JA precies man.. die scheidsn moeten een AANGPAKT worden en niet week na week maar slecht laten fluiten... wat is dat van onzin! we hebben veel slechte scheidsen hier in NL.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:13 schreef RayMania het volgende:
En het erge is, het komt vanavond één keer langs bij Talpa, morgen in de krant, maar daarna hoor je er niets meer over. En de volgende keer is het weer raak met Braamhaar.
Ajax heeft gewoon veel last van het slechte veld..paasjes komen net niet aan etc.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef X-fi het volgende:
En waarom winnen wij in godsnaam wel van Feyenoord, maar ADO niet![]()
Dat zegt alles ja... Straks heeft hij geen Hunter meerquote:
Dat laatste.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef Fukjoeman het volgende:
Speelt Ajax nou zo slecht? Of is et een toevalstreffer
Toeval duhquote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef Fukjoeman het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef Fukjoeman het volgende:
Hebben ze wel publiek? Dacht dat ze 1 wedstrijd zonder moesten spelenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
Spreekkoren tegen Sneijder.
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon veel last van het slechte veld..paasjes komen net niet aan etc.
Van richting veranderd schot van Heubachquote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
heb je nog n gifje die goal van Twente?
Wat zeggen ze dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
Spreekkoren tegen Sneijder.
Yeah right, Ajax heeft het altijd al lastig in het Zuiderparkquote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon veel last van het slechte veld..paasjes komen net niet aan etc.
Tegenover ten Cate hopelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef jna het volgende:
Davids is niet blij, die gaat dalijk even tekeer in de rust gok ik
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef jna het volgende:
Nog n fout van een verdediger ofzo?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Van richting veranderd schot van Heubach
dat mag ik hopen dattie in de kleedkamer zwaar gaat staan flippen, zodat iedereen weet hoe hij over dit zooitje denktquote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef jna het volgende:
Ik wil net zeggenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Yeah right, Ajax heeft het altijd al lastig op in het Zuiderpark![]()
Toch met overwinningen naar Amsterdam vertrokken.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laatste keer dat Ado thuis van Ajax heeft gewonnen is in Oktober 1980quote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Laatste keer dat Ado thuis van Ajax heeft gewonnen is in Oktober 1980
Herinner je nog die 0-3 --> 3-3quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef X-fi het volgende:
[..]
Toch met overwinningen naar Amsterdam vertrokken.
Nee, helaas.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
heb je nog n gifje die goal van Twente?
Ja werd compleet over het hoofd gezien. Schoot in de korte hoek binnen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nog n fout van een verdediger ofzo?
Babelquote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leonardo speelt nog wel lekker, maar Babel speelt echt kut...
Die voetballen ook nogquote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik denk dat Twente vanmiddag wel makkelijk gaat winnen.
Anders lees je even goed, iedereen is hier tegen Braamhaar, die man is gewoon de slechtste scheids in Nederland.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik wil net zeggenmaar als het zo 1-1 wordt is alles weer geweldig en is de scheids weer perfect.
![]()
Lees, ik zeg ''lastig''. Dat ze de wedstrijden hebben gewonnen is natuurlijk mooi, maar gemakkelijk ging het amper.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Laatste keer dat Ado thuis van Ajax heeft gewonnen is in Oktober 1980
Zes weken geblesseerd. Leve interlandvoetbal.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef X-fi het volgende:
Waarom trouwens geen Vermaelen?
2-0 -> 2-2 weet ik nog wel,quote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Herinner je nog die 0-3 --> 3-3.
Vincent Schildkamp volgens mijquote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef Gwunnik het volgende:
Wie is in GODESNAAM de commentator van Tele2/Tien/whatever... wat een randdebiel he
Geweldigquote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zes weken geblesseerd. Leve interlandvoetbal.
We hebben het over scheidsen in algemeen.. gebeurt niet alleen bij Ajax hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef Panick het volgende:
Dat gezeik hier over de scheidsrechter..
Van ADO moet je op eigen kracht kunnen winnen, al krijg je 2x rood.
Ten Cate met z'n Leonardo in de basis.. Je gaat bijna hopen dat ze verliezen,.
Waar is Huntelaar...
Geblesseerd, 6 weken out.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef X-fi het volgende:
Waarom trouwens geen Vermaelen?
Je vergeet Babel, mocht ik de rest hier gelovenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ajax is slecht, het veld is slecht, maar Braamhaar is dramatisch.
Perez en Huntelaar erin, voor Babel en nog iemand.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef HeatWave het volgende:
Nu is het aan henk hoor. Goed wisselen deze keer!
Weer een penalty? De hoeveelste?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord, genaaid door die tyfus scheids.
We hadden een penal moeten hebben
wiedermeijer hoerenjonh
Weer een van richting veranderd schotquote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
wiedermeijer hoerenjonh
Omdat die mensen een ban willenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef kevin6188 het volgende:
Waarom roepen mensen hier dat het 2-0 staat bij Twente?
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders lees je even goed, iedereen is hier tegen Braamhaar, die man is gewoon de slechtste scheids in Nederland.
Lindenbergh eruit, alles of nietsquote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Perez en Huntelaar erin, voor Babel en nog iemand.
Dat zegt mij 'helaas' niet zo snel.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
0-3 -> 3-3 was echt vreselijk. Net na dat Ibrahimovic was verkocht.
PSV bijvoorbeeld?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef DarkShine het volgende:
Niet dat ik Ajax de overwinning gun, maar ik gun AZ de titel al helemaal niet. Wat moet ik dan kiezen
Ben bezig. Wil alleen niet echt lukken.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, helaas.
iemand anders misschien?
Lindenbergh. Meteen alles of niets.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Perez en Huntelaar erin, voor Babel en nog iemand.
Vlaar moet eens wat strakker dekken, want hij laat 2 meter op 'N Kufo. Als je die gast laat schieten hangt'iequote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Vlaar is meesterlijk.
Guzman en Derijck spelen slecht.
Derijck had moeten scoren in de 2e minuut
Nog iemandquote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lindenbergh. Meteen alles of niets.
Iets op de melodie van het bananenlied. Of was dat voor Sneijder?quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Je bedoelt toch niet die op Lucius he?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
wiedermeijer hoerenjonh
Nehoor staan achter omdat Stekelenburg uit zn doel kwam. Als hij was blijven staan was het een stuk moeilijker voor die ado gst om te scoren mja...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
kut man dat ze achter staan. Ligt zeker aan de scheids, het veld en de spreekkoren?
![]()
Wel een strafschop inderdaad.quote:
Even terugkijken. Dat was tegen ADO? Thuis of uit?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Is nog niet zo lang geleden hoor. September 2004.
Het wordt toch PSV. Ik vind trouwens wél dat AZ eens kampioen moet worden. Het zou de Nederlandse competitie weer iets interessanter maken. De laatste 25 jaar is vrijwel alleen PSV en Ajax kampioen geweest met sporadisch een keer Feyenoord. Ook, ze zijn alleen goed omdat ze geld hebben. Totaal onvergelijkbaar met de prestaties van Willem II, Roda en Twente, toen die wel eens dreigde met de top mee te komen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef DarkShine het volgende:
Niet dat ik Ajax de overwinning gun, maar ik gun AZ de titel al helemaal niet. Wat moet ik dan kiezen
Heb N'Kufo nog geen moment gevaarlijk gezien. Vlaar heeft hem tot nu toe in de pocket.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vlaar moet eens wat strakker dekken, want hij laat 2 meter op 'N Kufo. Als je die gast laat schieten hangt'ie
Huntelaarquote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef Fral het volgende:
Huntelaar erin! NU! Grrrrr
Davids ik heb geen bananenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Iets op de melodie van het bananenlied. Of was dat voor Sneijder?
Hoezo gun je het AZ niet? Ik als Feyenoorder hoop echt dat AZ er met de titel vandoor gaat. Hulde voor wat hun voor elkaar krijgen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef DarkShine het volgende:
Hm vanuit die andere cam is het toch wél een penaltyquote:Op zondag 11 februari 2007 13:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die op Lucius he?
Lindenbergh had gewoon moeten stappen of aan de binnenkant moeten dekken. Stekelenburg zag er ook niet goed uit.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Vond trouwens de 1-0 meer een fout van Stekelenburg dan Lindenbergh
Jij bent gewoon anti Huntelaarquote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Huntelaar
Neem dan gewoon Perez
En Leo eruit...Leuk geprobeerd van Ajax maar hij heeft het momenteel gewoon niet.
Maarja, ik heb geen bananenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Davids ik heb geen bananen![]()
Ik heb negerzoenen, gele en groene![]()
Idd. Liever AZ dan PSVquote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef Fetai het volgende:
[..]
Hoezo gun je het AZ niet? Ik als Feyenoorder hoop echt dat AZ er met de titel vandoor gaat. Hulde voor wat hun voor elkaar krijgen.
Gooi vermeer erinquote:Op zondag 11 februari 2007 13:24 schreef HeatWave het volgende:
Er is geen Ajacied die hier braamhaar de schuld geeft van de 1-0. Hij fluit gewoon elke week beroerd, warrig en schofterig. Klaar.
Ajax heeft de 1-0 vooral aan Stekelenburg te danken. Maar voorin is het gewoon erg slap.
Als HtC met Rosales komt.
"Volledig de bal gespeeld", aldus scheidsrechter van vanmiddagquote:Op zondag 11 februari 2007 13:24 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Zo! Da's echt 100% een penal!!Bal volledig gemist
Weet ik, maar moet er wel om lachenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon kansloos. Glaszuivere pingel. Evenals bosschaart rood had moeten hebben.
iets?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:25 schreef Tazmaniac het volgende:
het heeft toch wel iets weg van een 11-meter
Mwah, denk dat we aan meer kracht voorin meer hebben. Babel is slecht, lindenbergh had allang bij RKC moeten spelen en Leo is wat ongelukkig. Al is de Mul ook niet meer wat hij vorige week was..quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, dat programma gebruik ik al een tijd niet meer..
Hier staat wel hoe het moet..
Ado uit.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef X-fi het volgende:
[..]
Even terugkijken. Dat was tegen ADO? Thuis of uit?
Dat had ik idd ook allang eens geprobeerd. Topkeeper.quote:
En Europees kampioenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat had ik idd ook allang eens geprobeerd. Topkeeper.
Ja of stel mij opquote:Op zondag 11 februari 2007 13:28 schreef borisz het volgende:
Haal Sarpong bij de selectie ofzo
Of we halen POEP-on gewoon terugquote:Op zondag 11 februari 2007 13:28 schreef borisz het volgende:
Nee, dat gaat helpen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:28 schreef borisz het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Of we halen POEP-on gewoon terug
Was zo'n situatie ook al niet voor die wedstrijd tegen NEC?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Vermeer is zeker niet slecht nee. Maar ook gentenaar brengt meer rust heb ik het idee.
Maar je moet toch niet van kansen voor Ado uitgaan, maar zelf kansen creeren en weer eens scoren.
4-1 van f;noord winnen en daarna weer kansloos spelen tegen Ado, dat kan toch niet??
Inderdaad. Tegen Feyenoord waren ze oppermachtig...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Vermeer is zeker niet slecht nee. Maar ook gentenaar brengt meer rust heb ik het idee.
Maar je moet toch niet van kansen voor Ado uitgaan, maar zelf kansen creeren en weer eens scoren.
4-1 van f;noord winnen en daarna weer kansloos spelen tegen Ado, dat kan toch niet??
Die is way-out-form.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Come on Castelen
Ja, hij kan het niveau van Ado niet aanquote:Op zondag 11 februari 2007 13:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nu zit iedereen weer te zeiken op Stekelenburg, maar tegen Groningen was hij de held. Azijnzeikers.
Stekelenburg maakt altijd van die rare fouten..Fouten die hij gewoon NIET moet makenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nu zit iedereen weer te zeiken op Stekelenburg, maar tegen Groningen was hij de held. Azijnzeikers.
We spelen ook uit kneus.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ADO thuis altijd moeilijk![]()
Ja dus? Zo werkt het hoor. Hij moet als Ajax keeper er elke week staan, en niet soms....quote:Op zondag 11 februari 2007 13:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weet niet of ej gomes de laatste weken hebt zien keepenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja dus? Zo werkt het hoor. Hij moet als Ajax keeper er elke week staan, en niet soms....
Gomes maakt psv bijna in zijn eentje kampioen, dat is het verschil.
Sparta is ook al zo pittigquote:Op zondag 11 februari 2007 13:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ADO thuis altijd moeilijk![]()
quote:
nu ff ja, maar nu is het al te laat...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet niet of ej gomes de laatste weken hebt zien keepen![]()
Net of Vermeer en Gentenaar er wel elke week staan.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja dus? Zo werkt het hoor. Hij moet als Ajax keeper er elke week staan, en niet soms....
Geweldige talent is dat, hij zal de tij wel keren.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Lensky er in bij feyenoord
en castelen
Mooiquote:Op zondag 11 februari 2007 13:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Haha ajax nog niet gewisseld
Perez en KJH lopen zich warm
Ik kook echt van woede..quote:Op zondag 11 februari 2007 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Beetje laatquote:Op zondag 11 februari 2007 13:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Haha ajax nog niet gewisseld
Perez en KJH lopen zich warm
Nee, die staan er namelijk nooit... lastig bewijzen he?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Net of Vermeer en Gentenaar er wel elke week staan.
Dat is goed hoor, tot ziensquote:Op zondag 11 februari 2007 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ga weer kijken. Later.
Je ziet hem ook snel over het hoofdquote:Op zondag 11 februari 2007 13:35 schreef Jasza het volgende:
Sneijder waar ben je.
Ik denk, en dat is gewoon dom tegen Ado, dat hij ze wil sparen ofzo. Maar de UEFA cup winnen we toch niet en kampioen zou heeeeeeeeeeel evt nog kunnen, maar op deze manier niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:34 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik kook echt van woede...
Soms heb ik de neiging HtC heel hard door elkaar te schudden. Ik begrijp die man soms echt niet.
Waarom zitten Perez en KJH nog op de bank? Wat doet Babel weer in de basis?
Helemaal tegen dat kkAdo.
Wordt die bal nog aangeraakt na het schot van Heubach?quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:35 schreef toma het volgende:
op de radio : "ado - Ajax onder leiding van een uitstekend fluitende Braamhaar, ik kan niet anders zeggen"
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:35 schreef toma het volgende:
op de radio : "ado - Ajax onder leiding van een uitstekend fluitende Braamhaar, ik kan niet anders zeggen"
ik denk van niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wordt die bal nog aangeraakt na het schot van Heubach?
misschien zijn jullie wel gekquote:Op zondag 11 februari 2007 13:35 schreef toma het volgende:
Jaquote:Op zondag 11 februari 2007 13:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:36 schreef StarGazer het volgende:
AJAX!!!
Geweldig inderdaad die Perez. Laat hem de volgende keren gewoon maar eens in de basis startenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:37 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk zijn Perez en Huntelaar een beetje gebrand om te vlammen. Ben benieuwd of Perez net zo kan invallen als tegen Feyenord. Hup Ajax.
Jaquote:Op zondag 11 februari 2007 13:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
ik wil hem wel niet als linksbuiten erbij, dan heb je er nog niks aan imo..quote:Op zondag 11 februari 2007 13:37 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk zijn Perez en Huntelaar een beetje gebrand om te vlammen. Ben benieuwd of Perez net zo kan invallen als tegen Feyenord. Hup Ajax.
Ja, Galatasaray-Bursa en Fener-nogiets, allebeid voor de beker.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ben jij nou nog naar wedstrijd in Turkije geweest?
Of omroepen in het stadionquote:Op zondag 11 februari 2007 13:38 schreef toma het volgende:
Kan iemand Henk smsen ?
Babel <<<<<>>>>> Huntelaar
de Mul <<<<>>>>> Perez
donequote:Op zondag 11 februari 2007 13:38 schreef toma het volgende:
Kan iemand Henk smsen ?
de Mul <<<<>>>>> Perez
ja maar hij smst niet terug, hij heeft geen beltegoed meer hequote:Op zondag 11 februari 2007 13:38 schreef toma het volgende:
Kan iemand Henk smsen ?
de Mul <<<<>>>>> Perez
hij mag niet bellen tijdens werktijdquote:Op zondag 11 februari 2007 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja maar hij smst niet terug, hij heeft geen beltegoed meer he
Wat vond je ervan..leuker of minder leuker dan bijv. in Nederland?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja, Galatasaray-Bursa en Fener-nogiets, allebeid voor de beker.![]()
Die van Heubach wordt duidelijk aangeraakt, dus de Sherrif kon er niks aan doen. Die combo er voor is erger.
OH NOES HEATWAVE JE ZEGT KANKER PAS OP HOOR.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Waarom wacht hij nou zo lang? Vond hij het wel lekker gaan ofzo? Geef perez en KJH nou ook eens de kans in de wedstijd te komen ipv ze 30 min te geven en dan kankeren als ze het niet waarmaken..
Ze komen niet eens bij de 16 in de buurt man...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:39 schreef StarGazer het volgende:
Ga eens scoren Ajax
De keeper is wel een probleem... hij kost je tegengoals en puntenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, de keeper is het probleem opzich ff niet, ze creeren gewoon nauwelijks kansen weer..
Ado uit, hoe lastig kan het zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze komen niet eens bij de 16 in de buurt man...
da maakt toch geen fuck uit. Als ie t maar opvolgt.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja maar hij smst niet terug, hij heeft geen beltegoed meer he
Alleen van speelhelft.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:39 schreef Urquhart het volgende:
Is er al gewisseld?
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:41 schreef RayMania het volgende:
Geweldig, in één week zes punten inlopen, om het daarna compleet weg te geven.
Typisch Ajax....quote:Op zondag 11 februari 2007 13:41 schreef RayMania het volgende:
Geweldig, in één week zes punten inlopen, om het daarna compleet weg te geven.
Ze hebben Farfan in dienst?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef HenkieVdV het volgende:
Feyenoord laat zich telkens iets te makkelijk vallen.
Leuker, meer sfeer ook, zeker bij Galatasaray. Daar zat het stadion ook een stukkie voller, dat scheelt natuurlijk. Het voetbal was wel n niveautje lager, maar daar kwam ik toch niet echt voor.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat vond je ervan..leuker of minder leuker dan bijv. in Nederland?
het is wachten op de "die zitten in het stadion" - opmerkingquote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef w00h00 het volgende:
Typerd dat hier altijd over Ajax wordt gesproken en nooit over die kakkies.
het liefst driequote:Op zondag 11 februari 2007 13:43 schreef Grimm het volgende:
Ajax moet d'r nog wat aan doen om uberhaupt een punt uit den haag mee te nemen
Mja..niveau is sowieso niet erg hoog in Turkije maar qua sfeer vond ik het er ook erg leukquote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Leuker, meer sfeer ook, zeker bij Galatasaray. Daar zat het stadion ook een stukkie voller, dat scheelt natuurlijk. Het voetbal was wel n niveautje lager, maar daar kwam ik toch niet echt voor.
Inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef w00h00 het volgende:
Of hoge bomen vangen...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is wachten op de "die zitten in het stadion" - opmerking
Het is slecht voor zijn ego om Klaas-Jan erin te gooienquote:Op zondag 11 februari 2007 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij wil niet doen alsof hij een noodgreep moet doen denk ik.
Er zijn gewoon meer ajax-supporters hier dan Feyenoord-supportersquote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef w00h00 het volgende:
Ik vind het sowieso raar als hij vandaag niet zal spelen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is slecht voor zijn ego om Klaas-Jan erin te gooien
Alsof dat nog iets uitmaakt.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef X-fi het volgende:
n u hopend at PSV ook verliest.
Goedkoop?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Tis heel goedkoop om de trainer weer af te zeiken, ik weet het. Maar wat wacht hij weer lang!
In de rust wisselen in niet verboden hoor.. Ajax heeft nog geen kans gehad de 2de helft..
Dat was dan ook geen geel...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef DarkShine het volgende:
Is weer makkelijk om kaarten wel aan Den Haag te geven maar niet aan Davids daarnet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |