je vergeet kwaliteitquote:Op maandag 12 februari 2007 11:24 schreef SiemeN het volgende:
Je ziet nu gewoon dat het aan vertrouwen en lef ontbreekt.
AZ thuis?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
Wat me al langer opvalt en ik ben helaas niet de enige, het publiek (generaliserd) is niet bepaald de 12de man die de groep net dat kleine beslissende stukje kan helpen. Er is weinig vertrouwen in de groep en daardoor is de motivatie niet echt hoog, zie het grote verschil tussen de wedstrijd tegen Ajax en FC Twente
Ik vond Feyenoord gisteren tegen Twente stukken slechter voetballen dan de wedstrijd tegen Ajax.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
AZ thuis?
Welk verschil bedoel jeHet was allebei zwaar kut
Het publiek heeft lang genoeg de 12e man gespeeld, maar als de spelers niks terug geven dan houdt het gewoon op natuurlijk.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
Wat me al langer opvalt en ik ben helaas niet de enige, het publiek (generaliserd) is niet bepaald de 12de man die de groep net dat kleine beslissende stukje kan helpen. Er is weinig vertrouwen in de groep en daardoor is de motivatie niet echt hoog, zie het grote verschil tussen de wedstrijd tegen Ajax en FC Twente
Vind Bosz maar een laffe teringhond.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:53 schreef renz0r het volgende:
Gister studio voetbal gekeken en Bosz komt danwel duidelijk over, toch had die het moeilijk met al die vragen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind Bosz maar een laffe teringhond.
Hebben we hem ook weerquote:
Ja maar hij vond het wel een beetje makkelijk om hem direct met aan en verkopen te confronterenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hebben we hem ook weer
Maargoed. Bosz toonde gister inderdaad aan dat hij iedere vraag kan en durfde te beantwoorden
hoezoquote:Op maandag 12 februari 2007 12:41 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ja maar hij vond het wel een beetje makkelijk om hem direct met aan en verkopen te confronteren
quote:Volgens verschillende Belgische media is Feyenoord één van de Nederlandse clubs die interesse heeft in Westerlo-spits Patrick Ogunsoto. De 23-jarige Nigeriaan is momenteel topscorer in de Belgische competitie met 16 goals.
Feyenoord bekeek de spits afgelopen weekend bij het duel tussen Westerlo en Bergen. In die wedstrijd scoorde Ogunsoto twee keer. Naast Feyenoord hebben ook Nec, Willem II, Psv, Sparta en De Graafschap interesse in de aanvaller.
Ja.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:40 schreef SiemeN het volgende:
Wisten jullie trouwens dat alleen Willem II meer tegengoals heeft dan Feyenoord, deze jaargang?
"Dat is mij iets te gemakkelijk"quote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef don-diablo het volgende:
Had Bosz gister nog iets interessants te melden btw?
(tevens tvp)
Nee dat zei Bosz gisteren op iedere vraag die een beetje te lastig werdquote:Op maandag 12 februari 2007 15:05 schreef don-diablo het volgende:
Sorry dat ik in het buitenland woon en daardoor nooit die programma's mee krijg![]()
Jup. dat zal ook het zwakke punt blijven zolang de verdediging zo blijft zoals die nu isquote:Op maandag 12 februari 2007 13:41 schreef thewishmaster het volgende:
Als Feyenoord een wedstrijd wint, al is het tegen Sparta, dan is het ook altijd met 3-2 ofzo, dus elke wedstrijd krijgen ze tegengoals.
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:09 schreef Happel het volgende:
Laatste wedstrijd zonder tegengoals was 24 september tegen Excelsior (1-0). Kun je nagaan hoe waardeloos de verdediging is.
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:02 schreef DenniZZ het volgende:
Feyenoord heeft vanmiddag kort getraind. De spelers werden bewaakt door enkele stewards en politieagenten. Dit om mogelijke confrontaties tussen boze supporters en spelers te voorkomen. Overigens viel het op dat Erwin Koeman niet aanwezig was op de training.
Stewards en agenten.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:02
schreef DenniZZ het volgende:
Feyenoord heeft vanmiddag kort getraind. De spelers werden bewaakt door enkele stewards en politieagenten. Dit om mogelijke confrontaties tussen boze supporters en spelers te voorkomen. Overigens viel het op dat Erwin Koeman niet aanwezig was op de training.
Ik heb ook gekeken maar dat heb ik niet meegekregen dan. Zou wel in beleid passen, afgekeurd bij de lampiesquote:Op maandag 12 februari 2007 16:08 schreef renz0r het volgende:
Werd er gister bij studio voetbal nou de naam van ball genoemd als mogelijke aankoop of heb ik iets compleet verkeerd verstaan, omdat het gauw werd afgekapt?
Nou, dat gaat lekker dan. Wie telt er mee af?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:02 schreef DenniZZ het volgende:
Ik neem aan de functie van hoofdtrainer.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:18 schreef The_Verve het volgende:
Even een reactie op de TT. Welke functie had TS voor De Kromme in gedachten?
Of 'assistent' van Been. Beetje in de Nederlands Elftal rol, ouwehoeren met spelers.. Persoonlijke aandacht en dat soort gesnor.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:27 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik neem aan de functie van hoofdtrainer.![]()
Daar is Willem toch helemaal niet geschikt voor bij dit Feyenoord? Ik denk dat ie na een maand alweer op zou stappen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:27 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik neem aan de functie van hoofdtrainer.![]()
Precies, dat hebben die bokkelullen wel nodig die bij ons lopen. De enige die het begrijpt is Buijs.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of 'assistent' van Been. Beetje in de Nederlands Elftal rol, ouwehoeren met spelers.. Persoonlijke aandacht en dat soort gesnor.
Waarom zou je nog naar Feyenoord gaan, en zoveel betalenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:39 schreef Vakkie_W het volgende:
Tevens TVP
En het volgende slachtoffer is de Guzman
Omdat het Feijenoord is.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom zou je nog naar Feyenoord gaan, en zoveel betalen![]()
Idd, ze doen toch niets goeds met al dat geld.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom zou je nog naar Feyenoord gaan, en zoveel betalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |