Wat een ongelooflijk zwak argument. Zegt dus echt geen ene reet. Vind dat gegeil op Gentenaar ook nergens op slaan. Wil niet zeggen dat ik 'm ook vaak knijp met Stekelenburg.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De rest van z'n carriere heeft ie ook niks laten zien natuurlijk
Of Twentequote:Op zondag 11 februari 2007 16:26 schreef Panick het volgende:
Mja..
Ik denk dat ik nu voor het eerst een beetje het gevoel heb dat het eventueel, heel misschien, nog mogelijk is.
Hopen dat dit dipje aanblijft en Ajax een beetje gaat ballen. Want anders wordt AZ straks kampioen.
Voor allemaal, protesteren mag nietquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat had rood voor Alex moeten zijn.
Vandaag speelde we kut, tegen 010 en Groningen 2e helft speelde we gewoon goed hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
PSv en Ajax hebben van rol geruild, nu spelen wij kut en winnen we.
AZ wordt geen kampioen, Ajax maakt over twee weken wel een einde aan die droomquote:Op zondag 11 februari 2007 16:26 schreef Panick het volgende:
Mja..
Ik denk dat ik nu voor het eerst een beetje het gevoel heb dat het eventueel, heel misschien, nog mogelijk is.
Hopen dat dit dipje aanblijft en Ajax een beetje gaat ballen. Want anders wordt AZ straks kampioen.
Hadden ze farfan maar niet moeten wisselenquote:
2de helft tegen f'noord was ook grotendeels kut hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vandaag speelde we kut, tegen 010 en Groningen 2e helft speelde we gewoon goed hoor![]()
Volgende week uithalen tegen Excelsior voor het doelsaldo![]()
Die cullina wil maar niet mee werkenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef StarGazer het volgende:
Het Koeman-effect wordt zichtbaar! PSV is aan alle kanten geïnfiltreerd met Ajacieden die de club van binnenuit saboteren. Heerlijk dit
Heb je het kampioensshirtje weer terug in de kast gelegd?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Op verzoek van Erwtensoep: hallo allemaal! Spannend maken we het hè!
wij spelen ook kut dat scheeltquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
PSv en Ajax hebben van rol geruild, nu spelen wij kut en winnen we.
Nee, die koop ik niet, ik ga niet in van die 'Wij zijn beter dan 020/010-etc baggertroep' lopen.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb je het kampioensshirtje weer terug in de kast gelegd?
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die cullina wil maar niet mee werken
Vorige week was Babel fantastisch.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Huntelaar bewees vanmiddag na een veel te late invalbeurt, wie de beste centrumspits is. Babel faalde vanmiddag volkomen in het centrum.
Niet als spits, toen hij naar de buitenkanten ging werd hij gevaarlijk ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vorige week was Babel fantastisch.
Nou fantastisch niet maar hij speelde wel heel goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vorige week was Babel fantastisch.
En Leo op rechtsquote:Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Huntelaar gewoon in de spits en Babel vanaf links ofz.
Babel komt tekort? Ga korfbal volgen newbquote:Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef manny het volgende:
Babel was (weer) een drama. Man komt tekort. Helaas.
@Heister: idd PSV speelt nog net zo kut als in de eerste seizoenshelft. Maar goed, als de dubieuze pingels, vrije trappen en de alle beslissingen rondom de valpartijtjes van Farfan niet meer in het voordeel van PSV vallen dan blijft er weinig over... Desalniettemin hebben jullie een makkelijker programma en staan jullie nog steeds voor.
Koeman is een waardeloze flapdrol. Ik hoop dat ie nog lang bij PSV blijft.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Koeman "we krijgen nu al 2 wedstrijden die penalty niet"
Nee, en daarvoor wonnen jullie vrijwel alleen door penalties.
Ik ookquote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Koeman is een waardeloze flapdrol. Ik hoop dat ie nog lang bij PSV blijft.
neejongquote:Op zondag 11 februari 2007 16:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Babel komt tekort? Ga korfbal volgen newb
Van die ik heb meegemaakt zeker. Tot dusver vond ik die van 1996 het mooist, op de voet gevolgd door die van 2002. Die van 2002 was met name speciaal omdat Ajax na 3 helse seizoenen weer eens kampioen werdquote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Het zal me allemaal een worst wezen of we goed of slecht spelen, of de spelers slecht voetballen, of we al onze verdedigers missen. We lopen in en dit zou 1 van de mooiste kampioenschappen ooit kunnen worden.
Mwa, De Muls rendement vind ik ook aardig hoog de laatste tijd.quote:
Hij breekt alleen maar af. Aissati verhuren, hoe kom je er op.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook.
Hij zegt wel politiek correct dingen als :het ligt daar niet aan, het ligt aan onszelf, maar ondertussen blijft hij terug komen op niet gekregen penalties etc.
Jammer dat er weinig mensen voorin op dit moment echt constant zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Mwa, De Muls rendement vind ik ook aardig hoog de laatste tijd.![]()
Idd, maakt het lastig, de ene week is de Mul top en vandaag matig. Opzich maakt dat het voor HtC niet makkelijker, maar hij moet Perez nou echt eens de kans geven hoor...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jammer dat er weinig mensen voorin op dit moment echt constant zijn.
Die keer met Beenhakker, dat we de eerste 10 speelrondes of zo er niks van bakten, geweldig inliepen en toch nog kampioen werden. Als kotertje op het Leidse. Maar da's al weer een tijdje terug.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:10 schreef StarGazer het volgende:
Om maar ff een leuk onderwerp aan te kaarten nu we weer terug in de kampioensrace zijn, wat is voor jullie het mooiste kampioenschap tot dusver geweest?
Wanneer was dat? 1990?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die keer met Beenhakker, dat we de eerste 10 speelrondes of zo er niks van bakten, geweldig inliepen en toch nog kampioen werden. Als kotertje op het Leidse. Maar da's al weer een tijdje terug.
ik vond zelf '89-'90 prachtig, olmdat het er toen al gelijk naar uit zag dat PSV voor de vijfde keer achter elkaar kampioen zou worden.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:10 schreef StarGazer het volgende:
Om maar ff een leuk onderwerp aan te kaarten nu we weer terug in de kampioensrace zijn, wat is voor jullie het mooiste kampioenschap tot dusver geweest?
uit de wedstrijd gespeeld volgens Schoenmakerquote:Op zondag 11 februari 2007 17:20 schreef kevin6188 het volgende:
Al iets meer duidelijk over hoe Sneijder er aan toe is?
vergeet perez niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Als Ajax woensdag geen 4-4-2 speelt met Leo en Babel, dan is HTC helemaal de weg kwijt.
zow..... en rennen over die wielerbaan in de Goffert... een giga kutwedstrijd; maar een sfeer en een dik feest.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond zelf '89-'90 prachtig, olmdat het er toen al gelijk naar uit zag dat PSV voor de vijfde keer achter elkaar kampioen zou worden.
Echter begon het te rommelen in Eindhoven, en we kwamen steeds dichterbij. Na een spectaculaire 3-2 op PSV in het Olympisch waren we weer helemaal terug.
Op de een-na-laatste competitiedag leek het helemaal fout te gaan in een bomvolle Meer tegen Roda toen we in de tweede helft 0-2 achter kwamen, maar een zeer late gelijkmaker van Willems zorgde voor een enorme ontlading.
Gelijkspelletje bij NEC was vervolgens veldoende (voor beide ploegen, NEC bleef er zo in)
Zoiets zal het geweest zijn, ja. Ik was nog heel jong.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef StarGazer het volgende:
Wanneer was dat? 1990?
quote:--------------------------------------------------------------------------------
'Ajax wil contract Martina verlengen'
--------------------------------------------------------------------------------
11 februari 2007
Ajax overweegt Javier Martina een nieuw contract aan te bieden, zo meldt Highlow.nl. De aanvaller van het beloftenelftal heeft in Amsterdam een aflopende verbintenis. Martina is aan een goed seizoen bezig in Jong Ajax, waar hij is uitgegroeid tot een vaste waarde. Ook doet hij mee aan de Master Class, een initiatief van de technische staf om aan de ontwikkeling van talentvolle Ajacieden te werken.
Martina heeft het naar zijn zin bij Ajax en zou graag langer willen blijven. "Ik voel dat ik steeds beter en beter word en heb er veel meer plezier in", zegt de twintigjarige rechtsbuiten. "Ik ben tevreden met mijn spel en mijn ontwikkeling."
Perez kan op het middenveld hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vergeet perez niet.
Ok, hij heeft qua resultaten weer eens het gelijk aan zijn zijde, maar ik ben nog steeds niet echt overtuigd van HtC af en toe. Waar bleven die wissels nou? Hij doet die wissels, we winnen meteen. Dan kan hij toch niets anders doen dan met hun in de basis starten?
Directie: "We houden ons aan het heilig 4-3-3 systeem."quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Als Ajax woensdag geen 4-4-2 speelt met Leo en Babel, dan is HTC helemaal de weg kwijt.
Ik zeg toch, die moet spelenquote:
Wat blaat je nu voor onzin.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:23 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Directie: "We houden ons aan het heilig 4-3-3 systeem."
![]()
Lijkt me ook ja.quote:
Nee, dat niet, maar hij maakt Ajax gewoon degelijker en gevaarlijker.quote:
Perez heeeft de pass die we bijv vorig jaar altijd mistequote:Op zondag 11 februari 2007 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar hij maakt Ajax gewoon degelijker en gevaarlijker.
Onder welke steen kruip jij vandaan?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:23 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Directie: "We houden ons aan het heilig 4-3-3 systeem."
![]()
En hij rost er ook nog wel eens een beslissende inquote:Op zondag 11 februari 2007 17:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Perez heeeft de pass die we bijv vorig jaar altijd miste![]()
Mwa, Sneijder gaat imo 99% vertrekken en dan komt die plaats echt vrij voor Perez. Denk dat hij daarom ook zeker wel blijftquote:Op zondag 11 februari 2007 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hij rost er ook nog wel eens een beslissende in.
Snap HtC dan ook niet zo goed. KJH had gewono ff een prikkel nodig, Perez niet lijkt me...
Zou heel zonde zijn als Perez na dit seizoen weg zou willen door gebrek aan speelminuten...
Ik hoop toch dat hij blijft, we zitten alweer vrij dun in de spelers....quote:Op zondag 11 februari 2007 17:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa, Sneijder gaat imo 99% vertrekken en dan komt die plaats echt vrij voor Perez. Denk dat hij daarom ook zeker wel blijft![]()
Elke club zit met blessures.. Niet specifiek bij AJAX.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat hij blijft, we zitten alweer vrij dun in de spelers....
Ajax speelde vorig seizoen ook heel slecht, maar had er beter voor kunnen staan als ze eens spelers heel hadden gehouden.
Blessures zijn bij Ajax toch altijd een heikel punt..
mwah, bij Ajax is het wel heel schrijnend af en toe hoor.. Maar ja, dat krijg je ook door al die internationals natuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Elke club zit met blessures.. Niet specifiek bij AJAX.
PSV blijft voor mij nog altijd titelkandidaat nummer 1, zeker gezien het programma.quote:
Hij heeft in ze invalbeurten altijd wel een briljante pass.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Zo goed speelt Perez niet...
Opzich wel ja. het is jammer dat het programma zu zo scheef is.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
PSV blijft voor mij nog altijd titelkandidaat nummer 1, zeker gezien het programma.
Maar is dat genoeg? Perez is nog lang niet op zijn niveau van voor zijn schorsing.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heeft in ze invalbeurten altijd wel een briljante pass.
Is net als met Medunjanin lijkt het wel. Perez voegt ook alleen iets toe als hij invalt.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heeft in ze invalbeurten altijd wel een briljante pass.
Ja elke club in de eredivisie heeft tegenwoordig internationals onder het bewind van San Marco.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, bij Ajax is het wel heel schrijnend af en toe hoor.. Maar ja, dat krijg je ook door al die internationals natuurlijk.
En ik blijf erbij dat de medische staf nou niet echt de top is...
Anyway, lekker weekend zo opzich, net als de vorige 2. had echt niet verwacht nog kans te maken 1 maand geleden.
Denk het ook. En als wij kans maken, dan AZ natuurlijk ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:36 schreef zjroentje het volgende:
PSV blijft voor mij nog altijd titelkandidaat nummer 1, zeker gezien het programma.
Daar zit wel iets in, tenminste zo was het begin van het seizoen. Maar ik wil hem nu wel eens vanaf het begin zien, of iig eens een hele helft.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is net als met Medunjanin lijkt het wel. Perez voegt ook alleen iets toe als hij invalt.![]()
Maar het loopt duidelijk niet daar. Als de spelers er maar echt in geloven.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |