Even wachten .... Huub zal wel reageren - niet vandaagquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Huub slaat nu een totaal verkeerde weg in.
Iddquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:14 schreef jacqjacq het volgende:
dit doet huub goed, hij doet aardig tegen brian, laat brian denken dat ie sterk staat. ondertussen staat er bij huub levensgroot een denkwolk boven zijn hoofd met daarin de tekst LUL DE BEHANGER.
geen woord over het feit dat brian alle punten van sylvia afgepakt heeft
Even wachten .... Huub zal wel reageren - niet vandaag[/quote]quote:bright_side_of_life_ - zaterdag 10 februari 2007 @ 22:15
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[quote]Huub slaat nu een totaal verkeerde weg in.
erg hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:14 schreef ron1970 het volgende:
T is maar een spelletje
![]()
![]()
T is maar een spelletje
![]()
![]()
T is maar een spelletje
![]()
![]()
Mijn bloed begint alweer te borrelen !!
yep........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:15 schreef endr0me het volgende:
Huub weet dat Bryan een rat is, dat heeft hij ook al tegen Bart gezegd
Huub speelt nu gewoon toneel, en dat kan hij als de beste.
Maar dat is precies waarom die Brian zo'n idioot is. Hij denkt ALTIJD dat hij de winnaar is. Met z'n enorme bord voor z'n kop...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:15 schreef Taurus het volgende:
Hij probeert zichzelf op hetzelfde niveau te plaatsen als Huub, heel onterecht. Als dit gesprek zometeen afgerond is kan zijn boodschap naar Natasia zijn: "Die heb ik even op z'n nummer gezet". Wat 'n onzin![]()
Zal hij zo wel aan Syl uitleggen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Even wachten .... Huub zal wel reageren - niet vandaag
Brian Allmighty.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:16 schreef _martijn_ het volgende:
Jezus die randdebiel denkt daadwerkelijk dat hij de overhand heeft
Volgens mij is Fantasia daar mee begonnen en hebben de anderen het langzamerhand overgenomen.quote:
Het zal wel 'n tactiek zijn, hoop ik, maar ik vind 't toch vervelend om dit gesprek te beluisteren omdat Brian in de waan blijft dat ie koning is. En ik wil dat ie voelt dat ie dat niet is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Rustig maar... Huub weet wat hij doet... Ik vind het zo knap dat hij er niet keihard tegenin gaat
Zo dat was tevens een berichtje voor mijzelf
Nou inderdaad hij heeft het zelfs over een adrenaline-stootquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:15 schreef noa84 het volgende:
Brian vond het een avontuur... sneu mannetje
mijn inwendige gevoelens zijn andersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:17 schreef Ning het volgende:
Wat inwendig lacht hij zich nu al rot.
Hij was dan ook lekker dipsie!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:18 schreef Sporti het volgende:
Brian: ïk heb een boetie kees vescholen
Ja, ik dacht dat ik best kon relativeren maar Brian haalt het ergste in mijn boven.quote:
Balk Splinter???quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:19 schreef ron1970 het volgende:
Ja, ik dacht dat ik best kon relativeren maar Brian haalt het ergste in mijn boven.
Het is geen spelletje van Brian.
Hij vind het zo normaal om spullen te jatten van iemand als hij vind dat diegene dat verdiend en
hij liegt met zoveel gemak en een staalhard gezicht dat ik er van overtuigd ben dat hij irl ook zo is.
Ik vermoed toch wel, dat het tactiek moet zijn? Huub heeft zijn mening over Brian en Natasia duidelijk uitgesproken, en heeft een week lang info kunnen lurken in de buitenwereld. Ik kan me niet voorstellen, dat Huub volkomen blanco die villa weer is ingestapt, dat past niet bij Huub.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het zal wel 'n tactiek zijn, hoop ik, maar ik vind 't toch vervelend om dit gesprek te beluisteren omdat Brian in de waan blijft dat ie koning is. En ik wil dat ie voelt dat ie dat niet is.
omdat ie bijna op z'n gezicht lag waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou inderdaad hij heeft het zelfs over een adrenaline-stoot![]()
Heel scherp....quote:
nee brian zit daaar voor de mooie groene appelsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ilona was matrealistisch verblind!
Onterecht dan, want wat mij betreft heeft hij zich hier laten afbluffen. Kans zat om Brian op zijn woorden te pakken, maar Huub deed helemaal niets. Het leek wel een mak lammetje. Nee, ik vond dit een zeer zwak Huub moment, voor het eerst.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:15 schreef mootie het volgende:
Huub ligt straks in een deuk met Syl hierover.
Tactiek, schat ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Onterecht dan, want wat mij betreft heeft hij zich hier laten afbluffen. Kans zat om Brian op zijn woorden te pakken, maar Huub deed helemaal niets. Het leek wel een mak lammetje. Nee, ik vond dit een zeer zwak Huub moment, voor het eerst.
Huub luistert gewoon en slaat op.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onterecht dan, want wat mij betreft heeft hij zich hier laten afbluffen. Kans zat om Brian op zijn woorden te pakken, maar Huub deed helemaal niets. Het leek wel een mak lammetje. Nee, ik vond dit een zeer zwak Huub moment, voor het eerst.
Tupac draait zich om in zijn graf.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Daarom gelooft Brian in Tupac.
What the fuck!
ja ik snap je...hij speelt geen spelletje maar hij denkt echt dat het zo is...dat is zo...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:19 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik best kon relativeren maar Brian haalt het ergste in mijn boven.
Het is geen spelletje van Brian.
Hij vind het zo normaal om spullen te jatten van iemand als hij vind dat diegene dat verdiend en
hij liegt met zoveel gemak en een staalhard gezicht dat ik er van overtuigd ben dat hij irl ook zo is.
ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
hij is nog niet klaar........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ohh..wacht...dat is hetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Brian is te slim voor deze wereld
Dat zou werkelijk allmighty zijn!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:23 schreef ron1970 het volgende:
Spullen van Huub liggen op het golfterein.
Brian wil ze terugpakken voor hem en vraagt of Huub meegaat
Als Huub wijsgaat doet hij dit niet, je mag namelijk niet van het terein af, dus zo snel Brian op de golfbaan komt is het imo exit.
Ja behoorlijk!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:24 schreef Danny het volgende:
bart is natasia aan het 'bewerken'?
Moet zeggen dat ik daar toch wel met plezier naar luister...quote:
Jajajaja, ik wil me ook aansluiten aan zijn secte, ik wil leren van Rat!!quote:
Ik denk, dat hij Brian eerst helemaal vast laat lullen om hem vervolgens met zijn eigen teksten om de oren te slaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:25 schreef Sporti het volgende:
KOM OP HUUB maak hem af, tis nu echt genoeg geweest, heeft Huub nou een slap moment of is dit taktiek?
Een slap moment. Want dit slaat verder nergens op.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:25 schreef Sporti het volgende:
KOM OP HUUB maak hem af, tis nu echt genoeg geweest, heeft Huub nou een slap moment of is dit taktiek?
nee, want daar zijn zowel Bart als Huub geweest gisterenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:25 schreef Ashley1 het volgende:
volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze ergens in het hoekje staan waar nena en brain achter het muurtje hebben gestaan, maar kweet het niet zeker hoor.
denk t niet want als huub vannacht zolang gezocht heeft heeft ie zeker ook daar gekeken. dat plekje is voor de bewoners gewoon goed te overzien volgens mij. dr staat alleen geen camera opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:25 schreef Ashley1 het volgende:
volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze ergens in het hoekje staan waar nena en brain achter het muurtje hebben gestaan, maar kweet het niet zeker hoor.
Huub is een slappe hap zonder alcoholquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:25 schreef Sporti het volgende:
taktiekquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:25 schreef Sporti het volgende:
Dat had hij vanaf zin 1 al kunnen doen. Blijkbaar wil hij dat niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk, dat hij Brian eerst helemaal vast laat lullen om hem vervolgens met zijn eigen teksten om de oren te slaan.
Soort van Sadammetje spelenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef Sonique het volgende:
Kan iemand die stoel onder brian vandaan schoppen zodat hij aan z'n eigen strop blijft hangen?
Iedereen die goed praat over Huub vind ik plezierig om naar te luisteren of om te lezen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef noa84 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik daar toch wel met plezier naar luister...
De overwinning was toch ook al binnen. Brian moet nu op hangende pootjes de koffers uit de struiken halen. Alle bullshit eromheen maken hem alleen maar meer belachelijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een slap moment. Want dit slaat verder nergens op.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:23 schreef Sonique het volgende:
Huub hoeft niets te doen, Brian maakt gewoon zichzelf belachelijk!!
nee hij was juist sterk......quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:27 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub is een slappe hap zonder alcohol![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef Copycat het volgende:
Hij denkt echt dat ie de Messias is.
[afbeelding]
hij wil zeker zijn verstopplekkie niet verraden. hij wil daar in de toekomst natuurlijk wel nog gebruik van kunnen maken. en als de koffers inderdaad ergens bij de buren liggen en dus niet meer op het gouden kooi terrein, dan gaat ie nu bij de redaktie zitten huilen of ze de koffers voor m willen pakken, ofwel dat ie ze zelf mag pakken zonder zijn eigen koffers ook meteen te moeten pakken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef BONG4002 het volgende:
Brian gaat het ZELF regelen en de koffers halen, Huub hoeft niet mee
Ik denk dat dat heel erg gaat meevallen als het op tv komt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee hij was juist sterk......
brian heeft zich zwaaaaaaaaaaar voor lul gezet
daar liggen ze wel ergens in de buurt in de bosjes . ze waren dus wel warm maar ze zijn niet verder gaan zoeken liepen alleen om de bosjes heen ..niet in de bosjes zelfquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, want daar zijn zowel Bart als Huub geweest gisteren
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
telefoon voor brian.......![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik wil langs deze weg heel graag Brian bedanken voor zijn hulp.
Vanmiddag had ik de streams aan en hoorde ik Brian met Amanda spreken en ik ben heel dankbaar dat ik heb mee geluisterd want hij kwam met zulke waanzinnig goede ideeën ik ga het ook doen...ik vond dat kalender idee heel goed van hem, die ga ik doen, wereldwijd want ik moet natuurlijk ook een icoon van mezelf maken en mensen hebben tenlotte toch wereldwijd kalenders nodig!! Dat van de lingerie vind ik ook heel goed, ga ik ook doen, denk iets met kant ofzo want dat vind ik altijd heel erg mooi, daar heb ik veel affiniteit mee. Ik denk trouwens ook dat ik actrice ga worden, hoofdrol in een Amerikaanse speelfilm ga ik doen, dat wil ik dat lijkt me leuk.
Ik heb ook wel even aan een eigen column gedacht maar een eigen glossy vind ik beter.
Vind het echt fijn dat ik dit allemaal indirect dankzij Brian ga realiseren
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:25 schreef Taurus het volgende:
Is tupac shakur echt zo'n profeet?Das toch gewoon 'n redelijk 'domme' gangster? Ik wil niet helemaal bevooroordeeld zijn dus ik vraag 't maar even... Ken die vent niet zo goed.
niet dus. ff opletten dan maarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:31 schreef raggende_annie het volgende:
heeft ie ze nu al gepakt of wat? ging wel erg snel daar
Vind ik dus niet. Huub had met dit gesprek een doel. Zijn spullen terug. En die krijgt hij alleen terug als hij met Brian mee lult. Bart zit die strategie nu met Natasia te bespreken. "geef mensen geen munitie om te knallen"...Brian heeft nu alleen losse flodders en Huub krijgt zijn koffers terug..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is erg, want?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel erg gaat meevallen als het op tv komt.
Hij pakt zijn verkleedkist voor het scenario van ZIJN krimiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:32 schreef raggende_annie het volgende:
wat issie nou allemaal aan t doen????
Vind ik toch zwak. Hij had de koffers echt wel gekregen. De jongen moet toch kleren aan. Dus ik was niet zo gaan slijmen met Brian. Never.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Vind ik dus niet. Huub had met dit gesprek een doel. Zijn spullen terug. En die krijgt hij alleen terug als hij met Brian mee lult. Bart zit die strategie nu met Natasia te bespreken. "geef mensen geen munitie om te knallen"...Brian heeft nu alleen losse flodders en Huub krijgt zijn koffers terug..![]()
jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:34 schreef Ebinas het volgende:
Wat zij hij nu: Ben je toch dom jonge???
Dat zat ik net ook te bedenkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik lach me rot als het er niet meer ligt omdat de redactie ze heeft weggehaald.
AMENquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:35 schreef Tissik het volgende:
Jezus gaan we biddedan?!
En dat uit de mond van Satania....
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:34 schreef Ebinas het volgende:
Wat ruist er door het struikgewas, struikgewas
helaas...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik lach me rot als het er niet meer ligt omdat de redactie ze heeft weggehaald.
denk lange termijn, Scan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik toch zwak. Hij had de koffers echt wel gekregen. De jongen moet toch kleren aan. Dus ik was niet zo gaan slijmen met Brian. Never.
koetsie, koetsiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:37 schreef Kaleddis het volgende:
Hij is echt gek he, of denkt hij nu dat dit leuk overkomt op TV![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Huub: dan gaan we elkaar slaan met brandende bramenstruiken.
hahaha
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
Oh God, Brian gaat de koffer masseren!
Mogen ze nog maar één keer per dag douchen?
En bang is in het donker denk ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef schizolientje het volgende:
Ik denk dat hij herrie maakt omdat hij bang is voor de enge dieren
en wij kunnen hem ook waarderen. Nog even en we zijn een groepje. Huub, Syl, jij en ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En alleen aan Sylvia is zo'n snelle grap goed besteed.
Hij kan beter bang zijn voor hem zelf, is pas echt een eng dierquote:schizolientje - zaterdag 10 februari 2007 @ 22:39
Misschien komen er vrouwtjesratten op afquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef schizolientje het volgende:
Pillettjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:38 schreef Sonique het volgende:
Wat doet brian, ik zie um tegen die 'niet meer' sneewpop aan schoppen...
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef Lieve het volgende:
Hij knuffelt nu zelfs de koffer alsof het een baby is?
![]()
![]()
Hier helpt een huis spiegeloog niet meer aan hoor. Dit is werk aan de winkel voor de psychiater. Meer pillen ben ik van mening! Er is vast nog wel een psych die onderzoeksmateriaal kan gebruiken! Jihaaaaa, hier is ie!
ja ik hoorde het ook........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:40 schreef CARLAK het volgende:
Ik hoorde het geluitd van een rits. Waar is hij mee bezig. Rotzak!
Fysiek geweld tegen Yvonne! Nu moet ie toch echt eruit!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef _Ardjen_ het volgende:
schopt de sneeuwpop kapot met zn lompe lachje..
bosjes gingen wel heen en weerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:40 schreef CARLAK het volgende:
Ik hoorde het geluitd van een rits. Waar is hij mee bezig. Rotzak!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
Je hoorde de rits opengaan, zou hij een gedeelte van de inhoud alsnog in de bosjes hebben achtergelaten ?
ach laat m lekkerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:40 schreef Danny het volgende:
250 tot 300 per 5 minuten
Huub, het waren 1200 stemmen in totaal, niet overdrijven nou
Niet alleen volgens jou.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:40 schreef marky het volgende:
Brian is volgens mij echt geestesziek.
Ik zou er niet van opkijken eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
Je hoorde de rits opengaan, zou hij een gedeelte van de inhoud alsnog in de bosjes hebben achtergelaten ?
daartoe is hij instaatquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
hij zal toch niet die koffers hebben volgescheten?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
ik dus ook en dat is w.s. waarom het me zo boeit, maar van lieverlee is bescherming vanuit de redactie gewenstquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef AutumnTears het volgende:
ow mijn god.. ik werk in de psychiatrie maar dit slaat alles
Hij voelt zich nu de absolute overwinnaar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:43 schreef Kaleddis het volgende:
Probeert hij nu z'n vernedering minder erg te maken ofzo ? Lukt goed![]()
Ik ook! Brian is de perfecte!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:43 schreef Sporti het volgende:
zo stel ik me nou een TBS er voor
ja ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:43 schreef Sporti het volgende:
zo stel ik me nou een TBS er voor
Moord, geen zelfmoord. Hij doordenkt zijn moorden alvast. Sporen wissen, sporen uitzetten, handjes wassen, straatje schoonvegen, zelf niet te pakken zijn..... ( zijn contactpuntjes, waar zijn die ergens? Kunnen we die niet volgen?)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef Danny het volgende:
Oke, wie wil er inzetten op hoe lang het duurt voor Brian zelfmoord pleegt? Die jongen is echt knettergestoord aan het worden!
pure magie. daar is hij dan waarschijnlijk vannacht nog s z'n bed voor uit geweestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:45 schreef Nasp het volgende:
Hij gooide die koffers toch vlakbij het huis weg? Hij haalde ze nu bijna bij het hek vandaan![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik dus ook en dat is w.s. waarom het me zo boeit, maar van lieverlee is bescherming vanuit de redactie gewenst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |