je vergeet kwaliteitquote:Op maandag 12 februari 2007 11:24 schreef SiemeN het volgende:
Je ziet nu gewoon dat het aan vertrouwen en lef ontbreekt.
AZ thuis?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
Wat me al langer opvalt en ik ben helaas niet de enige, het publiek (generaliserd) is niet bepaald de 12de man die de groep net dat kleine beslissende stukje kan helpen. Er is weinig vertrouwen in de groep en daardoor is de motivatie niet echt hoog, zie het grote verschil tussen de wedstrijd tegen Ajax en FC Twente
Ik vond Feyenoord gisteren tegen Twente stukken slechter voetballen dan de wedstrijd tegen Ajax.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
AZ thuis?
Welk verschil bedoel jeHet was allebei zwaar kut
Het publiek heeft lang genoeg de 12e man gespeeld, maar als de spelers niks terug geven dan houdt het gewoon op natuurlijk.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
Wat me al langer opvalt en ik ben helaas niet de enige, het publiek (generaliserd) is niet bepaald de 12de man die de groep net dat kleine beslissende stukje kan helpen. Er is weinig vertrouwen in de groep en daardoor is de motivatie niet echt hoog, zie het grote verschil tussen de wedstrijd tegen Ajax en FC Twente
Vind Bosz maar een laffe teringhond.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:53 schreef renz0r het volgende:
Gister studio voetbal gekeken en Bosz komt danwel duidelijk over, toch had die het moeilijk met al die vragen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind Bosz maar een laffe teringhond.
Hebben we hem ook weerquote:
Ja maar hij vond het wel een beetje makkelijk om hem direct met aan en verkopen te confronterenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hebben we hem ook weer
Maargoed. Bosz toonde gister inderdaad aan dat hij iedere vraag kan en durfde te beantwoorden
hoezoquote:Op maandag 12 februari 2007 12:41 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ja maar hij vond het wel een beetje makkelijk om hem direct met aan en verkopen te confronteren
quote:Volgens verschillende Belgische media is Feyenoord één van de Nederlandse clubs die interesse heeft in Westerlo-spits Patrick Ogunsoto. De 23-jarige Nigeriaan is momenteel topscorer in de Belgische competitie met 16 goals.
Feyenoord bekeek de spits afgelopen weekend bij het duel tussen Westerlo en Bergen. In die wedstrijd scoorde Ogunsoto twee keer. Naast Feyenoord hebben ook Nec, Willem II, Psv, Sparta en De Graafschap interesse in de aanvaller.
Ja.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:40 schreef SiemeN het volgende:
Wisten jullie trouwens dat alleen Willem II meer tegengoals heeft dan Feyenoord, deze jaargang?
"Dat is mij iets te gemakkelijk"quote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef don-diablo het volgende:
Had Bosz gister nog iets interessants te melden btw?
(tevens tvp)
Nee dat zei Bosz gisteren op iedere vraag die een beetje te lastig werdquote:Op maandag 12 februari 2007 15:05 schreef don-diablo het volgende:
Sorry dat ik in het buitenland woon en daardoor nooit die programma's mee krijg![]()
Jup. dat zal ook het zwakke punt blijven zolang de verdediging zo blijft zoals die nu isquote:Op maandag 12 februari 2007 13:41 schreef thewishmaster het volgende:
Als Feyenoord een wedstrijd wint, al is het tegen Sparta, dan is het ook altijd met 3-2 ofzo, dus elke wedstrijd krijgen ze tegengoals.
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:09 schreef Happel het volgende:
Laatste wedstrijd zonder tegengoals was 24 september tegen Excelsior (1-0). Kun je nagaan hoe waardeloos de verdediging is.
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:02 schreef DenniZZ het volgende:
Feyenoord heeft vanmiddag kort getraind. De spelers werden bewaakt door enkele stewards en politieagenten. Dit om mogelijke confrontaties tussen boze supporters en spelers te voorkomen. Overigens viel het op dat Erwin Koeman niet aanwezig was op de training.
Stewards en agenten.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:02
schreef DenniZZ het volgende:
Feyenoord heeft vanmiddag kort getraind. De spelers werden bewaakt door enkele stewards en politieagenten. Dit om mogelijke confrontaties tussen boze supporters en spelers te voorkomen. Overigens viel het op dat Erwin Koeman niet aanwezig was op de training.
Ik heb ook gekeken maar dat heb ik niet meegekregen dan. Zou wel in beleid passen, afgekeurd bij de lampiesquote:Op maandag 12 februari 2007 16:08 schreef renz0r het volgende:
Werd er gister bij studio voetbal nou de naam van ball genoemd als mogelijke aankoop of heb ik iets compleet verkeerd verstaan, omdat het gauw werd afgekapt?
Nou, dat gaat lekker dan. Wie telt er mee af?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:02 schreef DenniZZ het volgende:
Ik neem aan de functie van hoofdtrainer.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:18 schreef The_Verve het volgende:
Even een reactie op de TT. Welke functie had TS voor De Kromme in gedachten?
Of 'assistent' van Been. Beetje in de Nederlands Elftal rol, ouwehoeren met spelers.. Persoonlijke aandacht en dat soort gesnor.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:27 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik neem aan de functie van hoofdtrainer.![]()
Daar is Willem toch helemaal niet geschikt voor bij dit Feyenoord? Ik denk dat ie na een maand alweer op zou stappen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:27 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik neem aan de functie van hoofdtrainer.![]()
Precies, dat hebben die bokkelullen wel nodig die bij ons lopen. De enige die het begrijpt is Buijs.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of 'assistent' van Been. Beetje in de Nederlands Elftal rol, ouwehoeren met spelers.. Persoonlijke aandacht en dat soort gesnor.
Waarom zou je nog naar Feyenoord gaan, en zoveel betalenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:39 schreef Vakkie_W het volgende:
Tevens TVP
En het volgende slachtoffer is de Guzman
Omdat het Feijenoord is.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom zou je nog naar Feyenoord gaan, en zoveel betalen![]()
Idd, ze doen toch niets goeds met al dat geld.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom zou je nog naar Feyenoord gaan, en zoveel betalen![]()
Tja, bier zuipen rond een wedstrijd is leuker dan de wedstrijd zelf.quote:
geen flame, maar ik vind dit geen f'noord. Ik wil f'noord echt als rivaal zien, samen met PSV.quote:
juistquote:Op maandag 12 februari 2007 16:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of 'assistent' van Been. Beetje in de Nederlands Elftal rol, ouwehoeren met spelers.. Persoonlijke aandacht en dat soort gesnor.
Denk dat men in het Maasgebouw toch wel heel erg hoopt op een winstpartij tegen Utrecht, anders kunnen ze de blauwe brigade weer erbij gaan halenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Word tijd dat we met heel Vakkie W eens ff de tribune boven ons gaan bezetten![]()
Ik hoop dat we verliezen. Anders gaat Koeman weer lullen over aanknopingspunten. Ben die man meer dan zat. Optyfen moet hij.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:58 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Denk dat men in het Maasgebouw toch wel heel erg hoopt op een winstpartij tegen Utrecht, anders kunnen ze de blauwe brigade weer erbij gaan halen![]()
Daar zullen er zondag weer veel, meer dan gewoonlijk, van zijn. En die zijn er niet voor de Utrechtfans...quote:Op maandag 12 februari 2007 16:58 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Denk dat men in het Maasgebouw toch wel heel erg hoopt op een winstpartij tegen Utrecht, anders kunnen ze de blauwe brigade weer erbij gaan halen![]()
Ik teken ervoor !quote:Op maandag 12 februari 2007 16:59 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik hoop dat we verliezen. Anders gaat Koeman weer lullen over aanknopingspunten. Ben die man meer dan zat. Optyfen moet hij.
En? Wat ga je eraan doen?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:59 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ben die man meer dan zat. Optyfen moet hij.
Komt duidelijk over, je kan er net zo goed een zak aardappelen neer zetten, met z'n plannen. Zonder geld kan je plannen maken wat je wilt, maar kan je ze toch niet uitvoeren.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:53 schreef renz0r het volgende:
Gister studio voetbal gekeken en Bosz komt danwel duidelijk over, toch had die het moeilijk met al die vragen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Komt duidelijk over, je kan er net zo goed een zak aardappelen neer zetten, met z'n plannen. Zonder geld kan je plannen maken wat je wilt, maar kan je ze toch niet uitvoeren.
quote:Wel gaf hij aan dat alle berichten over investeerders vooralsnog onzin zijn. Er is volgens hem nog geen sprake van de komst van een spelersfonds en investeerders waar Derksen over sprak zouden ook niet in beeld zijn. Volgens Bosz moet de club vooral heel slim zijn en op andere wijzen dan veel te investeren stappen nemen om weer naar de top toe te klimmen.
nooooittquote:Op maandag 12 februari 2007 17:45 schreef Maikalo het volgende:
Waar blijven nu de investeerders, waar wel al 10 jaar op zitten wachten?![]()
In de VI van een maand geleden, vertelde Woerts nog met investeerders bezig te zijn en voor het einde van het seizoen, zou er duidelijkheid komen.quote:
Dat meen je nietquote:Op maandag 12 februari 2007 19:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feyenoord heeft vanmiddag kort getraind. De spelers werden bewaakt door enkele stewards en politieagenten. Dit om mogelijke confrontaties tussen boze supporters en spelers te voorkomen. Overigens viel het op dat Erwin Koeman niet aanwezig was op de training.?
Vorig jaar was ajax, op de play offs na, geen rivaal voor ons.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen flame, maar ik vind dit geen f'noord. Ik wil f'noord echt als rivaal zien, samen met PSV.
Eigenlijk mis ik jullie dus.
Jawel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:53 schreef ruud_fr het volgende:
snap jij nog steeds niet dat je van dat programma niets wijzer wordt?
Ja ze moeten daar met het geld dat ze hebben een nieuw elftal neerzettenquote:Op maandag 12 februari 2007 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
snappen die barend en snor nou niet dat die spelers eens moeten voetballen in plaats van zeiken op ons
5e en -2 doelsaldo
gek he dat ik de spelers niet meer steun
Zal leuk wordenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja ze moeten daar met het geld dat ze hebben een nieuw elftal neerzetten![]()
quote:Ondertussen, bij de Rotterdamse politie...
Onder toeziend oog van een heuse delegatie van Bureau Veiligheid en de Rotterdamse politie werkte Feyenoord vandaag een korte training af. Logisch, we staan vijfde dus doe maar kallempies an, bovendien: je zal dr wat bijleren...
Nee, dan aan de andere kant van het Stadion. Bedrijvigheid alom mensen!
Wat was het geval: De ME had het voorplein in bezit genomen voor wat nog het meest leek op een collectieve rijvaardigheidstest. Zeker 10 ME-bussen scheurden driftig om elkaar, om uitgezette pionnen en om brugpilaren heen. Ook het slalommen-achteruit en het altijd lastige 'aan de ene kant van de bus uit- en aan de andere kant van de bus weer instappen' werd hierbij niet overgeslagen. De ME had het er maar druk mee.
Langs deze weg willen wij onze dank en waardering uitspreken voor al deze trainingsintensiteit bij het Stadion (zijn we bij Feyenoord gezien alle waardeloze resultaten niet gewend), maar vooral voor het gekozen moment: in het verleden wilde men nog wel eens pal na afloop van een willekeurige thuiswedstrijd over het plein slalommen.
En ja, dan is het druk jongens...
Vage oefening..quote:
Als ik zo het topic "Randverschijnselen" lees ben jij hier de grootste kneus..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Waren tifo doeken kwijt toch ?
kneuzen van twente
Gelijkspel of verlies.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:20 schreef stefmans het volgende:
Zondag Utrecht?
Hopelijk spelen jullie gelijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gelijkspel of verlies.
[afbeelding]
Had vanmiddag deze dvd opgezet![]()
quote:Ik weiger te geloven dat Feyenoorders zo slecht zijn als ze spelen
Ergens las ik in een interview met Jonathan De Guzman, dat hij twijfelt aan mijn mening over hem. Hij dacht dat ik het niet helemaal meende, toen ik hem hier eens vergeleek met Zinedine Zidane. Ik wil het daarom nóg wel eens stellen: De Guzman heeft trekjes van Zidane. Die steekballetjes, zijn inzicht, hij heeft het in zich om heel groot te worden.
De laatste tijd stelt De Guzman zijn supporters teleur. Hij kwijnt weg, het verval is groot, ongelooflijk groot, als je het mij vraagt. Als liefhebber raak ik nu veel meer enthousiast van Ismail Aissati. Hij is op jonge leeftijd een van de beste middenvelders van Nederland als het gaat om voetbalintelligentie.
Wat opvalt is dat hij de bal op een speciale manier speelt. Hij doet het altijd zo, dat de ontvanger slechts een handeling nodig heeft om de bal te controleren en ook meteen met het gezicht de goede kant op staat. Het is knap als je zoiets als verstuurder van de bal ziet en beheerst. De wijze waarop Aissati speelt, houdt de snelheid in het spel en daar ben ik een liefhebber van, van snel, aanvallend spel, gespeeld door slimme voetballers.
Ooit zag ik dat ook bij De Guzman, maar dat is dus voor het grootste deel weg. Hier moet aan gewerkt worden. De Guzman mag ons als mooie speler niet ontvallen. Er is dus werk aan de winkel bij Feyenoord. We moeten het hier dus ook over Erwin Koeman hebben. Ik vind dat er aan de positie van de trainer van Feyenoord niet getornd mag worden. Het is niet zijn schuld dat de ploeg er zo slecht voor staat.
Bij Feyenoord is er geen ene gulden, als ik de berichten moet geloven. In de achterban heb je een zootje hooligans dat grote schade aanricht. En het spel lijkt nergens naar. Dat zijn zo ongeveer de problemen. Voor het niveau van het spel is de trainer wel aanspreekbaar, vind ik. Het staat vast dat het met een lege kas moeilijk winkelen is, dus moet je het doen met wat je hebt.
Ik heb Erwin nu al een paar keer horen zeggen dat de jongens de simpelste opdrachten niet volgens afspraak uitvoeren. Peter Bosz zegt bij Studio Voetbal dat ze zulke situaties in de toekomst willen voorkomen door er een psycholoog op af te sturen.
Dat is volgens mij de verkeerde weg. Een psycholoog moet niet verboden zijn bij een club, maar bij het beter maken van je spelers en je spel staat of valt alles met de interesse en de tijd die je in je spelers steekt.
Ik begrijp dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Maar als je merkt dat de Feyenoorders van nu al een tijdje in het veld niet doen wat je hen hebt opgedragen, moet je niet kwaad worden. Je moet je afvragen of je goed hebt overgebracht wat je wil. We weten nu dat de selectie van Feyenoord niet stabiel is, dus moeten we ophouden daar na de wedstrijd op te wijzen. Daar wordt die groep alleen maar instabieler van.
Volgens mij moet je blijven praten. Is Tiendalli bang voor veertigduizend man in de Kuip? Nou, stel hem dan op zijn gemak. Doe er alles aan, met de hele Feyenoordfamilie he, dat die jongen zich goed gaat voelen. Gegeven de financiele situatie van Feyenoord kan de club het zich niet permitteren om weer een jongen af te laten glijden. Hetzelfde geldt voor De Guzman. Ik weiger te geloven dat de spelers van Feyenoord zo slecht zijn als ze nu spelen.
Column van Willem van Hanegem
Is die nieuw?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Had vanmiddag deze dvd opgezet![]()
Die hebben ze al een tijdje, nu pas het lef gevonden om in de fik te zetten zeker.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Waren tifo doeken kwijt toch ?
[afbeelding]
[afbeelding]
kneuzen van twente
Was echt lachen ja zondagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:08 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Die hebben ze al een tijdje, nu pas het lef gevonden om in de fik te zetten zeker.
Twente lachertje
Ach, als het andersom gebeurd zou zijn... Maar dit hadden ze beter in het stadion kunnen doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:08 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Die hebben ze al een tijdje, nu pas het lef gevonden om in de fik te zetten zeker.
Twente lachertje
Rukkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:28 schreef PizzaSalami het volgende:
Zieltjes. Het gaat gewoon weer niets worden met jullie dit seizoen. Wel kut, maar wat doe je eraan? Nieuwe trainer, nieuw bestuur, helpt het echt? Wees eens realistisch.
Een grote zak geld zou al veel goedmakenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:28 schreef PizzaSalami het volgende:
Zieltjes. Het gaat gewoon weer niets worden met jullie dit seizoen. Wel kut, maar wat doe je eraan? Nieuwe trainer, nieuw bestuur, helpt het echt? Wees eens realistisch.
Die krijg je toch niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Een grote zak geld zou al veel goedmaken![]()
ul die gozert van je ff een 100 miljoen uit zijn broek joh...quote:Tatjana heeft nieuwe miljonairsvriend
Miljardair Marcel Boekhoorn is de nieuwe vriend van Tatjana. Dit schrijft RTL-Z op haar website.
Tatjana Simic.
Tatjana zou dit hebben bevestigd tegenover weekblad Story, meldt het tijdschrift op haar website. ‘Onze liefde is nog pril. Maar we zijn erg gelukkig,' citeert Story Tatjana.
Quote schat het vermogen van Boekhoorn op een miljard euro. Maar Tatjana wil absoluut geen ‘golddigger’ worden genoemd. ‘De eerste die me zo noemt, pak ik hard aan’, kondigt ze vast aan.
Boekhoorn (47) ligt in een scheiding met zijn vrouw, zo berichtte De Telegraaf vorige maand. Boekhoorn was sponsor van voetbalclub NEC en is op dit moment eigenaar van de dierentuin Ouwehands Dierenpark en financiële kracht achter het nieuwe dagblad De Pers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |