ja ik hoorde het ook........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:40 schreef CARLAK het volgende:
Ik hoorde het geluitd van een rits. Waar is hij mee bezig. Rotzak!
Fysiek geweld tegen Yvonne! Nu moet ie toch echt eruit!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef _Ardjen_ het volgende:
schopt de sneeuwpop kapot met zn lompe lachje..
bosjes gingen wel heen en weerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:40 schreef CARLAK het volgende:
Ik hoorde het geluitd van een rits. Waar is hij mee bezig. Rotzak!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
Je hoorde de rits opengaan, zou hij een gedeelte van de inhoud alsnog in de bosjes hebben achtergelaten ?
ach laat m lekkerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:40 schreef Danny het volgende:
250 tot 300 per 5 minuten
Huub, het waren 1200 stemmen in totaal, niet overdrijven nou
Niet alleen volgens jou.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:40 schreef marky het volgende:
Brian is volgens mij echt geestesziek.
Ik zou er niet van opkijken eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
Je hoorde de rits opengaan, zou hij een gedeelte van de inhoud alsnog in de bosjes hebben achtergelaten ?
daartoe is hij instaatquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
hij zal toch niet die koffers hebben volgescheten?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
ik dus ook en dat is w.s. waarom het me zo boeit, maar van lieverlee is bescherming vanuit de redactie gewenstquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef AutumnTears het volgende:
ow mijn god.. ik werk in de psychiatrie maar dit slaat alles
Hij voelt zich nu de absolute overwinnaar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:43 schreef Kaleddis het volgende:
Probeert hij nu z'n vernedering minder erg te maken ofzo ? Lukt goed![]()
Ik ook! Brian is de perfecte!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:43 schreef Sporti het volgende:
zo stel ik me nou een TBS er voor
ja ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:43 schreef Sporti het volgende:
zo stel ik me nou een TBS er voor
Moord, geen zelfmoord. Hij doordenkt zijn moorden alvast. Sporen wissen, sporen uitzetten, handjes wassen, straatje schoonvegen, zelf niet te pakken zijn..... ( zijn contactpuntjes, waar zijn die ergens? Kunnen we die niet volgen?)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef Danny het volgende:
Oke, wie wil er inzetten op hoe lang het duurt voor Brian zelfmoord pleegt? Die jongen is echt knettergestoord aan het worden!
pure magie. daar is hij dan waarschijnlijk vannacht nog s z'n bed voor uit geweestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:45 schreef Nasp het volgende:
Hij gooide die koffers toch vlakbij het huis weg? Hij haalde ze nu bijna bij het hek vandaan![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik dus ook en dat is w.s. waarom het me zo boeit, maar van lieverlee is bescherming vanuit de redactie gewenst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |