helaas...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik lach me rot als het er niet meer ligt omdat de redactie ze heeft weggehaald.
denk lange termijn, Scan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik toch zwak. Hij had de koffers echt wel gekregen. De jongen moet toch kleren aan. Dus ik was niet zo gaan slijmen met Brian. Never.
koetsie, koetsiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:37 schreef Kaleddis het volgende:
Hij is echt gek he, of denkt hij nu dat dit leuk overkomt op TV![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Huub: dan gaan we elkaar slaan met brandende bramenstruiken.
hahaha
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
Oh God, Brian gaat de koffer masseren!
Mogen ze nog maar één keer per dag douchen?
En bang is in het donker denk ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef schizolientje het volgende:
Ik denk dat hij herrie maakt omdat hij bang is voor de enge dieren
en wij kunnen hem ook waarderen. Nog even en we zijn een groepje. Huub, Syl, jij en ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En alleen aan Sylvia is zo'n snelle grap goed besteed.
Hij kan beter bang zijn voor hem zelf, is pas echt een eng dierquote:schizolientje - zaterdag 10 februari 2007 @ 22:39
Misschien komen er vrouwtjesratten op afquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef schizolientje het volgende:
Pillettjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:38 schreef Sonique het volgende:
Wat doet brian, ik zie um tegen die 'niet meer' sneewpop aan schoppen...
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef Lieve het volgende:
Hij knuffelt nu zelfs de koffer alsof het een baby is?
![]()
![]()
Hier helpt een huis spiegeloog niet meer aan hoor. Dit is werk aan de winkel voor de psychiater. Meer pillen ben ik van mening! Er is vast nog wel een psych die onderzoeksmateriaal kan gebruiken! Jihaaaaa, hier is ie!
ja ik hoorde het ook........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:40 schreef CARLAK het volgende:
Ik hoorde het geluitd van een rits. Waar is hij mee bezig. Rotzak!
Fysiek geweld tegen Yvonne! Nu moet ie toch echt eruit!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef _Ardjen_ het volgende:
schopt de sneeuwpop kapot met zn lompe lachje..
bosjes gingen wel heen en weerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:40 schreef CARLAK het volgende:
Ik hoorde het geluitd van een rits. Waar is hij mee bezig. Rotzak!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
Je hoorde de rits opengaan, zou hij een gedeelte van de inhoud alsnog in de bosjes hebben achtergelaten ?
ach laat m lekkerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:40 schreef Danny het volgende:
250 tot 300 per 5 minuten
Huub, het waren 1200 stemmen in totaal, niet overdrijven nou
Niet alleen volgens jou.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:40 schreef marky het volgende:
Brian is volgens mij echt geestesziek.
Ik zou er niet van opkijken eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
Je hoorde de rits opengaan, zou hij een gedeelte van de inhoud alsnog in de bosjes hebben achtergelaten ?
daartoe is hij instaatquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
hij zal toch niet die koffers hebben volgescheten?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
ik dus ook en dat is w.s. waarom het me zo boeit, maar van lieverlee is bescherming vanuit de redactie gewenstquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef AutumnTears het volgende:
ow mijn god.. ik werk in de psychiatrie maar dit slaat alles
Hij voelt zich nu de absolute overwinnaar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:43 schreef Kaleddis het volgende:
Probeert hij nu z'n vernedering minder erg te maken ofzo ? Lukt goed![]()
Ik ook! Brian is de perfecte!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:43 schreef Sporti het volgende:
zo stel ik me nou een TBS er voor
ja ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:43 schreef Sporti het volgende:
zo stel ik me nou een TBS er voor
Moord, geen zelfmoord. Hij doordenkt zijn moorden alvast. Sporen wissen, sporen uitzetten, handjes wassen, straatje schoonvegen, zelf niet te pakken zijn..... ( zijn contactpuntjes, waar zijn die ergens? Kunnen we die niet volgen?)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef Danny het volgende:
Oke, wie wil er inzetten op hoe lang het duurt voor Brian zelfmoord pleegt? Die jongen is echt knettergestoord aan het worden!
pure magie. daar is hij dan waarschijnlijk vannacht nog s z'n bed voor uit geweestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:45 schreef Nasp het volgende:
Hij gooide die koffers toch vlakbij het huis weg? Hij haalde ze nu bijna bij het hek vandaan![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik dus ook en dat is w.s. waarom het me zo boeit, maar van lieverlee is bescherming vanuit de redactie gewenst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |