Ik vind je nu al tofquote:Op zondag 11 februari 2007 02:57 schreef BonJovi het volgende:
, ben geen fan van die gast maareuh ik zag de lol er wel in![]()
..en ik wil daar graag aan toevoegen: ...'een lange pijnlijke' enzo.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:58 schreef Poncho het volgende:
Ik zal de eerste maar zijn om je een warm welkom te heten op FOK! zoals we dat altijd met kutnewbies doen die willen knuffelen: STERF!
Moet dat nou zo hatelijk?quote:Op zondag 11 februari 2007 03:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
..en ik wil daar graag aan toevoegen: ...'een lange pijnlijke' enzo.
Vooral lang en pijnlijk dan.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Altijd de sfeer verpesten heh Poncho, vieze VVD'erquote:Op zondag 11 februari 2007 02:58 schreef Poncho het volgende:
Ik zal de eerste maar zijn om je een warm welkom te heten op FOK! zoals we dat altijd met kutnewbies doen die willen knuffelen: STERF!
Ik ben het zonnetje van FOK!. Ik kots constant zonneschijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:02 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Altijd de sfeer verpesten heh Poncho, vieze VVD'er
ja thnx! ik jouw ook.quote:
Sukkelquote:Op zondag 11 februari 2007 03:04 schreef Agiath het volgende:
google eens 'tubgirl' op plaatjes en zet het eerste plaatje dat je vind hier neer.
we hebben hier een "KINKY" girl. Sorry ik hou niet zo van SM vraag maar aan iemand andersquote:Op zondag 11 februari 2007 03:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat is er mis mee, dat wil toch iedereen zien hier?quote:Op zondag 11 februari 2007 03:07 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Sukkel
[afbeelding]
Vast niet wat je bedoelde heh?![]()
MEDEDLINGquote:Op zondag 11 februari 2007 03:05 schreef BonJovi het volgende:
En over het spellen, ik ben 20 jaar dus ik heb genoeg "spellingslessen gehad"
enough said
quote:Op zondag 11 februari 2007 03:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat is er mis mee, dat wil toch iedereen zien hier?
Jij met je smerige gedachten
Denken aan tubgirl is opzich al banwaardig, hoorde ik gisterquote:Op zondag 11 februari 2007 03:09 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
![]()
Ik val nu wel heel erg hard door de mand...
altijd leuk he..nieuwe mensen...quote:Op zondag 11 februari 2007 02:57 schreef BonJovi het volgende:
yo mensen, ik ben nieuw hier![]()
ik heb ff een chille naam uit gekozen vond ik zelf, ben geen fan van die gast maareuh ik zag de lol er wel in![]()
dus met zijn allen GROUPHUG![]()
en show some![]()
thnx man i really appreciate that!quote:Op zondag 11 februari 2007 03:14 schreef juonjacket het volgende:
[..]
altijd leuk he..nieuwe mensen...dus ok vooruit dan maar:
![]()
![]()
![]()
![]()
WELCOME![]()
![]()
you're wlcome.....altijd leuk "group-hugg"....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
thnx man i really appreciate that!![]()
zeker ik heb me baard net geschoren, dus je kan weer dichtbij komen zonder dat het kieteldquote:Op zondag 11 februari 2007 03:18 schreef juonjacket het volgende:
[..]
you're wlcome.....altijd leuk "group-hugg"....![]()
is idd beter als je geen kietel-baard heb....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
zeker ik heb me baard net geschoren, dus je kan weer dichtbij komen zonder dat het kieteld![]()
Je vergeet langzaam en pijnlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 03:21 schreef Jordy-B het volgende:
Kan er bij het aanmelden niet gewoon even in de database gedoken worden? Dat er bij een bekend IP-nummer een melding komt als "ja, leuk geprobeerd, maar kutkloons moeten DOOD... en nou opgesodemieterd", ofzo...
ofzoquote:
me baard groeit als een man van 30 binnen 1 dag komt het weer, was ik maar 12 weer ofzo,quote:Op zondag 11 februari 2007 03:22 schreef juonjacket het volgende:
[..]
is idd beter als je geen kietel-baard heb....maar is het egt baard, of nog dons....
![]()
kloon....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:23 schreef BonJovi het volgende:
[..]
me baard groeit als een man van 30 binnen 1 dag komt het weer, was ik maar 12 weer ofzo,
en wat is een kloon? ik ben geen tweeling?
jij begint over kloon en zo.....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:28 schreef BonJovi het volgende:
ja ik wist niet dat ze mensen kloonden. IK d8 dath et alleen een experiment was over een lam? maar wat bedoel je ermee dan?
een kloon is een tweede of meerdere useraccount van dezelfde persoon...quote:Op zondag 11 februari 2007 03:28 schreef BonJovi het volgende:
ja ik wist niet dat ze mensen kloonden. IK d8 dath et alleen een experiment was over een lam? maar wat bedoel je ermee dan?
quote:Op zondag 11 februari 2007 03:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
een kloon is een tweede of meerdere useraccount van dezelfde persoon...
Gek genoeg doen kloons eigenlijk altijd of hun neus bloedt, als mensen het over kloons hebben... gek hè?
ben ook maar een paar dagen aangemeld....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:32 schreef BonJovi het volgende:
ik ben nieuw hier. Ik keek wel eens in de topics maar had me nooit aangemeld. Goed dat je hier bent wat betekend TS of TVP eigenlijk? Ik zag het vaker en ik vroeg me het af, thanks for ya help..
quote:Op zondag 11 februari 2007 03:36 schreef BonJovi het volgende:
ok thnx! we moeten nog veel leren
filmgek.....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:41 schreef BonJovi het volgende:
zeker! hoe kom je aan je naam btw
* Bart meldtquote:
wil je een vriend worden van mijquote:Op zondag 11 februari 2007 02:57 schreef BonJovi het volgende:
yo mensen, ik ben nieuw hier![]()
ik heb ff een chille naam uit gekozen vond ik zelf, ben geen fan van die gast maareuh ik zag de lol er wel in![]()
dus met zijn allen GROUPHUG![]()
en show some![]()
hij slaapt nog.....quote:Op zondag 11 februari 2007 12:28 schreef mic_forever het volgende:
[..]
wil je een vriend worden van mij![]()
kwist niet dat er een keuring bestond.....quote:Op zondag 11 februari 2007 13:28 schreef RealZeus het volgende:
TS,ik heb her en der een paar posts voorbij zien komen en ik weet nu al dat je geen aanwinst bent.![]()
idd....dus tog een goede aanwinst....quote:Op zondag 11 februari 2007 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit wordt wat. TS is zondag 11 februari 2007 @ 02:49 geregistreerd, en heeft in nog geen 4 uur tijd (van 2:49 tot 6:30) 112 posts geplaatst.
![]()
Tong81.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit wordt wat. TS is zondag 11 februari 2007 @ 02:49 geregistreerd, en heeft in nog geen 4 uur tijd (van 2:49 tot 6:30) 112 posts geplaatst.
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:09 schreef BonJovi het volgende:
ja ik wil je vriendje zijn
je gitaristquote:
tot 3 uur ofzo was wel lekker! bah morgen komen me opa en oma weer me laatste dagquote:Op zondag 11 februari 2007 19:48 schreef juonjacket het volgende:
[..]
maar heel kort....tot 10.00...ben echt braken jij?
tja..kon niet slapen....quote:Op zondag 11 februari 2007 19:51 schreef BonJovi het volgende:
[..]
tot 3 uur ofzo was wel lekker! bah morgen komen me opa en oma weer me laatste dagwaarom stond je zo vroeg op?
ik kijk nooit naar voetbalquote:Op zondag 11 februari 2007 19:56 schreef BonJovi het volgende:
hmm nou ik was wakker komen me neefje en een vriend van me of ik met de auto iets wou afzetten naar hun huis. Ik dacht tering kunnen je ouders niet komen om het op te halen. Dus ik met auto daar wachten deden zijn ouders niet open, ging allemaal van me tijd afverder niet veel! ik kijk nu voetbal
voor welke team ben je
frankrijk? hoe kom je bij die klote fransen terecht? ik ben voor ajax! maar ik ben voor nederland als ze spelen maar ook altijd BRAZIlquote:Op zondag 11 februari 2007 19:59 schreef juonjacket het volgende:
[..]
ik kijk nooit naar voetbalbehalve dan de belangrikste wedstrijden (WK/EK)
maar ik blijf altijd Frankrijk steunen
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:02 schreef BonJovi het volgende:
[..]
frankrijk? hoe kom je bij die klote fransen terecht? ik ben voor ajax! maar ik ben voor nederland als ze spelen maar ook altijd BRAZIl
EU SOU BRASILEIRO, COM MUITO ORGULHO COM MUITO AMOR!![]()
HMMZZZ madammoiselle ofzo whahaquote:Op zondag 11 februari 2007 20:04 schreef juonjacket het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid: ik ben Frans
![]()
![]()
![]()
![]()
is al goedquote:Op zondag 11 februari 2007 20:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
HMMZZZ madammoiselle ofzo whahaik ben echte brazil supporter kwas er dit jaar geweest kheb er vrienden enzo ik kan redelijk portuguees
ik heb vlag van brazil in me kamer en ik kijk elke wedstrijd! ken gedeelte van volkslied. Maar die kut fransen hadden alles verneukt dit jaar
![]()
whaha niet n egatief tegen jouw hoor
hoe is het met je croissant
kids zijn idd tweetaligquote:Op zondag 11 februari 2007 20:11 schreef BonJovi het volgende:
whaha we hadden ook croissant lekker ja! zijn je kinderen ook frans? en praat je nog wel eens frans of helemaal niet:P
whaha bonjoure ze zeggen dat franse dames veel lichaamshaar hebben, je hebt geen snor hequote:Op zondag 11 februari 2007 20:12 schreef juonjacket het volgende:
[..]
kids zijn idd tweetaligwe praten samen Frans
![]()
ik heb dat nog nooit gehoord...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha bonjoure ze zeggen dat franse dames veel lichaamshaar hebben, je hebt geen snor he![]()
whaha nee ik zag het op tv bij die amerikaanse films altijd als er een franse dame voorbij kwamquote:Op zondag 11 februari 2007 20:18 schreef juonjacket het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit gehoord..., nee heb geen snor
jij?
het is een kloonquote:Op zondag 11 februari 2007 20:22 schreef L-IS het volgende:
wat een baggeruser
Net lid en nu al de grootste baggeraar in spé![]()
Gelukkig is het over anderhalve maand goede vrijdag.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja ik ben een kloon, van jesus. pray for me![]()
Maikuuul, Alberto, ijmeis, die gast die het met zijn collega deed, Tong80, Yvonne eeeeen nog veel meerquote:Op zondag 11 februari 2007 20:35 schreef Hijacking het volgende:
Hoi welkom op dit mooie medium vol met internethelden enzooow![]()
oh ja....quote:Op zondag 11 februari 2007 20:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha nee ik zag het op tv bij die amerikaanse films altijd als er een franse dame voorbij kwammaar nee kheb me gister geschoren! ik zei toch gister avond dat ik dat zou doen
![]()
![]()
dutcherrorist je vindt het stiekem leuk![]()
oepsquote:Op zondag 11 februari 2007 21:16 schreef BonJovi het volgende:
dat zei je gister toch, echte baard of dons ofzoben je vergeten
ik w8 nog ff op een telefoontje...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:22 schreef BonJovi het volgende:
is niet erg! ik moet dadelijk al slapen, omdati k morgen naar schiphol ga me opa en oma ophalen.
yep is voor mij belangrijk....quote:Op zondag 11 februari 2007 21:29 schreef BonJovi het volgende:
whahah nee! ik ga nog niet later pas bedoel ikop wat voor telefoontje wachte je eigenlijk? is het belangrijk.
nederlands.....quote:Op zondag 11 februari 2007 21:44 schreef BonJovi het volgende:
een nederlandse man of een franse? toch geen franse mafkee s he
wat is kort? en waarom gelukkig welquote:Op zondag 11 februari 2007 21:51 schreef BonJovi het volgende:
ja gelukkig wel ff joh! ik had laatst een korte maar "hevige" relatie. Vrouwen , kheb het wel ff gehad met hun.
jammer voor jou....quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
ja gelukkig dat ik single ben. kort is een maand? we waren gewoon heel anders in een relatie, ze was een top meid maar in relatie lagen we elkaar niet
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef BonJovi het volgende:
ja boeiuh dat is het leven. LIefde als alles mee zit geweldig, en als het tegenvalt is het alleen maar hoofdpijn. en hoe is het met je sex-vriendje?
thnx i love it, ik nomineer je tot kutste poster op de kutste topicquote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef rashudo het volgende:
Ik wil dit topic nomineren voor kutste topic van 2007.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
thnx i love it, ik nomineer je tot kutste poster op de kutste topic![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef BonJovi het volgende:
heb je het over mij? je mag me ook leuk vinden is normala hoor
Ik vind je niet leuk. Helaas voor jou.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef BonJovi het volgende:
heb je het over mij? je mag me ook leuk vinden is normala hoor
zo...die heeft dus gesproken....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef BonJovi het volgende:
luister ik geef er niks om dat je me niet mag. De grote wereld leiders zijn geliefd en gehaat. Je kan niet iedereen te vreden stellen zo is het leven. Het gaat er niet om als mensen je niet mogen, maar om de mensen die je geliefd maken.
blijkbaar is ie tog wel euk.....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:39 schreef DutchErrorist het volgende:
is dit topic nog steeds open?
je kwam stiekem kijken omdat je het leuk vondquote:Op zondag 11 februari 2007 23:39 schreef DutchErrorist het volgende:
is dit topic nog steeds open?
Mits man, moest er nog achterquote:
quote:
Wat wil je weten ?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:46 schreef BonJovi het volgende:
bravebart vertel stel je open
Luister.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef BonJovi het volgende:
luister ik geef er niks om dat je me niet mag. De grote wereld leiders zijn geliefd en gehaat. Je kan niet iedereen te vreden stellen zo is het leven. Het gaat er niet om als mensen je niet mogen, maar om de mensen die je geliefd maken.
Ga dan de eerste de beste SC in, ipv een slappe ripoff te makenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:56 schreef BonJovi het volgende:
gewoon ik verveel me en je komt stiekem hier maar je zegt niks
vind jij jezelf leuk of zo...?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Luister.
Ik geef er geen zier om dat je jezelf vergelijkt met de gemiddelde wereldleider, in mijn ogen ben je net zo veel weinig waard als elke andere randdebiel die hier z'n leuke berichtjes neerkalkt.
Ik vind je een minderwaardig individue omdat uit de inhoud van je posts en je taalgebruik (als je het taalgebruik mag noemen) er geenzins sprake is van enige toegevoegde waarde voor dit forum.
Graag zie ik een lijstje reactie tegemoet waarin je mij tracht duidelijk te maken welke mensen je geliefd maken, hoe ze dat doen en waarom je geliefd zou moeten zijn.
In afwachting hiervan zal ik deze hele pagina van dit topic doorlezen.
In de enveloppe ermee, en klaar is kees.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Luister.
Ik geef er geen zier om dat je jezelf vergelijkt met de gemiddelde wereldleider, in mijn ogen ben je net zo veel weinig waard als elke andere randdebiel die hier z'n leuke berichtjes neerkalkt.
Ik vind je een minderwaardig individue omdat uit de inhoud van je posts en je taalgebruik (als je het taalgebruik mag noemen) er geenzins sprake is van enige toegevoegde waarde voor dit forum.
Graag zie ik een lijstje reactie tegemoet waarin je mij tracht duidelijk te maken welke mensen je geliefd maken, hoe ze dat doen en waarom je geliefd zou moeten zijn.
In afwachting hiervan zal ik deze hele pagina van dit topic doorlezen.
Dit heeft niks met kachels te maken!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In de enveloppe ermee, en klaar is kees.
Jazeker. Immers, als ik mijzelf niet leuk zou vinden zou ik geen psychiatrische behandedling voor mijn narcisme nodig hebben, hetgeen ik nu wel heb. Lang leve de geestelijke gezondheidszorg. Maargoed, om even terug te komen op de reden waarom ik moeite neem te reageren op je zielige zinnetje.quote:
quote:
Skv is vele malen grappiger dan jij, dus voor hem.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:03 schreef BonJovi het volgende:
bravebart sta je voor hem of voor mij?
volgens mij heb jij nix beter te doen....quote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Skv is vele malen grappiger dan jij, dus voor hem.
Omdat ?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:06 schreef juonjacket het volgende:
[..]
volgens mij heb jij nix beter te doen....![]()
Voordat je een inhoudelijke reactie op mijn post maakt, zie ik mijzelf niet genoodzaakt te reageren op een dergelijke uiting van onwetendheid als jouw vraag.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:01 schreef BonJovi het volgende:
whaha skv ben je detective ofzo?
Ik stel voor dat we een tegenfront oprichten.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Skv is vele malen grappiger dan jij, dus voor hem.
Ik kan het prima laten om te reageren hoor!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef BonJovi het volgende:
whaha Whaha skv Skv je bent enigste enige die hier een rand debiel randdebiel is. waarom Waarom moest je zo nodig reageren?je Je kon het niet laten om te reageren.
![]()
dat kan niemand toch?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef BonJovi het volgende:
whaha skv je bent enigste die hier een rand debiel is waarom moest je zo nodig reagerenje kon het niet laten om te reageren
![]()
Vanwaar deze uitspatting van meerdere (in deze context) nietszeggende icons?quote:
Dan vraag ik, nogmaals, welke mensen dit zijn. Daarnaast moet je eens bij jezelf te raden gaan of reacties van mensen hier misschien niet sarcastisch bedoeld zijn en niet iedereen je hekelt.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:15 schreef BonJovi het volgende:
ja leuk en aardig SKX, maar blijkbaar zijn er mensen die me wel mogen. En daar kan je niks aan veranderen, je kan het gewoon niet hebben. Je zegt dat je er niks om geeft maar toch voel je je er minder om, germ.![]()
kijk..jullie zitten maar te zeuren en te zeiken dat deze topi waardeloos is, maar jullie blijven reagerenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Vanwaar deze uitspatting van meerdere (in deze context) nietszeggende icons?
Ehm. Ik reageer om jullie twee bijdehandte ettertjes uit de tent te lokken.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef juonjacket het volgende:
[..]
kijk..jullie zitten maar te zeuren en te zeiken dat deze topi waardeloos is, maar jullie blijven reagerenas jullie het egt niet leuk vinden ga dan ergens nders op reageren...
![]()
hoe meer je hierin post hoe eerder er een slotje komt natuurlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef juonjacket het volgende:
[..]
kijk..jullie zitten maar te zeuren en te zeiken dat deze topi waardeloos is, maar jullie blijven reagerenas jullie het egt niet leuk vinden ga dan ergens nders op reageren...
![]()
ben 16.....vmbo....quote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Ehm. Ik reageer om jullie twee bijdehandte ettertjes uit de tent te lokken.
Verder wacht iedereen op een slotje, die zal ook wel snel komen voorspel ik zo.
Ook van jou wil ik graag weten of je op school zit / welk niveau je doet. Puur voor mijn persoonlijke beeldvorming van die groep mensen.
ik heb op school gezeten, en ik heb me diploma's gehaald en alles afgerond. En het is niet van toepassing wat ik gestuurd heb, het gaat om het feit dat jij je irriteerd aan mij. En je ziet het te serieus in, het is maar een forum. Als je serieus wilt zijn ga je maar in het politiek. IK ben hier niet gekomen om altijd serieus te zijn, af en toe kan het wel maar niet altijd. En blijkbaar voel je je onder gedaan door mij, omdat je zoveel wilt weten van mij.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan vraag ik, nogmaals, welke mensen dit zijn. Daarnaast moet je eens bij jezelf te raden gaan of reacties van mensen hier misschien niet sarcastisch bedoeld zijn en niet iedereen je hekelt.
Daarnaast wil ik graag weten óf je überhaupt op school zit / hebt gezeten. Zo ja, welke klas en welk niveau doe je?
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef Skv het volgende:
Vmbo.. kader? theoretisch? Gesloten inrichting?
wie is hier nou dom.....quote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef Skv het volgende:
Vmbo.. kader? theoretisch? Gesloten inrichting?
Dat weet ik niet? Waarom zou ik dom moeten zijn?quote:
ach kvind jullie wel geinig....quote:Op maandag 12 februari 2007 00:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Waarom zou ik dom moeten zijn?
Volgens mij ben je zelf dom: je reageert tweemaal op mijn reactie..
lo dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:26 schreef juonjacket het volgende:
[..]
jullie trappen ook overal in!!!
Goede zaak, hoewel ik nog steeds graag wil weten wat je hebt gedaan.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik heb op school gezeten, en ik heb me diploma's gehaald en alles afgerond.
Dat ik me irriteer is een eerste, daarnaast wil voor mijn persoonlijke beeldvorming meer over je situatie weten. Als je een jaar of vijftien bent en net op de middelbare school om de hoek komt kijken, snap ik de naïviteit en stupiditeit van je posts meer dan wanneer je een 25-jarige student Geneeskunde bent.quote:En het is niet van toepassing wat ik gestuurd heb, het gaat om het feit dat jij je irriteerd aan mij.
Jij ziet je gehele leven als een lolletje? Alleen de politiek is serieus? Je zal ook wel dagelijks een sorteerpallet vol met aanmaningen binnenkrijgen omdat je volledige inkomen afkomstig is van lenen.nl..quote:En je ziet het te serieus in, het is maar een forum. Als je serieus wilt zijn ga je maar in het politiek.
Dat 'af en toe' kan ik niks mee. Daar heb je nog niks van laten zien en ik kan niet in de toekomst / in jouw hoofd kijken. Tot nu toe is er niks meer dan onzin en bagger uit gekomen, waar niemand blij van kan worden. Nouja, niemand.. Ikzelf in ieder geval niet.quote:IK ben hier niet gekomen om altijd serieus te zijn, af en toe kan het wel maar niet altijd.
Ik voel me onder gedaan?quote:En blijkbaar voel je je onder gedaan door mij, omdat je zoveel wilt weten van mij.
Je bedoelt mij en mijn tweede persoonlijkheid?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:27 schreef juonjacket het volgende:
[..]
ach kvind jullie wel geinig....![]()
Waarom niet? Ik kan er met de beste wil van de wereld niks grappigs aan ontdekken.quote:
2 maar...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bedoelt mij en mijn tweede persoonlijkheid?
Hooooiiiii!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:39 schreef Skv het volgende:
Goed.
Ik ga slapen, morgen gaat om zeven uur de wekker en om half negen verwacht men mij op het werk.
Dan zal ik de tijd nemen om te reageren op jullie ongetwijfeld buitensporig interessante posts.
hehe...eindelijkquote:Op maandag 12 februari 2007 00:39 schreef Skv het volgende:
Goed.
Ik ga slapen, morgen gaat om zeven uur de wekker en om half negen verwacht men mij op het werk.
Dan zal ik de tijd nemen om te reageren op jullie ongetwijfeld buitensporig interessante posts.
De algemene tendens van je post is dat ik beter zou moeten weten, met vooroordelen kom en mensen belachelijk kom maken. Ik zeg waar het op staat, zoals eerder gezegd lok ik graag mensen uit de tent (dit is wederom prima gelukt, jullie happen heerlijk) en ben (blijkbaar) alwetend.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:37 schreef BonJovi het volgende:
ik heb MBO gedaan en afgerond, ik geef toe dat ik niet zo slim ben als iemand van het universiteit. Ik zie niet overal het lol ervan in, maar als ik serieus wil zijn doe ik dat ergens anders. Bijvoorbeeld een discussie met vrienden/familie.En er zijn topics waar ik baat bij heb en dan me serieuze mening toevoeg. En je opmerkning over lenen.nl slaat nergens op, je kent me niet dus je moet niet met vooroordelen komen dat ik zo aan me geld kom. Je zegt dat ik naief ben, maar zelf ben je het ergste hier met je vooroordelen. Iemand als "jouw" persoon moet zogenaamd beter weten. Denk voortaan beter na als je mensen belachelijk komt maken.
Succes.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:39 schreef BonJovi het volgende:
ja ik ga naar schiphol khoor van je!
Dat is dan weer verdrietig, zielig en jammer.quote:
jezelf bedoel je....quote:Op maandag 12 februari 2007 00:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is dan weer verdrietig, zielig en jammer.
nou er zijn mensen die het blijkbaar wel leuk vinden , dus ik vermaak me primaquote:Op maandag 12 februari 2007 00:44 schreef Skv het volgende:
[..]
De algemene tendens van je post is dat ik beter zou moeten weten, met vooroordelen kom en mensen belachelijk kom maken. Ik zeg waar het op staat, zoals eerder gezegd lok ik graag mensen uit de tent (dit is wederom prima gelukt, jullie happen heerlijk) en ben (blijkbaar) alwetend.
Waar het in het algemeen op neerkomt, waar ik me aan irriteer:Dit topic heeft geen duidelijk onderwerp, het vliegt van de ene kant naar de andere, dit is niet de bedoeling (behale in Slowchat-topics, waar er genoeg van zijn). Je schrijfstijl is ernstig irritant. Het gebruik van leestekens heeft iedereen geleerd op de basisschool en de shift-toest bij de eerste letter van een zin lijkt me niet te veel gevraagd. Het denken dat iedereen je leuk vindt: dit is niet zo, iedereen wacht gewoon op een slotje.
Daar komt bij dat als je grappig of niet serieus wilt zijn, je maar een topic in Onzin opent. Daarbuiten zal je hoe dan ook door andere users afgezeken worden.
[..]
Succes.
Nah, ik verveel me dusdanig de pleuris dat ik serieus op Fok! ga posten.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:48 schreef Zyggie het volgende:
Skv je doet teveel je best en dat is zeker te lezen in je posts.
Echt,SKV heeft gelijk.Een beetje bagger is leuk,maar dit verkapte slowchattopic is echt triest.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik heb op school gezeten, en ik heb me diploma's gehaald en alles afgerond. En het is niet van toepassing wat ik gestuurd heb, het gaat om het feit dat jij je irriteerd aan mij. En je ziet het te serieus in, het is maar een forum. Als je serieus wilt zijn ga je maar in het politiek. IK ben hier niet gekomen om altijd serieus te zijn, af en toe kan het wel maar niet altijd. En blijkbaar voel je je onder gedaan door mij, omdat je zoveel wilt weten van mij.
Juist, jij begrijpt het!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt,SKV heeft gelijk.Een beetje bagger is leuk,maar dit verkapte slowchattopic is echt triest.
Als ik je een kleine tip mag geven:begin hier eerst maar eens mee.
Het heeft twee voordelen:
1: je bent in staat op een dusdanige wijze te communiceren dat mensen je wel (willen) begrijpen.
en de belangrijkste reden: dan heb je tenminste geen tijd om op FOK! te posten.
Ik heb ook MAVO(= nu VMBO) gedaan,maar wij leerden nog wel fatsoenlijk Nederlands.
![]()
En toch heeft een heel groot gedeelte hier moeilijk mee, zelfs studenten die vwo hebben gedaan kunnen soms niet eens fatsoenlijk Nederlands..quote:Ik heb ook MAVO(= nu VMBO) gedaan,maar wij leerden nog wel fatsoenlijk Nederlands.
Minimaal 7 fouten in dit kleine stukje tekst.En dan ook nog beweren dat je meerdere talen kunt omdat je snel leert.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:58 schreef BonJovi het volgende:
dus ik moet in een huisje vol met bloemen gaat zitten? no thnx. En ik kan vloeiend ABN"s daar heb ik jullie hulp niet voor nodig. Ik heb genoeg gestuurd en ik kan meer talen beter dan dat jullie kunnen.Dat weet ik gewoon omdat ik het snel leer en ik ben overal wel geweest bijna. Dus jullie moeten niet zeiken alsj ullie niet in de schoenen van iemand anders hebben gestaan.
Je zult best meerdere talen kunnen ,maar dan zeker niet foutloos.En hoeveel mensen vonden dit topic leuk? 2,3? Het grootste gedeelte van dit topic is slowchat tussen jou en je vriendje.Dat vind niemand leuk. Daarbij heb je het verkeerde subforum gepakt.Je had ONZ moeten hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:13 schreef BonJovi het volgende:
leuk en aardig ZEUS maar je kent me niet dus hoe kan je weten dat ik niet meerdere talen ken? Ik opende deze topic gewoon om me te introduceren en mensen vonden leuk daarom reageerde ik. En het boeit me geen fuck wat je van mijn taalgebruik vindt. Je lijkt me ex wel met dat gezeik op me taalgebruik.
quote:Op maandag 12 februari 2007 01:31 schreef BonJovi het volgende:
let op je taal gebruik he met je noob, ik ben hier niet voor jouw. En ik doe wat ik zelf leuk vind, en ik hoef niet speciaal naar een andere topic te gaan omdat jij dat zegt. Blijkbaar ken je die topic al maar wilt gewoon een partner die je helpt met dingen.
Je hoeft ook niet te zoeken naar mij. Ik sta er namelijk niet in. Ik weet namelijk wel wanneer ik van de TO knop af moet blijven.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:40 schreef BonJovi het volgende:
ik heb de topic bekeken, en ik ga niet zoeken naar jouw. Ik vindt me eigen daar te goed voor, blijkbaar heb je me meer nodig dan ik jouw. En je komt met noob enzo, dus als er iemand fout bezig is ben jij het wel met je gescheld!
bottom line
Bijna.quote:
TSquote:Op maandag 12 februari 2007 01:58 schreef BonJovi het volgende:
wat is er met tvp?
Nu wel.quote:
bijna 200 posts in 24 uur..quote:Op maandag 12 februari 2007 01:58 schreef BonJovi het volgende:
wat is er met tvp?
Ja. We posten nu door het slotje heen.quote:
Leer dit eerst ff uit je kop en kom dan terug.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:02 schreef BonJovi het volgende:
ts tvp? ik ben hier nieuw help me . Woow dat zijn al veel posts, maar ik vind het niet erg om jullie mensen wat bij te brengen. Daarom drop ik graag een post voor jullie!
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:02 schreef BonJovi het volgende:
ts tvp? ik ben hier nieuw help me . Woow dat zijn al veel posts, maar ik vind het niet erg om jullie mensen wat bij te brengen. Daarom drop ik graag een post voor jullie!
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:05 schreef BonJovi het volgende:
ok thnx ik wist niet dat jullie een woordenboek hadden!
Nee, je weet wel meer niet. En toch doen alsof.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:05 schreef BonJovi het volgende:
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:05 schreef BonJovi het volgende:
ik leer jullie iets, jullie leren mij iets.Dus eind goed al goed, hoe kan ik trouwens er voor zorgen dat deze topic een sticky word? Zodat er meer mensen kunnen reageren en het groter kan worden.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij als n00b ons wat bij brengen? Moet dat niet andersom?
Goed,ik zal je helpen:
TS = Topic Starter. Dat ben jij in dit geval
TVP= Terug Vind Post.
OP= Openings Post
Haha, je hebt wel humorquote:Op maandag 12 februari 2007 02:10 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik leer jullie iets, jullie leren mij iets.Dus eind goed al goed, hoe kan ik trouwens er voor zorgen dat deze topic een sticky word? Zodat er meer mensen kunnen reageren en het groter kan worden.
ja thnx! maar ik zie dat er steeds meer mensen reageren, dus met een sticky kunnen we voorkomen dat dit topic gesloten wordtquote:
Damn, je snapt het echt niet hequote:Op maandag 12 februari 2007 02:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja thnx! maar ik zie dat er steeds meer mensen reageren, dus met een sticky kunnen we voorkomen dat dit topic gesloten wordt
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:10 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik leer jullie iets, jullie leren mij iets.Dus eind goed al goed, hoe kan ik trouwens er voor zorgen dat deze topic een sticky word? Zodat er meer mensen kunnen reageren en het groter kan worden.
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja thnx! maar ik zie dat er steeds meer mensen reageren, dus met een sticky kunnen we voorkomen dat dit topic gesloten wordt
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Godallemachtig,jij hebt geen bord voor je kop,maar een kluisdeur.
Serieus, van wie ben jij een kloontjequote:Op maandag 12 februari 2007 02:18 schreef BonJovi het volgende:
Ik nomineer jullie tot een hogere rang topic poster in mijn topic. Ik sta zelf bovenaan als TS maar jullie komen er net onder ik ben blij dat jullie hogere rang wouden!
OMG paultjuhhhquote:Op maandag 12 februari 2007 02:18 schreef paultjuhhh het volgende:
hi
Dat zal wel van DanielJ zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Serieus, van wie ben jij een kloontje
53 ?quote:
je klinkt als een honger neger bij een rode-kruis voedsel uitdeel actie...quote:Op maandag 12 februari 2007 02:19 schreef BonJovi het volgende:
... maar je kan niet overal vrienden maken. Je moet vechten voor je eigen plaats, en dat doe ik. ...
quote:
Vieze playerquote:Op maandag 12 februari 2007 02:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Liiszle heeft geen oog voor jullie,ze heeft alleen maar oog voor haar nieuwe fiets.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Liiszle heeft geen oog voor jullie,ze heeft alleen maar oog voor haar nieuwe fiets.![]()
Fiets dacht volgens mij het volgende: neem ik Liiszle of laat ik me vacuum zuigen door een Afzuigkap?quote:
We zijn serieusquote:Op maandag 12 februari 2007 02:25 schreef BonJovi het volgende:
immmortalsean we gaan niet discrimineren he! en trouwens ga ff niet over lissle ofzo praten. Dit is een serieuze topic, ik wou graag jullie aandacht. STICKY mod
Nee, hij werd afgewezen door Afzuigkap, dus ging maar door met Lisquote:Op maandag 12 februari 2007 02:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Fiets dacht volgens mij het volgende: neem ik Liiszle of laat ik me vacuum zuigen door een Afzuigkap?
wat is er allemaal gebeurd danquote:Op maandag 12 februari 2007 02:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, hij werd afgewezen door Afzuigkap, dus ging maar door met LisHij moest en zou gewoon scoren blijkbaar
Beetje jammer
Hoi immortalsean!quote:Op maandag 12 februari 2007 02:27 schreef immortalsean het volgende:
maar ff zere neus ... van wie ben je nou een relkloon?
Weinig, Afzuigkap maakte duidelijk dat hij nisk bij haar hoefde te proberen, dus toen maar naar Lis, die na even aarzelen wel toehaptequote:Op maandag 12 februari 2007 02:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat is er allemaal gebeurd dan?!
Heey,quote:Op maandag 12 februari 2007 02:28 schreef BonJovi het volgende:
ff rustig aan mensen, we kunnen beter wachten op een MOD. Zodat hij hier een sticky van kan maken![]()
Tuuk niet,hij begrijpt de essentie van een meet.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, hij werd afgewezen door Afzuigkap, dus ging maar door met LisHij moest en zou gewoon scoren blijkbaar
Beetje jammer
Gaan ze nu verkerenquote:Op maandag 12 februari 2007 02:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weinig, Afzuigkap maakte duidelijk dat hij nisk bij haar hoefde te proberen, dus toen maar naar Lis, die na even aarzelen wel toehapte
Haar kennende zal het wel jaquote:
Ach ja, zo kan je het ook bekijkenquote:Op maandag 12 februari 2007 02:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tuuk niet,hij begrijpt de essentie van een meet.
Tevens lapo (hopelijk) en nee ,ik open geen nieuwe![]()
Altijd.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:30 schreef immortalsean het volgende:
zouden de mods in ONZ het op prijs stellen als ik ging slowchatten via TT's?
Remlof stelt dat niet op prijsquote:Op maandag 12 februari 2007 02:32 schreef immortalsean het volgende:
ach ik maak gewoon nog één topic in ONZ om het af te leren...
whaha bon jovi alles goed! je bent van die kutposts!quote:Op maandag 12 februari 2007 02:32 schreef BonJovi het volgende:
whaha sander alles goed! je bent van adriana lima topic!
Die beloven we gewoon een liter bier op de volgende meet,dan mag het vast wel.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Remlof stelt dat niet op prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |