misschien zijn jullie wel gekquote:Op zondag 11 februari 2007 13:35 schreef toma het volgende:
op de radio : "ado - Ajax onder leiding van een uitstekend fluitende Braamhaar, ik kan niet anders zeggen"
Jaquote:Op zondag 11 februari 2007 13:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wordt die bal nog aangeraakt na het schot van Heubach?
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:36 schreef StarGazer het volgende:
AJAX!!!
Geweldig inderdaad die Perez. Laat hem de volgende keren gewoon maar eens in de basis startenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:37 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk zijn Perez en Huntelaar een beetje gebrand om te vlammen. Ben benieuwd of Perez net zo kan invallen als tegen Feyenord. Hup Ajax.
Jaquote:Op zondag 11 februari 2007 13:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wordt die bal nog aangeraakt na het schot van Heubach?
ik wil hem wel niet als linksbuiten erbij, dan heb je er nog niks aan imo..quote:Op zondag 11 februari 2007 13:37 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk zijn Perez en Huntelaar een beetje gebrand om te vlammen. Ben benieuwd of Perez net zo kan invallen als tegen Feyenord. Hup Ajax.
Ja, Galatasaray-Bursa en Fener-nogiets, allebeid voor de beker.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ben jij nou nog naar wedstrijd in Turkije geweest?
Of omroepen in het stadionquote:Op zondag 11 februari 2007 13:38 schreef toma het volgende:
Kan iemand Henk smsen ?
Babel <<<<<>>>>> Huntelaar
de Mul <<<<>>>>> Perez
donequote:Op zondag 11 februari 2007 13:38 schreef toma het volgende:
Kan iemand Henk smsen ?
de Mul <<<<>>>>> Perez
ja maar hij smst niet terug, hij heeft geen beltegoed meer hequote:Op zondag 11 februari 2007 13:38 schreef toma het volgende:
Kan iemand Henk smsen ?
de Mul <<<<>>>>> Perez
hij mag niet bellen tijdens werktijdquote:Op zondag 11 februari 2007 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja maar hij smst niet terug, hij heeft geen beltegoed meer he
Wat vond je ervan..leuker of minder leuker dan bijv. in Nederland?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja, Galatasaray-Bursa en Fener-nogiets, allebeid voor de beker.![]()
Die van Heubach wordt duidelijk aangeraakt, dus de Sherrif kon er niks aan doen. Die combo er voor is erger.
OH NOES HEATWAVE JE ZEGT KANKER PAS OP HOOR.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Waarom wacht hij nou zo lang? Vond hij het wel lekker gaan ofzo? Geef perez en KJH nou ook eens de kans in de wedstijd te komen ipv ze 30 min te geven en dan kankeren als ze het niet waarmaken..
Ze komen niet eens bij de 16 in de buurt man...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:39 schreef StarGazer het volgende:
Ga eens scoren Ajax
De keeper is wel een probleem... hij kost je tegengoals en puntenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, de keeper is het probleem opzich ff niet, ze creeren gewoon nauwelijks kansen weer..
Ado uit, hoe lastig kan het zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze komen niet eens bij de 16 in de buurt man...
da maakt toch geen fuck uit. Als ie t maar opvolgt.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja maar hij smst niet terug, hij heeft geen beltegoed meer he
Alleen van speelhelft.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:39 schreef Urquhart het volgende:
Is er al gewisseld?
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:41 schreef RayMania het volgende:
Geweldig, in één week zes punten inlopen, om het daarna compleet weg te geven.
Typisch Ajax....quote:Op zondag 11 februari 2007 13:41 schreef RayMania het volgende:
Geweldig, in één week zes punten inlopen, om het daarna compleet weg te geven.
Ze hebben Farfan in dienst?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef HenkieVdV het volgende:
Feyenoord laat zich telkens iets te makkelijk vallen.
Leuker, meer sfeer ook, zeker bij Galatasaray. Daar zat het stadion ook een stukkie voller, dat scheelt natuurlijk. Het voetbal was wel n niveautje lager, maar daar kwam ik toch niet echt voor.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat vond je ervan..leuker of minder leuker dan bijv. in Nederland?
het is wachten op de "die zitten in het stadion" - opmerkingquote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef w00h00 het volgende:
Typerd dat hier altijd over Ajax wordt gesproken en nooit over die kakkies.
het liefst driequote:Op zondag 11 februari 2007 13:43 schreef Grimm het volgende:
Ajax moet d'r nog wat aan doen om uberhaupt een punt uit den haag mee te nemen
Mja..niveau is sowieso niet erg hoog in Turkije maar qua sfeer vond ik het er ook erg leukquote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Leuker, meer sfeer ook, zeker bij Galatasaray. Daar zat het stadion ook een stukkie voller, dat scheelt natuurlijk. Het voetbal was wel n niveautje lager, maar daar kwam ik toch niet echt voor.
Inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef w00h00 het volgende:
Of hoge bomen vangen...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is wachten op de "die zitten in het stadion" - opmerking
Het is slecht voor zijn ego om Klaas-Jan erin te gooienquote:Op zondag 11 februari 2007 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij wil niet doen alsof hij een noodgreep moet doen denk ik.
Er zijn gewoon meer ajax-supporters hier dan Feyenoord-supportersquote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef w00h00 het volgende:
Ik vind het sowieso raar als hij vandaag niet zal spelen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is slecht voor zijn ego om Klaas-Jan erin te gooien
Alsof dat nog iets uitmaakt.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef X-fi het volgende:
n u hopend at PSV ook verliest.
Goedkoop?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Tis heel goedkoop om de trainer weer af te zeiken, ik weet het. Maar wat wacht hij weer lang!
In de rust wisselen in niet verboden hoor.. Ajax heeft nog geen kans gehad de 2de helft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |