quote:Op zondag 11 februari 2007 13:41 schreef RayMania het volgende:
Geweldig, in één week zes punten inlopen, om het daarna compleet weg te geven.
Typisch Ajax....quote:Op zondag 11 februari 2007 13:41 schreef RayMania het volgende:
Geweldig, in één week zes punten inlopen, om het daarna compleet weg te geven.
Ze hebben Farfan in dienst?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef HenkieVdV het volgende:
Feyenoord laat zich telkens iets te makkelijk vallen.
Leuker, meer sfeer ook, zeker bij Galatasaray. Daar zat het stadion ook een stukkie voller, dat scheelt natuurlijk. Het voetbal was wel n niveautje lager, maar daar kwam ik toch niet echt voor.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat vond je ervan..leuker of minder leuker dan bijv. in Nederland?
het is wachten op de "die zitten in het stadion" - opmerkingquote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef w00h00 het volgende:
Typerd dat hier altijd over Ajax wordt gesproken en nooit over die kakkies.
het liefst driequote:Op zondag 11 februari 2007 13:43 schreef Grimm het volgende:
Ajax moet d'r nog wat aan doen om uberhaupt een punt uit den haag mee te nemen
Mja..niveau is sowieso niet erg hoog in Turkije maar qua sfeer vond ik het er ook erg leukquote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Leuker, meer sfeer ook, zeker bij Galatasaray. Daar zat het stadion ook een stukkie voller, dat scheelt natuurlijk. Het voetbal was wel n niveautje lager, maar daar kwam ik toch niet echt voor.
Inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef w00h00 het volgende:
Of hoge bomen vangen...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is wachten op de "die zitten in het stadion" - opmerking
Het is slecht voor zijn ego om Klaas-Jan erin te gooienquote:Op zondag 11 februari 2007 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij wil niet doen alsof hij een noodgreep moet doen denk ik.
Er zijn gewoon meer ajax-supporters hier dan Feyenoord-supportersquote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef w00h00 het volgende:
Ik vind het sowieso raar als hij vandaag niet zal spelen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is slecht voor zijn ego om Klaas-Jan erin te gooien
Alsof dat nog iets uitmaakt.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef X-fi het volgende:
n u hopend at PSV ook verliest.
Goedkoop?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Tis heel goedkoop om de trainer weer af te zeiken, ik weet het. Maar wat wacht hij weer lang!
In de rust wisselen in niet verboden hoor.. Ajax heeft nog geen kans gehad de 2de helft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |