oepsquote:Op zondag 11 februari 2007 21:16 schreef BonJovi het volgende:
dat zei je gister toch, echte baard of dons ofzoben je vergeten
ik w8 nog ff op een telefoontje...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:22 schreef BonJovi het volgende:
is niet erg! ik moet dadelijk al slapen, omdati k morgen naar schiphol ga me opa en oma ophalen.
yep is voor mij belangrijk....quote:Op zondag 11 februari 2007 21:29 schreef BonJovi het volgende:
whahah nee! ik ga nog niet later pas bedoel ikop wat voor telefoontje wachte je eigenlijk? is het belangrijk.
nederlands.....quote:Op zondag 11 februari 2007 21:44 schreef BonJovi het volgende:
een nederlandse man of een franse? toch geen franse mafkee s he
wat is kort? en waarom gelukkig welquote:Op zondag 11 februari 2007 21:51 schreef BonJovi het volgende:
ja gelukkig wel ff joh! ik had laatst een korte maar "hevige" relatie. Vrouwen , kheb het wel ff gehad met hun.
jammer voor jou....quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
ja gelukkig dat ik single ben. kort is een maand? we waren gewoon heel anders in een relatie, ze was een top meid maar in relatie lagen we elkaar niet
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef BonJovi het volgende:
ja boeiuh dat is het leven. LIefde als alles mee zit geweldig, en als het tegenvalt is het alleen maar hoofdpijn. en hoe is het met je sex-vriendje?
thnx i love it, ik nomineer je tot kutste poster op de kutste topicquote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef rashudo het volgende:
Ik wil dit topic nomineren voor kutste topic van 2007.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
thnx i love it, ik nomineer je tot kutste poster op de kutste topic![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef BonJovi het volgende:
heb je het over mij? je mag me ook leuk vinden is normala hoor
Ik vind je niet leuk. Helaas voor jou.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef BonJovi het volgende:
heb je het over mij? je mag me ook leuk vinden is normala hoor
zo...die heeft dus gesproken....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef BonJovi het volgende:
luister ik geef er niks om dat je me niet mag. De grote wereld leiders zijn geliefd en gehaat. Je kan niet iedereen te vreden stellen zo is het leven. Het gaat er niet om als mensen je niet mogen, maar om de mensen die je geliefd maken.
blijkbaar is ie tog wel euk.....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:39 schreef DutchErrorist het volgende:
is dit topic nog steeds open?
je kwam stiekem kijken omdat je het leuk vondquote:Op zondag 11 februari 2007 23:39 schreef DutchErrorist het volgende:
is dit topic nog steeds open?
Mits man, moest er nog achterquote:
quote:
Wat wil je weten ?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:46 schreef BonJovi het volgende:
bravebart vertel stel je open
Luister.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef BonJovi het volgende:
luister ik geef er niks om dat je me niet mag. De grote wereld leiders zijn geliefd en gehaat. Je kan niet iedereen te vreden stellen zo is het leven. Het gaat er niet om als mensen je niet mogen, maar om de mensen die je geliefd maken.
Ga dan de eerste de beste SC in, ipv een slappe ripoff te makenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:56 schreef BonJovi het volgende:
gewoon ik verveel me en je komt stiekem hier maar je zegt niks
vind jij jezelf leuk of zo...?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Luister.
Ik geef er geen zier om dat je jezelf vergelijkt met de gemiddelde wereldleider, in mijn ogen ben je net zo veel weinig waard als elke andere randdebiel die hier z'n leuke berichtjes neerkalkt.
Ik vind je een minderwaardig individue omdat uit de inhoud van je posts en je taalgebruik (als je het taalgebruik mag noemen) er geenzins sprake is van enige toegevoegde waarde voor dit forum.
Graag zie ik een lijstje reactie tegemoet waarin je mij tracht duidelijk te maken welke mensen je geliefd maken, hoe ze dat doen en waarom je geliefd zou moeten zijn.
In afwachting hiervan zal ik deze hele pagina van dit topic doorlezen.
In de enveloppe ermee, en klaar is kees.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Luister.
Ik geef er geen zier om dat je jezelf vergelijkt met de gemiddelde wereldleider, in mijn ogen ben je net zo veel weinig waard als elke andere randdebiel die hier z'n leuke berichtjes neerkalkt.
Ik vind je een minderwaardig individue omdat uit de inhoud van je posts en je taalgebruik (als je het taalgebruik mag noemen) er geenzins sprake is van enige toegevoegde waarde voor dit forum.
Graag zie ik een lijstje reactie tegemoet waarin je mij tracht duidelijk te maken welke mensen je geliefd maken, hoe ze dat doen en waarom je geliefd zou moeten zijn.
In afwachting hiervan zal ik deze hele pagina van dit topic doorlezen.
Dit heeft niks met kachels te maken!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In de enveloppe ermee, en klaar is kees.
Jazeker. Immers, als ik mijzelf niet leuk zou vinden zou ik geen psychiatrische behandedling voor mijn narcisme nodig hebben, hetgeen ik nu wel heb. Lang leve de geestelijke gezondheidszorg. Maargoed, om even terug te komen op de reden waarom ik moeite neem te reageren op je zielige zinnetje.quote:
quote:
Skv is vele malen grappiger dan jij, dus voor hem.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:03 schreef BonJovi het volgende:
bravebart sta je voor hem of voor mij?
volgens mij heb jij nix beter te doen....quote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Skv is vele malen grappiger dan jij, dus voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |