Ik vind je nu al tofquote:Op zondag 11 februari 2007 02:57 schreef BonJovi het volgende:
, ben geen fan van die gast maareuh ik zag de lol er wel in![]()
..en ik wil daar graag aan toevoegen: ...'een lange pijnlijke' enzo.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:58 schreef Poncho het volgende:
Ik zal de eerste maar zijn om je een warm welkom te heten op FOK! zoals we dat altijd met kutnewbies doen die willen knuffelen: STERF!
Moet dat nou zo hatelijk?quote:Op zondag 11 februari 2007 03:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
..en ik wil daar graag aan toevoegen: ...'een lange pijnlijke' enzo.
Vooral lang en pijnlijk dan.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Altijd de sfeer verpesten heh Poncho, vieze VVD'erquote:Op zondag 11 februari 2007 02:58 schreef Poncho het volgende:
Ik zal de eerste maar zijn om je een warm welkom te heten op FOK! zoals we dat altijd met kutnewbies doen die willen knuffelen: STERF!
Ik ben het zonnetje van FOK!. Ik kots constant zonneschijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:02 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Altijd de sfeer verpesten heh Poncho, vieze VVD'er
ja thnx! ik jouw ook.quote:
Sukkelquote:Op zondag 11 februari 2007 03:04 schreef Agiath het volgende:
google eens 'tubgirl' op plaatjes en zet het eerste plaatje dat je vind hier neer.
we hebben hier een "KINKY" girl. Sorry ik hou niet zo van SM vraag maar aan iemand andersquote:Op zondag 11 februari 2007 03:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat is er mis mee, dat wil toch iedereen zien hier?quote:Op zondag 11 februari 2007 03:07 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Sukkel
[afbeelding]
Vast niet wat je bedoelde heh?![]()
MEDEDLINGquote:Op zondag 11 februari 2007 03:05 schreef BonJovi het volgende:
En over het spellen, ik ben 20 jaar dus ik heb genoeg "spellingslessen gehad"
enough said
quote:Op zondag 11 februari 2007 03:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat is er mis mee, dat wil toch iedereen zien hier?
Jij met je smerige gedachten
Denken aan tubgirl is opzich al banwaardig, hoorde ik gisterquote:Op zondag 11 februari 2007 03:09 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
![]()
Ik val nu wel heel erg hard door de mand...
altijd leuk he..nieuwe mensen...quote:Op zondag 11 februari 2007 02:57 schreef BonJovi het volgende:
yo mensen, ik ben nieuw hier![]()
ik heb ff een chille naam uit gekozen vond ik zelf, ben geen fan van die gast maareuh ik zag de lol er wel in![]()
dus met zijn allen GROUPHUG![]()
en show some![]()
thnx man i really appreciate that!quote:Op zondag 11 februari 2007 03:14 schreef juonjacket het volgende:
[..]
altijd leuk he..nieuwe mensen...dus ok vooruit dan maar:
![]()
![]()
![]()
![]()
WELCOME![]()
![]()
you're wlcome.....altijd leuk "group-hugg"....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
thnx man i really appreciate that!![]()
zeker ik heb me baard net geschoren, dus je kan weer dichtbij komen zonder dat het kieteldquote:Op zondag 11 februari 2007 03:18 schreef juonjacket het volgende:
[..]
you're wlcome.....altijd leuk "group-hugg"....![]()
is idd beter als je geen kietel-baard heb....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
zeker ik heb me baard net geschoren, dus je kan weer dichtbij komen zonder dat het kieteld![]()
Je vergeet langzaam en pijnlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 03:21 schreef Jordy-B het volgende:
Kan er bij het aanmelden niet gewoon even in de database gedoken worden? Dat er bij een bekend IP-nummer een melding komt als "ja, leuk geprobeerd, maar kutkloons moeten DOOD... en nou opgesodemieterd", ofzo...
ofzoquote:
me baard groeit als een man van 30 binnen 1 dag komt het weer, was ik maar 12 weer ofzo,quote:Op zondag 11 februari 2007 03:22 schreef juonjacket het volgende:
[..]
is idd beter als je geen kietel-baard heb....maar is het egt baard, of nog dons....
![]()
kloon....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:23 schreef BonJovi het volgende:
[..]
me baard groeit als een man van 30 binnen 1 dag komt het weer, was ik maar 12 weer ofzo,
en wat is een kloon? ik ben geen tweeling?
jij begint over kloon en zo.....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:28 schreef BonJovi het volgende:
ja ik wist niet dat ze mensen kloonden. IK d8 dath et alleen een experiment was over een lam? maar wat bedoel je ermee dan?
een kloon is een tweede of meerdere useraccount van dezelfde persoon...quote:Op zondag 11 februari 2007 03:28 schreef BonJovi het volgende:
ja ik wist niet dat ze mensen kloonden. IK d8 dath et alleen een experiment was over een lam? maar wat bedoel je ermee dan?
quote:Op zondag 11 februari 2007 03:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
een kloon is een tweede of meerdere useraccount van dezelfde persoon...
Gek genoeg doen kloons eigenlijk altijd of hun neus bloedt, als mensen het over kloons hebben... gek hè?
ben ook maar een paar dagen aangemeld....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:32 schreef BonJovi het volgende:
ik ben nieuw hier. Ik keek wel eens in de topics maar had me nooit aangemeld. Goed dat je hier bent wat betekend TS of TVP eigenlijk? Ik zag het vaker en ik vroeg me het af, thanks for ya help..
quote:Op zondag 11 februari 2007 03:36 schreef BonJovi het volgende:
ok thnx! we moeten nog veel leren
filmgek.....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:41 schreef BonJovi het volgende:
zeker! hoe kom je aan je naam btw
* Bart meldtquote:
wil je een vriend worden van mijquote:Op zondag 11 februari 2007 02:57 schreef BonJovi het volgende:
yo mensen, ik ben nieuw hier![]()
ik heb ff een chille naam uit gekozen vond ik zelf, ben geen fan van die gast maareuh ik zag de lol er wel in![]()
dus met zijn allen GROUPHUG![]()
en show some![]()
hij slaapt nog.....quote:Op zondag 11 februari 2007 12:28 schreef mic_forever het volgende:
[..]
wil je een vriend worden van mij![]()
kwist niet dat er een keuring bestond.....quote:Op zondag 11 februari 2007 13:28 schreef RealZeus het volgende:
TS,ik heb her en der een paar posts voorbij zien komen en ik weet nu al dat je geen aanwinst bent.![]()
idd....dus tog een goede aanwinst....quote:Op zondag 11 februari 2007 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit wordt wat. TS is zondag 11 februari 2007 @ 02:49 geregistreerd, en heeft in nog geen 4 uur tijd (van 2:49 tot 6:30) 112 posts geplaatst.
![]()
Tong81.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit wordt wat. TS is zondag 11 februari 2007 @ 02:49 geregistreerd, en heeft in nog geen 4 uur tijd (van 2:49 tot 6:30) 112 posts geplaatst.
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:09 schreef BonJovi het volgende:
ja ik wil je vriendje zijn
je gitaristquote:
tot 3 uur ofzo was wel lekker! bah morgen komen me opa en oma weer me laatste dagquote:Op zondag 11 februari 2007 19:48 schreef juonjacket het volgende:
[..]
maar heel kort....tot 10.00...ben echt braken jij?
tja..kon niet slapen....quote:Op zondag 11 februari 2007 19:51 schreef BonJovi het volgende:
[..]
tot 3 uur ofzo was wel lekker! bah morgen komen me opa en oma weer me laatste dagwaarom stond je zo vroeg op?
ik kijk nooit naar voetbalquote:Op zondag 11 februari 2007 19:56 schreef BonJovi het volgende:
hmm nou ik was wakker komen me neefje en een vriend van me of ik met de auto iets wou afzetten naar hun huis. Ik dacht tering kunnen je ouders niet komen om het op te halen. Dus ik met auto daar wachten deden zijn ouders niet open, ging allemaal van me tijd afverder niet veel! ik kijk nu voetbal
voor welke team ben je
frankrijk? hoe kom je bij die klote fransen terecht? ik ben voor ajax! maar ik ben voor nederland als ze spelen maar ook altijd BRAZIlquote:Op zondag 11 februari 2007 19:59 schreef juonjacket het volgende:
[..]
ik kijk nooit naar voetbalbehalve dan de belangrikste wedstrijden (WK/EK)
maar ik blijf altijd Frankrijk steunen
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:02 schreef BonJovi het volgende:
[..]
frankrijk? hoe kom je bij die klote fransen terecht? ik ben voor ajax! maar ik ben voor nederland als ze spelen maar ook altijd BRAZIl
EU SOU BRASILEIRO, COM MUITO ORGULHO COM MUITO AMOR!![]()
HMMZZZ madammoiselle ofzo whahaquote:Op zondag 11 februari 2007 20:04 schreef juonjacket het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid: ik ben Frans
![]()
![]()
![]()
![]()
is al goedquote:Op zondag 11 februari 2007 20:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
HMMZZZ madammoiselle ofzo whahaik ben echte brazil supporter kwas er dit jaar geweest kheb er vrienden enzo ik kan redelijk portuguees
ik heb vlag van brazil in me kamer en ik kijk elke wedstrijd! ken gedeelte van volkslied. Maar die kut fransen hadden alles verneukt dit jaar
![]()
whaha niet n egatief tegen jouw hoor
hoe is het met je croissant
kids zijn idd tweetaligquote:Op zondag 11 februari 2007 20:11 schreef BonJovi het volgende:
whaha we hadden ook croissant lekker ja! zijn je kinderen ook frans? en praat je nog wel eens frans of helemaal niet:P
whaha bonjoure ze zeggen dat franse dames veel lichaamshaar hebben, je hebt geen snor hequote:Op zondag 11 februari 2007 20:12 schreef juonjacket het volgende:
[..]
kids zijn idd tweetaligwe praten samen Frans
![]()
ik heb dat nog nooit gehoord...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha bonjoure ze zeggen dat franse dames veel lichaamshaar hebben, je hebt geen snor he![]()
whaha nee ik zag het op tv bij die amerikaanse films altijd als er een franse dame voorbij kwamquote:Op zondag 11 februari 2007 20:18 schreef juonjacket het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit gehoord..., nee heb geen snor
jij?
het is een kloonquote:Op zondag 11 februari 2007 20:22 schreef L-IS het volgende:
wat een baggeruser
Net lid en nu al de grootste baggeraar in spé![]()
Gelukkig is het over anderhalve maand goede vrijdag.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja ik ben een kloon, van jesus. pray for me![]()
Maikuuul, Alberto, ijmeis, die gast die het met zijn collega deed, Tong80, Yvonne eeeeen nog veel meerquote:Op zondag 11 februari 2007 20:35 schreef Hijacking het volgende:
Hoi welkom op dit mooie medium vol met internethelden enzooow![]()
oh ja....quote:Op zondag 11 februari 2007 20:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha nee ik zag het op tv bij die amerikaanse films altijd als er een franse dame voorbij kwammaar nee kheb me gister geschoren! ik zei toch gister avond dat ik dat zou doen
![]()
![]()
dutcherrorist je vindt het stiekem leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |