hij slaapt nog.....quote:Op zondag 11 februari 2007 12:28 schreef mic_forever het volgende:
[..]
wil je een vriend worden van mij![]()
kwist niet dat er een keuring bestond.....quote:Op zondag 11 februari 2007 13:28 schreef RealZeus het volgende:
TS,ik heb her en der een paar posts voorbij zien komen en ik weet nu al dat je geen aanwinst bent.![]()
idd....dus tog een goede aanwinst....quote:Op zondag 11 februari 2007 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit wordt wat. TS is zondag 11 februari 2007 @ 02:49 geregistreerd, en heeft in nog geen 4 uur tijd (van 2:49 tot 6:30) 112 posts geplaatst.
![]()
Tong81.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit wordt wat. TS is zondag 11 februari 2007 @ 02:49 geregistreerd, en heeft in nog geen 4 uur tijd (van 2:49 tot 6:30) 112 posts geplaatst.
![]()
je gitaristquote:
tot 3 uur ofzo was wel lekker! bah morgen komen me opa en oma weer me laatste dagquote:Op zondag 11 februari 2007 19:48 schreef juonjacket het volgende:
[..]
maar heel kort....tot 10.00...ben echt braken jij?
tja..kon niet slapen....quote:Op zondag 11 februari 2007 19:51 schreef BonJovi het volgende:
[..]
tot 3 uur ofzo was wel lekker! bah morgen komen me opa en oma weer me laatste dagwaarom stond je zo vroeg op?
ik kijk nooit naar voetbalquote:Op zondag 11 februari 2007 19:56 schreef BonJovi het volgende:
hmm nou ik was wakker komen me neefje en een vriend van me of ik met de auto iets wou afzetten naar hun huis. Ik dacht tering kunnen je ouders niet komen om het op te halen. Dus ik met auto daar wachten deden zijn ouders niet open, ging allemaal van me tijd afverder niet veel! ik kijk nu voetbal
voor welke team ben je
frankrijk? hoe kom je bij die klote fransen terecht? ik ben voor ajax! maar ik ben voor nederland als ze spelen maar ook altijd BRAZIlquote:Op zondag 11 februari 2007 19:59 schreef juonjacket het volgende:
[..]
ik kijk nooit naar voetbalbehalve dan de belangrikste wedstrijden (WK/EK)
maar ik blijf altijd Frankrijk steunen
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:02 schreef BonJovi het volgende:
[..]
frankrijk? hoe kom je bij die klote fransen terecht? ik ben voor ajax! maar ik ben voor nederland als ze spelen maar ook altijd BRAZIl
EU SOU BRASILEIRO, COM MUITO ORGULHO COM MUITO AMOR!![]()
HMMZZZ madammoiselle ofzo whahaquote:Op zondag 11 februari 2007 20:04 schreef juonjacket het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid: ik ben Frans
![]()
![]()
![]()
![]()
is al goedquote:Op zondag 11 februari 2007 20:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
HMMZZZ madammoiselle ofzo whahaik ben echte brazil supporter kwas er dit jaar geweest kheb er vrienden enzo ik kan redelijk portuguees
ik heb vlag van brazil in me kamer en ik kijk elke wedstrijd! ken gedeelte van volkslied. Maar die kut fransen hadden alles verneukt dit jaar
![]()
whaha niet n egatief tegen jouw hoor
hoe is het met je croissant
kids zijn idd tweetaligquote:Op zondag 11 februari 2007 20:11 schreef BonJovi het volgende:
whaha we hadden ook croissant lekker ja! zijn je kinderen ook frans? en praat je nog wel eens frans of helemaal niet:P
whaha bonjoure ze zeggen dat franse dames veel lichaamshaar hebben, je hebt geen snor hequote:Op zondag 11 februari 2007 20:12 schreef juonjacket het volgende:
[..]
kids zijn idd tweetaligwe praten samen Frans
![]()
ik heb dat nog nooit gehoord...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha bonjoure ze zeggen dat franse dames veel lichaamshaar hebben, je hebt geen snor he![]()
whaha nee ik zag het op tv bij die amerikaanse films altijd als er een franse dame voorbij kwamquote:Op zondag 11 februari 2007 20:18 schreef juonjacket het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit gehoord..., nee heb geen snor
jij?
het is een kloonquote:Op zondag 11 februari 2007 20:22 schreef L-IS het volgende:
wat een baggeruser
Net lid en nu al de grootste baggeraar in spé![]()
Gelukkig is het over anderhalve maand goede vrijdag.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja ik ben een kloon, van jesus. pray for me![]()
Maikuuul, Alberto, ijmeis, die gast die het met zijn collega deed, Tong80, Yvonne eeeeen nog veel meerquote:Op zondag 11 februari 2007 20:35 schreef Hijacking het volgende:
Hoi welkom op dit mooie medium vol met internethelden enzooow![]()
oh ja....quote:Op zondag 11 februari 2007 20:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha nee ik zag het op tv bij die amerikaanse films altijd als er een franse dame voorbij kwammaar nee kheb me gister geschoren! ik zei toch gister avond dat ik dat zou doen
![]()
![]()
dutcherrorist je vindt het stiekem leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |