je klinkt als een honger neger bij een rode-kruis voedsel uitdeel actie...quote:Op maandag 12 februari 2007 02:19 schreef BonJovi het volgende:
... maar je kan niet overal vrienden maken. Je moet vechten voor je eigen plaats, en dat doe ik. ...
quote:
Vieze playerquote:Op maandag 12 februari 2007 02:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Liiszle heeft geen oog voor jullie,ze heeft alleen maar oog voor haar nieuwe fiets.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Liiszle heeft geen oog voor jullie,ze heeft alleen maar oog voor haar nieuwe fiets.![]()
Fiets dacht volgens mij het volgende: neem ik Liiszle of laat ik me vacuum zuigen door een Afzuigkap?quote:
We zijn serieusquote:Op maandag 12 februari 2007 02:25 schreef BonJovi het volgende:
immmortalsean we gaan niet discrimineren he! en trouwens ga ff niet over lissle ofzo praten. Dit is een serieuze topic, ik wou graag jullie aandacht. STICKY mod
Nee, hij werd afgewezen door Afzuigkap, dus ging maar door met Lisquote:Op maandag 12 februari 2007 02:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Fiets dacht volgens mij het volgende: neem ik Liiszle of laat ik me vacuum zuigen door een Afzuigkap?
wat is er allemaal gebeurd danquote:Op maandag 12 februari 2007 02:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, hij werd afgewezen door Afzuigkap, dus ging maar door met LisHij moest en zou gewoon scoren blijkbaar
Beetje jammer
Hoi immortalsean!quote:Op maandag 12 februari 2007 02:27 schreef immortalsean het volgende:
maar ff zere neus ... van wie ben je nou een relkloon?
Weinig, Afzuigkap maakte duidelijk dat hij nisk bij haar hoefde te proberen, dus toen maar naar Lis, die na even aarzelen wel toehaptequote:Op maandag 12 februari 2007 02:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat is er allemaal gebeurd dan?!
Heey,quote:Op maandag 12 februari 2007 02:28 schreef BonJovi het volgende:
ff rustig aan mensen, we kunnen beter wachten op een MOD. Zodat hij hier een sticky van kan maken![]()
Tuuk niet,hij begrijpt de essentie van een meet.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, hij werd afgewezen door Afzuigkap, dus ging maar door met LisHij moest en zou gewoon scoren blijkbaar
Beetje jammer
Gaan ze nu verkerenquote:Op maandag 12 februari 2007 02:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weinig, Afzuigkap maakte duidelijk dat hij nisk bij haar hoefde te proberen, dus toen maar naar Lis, die na even aarzelen wel toehapte
Haar kennende zal het wel jaquote:
Ach ja, zo kan je het ook bekijkenquote:Op maandag 12 februari 2007 02:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tuuk niet,hij begrijpt de essentie van een meet.
Tevens lapo (hopelijk) en nee ,ik open geen nieuwe![]()
Altijd.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:30 schreef immortalsean het volgende:
zouden de mods in ONZ het op prijs stellen als ik ging slowchatten via TT's?
Remlof stelt dat niet op prijsquote:Op maandag 12 februari 2007 02:32 schreef immortalsean het volgende:
ach ik maak gewoon nog één topic in ONZ om het af te leren...
whaha bon jovi alles goed! je bent van die kutposts!quote:Op maandag 12 februari 2007 02:32 schreef BonJovi het volgende:
whaha sander alles goed! je bent van adriana lima topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |