quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef Copycat het volgende:
Hij denkt echt dat ie de Messias is.
[afbeelding]
hij wil zeker zijn verstopplekkie niet verraden. hij wil daar in de toekomst natuurlijk wel nog gebruik van kunnen maken. en als de koffers inderdaad ergens bij de buren liggen en dus niet meer op het gouden kooi terrein, dan gaat ie nu bij de redaktie zitten huilen of ze de koffers voor m willen pakken, ofwel dat ie ze zelf mag pakken zonder zijn eigen koffers ook meteen te moeten pakken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef BONG4002 het volgende:
Brian gaat het ZELF regelen en de koffers halen, Huub hoeft niet mee
Ik denk dat dat heel erg gaat meevallen als het op tv komt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee hij was juist sterk......
brian heeft zich zwaaaaaaaaaaar voor lul gezet
daar liggen ze wel ergens in de buurt in de bosjes . ze waren dus wel warm maar ze zijn niet verder gaan zoeken liepen alleen om de bosjes heen ..niet in de bosjes zelfquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, want daar zijn zowel Bart als Huub geweest gisteren
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
telefoon voor brian.......![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik wil langs deze weg heel graag Brian bedanken voor zijn hulp.
Vanmiddag had ik de streams aan en hoorde ik Brian met Amanda spreken en ik ben heel dankbaar dat ik heb mee geluisterd want hij kwam met zulke waanzinnig goede ideeën ik ga het ook doen...ik vond dat kalender idee heel goed van hem, die ga ik doen, wereldwijd want ik moet natuurlijk ook een icoon van mezelf maken en mensen hebben tenlotte toch wereldwijd kalenders nodig!! Dat van de lingerie vind ik ook heel goed, ga ik ook doen, denk iets met kant ofzo want dat vind ik altijd heel erg mooi, daar heb ik veel affiniteit mee. Ik denk trouwens ook dat ik actrice ga worden, hoofdrol in een Amerikaanse speelfilm ga ik doen, dat wil ik dat lijkt me leuk.
Ik heb ook wel even aan een eigen column gedacht maar een eigen glossy vind ik beter.
Vind het echt fijn dat ik dit allemaal indirect dankzij Brian ga realiseren
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:25 schreef Taurus het volgende:
Is tupac shakur echt zo'n profeet?Das toch gewoon 'n redelijk 'domme' gangster? Ik wil niet helemaal bevooroordeeld zijn dus ik vraag 't maar even... Ken die vent niet zo goed.
niet dus. ff opletten dan maarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:31 schreef raggende_annie het volgende:
heeft ie ze nu al gepakt of wat? ging wel erg snel daar
Vind ik dus niet. Huub had met dit gesprek een doel. Zijn spullen terug. En die krijgt hij alleen terug als hij met Brian mee lult. Bart zit die strategie nu met Natasia te bespreken. "geef mensen geen munitie om te knallen"...Brian heeft nu alleen losse flodders en Huub krijgt zijn koffers terug..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onterecht dan, want wat mij betreft heeft hij zich hier laten afbluffen. Kans zat om Brian op zijn woorden te pakken, maar Huub deed helemaal niets. Het leek wel een mak lammetje. Nee, ik vond dit een zeer zwak Huub moment, voor het eerst.
En dat is erg, want?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel erg gaat meevallen als het op tv komt.
Hij pakt zijn verkleedkist voor het scenario van ZIJN krimiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:32 schreef raggende_annie het volgende:
wat issie nou allemaal aan t doen????
Vind ik toch zwak. Hij had de koffers echt wel gekregen. De jongen moet toch kleren aan. Dus ik was niet zo gaan slijmen met Brian. Never.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Vind ik dus niet. Huub had met dit gesprek een doel. Zijn spullen terug. En die krijgt hij alleen terug als hij met Brian mee lult. Bart zit die strategie nu met Natasia te bespreken. "geef mensen geen munitie om te knallen"...Brian heeft nu alleen losse flodders en Huub krijgt zijn koffers terug..![]()
jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:34 schreef Ebinas het volgende:
Wat zij hij nu: Ben je toch dom jonge???
Dat zat ik net ook te bedenkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik lach me rot als het er niet meer ligt omdat de redactie ze heeft weggehaald.
AMENquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:35 schreef Tissik het volgende:
Jezus gaan we biddedan?!
En dat uit de mond van Satania....
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:34 schreef Ebinas het volgende:
Wat ruist er door het struikgewas, struikgewas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |