JA precies man.. die scheidsn moeten een AANGPAKT worden en niet week na week maar slecht laten fluiten... wat is dat van onzin! we hebben veel slechte scheidsen hier in NL.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:13 schreef RayMania het volgende:
En het erge is, het komt vanavond één keer langs bij Talpa, morgen in de krant, maar daarna hoor je er niets meer over. En de volgende keer is het weer raak met Braamhaar.
Ajax heeft gewoon veel last van het slechte veld..paasjes komen net niet aan etc.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef X-fi het volgende:
En waarom winnen wij in godsnaam wel van Feyenoord, maar ADO niet![]()
Dat zegt alles ja... Straks heeft hij geen Hunter meerquote:
Dat laatste.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef Fukjoeman het volgende:
Speelt Ajax nou zo slecht? Of is et een toevalstreffer
Toeval duhquote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef Fukjoeman het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef Fukjoeman het volgende:
Hebben ze wel publiek? Dacht dat ze 1 wedstrijd zonder moesten spelenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
Spreekkoren tegen Sneijder.
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon veel last van het slechte veld..paasjes komen net niet aan etc.
Van richting veranderd schot van Heubachquote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
heb je nog n gifje die goal van Twente?
Wat zeggen ze dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
Spreekkoren tegen Sneijder.
Yeah right, Ajax heeft het altijd al lastig in het Zuiderparkquote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon veel last van het slechte veld..paasjes komen net niet aan etc.
Tegenover ten Cate hopelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef jna het volgende:
Davids is niet blij, die gaat dalijk even tekeer in de rust gok ik
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef jna het volgende:
Nog n fout van een verdediger ofzo?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Van richting veranderd schot van Heubach
dat mag ik hopen dattie in de kleedkamer zwaar gaat staan flippen, zodat iedereen weet hoe hij over dit zooitje denktquote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef jna het volgende:
Ik wil net zeggenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Yeah right, Ajax heeft het altijd al lastig op in het Zuiderpark![]()
Toch met overwinningen naar Amsterdam vertrokken.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laatste keer dat Ado thuis van Ajax heeft gewonnen is in Oktober 1980quote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Laatste keer dat Ado thuis van Ajax heeft gewonnen is in Oktober 1980
Herinner je nog die 0-3 --> 3-3quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef X-fi het volgende:
[..]
Toch met overwinningen naar Amsterdam vertrokken.
Nee, helaas.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
heb je nog n gifje die goal van Twente?
Ja werd compleet over het hoofd gezien. Schoot in de korte hoek binnen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nog n fout van een verdediger ofzo?
Babelquote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leonardo speelt nog wel lekker, maar Babel speelt echt kut...
Die voetballen ook nogquote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik denk dat Twente vanmiddag wel makkelijk gaat winnen.
Anders lees je even goed, iedereen is hier tegen Braamhaar, die man is gewoon de slechtste scheids in Nederland.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik wil net zeggenmaar als het zo 1-1 wordt is alles weer geweldig en is de scheids weer perfect.
![]()
Lees, ik zeg ''lastig''. Dat ze de wedstrijden hebben gewonnen is natuurlijk mooi, maar gemakkelijk ging het amper.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Laatste keer dat Ado thuis van Ajax heeft gewonnen is in Oktober 1980
Zes weken geblesseerd. Leve interlandvoetbal.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef X-fi het volgende:
Waarom trouwens geen Vermaelen?
2-0 -> 2-2 weet ik nog wel,quote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Herinner je nog die 0-3 --> 3-3.
Vincent Schildkamp volgens mijquote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef Gwunnik het volgende:
Wie is in GODESNAAM de commentator van Tele2/Tien/whatever... wat een randdebiel he
Geweldigquote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zes weken geblesseerd. Leve interlandvoetbal.
We hebben het over scheidsen in algemeen.. gebeurt niet alleen bij Ajax hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef Panick het volgende:
Dat gezeik hier over de scheidsrechter..
Van ADO moet je op eigen kracht kunnen winnen, al krijg je 2x rood.
Ten Cate met z'n Leonardo in de basis.. Je gaat bijna hopen dat ze verliezen,.
Waar is Huntelaar...
Geblesseerd, 6 weken out.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef X-fi het volgende:
Waarom trouwens geen Vermaelen?
Je vergeet Babel, mocht ik de rest hier gelovenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ajax is slecht, het veld is slecht, maar Braamhaar is dramatisch.
Perez en Huntelaar erin, voor Babel en nog iemand.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef HeatWave het volgende:
Nu is het aan henk hoor. Goed wisselen deze keer!
Weer een penalty? De hoeveelste?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord, genaaid door die tyfus scheids.
We hadden een penal moeten hebben
wiedermeijer hoerenjonh
Weer een van richting veranderd schotquote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
wiedermeijer hoerenjonh
Omdat die mensen een ban willenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef kevin6188 het volgende:
Waarom roepen mensen hier dat het 2-0 staat bij Twente?
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders lees je even goed, iedereen is hier tegen Braamhaar, die man is gewoon de slechtste scheids in Nederland.
Lindenbergh eruit, alles of nietsquote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Perez en Huntelaar erin, voor Babel en nog iemand.
Dat zegt mij 'helaas' niet zo snel.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
0-3 -> 3-3 was echt vreselijk. Net na dat Ibrahimovic was verkocht.
PSV bijvoorbeeld?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef DarkShine het volgende:
Niet dat ik Ajax de overwinning gun, maar ik gun AZ de titel al helemaal niet. Wat moet ik dan kiezen
Ben bezig. Wil alleen niet echt lukken.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, helaas.
iemand anders misschien?
Lindenbergh. Meteen alles of niets.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Perez en Huntelaar erin, voor Babel en nog iemand.
Vlaar moet eens wat strakker dekken, want hij laat 2 meter op 'N Kufo. Als je die gast laat schieten hangt'iequote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Vlaar is meesterlijk.
Guzman en Derijck spelen slecht.
Derijck had moeten scoren in de 2e minuut
Nog iemandquote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lindenbergh. Meteen alles of niets.
Iets op de melodie van het bananenlied. Of was dat voor Sneijder?quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Je bedoelt toch niet die op Lucius he?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
wiedermeijer hoerenjonh
Nehoor staan achter omdat Stekelenburg uit zn doel kwam. Als hij was blijven staan was het een stuk moeilijker voor die ado gst om te scoren mja...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
kut man dat ze achter staan. Ligt zeker aan de scheids, het veld en de spreekkoren?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |