met een uitkering heb beledigd
Heb het alleen over de voetbalsupporters, niet over de rest.quote:[..]
In Zuid amerika loop je niet veilig over straat. Ga nou niet praten over dingen waar je niets vanaf weetWe hebben het hier heel goed in Nederland en je zou absoluut niet willen ruilen met ZA.
Geinig menneke die Kroonquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:31 schreef Luni het volgende:
Sterk stuk weer!
Jij vergelijkt een voetbalclub met een normaal bedrijf? Wat zijn de supporters dan? Werknemers? Stakeholders? Hoe staan die in de hierarchie van een voetbalclub? Denk je ook maar dat Feyenoord (of welke voetbalclub dan ook) er ook maar een seconde van wakker ligt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze zouden veel meer macht kunnen hebben als ze eens na zouden denken. Je denkt dat het helpt om te gaan schelden, om te gaan slopen? Weet je wat beter zou helpen? De wedstrijd boycotten en vanuit daar rustig gaan praten met de leiding. Zo werkt dat in een normaal bedrijf en krijg je heel wat meer voor mekaar.
Ik ben hier niet degene met rare standpunten. Mijn standpunt is dat geweld gewoon taboe is. Is dat zo raar? Ga daar nou eens op in. Dat gescheld vind ik triest, maja boeien. Maar geweld slaat gewoon nergens op. Tis gewoon zonde.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je moet ook geen debiele standpuntjes innemen door alleen te kijken naar taalgebruik I
Maargoed, moet de eerste 22jarige, met 'uitkeringsloontje' welteverstaan, nog tegenkomen die z'n eigen koopappartement heeft
(zie mij opscheppen)
[..]
Heb het alleen over de voetbalsupporters, niet over de rest.
PS. Je moet niet neerbuigend doen over mensen die je niet kent.
Je moet ook geen debiele standpuntjes innemen door alleen te kijken naar taalgebruik II
Blablabla, verbeter de wereld.. begin bij jezelf.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben hier niet degene met rare standpunten. Mijn standpunt is dat geweld gewoon taboe is. Is dat zo raar? Ga daar nou eens op in. Dat gescheld vind ik triest, maja boeien. Maar geweld slaat gewoon nergens op. Tis gewoon zonde.
Jah, ik wil graag stoer gevonden worden en bij een groep (welke groep?) horenquote:Misschien is het de juegdigheid van je (dat hoop ik dan maar), dat je gewoon stoer wilt zijn of bij een groep wilt horen. Maar ik kan het niet geloven dat je graag een amsterdammer in elkaar zou willen slaan? Of wel?
Persoonlijk maken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:48 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat deze discussie meer thuis hoort in het randverschijnselentopic, en we gaan het iig niet persoonlijk maken JoeyT
Inderdaadquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Blablabla, verbeter de wereld.. begin bij jezelf.
[..]
Welke goep?> 'Harde' kern. En over dat laatste, ik zou gewoon een rondje lopenquote:Jah, ik wil graag stoer gevonden worden en bij een groep (welke groep?) horen
Over dat laatste; als'ie erom vraagt kan'ie het krijgen. Maar dat hoeft geen amsterdammer te wezen hoor, geld ook voor een 1 of andere strontboer uit Markeloo (om een voorbeeld te nemen)
ja iemand hier aanspreken op een uitkeringsloontje o.a. Dat heeft niks met de discussie te maken. Het is sowieso een constante herhaling van zettenquote:
Als je paar posts terug leest heb ik al duidelijk aangegeven dat ik dat een misplaatste uitspraak van mezelf vond. En dan omdat ik iemand met een uitkering niet over 1 kam wil scheren met een stelletje aso'squote:Op donderdag 15 februari 2007 11:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja iemand hier aanspreken op een uitkeringsloontje o.a. Dat heeft niks met de discussie te maken. Het is sowieso een constante herhaling van zetten
Daar zit ik helemaal niet bij sjapquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Welke goep?> 'Harde' kern. En over dat laatste, ik zou gewoon een rondje lopen
Je moet een column leuk houdenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:57 schreef Tomasso het volgende:
Mijn inziens maakt Kroon teveel over het prive leven van Bosz "bekend". Wat boeit mij het nou in godsnaam wie wie neukt, blijf bij je punt...
\je gebruikt het daar in die post tov Keltie, daar daarna ook een paar keer een post over. Maar dit is het laatste wat ik erover zeg hier, daar is FB voor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je paar posts terug leest heb ik al duidelijk aangegeven dat ik dat een misplaatste uitspraak van mezelf vond. En dan omdat ik iemand met een uitkering niet over 1 kam wil scheren met een stelletje aso's
Klopt, al zei Petrus driemaal voordat de haan kraaide dat hij Jezus niet kende.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:15 schreef Crush65 het volgende:
Volgens mij werd Jezus door Judas verraden...niet Petrus.
Waar heb je het overquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
De enige stap achteruit voor feyenoord is eerste divisie als het zo doorgaat.
Supporters of mensen die zich zo noemen moeten eens kijken naar de schade die zij links en rechts veroorzaken. Straks komt er nog meer bij want dan kan feyenoord voor ieder wissewasje opdraaien financieel. Dat is toch helemaal te gek.
Ik weet niet waar je op doelt, maar ben je oa Van Persie al weer vergeten?quote:Als Sneijder niet meer in Rotterdam kan winkelen .. wat ben je dan voor pleuris achterlijk volk zeg.![]()
Had'ie gezegd in een interview.. Hij doet het niet, bang ofzo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waar heb je het over
[..]
Ik weet niet waar je op doelt, maar ben je oa Van Persie al weer vergeten?
Mooi.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Had'ie gezegd in een interview.. Hij doet het niet, bang ofzo.
B0szzzzzzzz?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:49 schreef Erasmusch het volgende:
Die Bosz woont ook in de pauperwijk van Ugchelen maar heeft daar wel een kast van een huis laten neerzetten. En hij heeft breezah kinderen![]()
Hopelijk stapt Koeman maandag op en zijn Bosz, Woerts, Jansen, Duut, Metgod solidairquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:09 schreef Erasmusch het volgende:
Hopelijk komt ie in zn volgende column met wat meer onthullingen mbt Barcelona en stapt Bosz zsm op![]()
Ik dien mijzelf aan als speler/ coach.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:21 schreef Suijk het volgende:
En dan gaan jullie de club leiden?Best lastig om capabele mensen te vinden denk ik.
Ja dat viel mij ook op, verder een sterk stuk hoor!quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:15 schreef Crush65 het volgende:
Volgens mij werd Jezus door Judas verraden...niet Petrus.
Notquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:28 schreef keijz het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op, verder een sterk stuk hoor!
Ik accepteer. Hoef ik niet eens geld voor te hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik dien mijzelf aan als speler/ coach.
Ik wil Happel als speler / assistent.
Zoek je nog een linksback type Heus?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik dien mijzelf aan als speler/ coach.
Ik wil Happel als speler / assistent.
Jah, die zieken we nogquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Ziek je nog een linksback type Heus?
Is al 10000000x gezegd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:25 schreef Acathla het volgende:
En wie moeten er dan allemaal komen?
Nou, ik ben lelijk en als ik me een dag niet scheer heb ik een vlassig snorretjequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:12 schreef Mwanatabu het volgende:
Ruud Heus iddLang niet gehoord, die naam. Fräser ook, beste voorstopper vh land als ie zn kn koppie koel hield. En Kiprich, waar is Kiprich?
Wel knap, dat je 5 minuten voor tijd met je broodtrommel in je ene hand en die doeken in je andere hand toch nog je auto open kan makenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:19 schreef Happel het volgende:
Zullen die tukkers wel weer hebben.
En anders geeft het wel weer aan wat een kutpubliek er naar de Kuip komt tegenwoordig.
Die broodtrommel moet natuurlijk wel functioneel zijn en in de jaszak passen, koekwaus.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wel knap, dat je 5 minuten voor tijd met je broodtrommel in je ene hand en die doeken in je andere hand toch nog je auto open kan maken
Hmm.. Is dat het geheim.. Ik liep maar constant te tobben met dat ding...quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Die broodtrommel moet natuurlijk wel functioneel zijn en in de jaszak passen, koekwaus.
Of zo groot dat als hij is leeg gegeten er een spandoek in past.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Die broodtrommel moet natuurlijk wel functioneel zijn en in de jaszak passen, koekwaus.
Exact.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Of zo groot dat als hij is leeg gegeten er een spandoek in past.
Hou je het nog vol?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:30 schreef Erasmusch het volgende:
Ik heb ook nog steeds niet kunnen genieten van de digitale reclameborden
Idem!quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:35 schreef Happel het volgende:
.....
Wat Urquhart zei klopte.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:48 schreef Erasmusch het volgende:
ff wachten tot koningdavid ons duidelijkheid kan verschaffen![]()
En Judas heeft zichzelf daarna opgehangen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat Urquhart zei klopte.![]()
Judas verraadde Jezus, met de bekende 'kus', waarna Jezus werd opgepakt door de Joodse hogepriester.
Petrus ontkende die nacht vervolgens drie keer dat hij Jezus kende in de angst dat hij zelf ook opgepakt en vermoord zou worden.
Dat was de bijbelstudie voor deze week.![]()
Op zo'n kar met thema: Ballenplempersquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:10 schreef ruud_fr het volgende:het huidige team zou niet misstaan als carnavalsoptocht
Daarom ben ik er ook nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:27 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gaat zondag niet naar de Kuip....
Carnaval....
paar jaar geleden zaten de ratten ook met apenpakkies in De Kuip, kunnen jullie toch ook doen?quote:
Einhovuuuhhhh-styyyyyyyyyyyyyyyyyyyleeequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
paar jaar geleden zaten de ratten ook met apenpakkies in De Kuip, kunnen jullie toch ook doen?
De eerste supporter die dat flikt moet de Kuip worden uitgeslagen en hard.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
paar jaar geleden zaten de ratten ook met apenpakkies in De Kuip, kunnen jullie toch ook doen?
Als het aan jou ligt zitten er straks nog een paar honderd man in de Kuip of niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef Happel het volgende:
[..]
De eerste supporter die dat flikt moet de Kuip worden uitgeslagen en hard.![]()
Jij zit te wachten op een stel malloten in clownspakken, in welk stadion dan ook? Wordt ook steeds droeviger met het publiek in voetbalstadions...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt zitten er straks nog een paar honderd man in de Kuip of niet?
Nee hoor. Als ik eerlijk ben zou het ook erg misstaan bij Feyenoord. Ik vind het meer iets voor een club als RKC inderdaad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij zit te wachten op een stel malloten in clownspakken, in welk stadion dan ook?
Ik wil jou in het openbaar wel wat zeggen hoor. Zie ik je zondag bij de Kuip?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:31 schreef sanni het volgende:
Hulde voor de brief van 'Lex Kroon'M.b.t mijn eerdere post inzake die 2
gasten - harde kern - is het opvallend dat niemand de namen durft te noemen
en er alleen maar omheen draaien.
Maakt niet uit, ik kan al wat mensen bedanken die keurig via pm al heel wat
meer info hebben gegeven dan de lafaards die in het openbaar niets durven
te seggen.![]()
"Beroep: Freelancer" .. En dan ken je zelf niet achter die namen komen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil jou in het openbaar wel wat zeggen hoor. Zie ik je zondag bij de Kuip?
Dat zie je verkeerd. De mensen die jouw pm-en dat zijn de lafaards, die durven het niet in het "openbaar" te zeggen dus doen ze het via PM.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:31 schreef sanni het volgende:
te seggen.![]()
alsof hier ook maar één iemand jou een pm heeft gestuurd, grafjoodquote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:31 schreef sanni het volgende:
te seggen.![]()
Ja kom even gezellig naar DHZ dan praten we onder het genot van een biertje, daar zullen "die 2" ook wel zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil jou in het openbaar wel wat zeggen hoor. Zie ik je zondag bij de Kuip?
Geef me eens 1 reden waarom ik, of iemand anders, hier 2 namen openbaar ga maken aan iemand, die hier voor de rest nooit komt en ook nog eens journalist is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:31 schreef sanni het volgende:
te seggen.![]()
Het lek is bovenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:30 schreef Luni het volgende:
Jong Feyenoord wint weer eens
Datum: 15-02-2007 Bron: Feyenoord.nl
Jong Feyenoord heeft vanavond eindelijk weer eens een overwinning geboekt in de beloftencompetitie. In Bemmel werd het inhaalduel tegen Vitesse met 0-1 gewonnen door een goal van Resham Sardar. Door de zege nemen de Rotterdammers weer een klein beetje afstand van degradatie uit de eredivisie.
Terwijl hijzelf de grootste is. Als het echt zo een held is, dan stapt hij gewoon zelf op de twee heren af.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:30 schreef Luni het volgende:
[..]
En ons nog voor lafaard uit maken ook![]()
Inderdaad, maar ja journalisten zijn zelf de grootste lafaards!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Terwijl hijzelf de grootste is. Als het echt zo een held is, dan stapt hij gewoon zelf op de twee heren af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |