Omdat ?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:06 schreef juonjacket het volgende:
[..]
volgens mij heb jij nix beter te doen....![]()
Voordat je een inhoudelijke reactie op mijn post maakt, zie ik mijzelf niet genoodzaakt te reageren op een dergelijke uiting van onwetendheid als jouw vraag.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:01 schreef BonJovi het volgende:
whaha skv ben je detective ofzo?
Ik stel voor dat we een tegenfront oprichten.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Skv is vele malen grappiger dan jij, dus voor hem.
Ik kan het prima laten om te reageren hoor!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef BonJovi het volgende:
whaha Whaha skv Skv je bent enigste enige die hier een rand debiel randdebiel is. waarom Waarom moest je zo nodig reageren?je Je kon het niet laten om te reageren.
![]()
dat kan niemand toch?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef BonJovi het volgende:
whaha skv je bent enigste die hier een rand debiel is waarom moest je zo nodig reagerenje kon het niet laten om te reageren
![]()
Vanwaar deze uitspatting van meerdere (in deze context) nietszeggende icons?quote:
Dan vraag ik, nogmaals, welke mensen dit zijn. Daarnaast moet je eens bij jezelf te raden gaan of reacties van mensen hier misschien niet sarcastisch bedoeld zijn en niet iedereen je hekelt.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:15 schreef BonJovi het volgende:
ja leuk en aardig SKX, maar blijkbaar zijn er mensen die me wel mogen. En daar kan je niks aan veranderen, je kan het gewoon niet hebben. Je zegt dat je er niks om geeft maar toch voel je je er minder om, germ.![]()
kijk..jullie zitten maar te zeuren en te zeiken dat deze topi waardeloos is, maar jullie blijven reagerenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Vanwaar deze uitspatting van meerdere (in deze context) nietszeggende icons?
Ehm. Ik reageer om jullie twee bijdehandte ettertjes uit de tent te lokken.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef juonjacket het volgende:
[..]
kijk..jullie zitten maar te zeuren en te zeiken dat deze topi waardeloos is, maar jullie blijven reagerenas jullie het egt niet leuk vinden ga dan ergens nders op reageren...
![]()
hoe meer je hierin post hoe eerder er een slotje komt natuurlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef juonjacket het volgende:
[..]
kijk..jullie zitten maar te zeuren en te zeiken dat deze topi waardeloos is, maar jullie blijven reagerenas jullie het egt niet leuk vinden ga dan ergens nders op reageren...
![]()
ben 16.....vmbo....quote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Ehm. Ik reageer om jullie twee bijdehandte ettertjes uit de tent te lokken.
Verder wacht iedereen op een slotje, die zal ook wel snel komen voorspel ik zo.
Ook van jou wil ik graag weten of je op school zit / welk niveau je doet. Puur voor mijn persoonlijke beeldvorming van die groep mensen.
ik heb op school gezeten, en ik heb me diploma's gehaald en alles afgerond. En het is niet van toepassing wat ik gestuurd heb, het gaat om het feit dat jij je irriteerd aan mij. En je ziet het te serieus in, het is maar een forum. Als je serieus wilt zijn ga je maar in het politiek. IK ben hier niet gekomen om altijd serieus te zijn, af en toe kan het wel maar niet altijd. En blijkbaar voel je je onder gedaan door mij, omdat je zoveel wilt weten van mij.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan vraag ik, nogmaals, welke mensen dit zijn. Daarnaast moet je eens bij jezelf te raden gaan of reacties van mensen hier misschien niet sarcastisch bedoeld zijn en niet iedereen je hekelt.
Daarnaast wil ik graag weten óf je überhaupt op school zit / hebt gezeten. Zo ja, welke klas en welk niveau doe je?
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef Skv het volgende:
Vmbo.. kader? theoretisch? Gesloten inrichting?
wie is hier nou dom.....quote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef Skv het volgende:
Vmbo.. kader? theoretisch? Gesloten inrichting?
Dat weet ik niet? Waarom zou ik dom moeten zijn?quote:
ach kvind jullie wel geinig....quote:Op maandag 12 februari 2007 00:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Waarom zou ik dom moeten zijn?
Volgens mij ben je zelf dom: je reageert tweemaal op mijn reactie..
lo dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:26 schreef juonjacket het volgende:
[..]
jullie trappen ook overal in!!!
Goede zaak, hoewel ik nog steeds graag wil weten wat je hebt gedaan.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik heb op school gezeten, en ik heb me diploma's gehaald en alles afgerond.
Dat ik me irriteer is een eerste, daarnaast wil voor mijn persoonlijke beeldvorming meer over je situatie weten. Als je een jaar of vijftien bent en net op de middelbare school om de hoek komt kijken, snap ik de naïviteit en stupiditeit van je posts meer dan wanneer je een 25-jarige student Geneeskunde bent.quote:En het is niet van toepassing wat ik gestuurd heb, het gaat om het feit dat jij je irriteerd aan mij.
Jij ziet je gehele leven als een lolletje? Alleen de politiek is serieus? Je zal ook wel dagelijks een sorteerpallet vol met aanmaningen binnenkrijgen omdat je volledige inkomen afkomstig is van lenen.nl..quote:En je ziet het te serieus in, het is maar een forum. Als je serieus wilt zijn ga je maar in het politiek.
Dat 'af en toe' kan ik niks mee. Daar heb je nog niks van laten zien en ik kan niet in de toekomst / in jouw hoofd kijken. Tot nu toe is er niks meer dan onzin en bagger uit gekomen, waar niemand blij van kan worden. Nouja, niemand.. Ikzelf in ieder geval niet.quote:IK ben hier niet gekomen om altijd serieus te zijn, af en toe kan het wel maar niet altijd.
Ik voel me onder gedaan?quote:En blijkbaar voel je je onder gedaan door mij, omdat je zoveel wilt weten van mij.
Je bedoelt mij en mijn tweede persoonlijkheid?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:27 schreef juonjacket het volgende:
[..]
ach kvind jullie wel geinig....![]()
Waarom niet? Ik kan er met de beste wil van de wereld niks grappigs aan ontdekken.quote:
2 maar...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bedoelt mij en mijn tweede persoonlijkheid?
Hooooiiiii!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:39 schreef Skv het volgende:
Goed.
Ik ga slapen, morgen gaat om zeven uur de wekker en om half negen verwacht men mij op het werk.
Dan zal ik de tijd nemen om te reageren op jullie ongetwijfeld buitensporig interessante posts.
hehe...eindelijkquote:Op maandag 12 februari 2007 00:39 schreef Skv het volgende:
Goed.
Ik ga slapen, morgen gaat om zeven uur de wekker en om half negen verwacht men mij op het werk.
Dan zal ik de tijd nemen om te reageren op jullie ongetwijfeld buitensporig interessante posts.
De algemene tendens van je post is dat ik beter zou moeten weten, met vooroordelen kom en mensen belachelijk kom maken. Ik zeg waar het op staat, zoals eerder gezegd lok ik graag mensen uit de tent (dit is wederom prima gelukt, jullie happen heerlijk) en ben (blijkbaar) alwetend.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:37 schreef BonJovi het volgende:
ik heb MBO gedaan en afgerond, ik geef toe dat ik niet zo slim ben als iemand van het universiteit. Ik zie niet overal het lol ervan in, maar als ik serieus wil zijn doe ik dat ergens anders. Bijvoorbeeld een discussie met vrienden/familie.En er zijn topics waar ik baat bij heb en dan me serieuze mening toevoeg. En je opmerkning over lenen.nl slaat nergens op, je kent me niet dus je moet niet met vooroordelen komen dat ik zo aan me geld kom. Je zegt dat ik naief ben, maar zelf ben je het ergste hier met je vooroordelen. Iemand als "jouw" persoon moet zogenaamd beter weten. Denk voortaan beter na als je mensen belachelijk komt maken.
Succes.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:39 schreef BonJovi het volgende:
ja ik ga naar schiphol khoor van je!
Dat is dan weer verdrietig, zielig en jammer.quote:
jezelf bedoel je....quote:Op maandag 12 februari 2007 00:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is dan weer verdrietig, zielig en jammer.
nou er zijn mensen die het blijkbaar wel leuk vinden , dus ik vermaak me primaquote:Op maandag 12 februari 2007 00:44 schreef Skv het volgende:
[..]
De algemene tendens van je post is dat ik beter zou moeten weten, met vooroordelen kom en mensen belachelijk kom maken. Ik zeg waar het op staat, zoals eerder gezegd lok ik graag mensen uit de tent (dit is wederom prima gelukt, jullie happen heerlijk) en ben (blijkbaar) alwetend.
Waar het in het algemeen op neerkomt, waar ik me aan irriteer:Dit topic heeft geen duidelijk onderwerp, het vliegt van de ene kant naar de andere, dit is niet de bedoeling (behale in Slowchat-topics, waar er genoeg van zijn). Je schrijfstijl is ernstig irritant. Het gebruik van leestekens heeft iedereen geleerd op de basisschool en de shift-toest bij de eerste letter van een zin lijkt me niet te veel gevraagd. Het denken dat iedereen je leuk vindt: dit is niet zo, iedereen wacht gewoon op een slotje.
Daar komt bij dat als je grappig of niet serieus wilt zijn, je maar een topic in Onzin opent. Daarbuiten zal je hoe dan ook door andere users afgezeken worden.
[..]
Succes.
Nah, ik verveel me dusdanig de pleuris dat ik serieus op Fok! ga posten.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:48 schreef Zyggie het volgende:
Skv je doet teveel je best en dat is zeker te lezen in je posts.
Echt,SKV heeft gelijk.Een beetje bagger is leuk,maar dit verkapte slowchattopic is echt triest.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik heb op school gezeten, en ik heb me diploma's gehaald en alles afgerond. En het is niet van toepassing wat ik gestuurd heb, het gaat om het feit dat jij je irriteerd aan mij. En je ziet het te serieus in, het is maar een forum. Als je serieus wilt zijn ga je maar in het politiek. IK ben hier niet gekomen om altijd serieus te zijn, af en toe kan het wel maar niet altijd. En blijkbaar voel je je onder gedaan door mij, omdat je zoveel wilt weten van mij.
Juist, jij begrijpt het!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt,SKV heeft gelijk.Een beetje bagger is leuk,maar dit verkapte slowchattopic is echt triest.
Als ik je een kleine tip mag geven:begin hier eerst maar eens mee.
Het heeft twee voordelen:
1: je bent in staat op een dusdanige wijze te communiceren dat mensen je wel (willen) begrijpen.
en de belangrijkste reden: dan heb je tenminste geen tijd om op FOK! te posten.
Ik heb ook MAVO(= nu VMBO) gedaan,maar wij leerden nog wel fatsoenlijk Nederlands.
![]()
En toch heeft een heel groot gedeelte hier moeilijk mee, zelfs studenten die vwo hebben gedaan kunnen soms niet eens fatsoenlijk Nederlands..quote:Ik heb ook MAVO(= nu VMBO) gedaan,maar wij leerden nog wel fatsoenlijk Nederlands.
Minimaal 7 fouten in dit kleine stukje tekst.En dan ook nog beweren dat je meerdere talen kunt omdat je snel leert.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:58 schreef BonJovi het volgende:
dus ik moet in een huisje vol met bloemen gaat zitten? no thnx. En ik kan vloeiend ABN"s daar heb ik jullie hulp niet voor nodig. Ik heb genoeg gestuurd en ik kan meer talen beter dan dat jullie kunnen.Dat weet ik gewoon omdat ik het snel leer en ik ben overal wel geweest bijna. Dus jullie moeten niet zeiken alsj ullie niet in de schoenen van iemand anders hebben gestaan.
Je zult best meerdere talen kunnen ,maar dan zeker niet foutloos.En hoeveel mensen vonden dit topic leuk? 2,3? Het grootste gedeelte van dit topic is slowchat tussen jou en je vriendje.Dat vind niemand leuk. Daarbij heb je het verkeerde subforum gepakt.Je had ONZ moeten hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:13 schreef BonJovi het volgende:
leuk en aardig ZEUS maar je kent me niet dus hoe kan je weten dat ik niet meerdere talen ken? Ik opende deze topic gewoon om me te introduceren en mensen vonden leuk daarom reageerde ik. En het boeit me geen fuck wat je van mijn taalgebruik vindt. Je lijkt me ex wel met dat gezeik op me taalgebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |