abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 februari 2007 @ 00:06:44 #151
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_46224984
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:06 schreef juonjacket het volgende:

[..]

volgens mij heb jij nix beter te doen....
Omdat ?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_46225016
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:01 schreef BonJovi het volgende:
whaha skv ben je detective ofzo?
Voordat je een inhoudelijke reactie op mijn post maakt, zie ik mijzelf niet genoodzaakt te reageren op een dergelijke uiting van onwetendheid als jouw vraag.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_46225050
whaha skv je bent enigste die hier een rand debiel is waarom moest je zo nodig reageren je kon het niet laten om te reageren
AFC AJAX
pi_46225146
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Skv is vele malen grappiger dan jij, dus voor hem.
Ik stel voor dat we een tegenfront oprichten.
Dit front zal een einde maken aan de vrijheid van meningsuiting van personen die geestelijk niet voldoende ontwikkeld zijn om een mening te geven waar ze over na hebben gedacht. Direct zal een betere sfeer en maatschappij ontstaan: onwetenden zullen alle zware werk doen (dit hebben ze toch niet door) en de mensen die over voldoende intelligentie beschikken zullen belangrijke beslissingen nemen.

Laten we hier en nu beginnen.

Het gaat me niet om het grappig zijn, ik ben bloedserieus. Als er geen enkele inhoudelijke reactie komt op mijn (hopelijk) duidelijke posts, beschouw ik die users als onkruid.
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef BonJovi het volgende:
whaha Whaha skv Skv je bent enigste enige die hier een rand debiel randdebiel is. waarom Waarom moest je zo nodig reageren? je Je kon het niet laten om te reageren.
Ik kan het prima laten om te reageren hoor!
Helaas heb ik een soort van ingebouwd irritatiemechanisme wat er voor zorgt dat mijn persoon onwetende varkens de les moet lezen. Dat het in dit geval om een reactie op Fok! gaat valt mij echter niet aan te rekenen.

Voor de vorm heb ik trouwens even alle negen fouten uit jouw twee zinnen aangepast.

[ Bericht 14% gewijzigd door Skv op 12-02-2007 00:18:35 ]
pi_46225161
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef BonJovi het volgende:
whaha skv je bent enigste die hier een rand debiel is waarom moest je zo nodig reageren je kon het niet laten om te reageren
dat kan niemand toch?
pi_46225192
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:11 schreef DorentuZ het volgende:

[..]

dat kan niemand toch?
pi_46225214
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:12 schreef juonjacket het volgende:

[..]

Vanwaar deze uitspatting van meerdere (in deze context) nietszeggende icons?
pi_46225281
ja leuk en aardig SKX, maar blijkbaar zijn er mensen die me wel mogen. En daar kan je niks aan veranderen, je kan het gewoon niet hebben. Je zegt dat je er niks om geeft maar toch voel je je er minder om, germ.
AFC AJAX
pi_46225331
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:15 schreef BonJovi het volgende:
ja leuk en aardig SKX, maar blijkbaar zijn er mensen die me wel mogen. En daar kan je niks aan veranderen, je kan het gewoon niet hebben. Je zegt dat je er niks om geeft maar toch voel je je er minder om, germ.
Dan vraag ik, nogmaals, welke mensen dit zijn. Daarnaast moet je eens bij jezelf te raden gaan of reacties van mensen hier misschien niet sarcastisch bedoeld zijn en niet iedereen je hekelt.

Daarnaast wil ik graag weten óf je überhaupt op school zit / hebt gezeten. Zo ja, welke klas en welk niveau doe je?

pi_46225340
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:13 schreef Skv het volgende:

[..]

Vanwaar deze uitspatting van meerdere (in deze context) nietszeggende icons?
kijk..jullie zitten maar te zeuren en te zeiken dat deze topi waardeloos is, maar jullie blijven reageren as jullie het egt niet leuk vinden ga dan ergens nders op reageren...
pi_46225410
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef juonjacket het volgende:

[..]

kijk..jullie zitten maar te zeuren en te zeiken dat deze topi waardeloos is, maar jullie blijven reageren as jullie het egt niet leuk vinden ga dan ergens nders op reageren...
Ehm. Ik reageer om jullie twee bijdehandte ettertjes uit de tent te lokken.
Verder wacht iedereen op een slotje, die zal ook wel snel komen voorspel ik zo.

Ook van jou wil ik graag weten of je op school zit / welk niveau je doet. Puur voor mijn persoonlijke beeldvorming van die groep mensen.
pi_46225433
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef juonjacket het volgende:

[..]

hoe meer je hierin post hoe eerder er een slotje komt natuurlijk
pi_46225455
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef Skv het volgende:

[..]

Ehm. Ik reageer om jullie twee bijdehandte ettertjes uit de tent te lokken.
Verder wacht iedereen op een slotje, die zal ook wel snel komen voorspel ik zo.

Ook van jou wil ik graag weten of je op school zit / welk niveau je doet. Puur voor mijn persoonlijke beeldvorming van die groep mensen.
ben 16.....vmbo....
pi_46225482
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef Skv het volgende:

[..]

Dan vraag ik, nogmaals, welke mensen dit zijn. Daarnaast moet je eens bij jezelf te raden gaan of reacties van mensen hier misschien niet sarcastisch bedoeld zijn en niet iedereen je hekelt.

Daarnaast wil ik graag weten óf je überhaupt op school zit / hebt gezeten. Zo ja, welke klas en welk niveau doe je?

ik heb op school gezeten, en ik heb me diploma's gehaald en alles afgerond. En het is niet van toepassing wat ik gestuurd heb, het gaat om het feit dat jij je irriteerd aan mij. En je ziet het te serieus in, het is maar een forum. Als je serieus wilt zijn ga je maar in het politiek. IK ben hier niet gekomen om altijd serieus te zijn, af en toe kan het wel maar niet altijd. En blijkbaar voel je je onder gedaan door mij, omdat je zoveel wilt weten van mij.
AFC AJAX
pi_46225483
Vmbo.. kader? theoretisch? Gesloten inrichting?
pi_46225503
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef Skv het volgende:
doe maar gesloten inrichting....
pi_46225513
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef Skv het volgende:
wie is hier nou dom.....
pi_46225556
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:23 schreef juonjacket het volgende:

[..]

wie is hier nou dom.....
vmbo
pi_46225600
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:23 schreef juonjacket het volgende:

[..]

wie is hier nou dom.....
Dat weet ik niet? Waarom zou ik dom moeten zijn?
Volgens mij ben je zelf dom: je reageert tweemaal op mijn reactie..
pi_46225613
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef DorentuZ het volgende:

[..]

vmbo
jullie trappen ook overal in !!!
pi_46225643
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:25 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat weet ik niet? Waarom zou ik dom moeten zijn?
Volgens mij ben je zelf dom: je reageert tweemaal op mijn reactie..
ach kvind jullie wel geinig....
pi_46225705
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:26 schreef juonjacket het volgende:

[..]

jullie trappen ook overal in !!!
lo dan?
pi_46225753
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:29 schreef DorentuZ het volgende:

[..]

lo dan?
ik kom egt niet meer bij...
pi_46225767
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef BonJovi het volgende:

[..]

ik heb op school gezeten, en ik heb me diploma's gehaald en alles afgerond.
Goede zaak, hoewel ik nog steeds graag wil weten wat je hebt gedaan.
quote:
En het is niet van toepassing wat ik gestuurd heb, het gaat om het feit dat jij je irriteerd aan mij.
Dat ik me irriteer is een eerste, daarnaast wil voor mijn persoonlijke beeldvorming meer over je situatie weten. Als je een jaar of vijftien bent en net op de middelbare school om de hoek komt kijken, snap ik de naïviteit en stupiditeit van je posts meer dan wanneer je een 25-jarige student Geneeskunde bent.
quote:
En je ziet het te serieus in, het is maar een forum. Als je serieus wilt zijn ga je maar in het politiek.
Jij ziet je gehele leven als een lolletje? Alleen de politiek is serieus? Je zal ook wel dagelijks een sorteerpallet vol met aanmaningen binnenkrijgen omdat je volledige inkomen afkomstig is van lenen.nl..
Toch schat je me redelijk in, politiek vind ik een mooi iets..
quote:
IK ben hier niet gekomen om altijd serieus te zijn, af en toe kan het wel maar niet altijd.
Dat 'af en toe' kan ik niks mee. Daar heb je nog niks van laten zien en ik kan niet in de toekomst / in jouw hoofd kijken. Tot nu toe is er niks meer dan onzin en bagger uit gekomen, waar niemand blij van kan worden. Nouja, niemand.. Ikzelf in ieder geval niet.
quote:
En blijkbaar voel je je onder gedaan door mij, omdat je zoveel wilt weten van mij.
Ik voel me onder gedaan? ! Juist. De jaloezie straalt werkelijk van mijn posts af! Ik spreek je neerbuigend aan, wijs je (overigens volledige correct en eerlijk) op fouten die je maakt en dan voel ik me onder gedaan? Dude.
Dat ik zoveel wil weten heb ik hierboven al uitgelegd.

Nu jij weer.

PS. Wat me nog opvalt is dat je elke zin begint met 'ik' of 'en'. Doe wat aan je opbouw, dit leest irritant.
pi_46225812
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:27 schreef juonjacket het volgende:

[..]

ach kvind jullie wel geinig....
Je bedoelt mij en mijn tweede persoonlijkheid?
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef juonjacket het volgende:

[..]

ik kom egt niet meer bij...
Waarom niet? Ik kan er met de beste wil van de wereld niks grappigs aan ontdekken.
Wat doe je dan wél? Havo? Vwo? Gymnasium? Plantsoendienst?
pi_46225846
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:33 schreef Skv het volgende:

[..]

Je bedoelt mij en mijn tweede persoonlijkheid?
2 maar...
pi_46225945
ik heb MBO gedaan en afgerond, ik geef toe dat ik niet zo slim ben als iemand van het universiteit. Ik zie niet overal het lol ervan in, maar als ik serieus wil zijn doe ik dat ergens anders. Bijvoorbeeld een discussie met vrienden/familie.En er zijn topics waar ik baat bij heb en dan me serieuze mening toevoeg. En je opmerkning over lenen.nl slaat nergens op, je kent me niet dus je moet niet met vooroordelen komen dat ik zo aan me geld kom. Je zegt dat ik naief ben, maar zelf ben je het ergste hier met je vooroordelen. Iemand als "jouw" persoon moet zogenaamd beter weten. Denk voortaan beter na als je mensen belachelijk komt maken.
AFC AJAX
pi_46225974
Goed.
Ik ga slapen, morgen gaat om zeven uur de wekker en om half negen verwacht men mij op het werk.
Dan zal ik de tijd nemen om te reageren op jullie ongetwijfeld buitensporig interessante posts.

pi_46225993
ja ik ga naar schiphol khoor van je!
AFC AJAX
  maandag 12 februari 2007 @ 00:39:46 #180
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_46226001
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:39 schreef Skv het volgende:
Goed.
Ik ga slapen, morgen gaat om zeven uur de wekker en om half negen verwacht men mij op het werk.
Dan zal ik de tijd nemen om te reageren op jullie ongetwijfeld buitensporig interessante posts.

Hooooiiiii!
Zyggie.
pi_46226014
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:39 schreef Skv het volgende:
Goed.

hehe...eindelijk
pi_46226077
conclusie:

pi_46226097
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:37 schreef BonJovi het volgende:
ik heb MBO gedaan en afgerond, ik geef toe dat ik niet zo slim ben als iemand van het universiteit. Ik zie niet overal het lol ervan in, maar als ik serieus wil zijn doe ik dat ergens anders. Bijvoorbeeld een discussie met vrienden/familie.En er zijn topics waar ik baat bij heb en dan me serieuze mening toevoeg. En je opmerkning over lenen.nl slaat nergens op, je kent me niet dus je moet niet met vooroordelen komen dat ik zo aan me geld kom. Je zegt dat ik naief ben, maar zelf ben je het ergste hier met je vooroordelen. Iemand als "jouw" persoon moet zogenaamd beter weten. Denk voortaan beter na als je mensen belachelijk komt maken.
De algemene tendens van je post is dat ik beter zou moeten weten, met vooroordelen kom en mensen belachelijk kom maken. Ik zeg waar het op staat, zoals eerder gezegd lok ik graag mensen uit de tent (dit is wederom prima gelukt, jullie happen heerlijk) en ben (blijkbaar) alwetend.

Waar het in het algemeen op neerkomt, waar ik me aan irriteer:
  • Dit topic heeft geen duidelijk onderwerp, het vliegt van de ene kant naar de andere, dit is niet de bedoeling (behale in Slowchat-topics, waar er genoeg van zijn).
  • Je schrijfstijl is ernstig irritant. Het gebruik van leestekens heeft iedereen geleerd op de basisschool en de shift-toest bij de eerste letter van een zin lijkt me niet te veel gevraagd.
  • Het denken dat iedereen je leuk vindt: dit is niet zo, iedereen wacht gewoon op een slotje.

Daar komt bij dat als je grappig of niet serieus wilt zijn, je maar een topic in Onzin opent. Daarbuiten zal je hoe dan ook door andere users afgezeken worden.
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 00:39 schreef BonJovi het volgende:
    ja ik ga naar schiphol khoor van je!
    Succes.
  • Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    pi_46226113
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 00:40 schreef juonjacket het volgende:

[..]

hehe...eindelijk
    Dat is dan weer verdrietig, zielig en jammer.
    pi_46226138
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 00:44 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat is dan weer verdrietig, zielig en jammer.
    jezelf bedoel je.... ja idd....
    pi_46226154
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 00:44 schreef Skv het volgende:

[..]

De algemene tendens van je post is dat ik beter zou moeten weten, met vooroordelen kom en mensen belachelijk kom maken. Ik zeg waar het op staat, zoals eerder gezegd lok ik graag mensen uit de tent (dit is wederom prima gelukt, jullie happen heerlijk) en ben (blijkbaar) alwetend.

Waar het in het algemeen op neerkomt, waar ik me aan irriteer:
  • Dit topic heeft geen duidelijk onderwerp, het vliegt van de ene kant naar de andere, dit is niet de bedoeling (behale in Slowchat-topics, waar er genoeg van zijn).
  • Je schrijfstijl is ernstig irritant. Het gebruik van leestekens heeft iedereen geleerd op de basisschool en de shift-toest bij de eerste letter van een zin lijkt me niet te veel gevraagd.
  • Het denken dat iedereen je leuk vindt: dit is niet zo, iedereen wacht gewoon op een slotje.

Daar komt bij dat als je grappig of niet serieus wilt zijn, je maar een topic in Onzin opent. Daarbuiten zal je hoe dan ook door andere users afgezeken worden.
    [..]

Succes.
  • nou er zijn mensen die het blijkbaar wel leuk vinden , dus ik vermaak me prima en jij hapt ook dus je bent net zo goed fout als ik.
    AFC AJAX
      maandag 12 februari 2007 @ 00:48:05 #187
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_46226190
    Skv je doet teveel je best en dat is zeker te lezen in je posts.
    Zyggie.
    pi_46226219
    thnx zyggie
    AFC AJAX
      maandag 12 februari 2007 @ 00:50:49 #189
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_46226254
    Ey bonnie wat vind je van heino
    happen naar de baas
    pi_46226273
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 00:48 schreef Zyggie het volgende:
    Skv je doet teveel je best en dat is zeker te lezen in je posts.
    Nah, ik verveel me dusdanig de pleuris dat ik serieus op Fok! ga posten.
    Strebertje, hé! Maargoed, over zes uurtjes gaat de wekker weer, heb ik weer een hele dag om nietszeggende kutposts overal neer te plempen!
    pi_46226278
    heino?
    AFC AJAX
    pi_46226312
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef BonJovi het volgende:

[..]

ik heb op school gezeten, en ik heb me diploma's gehaald en alles afgerond. En het is niet van toepassing wat ik gestuurd heb, het gaat om het feit dat jij je irriteerd aan mij. En je ziet het te serieus in, het is maar een forum. Als je serieus wilt zijn ga je maar in het politiek. IK ben hier niet gekomen om altijd serieus te zijn, af en toe kan het wel maar niet altijd. En blijkbaar voel je je onder gedaan door mij, omdat je zoveel wilt weten van mij.
    Echt,SKV heeft gelijk.Een beetje bagger is leuk,maar dit verkapte slowchattopic is echt triest.

Als ik je een kleine tip mag geven:begin hier eerst maar eens mee.

Het heeft twee voordelen:

1: je bent in staat op een dusdanige wijze te communiceren dat mensen je wel (willen) begrijpen.

en de belangrijkste reden: dan heb je tenminste geen tijd om op FOK! te posten.

Ik heb ook MAVO(= nu VMBO) gedaan,maar wij leerden nog wel fatsoenlijk Nederlands.

pi_46226426
    dus ik moet in een huisje vol met bloemen gaat zitten? no thnx. En ik kan vloeiend ABN"s daar heb ik jullie hulp niet voor nodig. Ik heb genoeg gestuurd en ik kan meer talen beter dan dat jullie kunnen.Dat weet ik gewoon omdat ik het snel leer en ik ben overal wel geweest bijna. Dus jullie moeten niet zeiken alsj ullie niet in de schoenen van iemand anders hebben gestaan.
    AFC AJAX
    pi_46226439
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 00:53 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Echt,SKV heeft gelijk.Een beetje bagger is leuk,maar dit verkapte slowchattopic is echt triest.

Als ik je een kleine tip mag geven:begin hier eerst maar eens mee.

Het heeft twee voordelen:

1: je bent in staat op een dusdanige wijze te communiceren dat mensen je wel (willen) begrijpen.

en de belangrijkste reden: dan heb je tenminste geen tijd om op FOK! te posten.

Ik heb ook MAVO(= nu VMBO) gedaan,maar wij leerden nog wel fatsoenlijk Nederlands.

Juist, jij begrijpt het!
    Maar het is natuurlijk véél te gemakkelijk om dat allemaal in één post te zeggen.. Uitlokken geeft veel leukere reacties. Ik trek me er toch weinig van aan wat mensen hier van me vinden, terwijl sommige nieuwe users echt héérlijk over de zeik gaan.

Maargoed, deze post is wel een duidelijke, simpele, korte samenvatting van wat ik duidelijk probeerde te maken. Snap alleen niet waarom je zou leren communiceren als je een lelijke schuur met planten koopt.
    pi_46226445
    quote:
    En toch heeft een heel groot gedeelte hier moeilijk mee, zelfs studenten die vwo hebben gedaan kunnen soms niet eens fatsoenlijk Nederlands..
    pi_46226598
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 00:58 schreef BonJovi het volgende:
    dus ik moet in een huisje vol met bloemen gaat zitten? no thnx. En ik kan vloeiend ABN"s daar heb ik jullie hulp niet voor nodig. Ik heb genoeg gestuurd en ik kan meer talen beter dan dat jullie kunnen.Dat weet ik gewoon omdat ik het snel leer en ik ben overal wel geweest bijna. Dus jullie moeten niet zeiken alsj ullie niet in de schoenen van iemand anders hebben gestaan.
    Minimaal 7 fouten in dit kleine stukje tekst.En dan ook nog beweren dat je meerdere talen kunt omdat je snel leert.
    Let op:zo moet het wel:
    Dus ik moet in een huisje vol met bloemen gaan zitten? No thnx. En ik kan vloeiend ABN, daar heb ik jullie hulp niet voor nodig. Ik heb genoeg gestudeerd en ik ken meer talen dan jullie. Dat weet ik gewoon omdat ik het snel leer en ik ben bijna overal wel geweest. Dus jullie moeten niet zeiken als jullie niet in de schoenen van iemand anders hebben gestaan.

Het is prima dat je stoer doet ,maar doe het dan wel op een manier die niet iedereen op de lachspieren werkt.

Voeg nou eerst eens wat leuks toe aan dit forum. Dan pas bouw je de credits op om een keer een kut-danwel baggertopic te mogen openen en zal niemand je daar gelijk op aanvallen. Maar je hebt gelijk een grote bek en dat is een beetje dom.
    pi_46226665
    leuk en aardig ZEUS maar je kent me niet dus hoe kan je weten dat ik niet meerdere talen ken? Ik opende deze topic gewoon om me te introduceren en mensen vonden leuk daarom reageerde ik. En het boeit me geen fuck wat je van mijn taalgebruik vindt. Je lijkt me ex wel met dat gezeik op me taalgebruik.
    AFC AJAX
    pi_46226892
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 01:13 schreef BonJovi het volgende:
    leuk en aardig ZEUS maar je kent me niet dus hoe kan je weten dat ik niet meerdere talen ken? Ik opende deze topic gewoon om me te introduceren en mensen vonden leuk daarom reageerde ik. En het boeit me geen fuck wat je van mijn taalgebruik vindt. Je lijkt me ex wel met dat gezeik op me taalgebruik.
    Je zult best meerdere talen kunnen ,maar dan zeker niet foutloos.En hoeveel mensen vonden dit topic leuk? 2,3? Het grootste gedeelte van dit topic is slowchat tussen jou en je vriendje.Dat vind niemand leuk. Daarbij heb je het verkeerde subforum gepakt.Je had ONZ moeten hebben.

Lurk nou eens op dit forum en kijk vooral even in dit topic .

Daar kunnen baggern00bs nog een hoop van leren.

Bovendien vind ik het wel heel triest dat je binnen 24 uur al 190 posts hebt. Zegt genoeg over jou.
    pi_46226949
    let op je taal gebruik he met je noob, ik ben hier niet voor jouw. En ik doe wat ik zelf leuk vind, en ik hoef niet speciaal naar een andere topic te gaan omdat jij dat zegt. Blijkbaar ken je die topic al maar wilt gewoon een partner die je helpt met dingen.
    AFC AJAX
      maandag 12 februari 2007 @ 01:33:23 #200
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_46226977
    ach jank niet zo als je niet tegen spelling kan dan ga je toch gewoon weg uit dit topic
    happen naar de baas
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')