Die is way-out-form.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Come on Castelen
Ja, hij kan het niveau van Ado niet aanquote:Op zondag 11 februari 2007 13:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nu zit iedereen weer te zeiken op Stekelenburg, maar tegen Groningen was hij de held. Azijnzeikers.
Stekelenburg maakt altijd van die rare fouten..Fouten die hij gewoon NIET moet makenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nu zit iedereen weer te zeiken op Stekelenburg, maar tegen Groningen was hij de held. Azijnzeikers.
We spelen ook uit kneus.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ADO thuis altijd moeilijk![]()
Ja dus? Zo werkt het hoor. Hij moet als Ajax keeper er elke week staan, en niet soms....quote:Op zondag 11 februari 2007 13:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weet niet of ej gomes de laatste weken hebt zien keepenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja dus? Zo werkt het hoor. Hij moet als Ajax keeper er elke week staan, en niet soms....
Gomes maakt psv bijna in zijn eentje kampioen, dat is het verschil.
Sparta is ook al zo pittigquote:Op zondag 11 februari 2007 13:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ADO thuis altijd moeilijk![]()
quote:
nu ff ja, maar nu is het al te laat...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet niet of ej gomes de laatste weken hebt zien keepen![]()
Net of Vermeer en Gentenaar er wel elke week staan.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja dus? Zo werkt het hoor. Hij moet als Ajax keeper er elke week staan, en niet soms....
Geweldige talent is dat, hij zal de tij wel keren.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Lensky er in bij feyenoord
en castelen
Mooiquote:Op zondag 11 februari 2007 13:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Haha ajax nog niet gewisseld
Perez en KJH lopen zich warm
Ik kook echt van woede..quote:Op zondag 11 februari 2007 13:29 schreef HeatWave het volgende:
4-1 van f;noord winnen en daarna weer kansloos spelen tegen Ado, dat kan toch niet??
Beetje laatquote:Op zondag 11 februari 2007 13:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Haha ajax nog niet gewisseld
Perez en KJH lopen zich warm
Nee, die staan er namelijk nooit... lastig bewijzen he?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Net of Vermeer en Gentenaar er wel elke week staan.
Dat is goed hoor, tot ziensquote:Op zondag 11 februari 2007 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ga weer kijken. Later.
Je ziet hem ook snel over het hoofdquote:Op zondag 11 februari 2007 13:35 schreef Jasza het volgende:
Sneijder waar ben je.
Ik denk, en dat is gewoon dom tegen Ado, dat hij ze wil sparen ofzo. Maar de UEFA cup winnen we toch niet en kampioen zou heeeeeeeeeeel evt nog kunnen, maar op deze manier niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:34 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik kook echt van woede...
Soms heb ik de neiging HtC heel hard door elkaar te schudden. Ik begrijp die man soms echt niet.
Waarom zitten Perez en KJH nog op de bank? Wat doet Babel weer in de basis?
Helemaal tegen dat kkAdo.
Wordt die bal nog aangeraakt na het schot van Heubach?quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:35 schreef toma het volgende:
op de radio : "ado - Ajax onder leiding van een uitstekend fluitende Braamhaar, ik kan niet anders zeggen"
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:35 schreef toma het volgende:
op de radio : "ado - Ajax onder leiding van een uitstekend fluitende Braamhaar, ik kan niet anders zeggen"
ik denk van niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wordt die bal nog aangeraakt na het schot van Heubach?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |