ohh..wacht...dat is hetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Brian is te slim voor deze wereld
Dat zou werkelijk allmighty zijn!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:23 schreef ron1970 het volgende:
Spullen van Huub liggen op het golfterein.
Brian wil ze terugpakken voor hem en vraagt of Huub meegaat
Als Huub wijsgaat doet hij dit niet, je mag namelijk niet van het terein af, dus zo snel Brian op de golfbaan komt is het imo exit.
Ja behoorlijk!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:24 schreef Danny het volgende:
bart is natasia aan het 'bewerken'?
Moet zeggen dat ik daar toch wel met plezier naar luister...quote:
Jajajaja, ik wil me ook aansluiten aan zijn secte, ik wil leren van Rat!!quote:
Ik denk, dat hij Brian eerst helemaal vast laat lullen om hem vervolgens met zijn eigen teksten om de oren te slaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:25 schreef Sporti het volgende:
KOM OP HUUB maak hem af, tis nu echt genoeg geweest, heeft Huub nou een slap moment of is dit taktiek?
Een slap moment. Want dit slaat verder nergens op.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:25 schreef Sporti het volgende:
KOM OP HUUB maak hem af, tis nu echt genoeg geweest, heeft Huub nou een slap moment of is dit taktiek?
nee, want daar zijn zowel Bart als Huub geweest gisterenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:25 schreef Ashley1 het volgende:
volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze ergens in het hoekje staan waar nena en brain achter het muurtje hebben gestaan, maar kweet het niet zeker hoor.
denk t niet want als huub vannacht zolang gezocht heeft heeft ie zeker ook daar gekeken. dat plekje is voor de bewoners gewoon goed te overzien volgens mij. dr staat alleen geen camera opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:25 schreef Ashley1 het volgende:
volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze ergens in het hoekje staan waar nena en brain achter het muurtje hebben gestaan, maar kweet het niet zeker hoor.
Huub is een slappe hap zonder alcoholquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:25 schreef Sporti het volgende:
taktiekquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:25 schreef Sporti het volgende:
Dat had hij vanaf zin 1 al kunnen doen. Blijkbaar wil hij dat niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk, dat hij Brian eerst helemaal vast laat lullen om hem vervolgens met zijn eigen teksten om de oren te slaan.
Soort van Sadammetje spelenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef Sonique het volgende:
Kan iemand die stoel onder brian vandaan schoppen zodat hij aan z'n eigen strop blijft hangen?
Iedereen die goed praat over Huub vind ik plezierig om naar te luisteren of om te lezen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef noa84 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik daar toch wel met plezier naar luister...
De overwinning was toch ook al binnen. Brian moet nu op hangende pootjes de koffers uit de struiken halen. Alle bullshit eromheen maken hem alleen maar meer belachelijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een slap moment. Want dit slaat verder nergens op.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:23 schreef Sonique het volgende:
Huub hoeft niets te doen, Brian maakt gewoon zichzelf belachelijk!!
nee hij was juist sterk......quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:27 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub is een slappe hap zonder alcohol![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |